Goedess, service en goede bekwaamheid

• Afspraken nakomen

Ik ging voor een lening van 10.000 euro voor aanschaf duurzame energie. Complete installatie zonnepanelen. Hij ging gelijk verder om andere hypotheek af te sluiten waar ik eigenlijk niet voor ga en ook niet mijn doelstelling. Volgens uw adviseur kon ik dit bedrag niet lenen. Dus ik zoek andere optie!

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

klantvriendelijk en vakkundig

• Afspraken nakomen

Wij zijn tevreden. Het computerprogramma vonden wij in het begin lastig om te communiceren.

• Afspraken nakomen

• Afspraken nakomen N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn onwetend wat betreft het afsluiten van een hypotheek. De medewerker van Van Bruggen Adviesgroep die bij ons thuis langs kwam, liet ons wat dingen zien hoe wij een zo hoog mogelijke hypotheek konden aflossen. Hij toverde wat met zijn systeem en vinkte steeds dingen aan en uit. Voor ons was het erg onduidelijk wat er precies gebeurde, waardoor wij eigenlijk niet veel verder zijn gekomen.

• Afspraken nakomen

Begin vorig jaar voor adviesgesprek geweest bij adviseur Van Bruggen voor oversluiten van onze lopende hypotheek bij andere hypotheek adviseur afgesloten. Deze zag gelijk dat het niet goed zat en dat wij bij afloop van de hypotheek een grote naheffing zouden krijgen van de belasting. Op advies van adviseur de zaak aanhangig gemaakt bij Kifid en onlangs zaak gewonnen.

• Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen en geadviseerd!

• Afspraken nakomen N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gesprekken zijn als positief ervaren, traject is echter nog niet afgesloten.

• Afspraken nakomen

Goed geïnformeerd, zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Goed en duidelijk advies. En goede koffie.ben naar alle tevredenheid geholpen.

• Afspraken nakomen

Goede voorlichting, wel veel info in korte tijd. Hierop kon ik de volgende dag aanvullende info opvragen.

• Afspraken nakomen

Prima advies gehad en verder geholpen

• Afspraken nakomen

Super tevreden. Duidelijk advies en luistert ook naar de wens. Geeft de aandacht en advies wat nodig is. Legt alles duidelijk uit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerste gesprekken waren prettig en verliepen soepel. Goed geholpen bij de keuze van de hypotheek en het aanvragen van de offerte. Ook alle andere zaken werden op prettige manier besproken en aangevraagd. Wij hebben een nieuwbouw huis en hebben bij het gesprek aangegeven dat wij pas 2e of 3e kwartaal van 2015 de grond op onze naam zouden krijgen. Het was voor ons belangrijk dat wij net voor 2014 de offerte hadden liggen anders zouden wij ons droomhuisje niet kunnen bekostigen door de nieuwe regels die vanaf 2015 van krijgt zijn. Meneer had er niet bij vermeld dat de hypotheek offerte na een periode zal vervallen en had dus totaal geen rekening gehouden met de situatie die wij hem hebben geschetst. Er zou dus een nieuwe offerte aangevraagd moeten worden. Een week voor het aflopen van de offerte werd er door hem aan de bel getrokken. Er werd gezegd jullie moeten er wel voor zorgen dat de grond spoedig op jullie naam komt anders moet er een nieuwe offerte aangevraagd worden. Gezien er toen veel was veranderd zouden wij een tekort hebben wanneer er daadwerkelijk een nieuwe offerte moest worden opgemaakt. Heel lakoniek werd er toen gezegd: "ach ja in de meeste gevallen springen de ouders dan wel bij" toen brak mijn klomp. We hebben hem toen gezegd dat dit niet de bedoeling was. Hij heeft toen zijn best moeten doen om de de aannemer en dergelijke aan te sporen om de grond eerder over te dragen. Ook heeft hij moeten zorgen dat de offerte werd verlengd. Gelukkig werkte mijn halfzus bij de bank waar wij de offerte hadden afgesloten waardoor er het een en ander geregeld kon worden. Heel veel stress en on nodig gezeur had dus voorkomen kunnen worden. Ons werd verteld dat zodra de sleutel overdracht zou plaats vinden zou hij er ook bij zijn. Hij had van tevoren aangegeven dat hij nog een leuk presentje voor ons zou hebben. Allereerst kwam dhr Coen te laat bij de notaris en hebben wij geen presentje gehad. Het gaat mij niet om het presentje maar vind het niet professioneel. Bij elke vraag die wij hadden gesteld via de Redbooth app werd erg laat of humeurig gereageerd. Wij hadden nog nooit te maken gehad met hypotheken en dergelijken dus hadden af en toe wel wat vragen. Misschien zijn het vragen die voor hem vanzelfsprekend waren maar dat waren ze voor ons niet. Al met al dus geen goede ervaring gehad en vond de professionaliteit naar verloop van tijd ver te zoeken nadat wij bij hem onze handtekeningen hadden gezet leek het alsof er werd gedacht de buit is binnen en nu zoeken ze het maar uit..

• Afspraken nakomen

Ontzettend vervelend om te horen dat u het traject zo ervaren heeft! Mijn welgemeende excuses daarvoor. Ik heb het traject op een aantal punten anders ervaren en bedoeld, het voert echter te ver om hier op de details in te gaan. Daarbij moest ik ook even in mijn geheugen graven aangezien de hypotheek een jaar geleden gepasseerd is. Ik ga uw opmerkingen wel verwerken in mijn werkwijze omdat ik altijd de beste service wil geven. Ik zal u telefonisch benaderen voor het maken van een nieuwe afspraak voor het overhandigen van het presentje en om één en ander samen goed af te sluiten. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik kan nog geen echte beoordeling geven aangezien we alleen nog maar afspraken hebben gemaakt. Binnenkort wordt alles in gang gezet en dan weet ik meer of alles naar wens is geregeld. Tot nu toe is de bejegening enz goed geweest.

• Afspraken nakomen

Prima van a tot z geholpen bij het aanvragen van onze hypotheek!

• Afspraken nakomen

Er had meer voorbereiding kunnen plaatsvinden door contactpersoon. Basisgegevens zijn eerder aangeleverd bij eerste bezoek. In onderhoudsgesprek zijn enkele mogelijkheden oppervlakkig aangegeven, maar klant kon bij hypotheekverstrekker meer informatie ontvangen.

Over Van Bruggen Adviesgroep