Uitmuntend

Het feit dat ik voor een 2de keer terug ben bij Coen Cuijpers voor deze keer het verhogen van mijn hypotheek zegt genoeg. Vanwege de zeer fijne relatie met Coen heb ik reeds diverse mensen geadviseerd om via Coen een hypotheek aanvraag in te dienen. Coen is echt een fijne hardwerkende man (zelf met met mijn ongeduld). Ongeacht waar ik in Nederland een huis zou kopen, ik zou altijd het via Coen doen. Bedankt coen voor alles van de afgelopen 3 jaren.

Gewoonweg perfect

We hebben een geweldige samenwerking met onze tussenpersoon, we zijn ontzettend tevreden

• Afspraken nakomen

Goed, professioneel en snel geholpen

Deskundige hulp en goede service

Snelle en goede hulp

Al onze vragen duidelijk uitgelegd en veel tips gekregen

Al onze vragen duidelijk uitgelegd en veel tips gekregen

• Afspraken nakomen

Toen ik er alleen voor kwam te staan heeft Coen me goed geholpen om alles rond te krijgen en de hypotheek over te zetten op mijn naam.

Firma list en bedrog

Deze man denkt dat hij veel weet maar maakt meer kapot bij mensen dan hij zelf weet. Geeft geen antwoord op mail berichten en zegt dat dingen niet kunnen, gelukkig had ik hem zeer snel door en heb mijn hele pakket naar iemand anders over gedaan waar het meteen geregeld was. Mijn advies is dan ook denk na waar je aan begint en blijf weg bij Van Bruggen. In het begin sta je vooraan maar zodra de buit binnen is ben je een nummer en niet meer zo belangrijk voor hem.

• Afspraken nakomen

Beste klant, laat ik vooropstellen dat ik probeer om iedere klant 100% tevreden te stellen. Echter, als het voorkomt, zoals in uw geval, dat het niet lukt om de hypotheek rond te krijgen, dan snap ik dat u dat niet leuk vindt. Ik ben daarbij echter aan regels van overheid en de banken gebonden. Ik vind het zeer vervelend dat u uw teleurstelling op mij projecteert. Zeker omdat ik er wel voor heb kunnen zorgen dat u de overwaarde van uw voormalige woning beschikbaar krijgt om in te zetten voor een andere woning. Uiteraard begrijp ik dat u liever in de voormalige woning had willen blijven wonen, maar zoals gezegd, dat was helaas niet mogelijk. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning!

Zeer slechte ervaring

Door zeer stomme actie van Coen Kuipers lopen wij 28.000 euro mis En Dhr Kuipers maar volhouden dat hij het goed doet kan geen slechtere adviseur bedenken is stront eigenwijs en doet maar een dotje Wij geven na een goed bod te hebben ontvangen opdracht huis te verkopen maar doet gewoon zijn eigen zin en verkoopt niet Wie gaat ons kompenseren voor dit verlies ?

• Afspraken nakomen

Beste klant, ik vind het jammer dat u mijn hulp zo ervaren heeft. Ik heb uw hypotheek voor uw nieuwe huis volledig rondgemaakt zodat u kunt verhuizen. Ik heb u daarnaast geholpen bij verkoop van de oude woning. Daarbij is een bieding binnengekomen (de hoogste) die uiteindelijk door de bieder na enige tijd weer is ingetrokken. Daar kan ik niks aan veranderen, hoe graag ik dat ook zou willen. Gelukkig is uw woning alsnog boven de vraagprijs verkocht. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning.

Doet wat hij Beloofd!

Wij zijn zéér goed geadviseerd door Coen. Tot op heden heeft hij alle verwachtingen overtroffen. Als je hem mailt, krijg je direct antwoord. Hij gaat overal achteraan en hij ontzorgt ons van alles. Een betrouwbaar persoon zonder kapsones.

• Afspraken nakomen

Prima geholpen en duidelijk advies.

Duidelijk en goed advies.

Warm

Thomas nam me mee in het proces, gaf van tevoren uitleg waar hij naar gaat kijken en kon onderbouwen waarom hij van bepaalde stukken foto's maakte en bekeek. Hij dacht mee met onze wensen en gaf hier afvies over. Kortom een warme informatieve onderzoek gehad. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Goed advies passend bij onze wensen

In eerste meeting duidelijk kunnen aangeven wat onze wensen zijn en daar is een goed advies over uitgebracht, passend bij onze situatie. Helder en duidelijk gesprek.

• Afspraken nakomen

Uitgebreid en duidelijk advies onder een prettige sfeer

Prettige manier van werken. Snelle werkwijze. De medewerker laat blijken mee te denken en komt zelf ook met ideeën. Prettige persoon.

Aanfluiting

In het beginsel dacht ik goed geholpen te zijn. Later bleek dat Coen onterecht kosten voor het beheer van een niet bestaand bouwdepot in rekening had gebracht. Het boek waarvoor ik bijna 300 euro heb betaald heb ik nooit gezien en Coen sloot nieuwe verzekeringen af zonder de oude op te zeggen. Dat heb ik zelf allemaal zelf recht mogen trekken, maar heeft mij wel flink wat extra geld gekost. Beste chaos dus. Heb op allerlei manieren Coen getracht te bereiken, maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Reageert nergens op. Zelfs via het hoofdkantoor een belafspraak gemaakt, maar geen enkele reactie Als klap op de vuurpijl wordt er elke maand trouw 20 euro afgeschreven voor zijn "financieel advies". Ver wegblijven bij deze man en kiezen voor een betrouwbare adviseur of, nog beter, lekker zelf regelen.

• Afspraken nakomen

Beste klant, wat super vervelend om dit nu pas te horen, zeker omdat mijn advies vorig jaar heeft plaatsgevonden. Ik ga u sowieso uitnodigen voor een persoonlijk gesprek om e.e.a. op te lossen. Ik zal daarnaast hier ook puntsgewijs wel reageren. U schrijft dat ik van de aardbodem ben verdwenen, dat is gelukkig niet het geval, ik werk nog steeds dagelijks in mijn kantoor te Etten-Leur. Wat wel klopt is dat ik 1 email van u over het hoofd heb gezien, waarvoor mijn oprechte excuses. Verder heb ik geen contactverzoeken van u gehad, want anders had ik zeker direct contact met u opgenomen! U heeft het over onterechte kosten (90 euro) voor het bewaken van het bouwdepot, maar heb ik wel degelijk werk voor u verricht. Met het boek waar u het over heeft bedoelt u waarschijnlijk mijn adviessamenvatting. Die heb ik u per post toegestuurd, ik begrijp nu uit uw reactie dat dit nooit bij u is aangekomen. Ik zal het rapport opnieuw naar u toesturen. Verder heeft u het over levensverzekeringen welke niet zijn opgezegd, ik zou dit graag met u samen bekijken in het persoonlijke gesprek. Mijn welgemeende excuses als e.e.a. niet is verlopen zoals verwacht!

Neemt de tijd voor je, en een duidelijke uitleg

Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg, maar momenteel is het voor ons niet gunstig om onze hypotheek over te sluiten, omdat we dan met een te hoge boete zitten, en de oversluitkosten Vind ik ook vrij duur. Dus wacht liever dat de hypotheek in Dec 2022 herzien moet worden. M

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prettig

Coen neemt de tijd voor je en bespreekt alle opties. Hij komt zeer kundig over.

• Afspraken nakomen

Goede ervaring en prima uitleg.

Deze ervaring was fantastisch. Behulpzaam, altijd kunnen bellen en vragen ( Hoe zit het het ook alweer). Op mijn leeftijd (73 ) is alles vlot en correct verlopen. Bedankt hiervoor. C. Broeders

• Afspraken nakomen

Viel iets duurder uit dan gedacht, maar coen heeft een oplossing voor alles!

Vriendelijk, oprecht, behulpzaam

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Had ruim 2 weken geleden afspraak, hypoth zou geen enkel probleem worden dus ben akkoord gegaan. Niets meegekregen, nog geen visitekaartje, na ruim 2 weken nog niets gehoord. Werd wel meerdere malen gewezen op incasso kosten ad 1660, voor incasso wordt niets gedaan, hetgeen ook wel blijkt te kloppen. Na ruim 2 wkn nog niets gedaan dus ben inmiddels zelf bezig, duurt mij wat te lang. Heb, ivm aflossing door vriend verstrekte hypotheek (heeft liquiditeitsprobleem) nogal haast en kan niet rustig blijven zitten wachten.

• Afspraken nakomen

Mijn welgemeende excuses! Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken en bleken op elkaar te wachten. Dit is nu opgelost en de aanvraag van uw hypotheek loopt nu zoals het hoort.

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en bekwaam. Zaken worden snel opgepakt en gemonitord

• Afspraken nakomen

Aanvraag voor hypotheek loopt nog, maar tot zover goed en snel geholpen. Er wordt echt naar de voor ons beste mogelijkheid gekeken. Ook de manier van documenten verzamelen en terug kunnen kijken (Redbooth) werkt erg makkelijk

Over Van Bruggen Adviesgroep