Goed en duidelijk advies. En goede koffie.ben naar alle tevredenheid geholpen.

• Afspraken nakomen

Goede voorlichting, wel veel info in korte tijd. Hierop kon ik de volgende dag aanvullende info opvragen.
  • Afspraken nakomen

Prima advies gehad en verder geholpen
  • Afspraken nakomen

Super tevreden. Duidelijk advies en luistert ook naar de wens. Geeft de aandacht en advies wat nodig is. Legt alles duidelijk uit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerste gesprekken waren prettig en verliepen soepel. Goed geholpen bij de keuze van de hypotheek en het aanvragen van de offerte. Ook alle andere zaken werden op prettige manier besproken en aangevraagd. Wij hebben een nieuwbouw huis en hebben bij het gesprek aangegeven dat wij pas 2e of 3e kwartaal van 2015 de grond op onze naam zouden krijgen. Het was voor ons belangrijk dat wij net voor 2014 de offerte hadden liggen anders zouden wij ons droomhuisje niet kunnen bekostigen door de nieuwe regels die vanaf 2015 van krijgt zijn. Meneer had er niet bij vermeld dat de hypotheek offerte na een periode zal vervallen en had dus totaal geen rekening gehouden met de situatie die wij hem hebben geschetst. Er zou dus een nieuwe offerte aangevraagd moeten worden. Een week voor het aflopen van de offerte werd er door hem aan de bel getrokken. Er werd gezegd jullie moeten er wel voor zorgen dat de grond spoedig op jullie naam komt anders moet er een nieuwe offerte aangevraagd worden. Gezien er toen veel was veranderd zouden wij een tekort hebben wanneer er daadwerkelijk een nieuwe offerte moest worden opgemaakt. Heel lakoniek werd er toen gezegd: "ach ja in de meeste gevallen springen de ouders dan wel bij" toen brak mijn klomp. We hebben hem toen gezegd dat dit niet de bedoeling was. Hij heeft toen zijn best moeten doen om de de aannemer en dergelijke aan te sporen om de grond eerder over te dragen. Ook heeft hij moeten zorgen dat de offerte werd verlengd. Gelukkig werkte mijn halfzus bij de bank waar wij de offerte hadden afgesloten waardoor er het een en ander geregeld kon worden. Heel veel stress en on nodig gezeur had dus voorkomen kunnen worden. Ons werd verteld dat zodra de sleutel overdracht zou plaats vinden zou hij er ook bij zijn. Hij had van tevoren aangegeven dat hij nog een leuk presentje voor ons zou hebben. Allereerst kwam dhr Coen te laat bij de notaris en hebben wij geen presentje gehad. Het gaat mij niet om het presentje maar vind het niet professioneel. Bij elke vraag die wij hadden gesteld via de Redbooth app werd erg laat of humeurig gereageerd. Wij hadden nog nooit te maken gehad met hypotheken en dergelijken dus hadden af en toe wel wat vragen. Misschien zijn het vragen die voor hem vanzelfsprekend waren maar dat waren ze voor ons niet. Al met al dus geen goede ervaring gehad en vond de professionaliteit naar verloop van tijd ver te zoeken nadat wij bij hem onze handtekeningen hadden gezet leek het alsof er werd gedacht de buit is binnen en nu zoeken ze het maar uit..
  • Afspraken nakomen

Ontzettend vervelend om te horen dat u het traject zo ervaren heeft! Mijn welgemeende excuses daarvoor. Ik heb het traject op een aantal punten anders ervaren en bedoeld, het voert echter te ver om hier op de details in te gaan. Daarbij moest ik ook even in mijn geheugen graven aangezien de hypotheek een jaar geleden gepasseerd is. Ik ga uw opmerkingen wel verwerken in mijn werkwijze omdat ik altijd de beste service wil geven. Ik zal u telefonisch benaderen voor het maken van een nieuwe afspraak voor het overhandigen van het presentje en om één en ander samen goed af te sluiten. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik kan nog geen echte beoordeling geven aangezien we alleen nog maar afspraken hebben gemaakt. Binnenkort wordt alles in gang gezet en dan weet ik meer of alles naar wens is geregeld. Tot nu toe is de bejegening enz goed geweest.

• Afspraken nakomen

Prima van a tot z geholpen bij het aanvragen van onze hypotheek!
  • Afspraken nakomen

Er had meer voorbereiding kunnen plaatsvinden door contactpersoon. Basisgegevens zijn eerder aangeleverd bij eerste bezoek. In onderhoudsgesprek zijn enkele mogelijkheden oppervlakkig aangegeven, maar klant kon bij hypotheekverstrekker meer informatie ontvangen.

Kundig en klantvriendelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slecht, niet goed op de hoogte, meneer had zelf computerprogramma ontworpen wat achteraf niet klopte wat hij nog moest aanpassen en begon binnen 5 minuten al over de tarieven te praten. al en al voor ons een zeer slechte ervaring en zullen nooit bij meneer koen kuipers een hypotheek afsluiten! deze man weet echt niet waar hij mee bezig is.
  • Afspraken nakomen

Vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Helaas wilden jullie meer lenen dan wettelijk toegestaan is met jullie inkomens. Het advies was dan ook om het huis niet te kopen, ik snap dat dit een teleurstelling was.

Het gesprek was helder en duidelijk.
  • Afspraken nakomen

Na meerdere adviseurs gesproken te hebben, kwamen we uiteindelijk uit bij Van Bruggen. Nergens anders was het verhaal zo duidelijk en persoonlijk. Super!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

wij hadden afgesproken dat we na afspraak nog een mail zouden krijgen maar helaas tot op heden nooit meer iet gehoord
  • Deskundigheid N.v.t.

Mijn excuses dat u iets heeft verwacht en dat ik dit niet heb gedaan! Ik heb u gisteravond gesproken en we gaan dit samen weer oppakken.

Deskundige en klantvriendelijke begeleiding in het aanbieden van diverse mogenlijkheden en het maken van een keuze uit deze opties
  • Afspraken nakomen

Een goed adequaat advies. Een aanrader.
  • Afspraken nakomen

• Afspraken nakomen N.v.t.

We zijn erg gastvrij ontvangen, en op al onze vragen kregen we antwoord.
  • Afspraken nakomen

Goede uitleg en klant vriendelijk

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.