
Geachte heer, wat jammer om dit te horen! U bent in februari inderdaad bij mij geweest met meerdere vragen. De eerste vraag over de lijfrenteverzekering hebben we tijdens het kennismakingsgesprek direct opgepakt en de lijfrenterekening is aangevraagd. Sinds mei j.l. is uw lijfrente actief. Verder heb ik u geadviseerd om te kijken naar het risico op overlijden. U heeft op een later moment aangegeven, daar niks mee te willen, wat uiteraard uw goed recht is. Doordat er geen extra werk nodig was, vervalt natuurlijk dat deel van de factuur. Vandaar dat u ook geen factuur hebt ontvangen van € 800. Ik verwacht dat één en ander zo duidelijk is. Uiteraard mag u mij altijd bellen op 076-50.30.237 als er vragen zijn. Met telefonisch overleg komen we er samen wel uit.
Beste meneer Willem, Wij begrijpen uw ervaring. Omdat de mening van onze klanten belangrijk vinden, is onze adviesfactuur eerder niet in rekening gebracht. We vergoeden u óók de kosten van deze taxatie. We vertrouwen erop u, als bestaande klant, met dit gebaar gerustgesteld te hebben. De ervaring is nu kosteloos geworden. De kosten van de taxatie zijn aan u overgemaakt.
Beste klant, laat ik vooropstellen dat ik probeer om iedere klant 100% tevreden te stellen. Echter, als het voorkomt, zoals in uw geval, dat het niet lukt om de hypotheek rond te krijgen, dan snap ik dat u dat niet leuk vindt. Ik ben daarbij echter aan regels van overheid en de banken gebonden. Ik vind het zeer vervelend dat u uw teleurstelling op mij projecteert. Zeker omdat ik er wel voor heb kunnen zorgen dat u de overwaarde van uw voormalige woning beschikbaar krijgt om in te zetten voor een andere woning. Uiteraard begrijp ik dat u liever in de voormalige woning had willen blijven wonen, maar zoals gezegd, dat was helaas niet mogelijk. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning!
Beste klant, ik vind het jammer dat u mijn hulp zo ervaren heeft. Ik heb uw hypotheek voor uw nieuwe huis volledig rondgemaakt zodat u kunt verhuizen. Ik heb u daarnaast geholpen bij verkoop van de oude woning. Daarbij is een bieding binnengekomen (de hoogste) die uiteindelijk door de bieder na enige tijd weer is ingetrokken. Daar kan ik niks aan veranderen, hoe graag ik dat ook zou willen. Gelukkig is uw woning alsnog boven de vraagprijs verkocht. Ik wens u veel woonplezier in uw nieuwe woning.
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd