9

4 sterren: goede service, goed behandeld

hebben een goed gesprek gehad en een duidelijke uitleg over de evt. mogelijkheden
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ondanks een telefonisch gesprek ehad over verlaging rente voor mensen die langdurig een hypotheek hebben lopen. Zelf zit ik bij Aegon, maar men helpt mij toch door informatie te geven. eind februari zou ik weer opbellen en men zou dan waarschijnlijk weten of de Aegon ook mensen een aanbieding doen gezien de rente te verlagen. Mocht ik in de toekomst een hypotheek nog hebben of 1 van mijn kinderen dan zal ik zeker jullie aanbevelen. Met viendelijke groet theaburggraaf@hotmail.com
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

we zijn nog in een traject, dus heb nog niet een afgeronde mening
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon heel goed en deskundig en vriendelijk!
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hartelijke ontvangst en heldere en duidelijk gesprekken.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het een prettig gesprek, waarin we goed werden geïnformeerd over de gang van zaken en wat de eventuele hypotheek zou zijn. De vragen die we hadden werden naar verluid met voldoening beantwoordt.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uitleg en snel geholpen
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Contact met Bert Verbrugge is altijd super klantvriendelijk, helder en prettig. Praat duidelijke taal en altijd bereid om dingen te herhalen of nogmaals te verduidelijken. Nog nooit het gevoel gehad dat ik een richting uit wordt "gedwongen"! Wij zien uit naar onze volgende afspraak met Bert.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helemaal geen aandacht aan mij, geen profesioneel uitleg. was blij dat ik niet in zee ging met ze.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Vervelend om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Ik heb u in het eerste kosteloze gesprek een globale berekening gegeven, plus daarnaast een schriftelijke uitleg over hoe het hypotheektraject precies werkt. De volgende stap zou zijn dat wij in een tweede gesprek verder ingaan op uw specifieke situatie. Zo ver zijn we helaas niet gekomen.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als prettig en duidelijk ervaren.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Jammer dat u mij een slecht rapportcijfer geeft, nog voordat wij elkaar hebben kunnen spreken. Ik loop u vanwege uw beroep als vrachtwagenchauffeur telkens mis aan de telefoon, heb wel uw partner een keer gesproken. Ik wil u graag helpen, kunt u mij terugbellen op 0800 1800?

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er kon niet aan de vraag worden voldaan. Het betrof een zaak ipv een prive persoon.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Onze ervaringen met Bert Verbrugge zijn erg goed. Gedegen en deskundig advies, prettige gesprekspartner.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere en duidelijke informatie ontvangen en de adviseur heeft zeer goed geluisterd naar mijn wensen van wat ik wel en niet wilde. Dit is ook goed toepast in het advies met betrekking tot oversluiten hypotheek. Snelle antwoorden bij vragen, of dit nu per telefoon of per mail was.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben bij de Bruggen Adviesgroep correct en vakkundig geholpen. Maar ik heb elders een iets betere oplossing voor het oversluiten van mijn hypotheek gevonden
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

eerlijk anrwoord op mijn vragen,open voor sugesties,objectief voorkomen.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben 3 jaar geleden ook advies gevraagd bij van Bruggen en waren daarover heel tevreden. Daarom hebben wij met de vragen die wij nu hadden meteen weer contact met ze opgegenomen
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Filter op taal