Kundig en klantvriendelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slecht, niet goed op de hoogte, meneer had zelf computerprogramma ontworpen wat achteraf niet klopte wat hij nog moest aanpassen en begon binnen 5 minuten al over de tarieven te praten. al en al voor ons een zeer slechte ervaring en zullen nooit bij meneer koen kuipers een hypotheek afsluiten! deze man weet echt niet waar hij mee bezig is.

• Afspraken nakomen

Vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Helaas wilden jullie meer lenen dan wettelijk toegestaan is met jullie inkomens. Het advies was dan ook om het huis niet te kopen, ik snap dat dit een teleurstelling was.

Het gesprek was helder en duidelijk.

• Afspraken nakomen

Na meerdere adviseurs gesproken te hebben, kwamen we uiteindelijk uit bij Van Bruggen. Nergens anders was het verhaal zo duidelijk en persoonlijk. Super!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

wij hadden afgesproken dat we na afspraak nog een mail zouden krijgen maar helaas tot op heden nooit meer iet gehoord

• Deskundigheid N.v.t.

Mijn excuses dat u iets heeft verwacht en dat ik dit niet heb gedaan! Ik heb u gisteravond gesproken en we gaan dit samen weer oppakken.

Deskundige en klantvriendelijke begeleiding in het aanbieden van diverse mogenlijkheden en het maken van een keuze uit deze opties

• Afspraken nakomen

Een goed adequaat advies. Een aanrader.

• Afspraken nakomen

• Afspraken nakomen N.v.t.

We zijn erg gastvrij ontvangen, en op al onze vragen kregen we antwoord.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg en klant vriendelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

Wat kan ik nog meer zeggen? Uitermate tevreden, ondanks dat ons traject lang is, zorgt van Bruggen adviesgroep er keer op keer voor dat we op het goede spoor blijven, dank voor alle hulp en advies tot dusver!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onze evaring was slecht. Onduidelijke uitleg en er werd niet naar ons geluisterd. Omdat wij het niet meer snapte wat hij allemaal vertelde vroegen we een paar dingen. Hier werd hij bijna boos om en begon ineens over zijn beoordelings cijfers dat die goed waren. terwijl wij t daar helemaal niet over hadden. Het was voor ons een zeer onduidelijk en onprettig gesprek. We zijn geen stap wijzer geworden.

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Dank voor uw review, jammer dat u mijn advies zo ervaren heeft. Ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn in het eerste gesprek. Ik snap dat als u 23% meer wil lenen dan wat mogelijk is, het niet leuk is om te horen dat dat niet kan. Ik wil u graag verder helpen met wat wel mogelijk is en zal proberen om nog duidelijkere uitleg te geven.

Prima gesprek gehad

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik ben voor een advies gegaan naar Etten-Leur en er kwam een rente middeling uit op zich goed maar na telefonisch contact met obvion bleek het mogelijk om mijn hypotheek rente nog meer te verlagen door een interne boetevrije oversluiting jammer dat jullie adviseur hiervan niet op de hoogte was ik heb ook met spoed 1100 euro overgemaakt ( wat dus nu eigenlijk wel te veel is vind ik) nu moest ik wel een week wachten op bericht van mijn adviseur nadat ik er weer zelf achteraan was gegaan stuurde ze eerst mijn offerte naar een verkeerd e-mail adres en heb ik hem pas weer nadien opgestuurd gehad na te bellen en zelf weer ondertekend terug gebracht en is toen verstuurd gelukkig nog op tijd binnen de termijn ( ik vind dat ik wel een compensatie verdien na deze slechte behandeling)

• Afspraken nakomen

de ervaring tot nu toe is goed...

• Afspraken nakomen

Goed en kundig advies, heeft geen vervolg maar dat was ook geen probleem, prettig om het zo te ervaren

• Afspraken nakomen

Totaal oordeel willen we nog even mee wachten tot onze hypotheekaanvraag helemaal is afgerond.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Je word vriendelijk ontvangen. Ze kijken naar wat het beste voor je is, en geven hierbij een duidelijke uitleg. Er word tijd genomen voor de klant.

• Afspraken nakomen

Goed gesprek. Ervaren hypotheekadviseur. Vooruitstrevend in ICT middels redbooth. Jammer dat betreffende adviseur geen zaken deed met Rabobank. Dit is bij andere adviseurs binnen van Bruggen groep anders. Ook was info op site niet actueel. Hier stond nog vestiging Bergen op Zoom wat Etten-Leur bleek te zijn geworden.

• Afspraken nakomen

de uitleg is goed en begrijpelijk.

Prins Willem Alexanderlaan 711

7311 ST Apeldoorn