Prima advies gekregen. Vriendelijke adviseur.

• Afspraken nakomen

Prima gesprek, goed advies gekregen. Reden voor keuze andere adviseur is het tarief.

• Afspraken nakomen

Bert Verbrugge, een aanrader!

• Afspraken nakomen

Both Bert Verbrugge and John de Bie were wonderfully helpful and patient. My Dutch isn't 100% but they both took the time to explain things so I could understand them without me feeling stupid. I really feel like they are in my corner! Thank you.

• Afspraken nakomen

Ik heb een vrijblijvend advies gesprek gehad,en werd heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan,Van Bruggen is zeer zeker aan te raden.

• Afspraken nakomen

hebben een goed gesprek gehad en een duidelijke uitleg over de evt. mogelijkheden

• Afspraken nakomen

Ondanks een telefonisch gesprek ehad over verlaging rente voor mensen die langdurig een hypotheek hebben lopen. Zelf zit ik bij Aegon, maar men helpt mij toch door informatie te geven. eind februari zou ik weer opbellen en men zou dan waarschijnlijk weten of de Aegon ook mensen een aanbieding doen gezien de rente te verlagen. Mocht ik in de toekomst een hypotheek nog hebben of 1 van mijn kinderen dan zal ik zeker jullie aanbevelen. Met viendelijke groet [email protected]

• Afspraken nakomen

we zijn nog in een traject, dus heb nog niet een afgeronde mening

• Deskundigheid N.v.t.

Gewoon heel goed en deskundig en vriendelijk!

• Afspraken nakomen

Hartelijke ontvangst en heldere en duidelijk gesprekken.

• Afspraken nakomen

Ik vond het een prettig gesprek, waarin we goed werden geïnformeerd over de gang van zaken en wat de eventuele hypotheek zou zijn. De vragen die we hadden werden naar verluid met voldoening beantwoordt.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg en snel geholpen

• Afspraken nakomen

Contact met Bert Verbrugge is altijd super klantvriendelijk, helder en prettig. Praat duidelijke taal en altijd bereid om dingen te herhalen of nogmaals te verduidelijken. Nog nooit het gevoel gehad dat ik een richting uit wordt "gedwongen"! Wij zien uit naar onze volgende afspraak met Bert.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helemaal geen aandacht aan mij, geen profesioneel uitleg. was blij dat ik niet in zee ging met ze.

• Afspraken nakomen

Vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Ik heb u in het eerste kosteloze gesprek een globale berekening gegeven, plus daarnaast een schriftelijke uitleg over hoe het hypotheektraject precies werkt. De volgende stap zou zijn dat wij in een tweede gesprek verder ingaan op uw specifieke situatie. Zo ver zijn we helaas niet gekomen.

Als prettig en duidelijk ervaren.

• Afspraken nakomen N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.

Jammer dat u mij een slecht rapportcijfer geeft, nog voordat wij elkaar hebben kunnen spreken. Ik loop u vanwege uw beroep als vrachtwagenchauffeur telkens mis aan de telefoon, heb wel uw partner een keer gesproken. Ik wil u graag helpen, kunt u mij terugbellen op 0800 1800?

Er kon niet aan de vraag worden voldaan. Het betrof een zaak ipv een prive persoon.

• Deskundigheid N.v.t.

Onze ervaringen met Bert Verbrugge zijn erg goed. Gedegen en deskundig advies, prettige gesprekspartner.

• Afspraken nakomen

Heldere en duidelijke informatie ontvangen en de adviseur heeft zeer goed geluisterd naar mijn wensen van wat ik wel en niet wilde. Dit is ook goed toepast in het advies met betrekking tot oversluiten hypotheek. Snelle antwoorden bij vragen, of dit nu per telefoon of per mail was.

• Afspraken nakomen

Ik ben bij de Bruggen Adviesgroep correct en vakkundig geholpen. Maar ik heb elders een iets betere oplossing voor het oversluiten van mijn hypotheek gevonden

Zijlweg 38

2013 DJ Haarlem