Deskundig en snel schakelen

Eerder zaten we bij Coen voor een verhuurhypotheek. Ditmaal schakelden we met Coen voor hypotheek op onze nieuwe, eigen woning. Hij neemt ons uitgebreid mee in de mogelijkheden en neemt de tijd om onduidelijkheden weg te nemen. We zijn daarnaast erg te spreken over de communicatie met Coen. Goed bereikbaar, flexibel en schakelt snel. Onze laatste aanvraag stond binnen 2 weken klaar en was binnen 1 week goedgekeurd! We zijn erg tevreden over hoe het proces is verlopen.

Kennis en vlotte communicatie

Coen heeft mij goed geholpen met het kopen van mijn eerste huis. Hierbij ging hij mee met de bezichtigingen van huizen, en heeft hij zijn kennis en advies goed kunnen toepassen. Vooral veel vraagstukken die ik had kan Coen altijd beantwoorden als ik er zelf niet aan uit kwam. Duidelijke en vooral ook vlotte communicatie. Zo krijg je zaken sneller geregeld.

• Afspraken nakomen

Alleen maar bezig om de hypotheek te verkopen

Heb geen antwoord op mijn vragen gekregen, maar wel continu het verzoek om documenten in te sturen zodat “de rente veilig gesteld kon worden”, terwijl deze gedaald was sinds ons laatste gesprek. Geen fijn contact. En ivm de waterschade van maanden geleden geen representatief kantoor. Uiteraard de aanvraag geannuleerd.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen dat u mijn dienstverlening zo ervaren heeft! Ik heb juist geprobeerd om u zo snel mogelijk van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Daarbij had ik ook wat gegevens van u nodig en die heb ik bij u opgevraagd, met duidelijke uitleg. Mbt uw lijst met vragen heb ik voorgesteld om deze in een persoonlijk gesprek samen te bespreken. Dat gesprek heeft helaas nooit plaatsgevonden. Ik had u graag geholpen! U mag als dat wil alsnog naar mijn kantoor komen, dat gelukkig na fikse waterschade eerder dit jaar, weer volledig opgeknapt is.

Duidelijk en snel

Goede klik

Zeer klantvriendelijk.

Ik had een online adviesgesprek. Er werd uitgebreid de tijd genomen om mijn mogelijkheden en verdere opties te bespreken.

• Afspraken nakomen

Deskundig en zeer duidelijke uitleg

Coen is een zeer deskundige adviseur die de complexe financiële structuur bij van ons en een koophuis goed kon berekenen en uitleg wat te mogelijkheden zijn. Zeer oplossingsgericht. Kon ons geruststellen.

• Afspraken nakomen

Goed, vriendelijk en vakkundig advies gekregen

Ik ben met pensioen en dhr. Kuijpers heeft ons een goed hypotheekadvies gegeven, waar we verder mee konden. Hij blijft heel vriendelijk en correct. Top adviseur!

• Afspraken nakomen

Coen is een vakdeskundige man met het hart op de goede plaats!

Al een aantal keren heeft Coen ons ontzettend goed geholpen met een deskundig advies waardoor onze hypotheek door de jaren heen (en dus ook onze portemonnee) steeds aantrekkelijker is geworden. Inmiddels doet hij ook alle verzekeringen en voel ik mij echt ontzorgt! Daarnaast is hij gewoon een leuke empatische man. Dank Coen.

duidelijk en geen poespas

het was een kort en krachtig en duidelijk gesprek met veel kennis En gelukkig niet opdringerig

Tevrede klant !

Duidelijk, zèèr snel afgehandeld, goede communicatie, vriendelijk , duidelijk advies, makkelijk bereikbaar ( adres ) Wij zijn hartstikke tevreden over de heer Cuijpers uitstekende hulp.

• Afspraken nakomen

Geweldig snelle afhandeling van opgelopen ruitschade.

Na opgelopen voorruit schade in Frankrijk is ,via Carglass NL, een nieuwe voorruit geplaatst bij Carglass Béziers Fr. Financiële afhandeling via van Bruggen Adviesgroep EttenLeur was binnen één week geregeld, ons vakantie budget gered. Bravo Coen Cuijpers. Wij kunnen onze vakantie in Spanje voortzetten met een extra glaasje Rioja.

• Afspraken nakomen

Eerste gesprek verliep goed echter vervolg was teleurstellend.

Eerste gesprek over lijfrente verzekering verliep goed, echter was het eerste advies dat ik een overlijdensrisioco verzekering nodig had bleek niet juist te zijn. Ik heb daarna echter niets meer gehoord, geen bevestiging, geen uitleg en zelfs de rekening (die toch vrij fors was (800 euro) is nog steeds niet opgestuurd? Kortom allemaal vrij teleurstellend.

