Werken hard en leggen goed uit!

Mijn eerste huis via van Bruggen gekocht. Ingeschakeld als hypotheekadviseur én aankoopmakelaar. Ten zeerste aan te raden neemt een hoop onduidelijkheid weg en werk uit handen

Uitstekende ervaring

Met vakkennis, zoeken naar oplossingen en alternatieven. Met uiteindelijk een uitstekend resultaat. Een adviesgroep om aan te bevelen.

Supersnelle meedenkers

Van Bruggen reageert altijd supersnel op welke vraag dan ook. Denken altijd mee en zijn ook nog bijzonder vriendelijk

• Afspraken nakomen

Hele vriendelijk en professioneel advies

Goede ervaring gehad in de eerste kennismaking, direct veel nuttige informatie waar ik mee vooruit kan. Ik voel mij serieus genomen als starter.

Professioneel

Kundig in hun vakgebied, naast een zeer pezierig gesprek.

Professioneel en vriendelijk

Professionele houding, juiste informatie ontvangen, goede communicatie

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en ter zake kundig advies

Eindelijk snap ik mijn hypotheek, weet ik wat er gaat gebeuren en ben ik gerustgesteld dat ik adequaat kan reageren op veranderingen.

• Afspraken nakomen

Ze helpen ons waar nodig is en nemen de tijd. Als we iets moeilijk vinden proberen ze het ons gemakkelijk te maken

Super geholpen!

Mijn vriendin & ik zijn starters dus wisten vrij weinig over de hypotheken en andere dingen die erbij komen kijken wanneer je een huis wilt kopen. Het werd heel fijn uitgelegd & het was een erg fijn gesprek. Zeker een aanrader!!

• Afspraken nakomen

vriendelijk, snel maar niet overhaast en deskundig

Gedegen advies. De adviseur doet moeite om een specifiek bij mijn situatie passend advies te geven en te realiseren.

prima deskundige hypotheekadviseur

Prettig gratis adviesgesprek over aankoop van woning en afsluiten beleggingshypotheek, waarbij snel inzicht wordt verkregen in de financiele consequenties en voor-nadelen van verschillende scenario's

Deskundig

Zo hoort het te gaan

Een eerste huis, dat is nogal wat. Er komt veel bij kijken en alles is nieuw. Je wilt advies en alles zo goed mogelijk regelen. Je hebt iemand nodig die je kan vertrouwen en jou helpt met zaken waar jij zelf niet veel van afweet. Je hebt iemand nodig waar jij een goed gevoel bij krijgt. En iemand die jou alles duidelijk kan uitleggen. Dat is gelukt kan ik je vertellen. Wat een fijne service en een fijne samenwerking. Zeer tevreden over hoe alles is verlopen en zeker een aanrader.

Vertrouwd vakkundig gesprek

Vriendelijke ontvangst en goed informeel financieel gesprek gehad

• Afspraken nakomen

Fantastisch, onbeperkt advies geleverd met vriendelijkheid, kennis en zekerheid.

Waardevolle service, zeer aan te bevelen. Twijfel niet. Duidelijk, gericht en zeer nuttig advies. Bedankt Enno Zimmerman (Hilversum) voor het helpen begrijpen van onze opties.

• Afspraken nakomen

Prima en adequaat geholpen op een vriendelijke manier.

Er werd snel en adequaat gereageerd op mijn spoedvragen.

geweldige service

Goed advies gekregen. Vlotte communicatie . Vriendelijke communicatie. Veel aandacht en begrip voor mijn persoonlijke situatie

• Afspraken nakomen

Het gesprek verliep anders dan verwacht maar heeft zeker duidelijkheid gebracht.

• Afspraken nakomen

Reeds voor de vierde maal zijn wij uitstekend geholpen door het filiaal in hilversum Enno Zimmerman. Keurig advies en afhandeling. Wij zijn zeer tevreden Indien nodig komen wij zeker terug.

• Afspraken nakomen

onverwacht een goed en werkbaar advies ontvangen

Wij werden zeer persoonlijk geadviseerd met onze uitdaging. Doordat wij totaal geen kennis hadden van de mogelijk en onmogelijkheden voor onze prive vraagstukken werden wij er stap voor stap doorheen geholpen met een resultaat die wij wel gehoopt maar niet verwacht hadden. Voor onze verder toekomst gaan we binnenkort weer een nieuw traject in.

• Afspraken nakomen

Van Bruggen slaat een brug tussen kennis en klant.

Het gevoel dat je vraag begrepen wordt en je als klant deel uitmaakt van het antwoord!

• Afspraken nakomen

Advies van hoge kwaliteiten en er wordt op alle fronten meegedacht!

Ik ben goed geholpen door Mark en zijn collega's. Ik had al wat kennis van hypotheken, dus daar hield hij rekening mee en konden we op een iets dieper niveau praten. Verder dacht hij goed mee over eventuele alternatieven. Het aanvragen van de hypotheek ging heel vlot. Het was duidelijk welke stukken ik moest aanleveren en daardoor was de hypotheek binnen een paar weken rond.

Alles goed

Het team heeft mij inmiddels al meerdere keren geholpen. Altijd komen beloftes uit en altijd is de aanpak efficiënt en persoonlijk. Erg fijn en aan te raden .

• Afspraken nakomen

Het contact was fijn, professioneel en integer.

We zijn door dhr. Tim van Galen zeer goed geholpen. We hadden een dubbel dossier en veel vragen. Mijnheer Van Galen staat te allen tijde voor ons klaar, zowel telefonisch, via e-mail of ten kantore van Van Bruggen. We zijn zeer tevreden over de professionele wijze waarop hij ons van financieel advies dient.

• Afspraken nakomen

Zoals altijd dik tevreden!

Snel, deskundig, vriendelijk en hypotheek met exact de gewenste voorwaarden en rente!

Over Van Bruggen Adviesgroep