Professioneel

Professioneel, vakkundig en luisterend oor

• Afspraken nakomen

Super fijn en persoonlijk geholpen!

Erg prettig gesprek gehad, er werd goed de tijd genomen om ons en onze situatie te leren kennen. We zijn van helder advies voorzien en kregen alles keurig op een rijtje na via de mail.

Vriendelijke en professionele personeel

Heel snel alle vragen waren beantwoorden. Echt professionele adviseur.

• Afspraken nakomen

Antwoord op al onze vragen

Plezierige kennismaking met deze adviesgroep. Of we iets gaan kopen is nog de vraag maar we weten in ieder geval meer over onze mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig contact gehad en we hebben een goed advies op maat gekregen.

Wij hadden gezien onze specifieke situatie een gedetailleerd advies nodig en gekregen. Er is flink meegedacht hetgeen tot een goed resultaat heeft geleid.

uitstekend!!!

Onze ervaring is dat jullie advies persoonlijk en duidelijk is.

• Afspraken nakomen

Een veilige beslissing neem je niet zonder een goede adviseur

Ik heb aan het oriënterend gesprek bij Van Bruggen Adviesgroep een goed gevoel overgehouden. In tegenstelling tot de opstelling van makelaars en banken wordt er heel goed met je meegedacht. Bij twijfel is dit een aanrader. Je staat bij een bank en een makelaar vaak alleen als je zelf geen ervaring met grote te financieren (en bij nieuwbouwprojecten vaak ook risicovolle) aankopen hebt en je zelf ook geen bekende hebt die dat wel heeft. Gelukkig had ik die bekende wel, maar die kwam tot dezelfde conclusie en dan kun je tenminste een knoop doorhakken.

Duidelijk, bekwaam en integer

De adviseur die ik heb gesproken was duidelijk en kwam ook integer over. In het gesprek kwam duidelijk naar voor dat de adviseur weet waarover hij advies geeft. Ook werden zaken toelicht die voor mij goed te volgen waren. Kort na het advies kreeg ik zoals afgesproken een verslag per mail met wat wij hadden besproken en twee bijlagen met daarin de berekeningen. Wat ik enorm prettig vond is dat de adviseur de tijd nam het was niet even een gesprekje van 15 minuten maar van een uur. Ik kan niet anders zeggen dan zeer professioneel!

Professioneel

Aantrekkelijk om in een volgend gesprek de beste overbruggingslening te bepalen.

Prima club

Snelle en no nonsens werkwijze

• Afspraken nakomen

Kennis van zaken, snel en luisteren naar de klant

Fijn, vriendelijk bedrijf met duidelijke uitleg en kennis van zaken .Laagdrempelig en snel met reaktie.

Klantvriendelijkheid

Heel vriendelijk, meedenkende en snel

uitstekend advies

plezierig ontvangst

• Afspraken nakomen

Nee denkend voelde gelijk goed aan was erg fijn

Fijn gesprek gehad voelde goed aan ik ben erg tevreden.

• Afspraken nakomen

Heel fijn en meedenkend !!

Had zo’n fijn gesprek. Er werd tijd voor me genomen en meegedacht echt super. Fijn gevoel gaf het en ik werd gehoord.. Heel blij

• Afspraken nakomen

Uitleg in vriendelijke en duidelijke taal

Prettig gesprek gehad met Rick. Hij heeft kennis van zaken en legt het goed uit.

• Afspraken nakomen

Het gesprek met Axel kwam snel tot stand. Verder, klantvriendelijk, goed voorbereid, meedenkend en duidelijk. Wat mij betreft een goede ervaring.

• Afspraken nakomen

Gerichte en naar het zich laat aanzien doeltreffende aanpak.

Prettig gesprek. To the point. Stemt de zoeker positief. Verliet opgewekt het pand.

Helder, duidelijk en deskundig

Heel goed. Door documenten eerst jn kluis te zetten had adviseur zich goed kunnen voorbereiden

betrokken en persoonlijk

Heel fijn gesprek gehad. Ik zal van Bruggenadviesgroep Haarlem zeker aanraden. Ze denken goed mee en kijken naar meerdere mogelijkheden!

Kwam zeer vertrouwd over

Met goede adviezen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Uitstekend geholpen!

Mijn ervaring met Van Bruggen moet ik aangeven als zeer tevreden. Er werd een duidelijk beeld geschetst van de mogelijkheden en er werd meegedacht aan zaken waar jezelf niet aan zou denken.

perfecte begeleiding

axel een persoon met empathie en deskundig .

Fijne ervaring

Zeer vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, realistisch en snel advies.

prima advies

over diverse kwesties van Axel