• Afspraken nakomen

Geachte heer, wat jammer om dit te horen! U bent in februari inderdaad bij mij geweest met meerdere vragen. De eerste vraag over de lijfrenteverzekering hebben we tijdens het kennismakingsgesprek direct opgepakt en de lijfrenterekening is aangevraagd. Sinds mei j.l. is uw lijfrente actief. Verder heb ik u geadviseerd om te kijken naar het risico op overlijden. U heeft op een later moment aangegeven, daar niks mee te willen, wat uiteraard uw goed recht is. Doordat er geen extra werk nodig was, vervalt natuurlijk dat deel van de factuur. Vandaar dat u ook geen factuur hebt ontvangen van € 800. Ik verwacht dat één en ander zo duidelijk is. Uiteraard mag u mij altijd bellen op 076-50.30.237 als er vragen zijn. Met telefonisch overleg komen we er samen wel uit.

Slecht op de hoogte

Ik kwam voor een oriënterend gesprek, maar Coen wist alles zo zeker dat ik voor €750,00 mijn huis heb laten taxeren, waar ik helemaal niets aan heb want de Vistabank is de enige bank in Nederland die hier niet aan meedoet. Dus de ervaring is waardeloos.

• Afspraken nakomen

Beste meneer Willem, Wij begrijpen uw ervaring. Omdat de mening van onze klanten belangrijk vinden, is onze adviesfactuur eerder niet in rekening gebracht. We vergoeden u óók de kosten van deze taxatie. We vertrouwen erop u, als bestaande klant, met dit gebaar gerustgesteld te hebben. De ervaring is nu kosteloos geworden. De kosten van de taxatie zijn aan u overgemaakt.

FANTASTISCH

Coen is een persoon die meedenkt vanuit de klant, iemand die je ten alle tijde te woord zal staan (persoonlijke aandacht) om even te bespreken hoeveel je kunt bieden op een huis voordat je daadwerkelijk een bod gaat indienen, iemand die zeer deskundig is in zijn vakgebied (persoonlijk meegemaakt dat hij een bank corrigeert omdat ze de juiste regels niet correct toepassen). Coen is echt zoooo behulpzaam gedurende het gehele aankoopproces en zeer fijn om samen mee te werken (dat kan ik onderhand wel zeggen na 4 jaren). Ik beschouw je als een ware vriend, bedankt voor wat je voor me hebt gedaan de afgelopen jaren en hoop je te mogen verwelkomen in ons nieuwe huis op de Herengracht in Amsterdam (wat een fantastische aankoop van je). Nogmaals, bedankt voor ALLES! Met vriendelijke groet, H.Echchakir

UITSTEKEND

Coen is een persoon die meedenkt vanuit de klant, iemand die altijd te woord zal staan indien je contact met hem opneemt om bijvoorbeeld even te sparren hoeveel je kunt bieden op een huis, iemand die zeer deskundig is (hij corrigeert banken zelfs voor het niet toepassen van de juiste regels - een echte vakman dus). Coen is echt zooooo behulpzaam gedurende de gehele fase, maar voornamelijk een zeer fijne man om mee samen te werken (dat mag ik wel zeggen na 4 jaren). Coen, ik beschouw je als een ware vriend van me en bedankt wat je voor me hebt gedaan de afgelopen jaren. Ik hoop dat je in 2023 snel een keer bij ons langskomt op de Herengracht in Amsterdam (wat een fantastische aankoop van je). Je bent altijd welkom!!. Met vriendelijke groet, Hassan Echchakir

UITSTEKEND

Coen, is een mee-denker, oplossingsgericht en behartigt de belangen van zijn clienten. Dit is al de 3de keer dat ik met Coen een hypotheek aanvraag, hij is altijd bereid om vooraf je te woord te staan zodat je weet hoeveel je kunt bieden op een huis, hij staat je ten alle tijde te woord indien je contact met hem opneemt. Het is echt zooooo een fijne man (dat kan ik zeggen na 4 jaren). Coen, ik beschouw je als een ware vriend van me en bedankt voor alles wat je voor me hebt gedaan de afgelopen jaren. Ik hoop dat je snel een keer bij ons komt langskomt in 2023 op de Herengracht in Amsterdam :). Je bent altijd welkom!!!! Groeten, Hassan Echchakir

goede service

direct duidelijkheid mbt mijn vragen over Belgische gedeelte , kan de belastingdienst in zowel B als NL nog van leren

Excellent service and advice

The Van Bruggen group has simplified this journey of buying a house. Thanks for the great work!

• Afspraken nakomen

Hebben ons goed geholpen met de hypotheek

Door problemen met het aanvragen van een hypotheek van florius heeft de van bruggen Adviesgroep alles op alles gezet om het rond te krijgen en het is gelukt. Grote dank daarvoor.

Perfect geholpen ben al klant sins 2013

Perfect geholpen ben al klant sins 2013