Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk, oprecht, behulpzaam

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Had ruim 2 weken geleden afspraak, hypoth zou geen enkel probleem worden dus ben akkoord gegaan. Niets meegekregen, nog geen visitekaartje, na ruim 2 weken nog niets gehoord. Werd wel meerdere malen gewezen op incasso kosten ad 1660, voor incasso wordt niets gedaan, hetgeen ook wel blijkt te kloppen. Na ruim 2 wkn nog niets gedaan dus ben inmiddels zelf bezig, duurt mij wat te lang. Heb, ivm aflossing door vriend verstrekte hypotheek (heeft liquiditeitsprobleem) nogal haast en kan niet rustig blijven zitten wachten.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Mijn welgemeende excuses! Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken en bleken op elkaar te wachten. Dit is nu opgelost en de aanvraag van uw hypotheek loopt nu zoals het hoort.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundig en bekwaam. Zaken worden snel opgepakt en gemonitord

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanvraag voor hypotheek loopt nog, maar tot zover goed en snel geholpen. Er wordt echt naar de voor ons beste mogelijkheid gekeken. Ook de manier van documenten verzamelen en terug kunnen kijken (Redbooth) werkt erg makkelijk

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goedess, service en goede bekwaamheid

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ging voor een lening van 10.000 euro voor aanschaf duurzame energie. Complete installatie zonnepanelen. Hij ging gelijk verder om andere hypotheek af te sluiten waar ik eigenlijk niet voor ga en ook niet mijn doelstelling. Volgens uw adviseur kon ik dit bedrag niet lenen. Dus ik zoek andere optie!

  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

klantvriendelijk en vakkundig

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn tevreden. Het computerprogramma vonden wij in het begin lastig om te communiceren.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn onwetend wat betreft het afsluiten van een hypotheek. De medewerker van Van Bruggen Adviesgroep die bij ons thuis langs kwam, liet ons wat dingen zien hoe wij een zo hoog mogelijke hypotheek konden aflossen. Hij toverde wat met zijn systeem en vinkte steeds dingen aan en uit. Voor ons was het erg onduidelijk wat er precies gebeurde, waardoor wij eigenlijk niet veel verder zijn gekomen.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Begin vorig jaar voor adviesgesprek geweest bij adviseur Van Bruggen voor oversluiten van onze lopende hypotheek bij andere hypotheek adviseur afgesloten. Deze zag gelijk dat het niet goed zat en dat wij bij afloop van de hypotheek een grote naheffing zouden krijgen van de belasting. Op advies van adviseur de zaak aanhangig gemaakt bij Kifid en onlangs zaak gewonnen.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekend geholpen en geadviseerd!

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gesprekken zijn als positief ervaren, traject is echter nog niet afgesloten.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geïnformeerd, zeer tevreden!

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed en duidelijk advies. En goede koffie.ben naar alle tevredenheid geholpen.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede voorlichting, wel veel info in korte tijd. Hierop kon ik de volgende dag aanvullende info opvragen.

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima advies gehad en verder geholpen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super tevreden. Duidelijk advies en luistert ook naar de wens. Geeft de aandacht en advies wat nodig is. Legt alles duidelijk uit

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerste gesprekken waren prettig en verliepen soepel. Goed geholpen bij de keuze van de hypotheek en het aanvragen van de offerte. Ook alle andere zaken werden op prettige manier besproken en aangevraagd. Wij hebben een nieuwbouw huis en hebben bij het gesprek aangegeven dat wij pas 2e of 3e kwartaal van 2015 de grond op onze naam zouden krijgen. Het was voor ons belangrijk dat wij net voor 2014 de offerte hadden liggen anders zouden wij ons droomhuisje niet kunnen bekostigen door de nieuwe regels die vanaf 2015 van krijgt zijn. Meneer had er niet bij vermeld dat de hypotheek offerte na een periode zal vervallen en had dus totaal geen rekening gehouden met de situatie die wij hem hebben geschetst. Er zou dus een nieuwe offerte aangevraagd moeten worden. Een week voor het aflopen van de offerte werd er door hem aan de bel getrokken. Er werd gezegd jullie moeten er wel voor zorgen dat de grond spoedig op jullie naam komt anders moet er een nieuwe offerte aangevraagd worden. Gezien er toen veel was veranderd zouden wij een tekort hebben wanneer er daadwerkelijk een nieuwe offerte moest worden opgemaakt. Heel lakoniek werd er toen gezegd: "ach ja in de meeste gevallen springen de ouders dan wel bij" toen brak mijn klomp. We hebben hem toen gezegd dat dit niet de bedoeling was. Hij heeft toen zijn best moeten doen om de de aannemer en dergelijke aan te sporen om de grond eerder over te dragen. Ook heeft hij moeten zorgen dat de offerte werd verlengd. Gelukkig werkte mijn halfzus bij de bank waar wij de offerte hadden afgesloten waardoor er het een en ander geregeld kon worden. Heel veel stress en on nodig gezeur had dus voorkomen kunnen worden. Ons werd verteld dat zodra de sleutel overdracht zou plaats vinden zou hij er ook bij zijn. Hij had van tevoren aangegeven dat hij nog een leuk presentje voor ons zou hebben. Allereerst kwam dhr Coen te laat bij de notaris en hebben wij geen presentje gehad. Het gaat mij niet om het presentje maar vind het niet professioneel. Bij elke vraag die wij hadden gesteld via de Redbooth app werd erg laat of humeurig gereageerd. Wij hadden nog nooit te maken gehad met hypotheken en dergelijken dus hadden af en toe wel wat vragen. Misschien zijn het vragen die voor hem vanzelfsprekend waren maar dat waren ze voor ons niet. Al met al dus geen goede ervaring gehad en vond de professionaliteit naar verloop van tijd ver te zoeken nadat wij bij hem onze handtekeningen hadden gezet leek het alsof er werd gedacht de buit is binnen en nu zoeken ze het maar uit..

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Ontzettend vervelend om te horen dat u het traject zo ervaren heeft! Mijn welgemeende excuses daarvoor. Ik heb het traject op een aantal punten anders ervaren en bedoeld, het voert echter te ver om hier op de details in te gaan. Daarbij moest ik ook even in mijn geheugen graven aangezien de hypotheek een jaar geleden gepasseerd is. Ik ga uw opmerkingen wel verwerken in mijn werkwijze omdat ik altijd de beste service wil geven. Ik zal u telefonisch benaderen voor het maken van een nieuwe afspraak voor het overhandigen van het presentje en om één en ander samen goed af te sluiten. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd