Filters

10

Deskundig en zeer duidelijke uitleg

Coen is een zeer deskundige adviseur die de complexe financiële structuur bij van ons en een koophuis goed kon berekenen en uitleg wat te mogelijkheden zijn. Zeer oplossingsgericht. Kon ons geruststellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goed, vriendelijk en vakkundig advies gekregen

Ik ben met pensioen en dhr. Kuijpers heeft ons een goed hypotheekadvies gegeven, waar we verder mee konden. Hij blijft heel vriendelijk en correct. Top adviseur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Coen is een vakdeskundige man met het hart op de goede plaats!

Al een aantal keren heeft Coen ons ontzettend goed geholpen met een deskundig advies waardoor onze hypotheek door de jaren heen (en dus ook onze portemonnee) steeds aantrekkelijker is geworden. Inmiddels doet hij ook alle verzekeringen en voel ik mij echt ontzorgt! Daarnaast is hij gewoon een leuke empatische man. Dank Coen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

duidelijk en geen poespas

het was een kort en krachtig en duidelijk gesprek met veel kennis En gelukkig niet opdringerig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Tevrede klant !

Duidelijk, zèèr snel afgehandeld, goede communicatie, vriendelijk , duidelijk advies, makkelijk bereikbaar ( adres ) Wij zijn hartstikke tevreden over de heer Cuijpers uitstekende hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Geweldig snelle afhandeling van opgelopen ruitschade.

Na opgelopen voorruit schade in Frankrijk is ,via Carglass NL, een nieuwe voorruit geplaatst bij Carglass Béziers Fr. Financiële afhandeling via van Bruggen Adviesgroep EttenLeur was binnen één week geregeld, ons vakantie budget gered. Bravo Coen Cuijpers. Wij kunnen onze vakantie in Spanje voortzetten met een extra glaasje Rioja.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
4

Eerste gesprek verliep goed echter vervolg was teleurstellend.

Eerste gesprek over lijfrente verzekering verliep goed, echter was het eerste advies dat ik een overlijdensrisioco verzekering nodig had bleek niet juist te zijn. Ik heb daarna echter niets meer gehoord, geen bevestiging, geen uitleg en zelfs de rekening (die toch vrij fors was (800 euro) is nog steeds niet opgestuurd? Kortom allemaal vrij teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, wat jammer om dit te horen! U bent in februari inderdaad bij mij geweest met meerdere vragen. De eerste vraag over de lijfrenteverzekering hebben we tijdens het kennismakingsgesprek direct opgepakt en de lijfrenterekening is aangevraagd. Sinds mei j.l. is uw lijfrente actief. Verder heb ik u geadviseerd om te kijken naar het risico op overlijden. U heeft op een later moment aangegeven, daar niks mee te willen, wat uiteraard uw goed recht is. Doordat er geen extra werk nodig was, vervalt natuurlijk dat deel van de factuur. Vandaar dat u ook geen factuur hebt ontvangen van € 800. Ik verwacht dat één en ander zo duidelijk is. Uiteraard mag u mij altijd bellen op 076-50.30.237 als er vragen zijn. Met telefonisch overleg komen we er samen wel uit.

1

Slecht op de hoogte

Ik kwam voor een oriënterend gesprek, maar Coen wist alles zo zeker dat ik voor €750,00 mijn huis heb laten taxeren, waar ik helemaal niets aan heb want de Vistabank is de enige bank in Nederland die hier niet aan meedoet. Dus de ervaring is waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Willem, Wij begrijpen uw ervaring. Omdat de mening van onze klanten belangrijk vinden, is onze adviesfactuur eerder niet in rekening gebracht. We vergoeden u óók de kosten van deze taxatie. We vertrouwen erop u, als bestaande klant, met dit gebaar gerustgesteld te hebben. De ervaring is nu kosteloos geworden. De kosten van de taxatie zijn aan u overgemaakt.

10

FANTASTISCH

Coen is een persoon die meedenkt vanuit de klant, iemand die je ten alle tijde te woord zal staan (persoonlijke aandacht) om even te bespreken hoeveel je kunt bieden op een huis voordat je daadwerkelijk een bod gaat indienen, iemand die zeer deskundig is in zijn vakgebied (persoonlijk meegemaakt dat hij een bank corrigeert omdat ze de juiste regels niet correct toepassen). Coen is echt zoooo behulpzaam gedurende het gehele aankoopproces en zeer fijn om samen mee te werken (dat kan ik onderhand wel zeggen na 4 jaren). Ik beschouw je als een ware vriend, bedankt voor wat je voor me hebt gedaan de afgelopen jaren en hoop je te mogen verwelkomen in ons nieuwe huis op de Herengracht in Amsterdam (wat een fantastische aankoop van je). Nogmaals, bedankt voor ALLES! Met vriendelijke groet, H.Echchakir

