Uitstekend gesprek met prima uitleg, toelichting

• Afspraken nakomen

Kundig advies. Korte lijnen en snel schakelen.

Uitgebreid en kundig advies. Korte lijnen en de wil om snel te schakelen.

• Afspraken nakomen

Complete service met uitstekend persoonlijk contact

Als starter is mijn ervaring met Van Bruggen Adviesgroep uitstekend. Alles wordt zorgvuldig uitgelegd en je kan er met alle vragen terecht. Het contact is uitermate snel en efficiënt. Het is een enorm fijne steun als je voor het eerst de huizenmarkt betreed. Je krijgt immers niet enkel en alleen advies over een passende hypotheek, maar ook bijvoorbeeld over eventuele biedingen, de notaris etc. Het is echt een complete service.

• Afspraken nakomen

Jullie verzorgen de complete hypotheek aanvraag.

Alles wordt snel en duidelijk besproken en geregeld! Bij vragen zijn jullie altijd bereikbaar.

Oplossingsgericht

Na een misverstand voor het aanvragen van een extra lening naast de hypotheek heeft van Bruggen juist gehandeld en zijn we tot een passende oplossing gekomen.

• Afspraken nakomen

Super goede begeleiding. Erg duidelijk en meedenkend en snel handelend.

Super goede begeleiding. Erg duidelijk en meedenkend en snel handelend.

• Afspraken nakomen

Erg fijne, snelle en uitgebreide service!

Ik heb alle diensten tot nu toe erg positief ervaren. Er wordt echt tijd voor je genomen en afspraken worden goed nagekomen. Daarnaast wordt er erg snel gereageerd. Top service!

Top adviseurs

Hele goeie evaring de adviseurs gaan er echt vol voor

• Afspraken nakomen

Snel, behulpzaam. Hier kan minig hypotheekadviseur een voorbeeld aan nemen.

• Afspraken nakomen

Zeer prettige dienstverlening van een deskundige, hulpvaardige en responsieve partij.

Wij zijn zeer tevreden over hoe de aanvraag van een bouwdepot is verlopen. Ze hadden snel een goed beeld van onze situatie en kwamen vervolgens met een volledig overzicht van wat onze mogelijkheden zijn. Reacties op onze vragen (en dat waren er best veel) gedurende het proces kwamen snel en waren uitgebreid en duidelijk. We hebben de dienstverlening als zeer prettig en deskundig ervaren.

• Afspraken nakomen

hele rustige en duidelijke uitleg

het waren heel prettige en duidelijke gesprekken en je kreeg ook op al je vragen antwoord Heb ook niet de indruk gehad dat je onder tijdsdruk stond

Helder en duidelijk uitleg

We kregen een duidelijk beeld geschetst van onze situatie zonder dat het al te ingewikkeld werd gemaakt(ervaring met andere adviseurs). Daarnaast was de adviseur zeer betrokken en had een heldere visie.

Perfecte service

Zeer betrokken

Een professioneel kantoor met oog voor de klant. Betrokken en altijd bereikbaar

Toppers!

Altijd bereikbaar, altijd meedenkend!

goed degelijk vakmanschap

bij elke wijzigingen werken ze alles weer goed uit en krijg je goed advies

Goede ervaring.

Goede ervaring ,alles snel geregeld.

behulpzaam en duidelijk

Mark van Ginkel heeft alle tijd en geduld genomen om ons goede uitleg te verschaffen over de hypotheekaanvraag

• Afspraken nakomen

Goed geholpen, gesprekken soms lang

We zijn heel goed geholpen. De gesprekken waren wel erg lang terwijl we het gevoel hadden dat het wel iets korter had gekund.

• Afspraken nakomen

Staan altijd voor je klaar

• Afspraken nakomen

goed bereikbaar, heldere en goede antwoorden op vragen, niet opdringerig.

voor naderend pensioen had ik algemene vragen en de lijfrente polis naderde uitbetaal datum. op alle vragen een prima antwoord gehad en de afhandeling voor uitkeren lijfrente polis is ook naar alle tevredenheid geregeld . Als je naar kantoor belt wordt er altijd vlot opgenomen en vervolgens meteen goed geholpen.

Top sevice

Makkelijk om een afspraak te maken met een deskundige adviseur. Er wordt meegedacht en goed advies gegeven. Wij komen al enige jaren tot grote tevredenheid bij VBAG

• Afspraken nakomen

Duidelijk uitleg wat noodzakelijk is

Duidelijk advies, behulpzaam waar nodig, heel vriendelijk

Deskundige service

Wederom goed geholpen door van Bruggen Adviesgroep Het Gooi! Uitgebreid de tijd genomen om te helpen welk product ik het best zou kunnen gebruiken bij een financiële dienstverlener om zo verder te kunnen met het verfraaien van mijn huis.

Expect advice on mortgage

I received expect advice on mortgage from Van Brüggen!! They explained me entire process for my situation which definitely helped me.. I would highly recommend their services!!

Over Van Bruggen Adviesgroep