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

goede service

direct duidelijkheid mbt mijn vragen over Belgische gedeelte , kan de belastingdienst in zowel B als NL nog van leren

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Excellent service and advice

The Van Bruggen group has simplified this journey of buying a house. Thanks for the great work!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

Hebben ons goed geholpen met de hypotheek

Door problemen met het aanvragen van een hypotheek van florius heeft de van bruggen Adviesgroep alles op alles gezet om het rond te krijgen en het is gelukt. Grote dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Perfect geholpen ben al klant sins 2013

Perfect geholpen ben al klant sins 2013

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Uitmuntend

Het feit dat ik voor een 2de keer terug ben bij Coen Cuijpers voor deze keer het verhogen van mijn hypotheek zegt genoeg. Vanwege de zeer fijne relatie met Coen heb ik reeds diverse mensen geadviseerd om via Coen een hypotheek aanvraag in te dienen. Coen is echt een fijne hardwerkende man (zelf met met mijn ongeduld). Ongeacht waar ik in Nederland een huis zou kopen, ik zou altijd het via Coen doen. Bedankt coen voor alles van de afgelopen 3 jaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Gewoonweg perfect

We hebben een geweldige samenwerking met onze tussenpersoon, we zijn ontzettend tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goed, professioneel en snel geholpen

Deskundige hulp en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

Top

Snelle en goede hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

Al onze vragen duidelijk uitgelegd en veel tips gekregen

Al onze vragen duidelijk uitgelegd en veel tips gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goed geholpen

Toen ik er alleen voor kwam te staan heeft Coen me goed geholpen om alles rond te krijgen en de hypotheek over te zetten op mijn naam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
2

Firma list en bedrog

Deze man denkt dat hij veel weet maar maakt meer kapot bij mensen dan hij zelf weet. Geeft geen antwoord op mail berichten en zegt dat dingen niet kunnen, gelukkig had ik hem zeer snel door en heb mijn hele pakket naar iemand anders over gedaan waar het meteen geregeld was. Mijn advies is dan ook denk na waar je aan begint en blijf weg bij Van Bruggen. In het begin sta je vooraan maar zodra de buit binnen is ben je een nummer en niet meer zo belangrijk voor hem.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Beste klant, laat ik vooropstellen dat ik probeer om iedere klant 100% tevreden te stellen. Echter, als het voorkomt, zoals in uw geval, dat het niet lukt om de hypotheek rond te krijgen, dan snap ik dat u dat niet leuk vindt. Ik ben daarbij echter aan regels van overheid en de banken gebonden. Ik vind het zeer vervelend dat u uw teleurstelling op mij projecteert. Zeker omdat ik er wel voor heb kunnen zorgen dat u de overwaarde van uw voormalige woning beschikbaar krijgt om in te zetten voor een andere woning. Uiteraard begrijp ik dat u liever in de voormalige woning had willen blijven wonen, maar zoals gezegd, dat was helaas niet mogelijk. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning!

1

Zeer slechte ervaring

Door zeer stomme actie van Coen Kuipers lopen wij 28.000 euro mis En Dhr Kuipers maar volhouden dat hij het goed doet kan geen slechtere adviseur bedenken is stront eigenwijs en doet maar een dotje Wij geven na een goed bod te hebben ontvangen opdracht huis te verkopen maar doet gewoon zijn eigen zin en verkoopt niet Wie gaat ons kompenseren voor dit verlies ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Beste klant, ik vind het jammer dat u mijn hulp zo ervaren heeft. Ik heb uw hypotheek voor uw nieuwe huis volledig rondgemaakt zodat u kunt verhuizen. Ik heb u daarnaast geholpen bij verkoop van de oude woning. Daarbij is een bieding binnengekomen (de hoogste) die uiteindelijk door de bieder na enige tijd weer is ingetrokken. Daar kan ik niks aan veranderen, hoe graag ik dat ook zou willen. Gelukkig is uw woning alsnog boven de vraagprijs verkocht. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning.

9

Doet wat hij Beloofd!

Wij zijn zéér goed geadviseerd door Coen. Tot op heden heeft hij alle verwachtingen overtroffen. Als je hem mailt, krijg je direct antwoord. Hij gaat overal achteraan en hij ontzorgt ons van alles. Een betrouwbaar persoon zonder kapsones.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Prima geholpen en duidelijk advies.

Duidelijk en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Warm

Thomas nam me mee in het proces, gaf van tevoren uitleg waar hij naar gaat kijken en kon onderbouwen waarom hij van bepaalde stukken foto's maakte en bekeek. Hij dacht mee met onze wensen en gaf hier afvies over. Kortom een warme informatieve onderzoek gehad. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
7

Goed advies passend bij onze wensen

In eerste meeting duidelijk kunnen aangeven wat onze wensen zijn en daar is een goed advies over uitgebracht, passend bij onze situatie. Helder en duidelijk gesprek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd