1

Aanfluiting

In het beginsel dacht ik goed geholpen te zijn. Later bleek dat Coen onterecht kosten voor het beheer van een niet bestaand bouwdepot in rekening had gebracht. Het boek waarvoor ik bijna 300 euro heb betaald heb ik nooit gezien en Coen sloot nieuwe verzekeringen af zonder de oude op te zeggen. Dat heb ik zelf allemaal zelf recht mogen trekken, maar heeft mij wel flink wat extra geld gekost. Beste chaos dus. Heb op allerlei manieren Coen getracht te bereiken, maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Reageert nergens op. Zelfs via het hoofdkantoor een belafspraak gemaakt, maar geen enkele reactie Als klap op de vuurpijl wordt er elke maand trouw 20 euro afgeschreven voor zijn "financieel advies". Ver wegblijven bij deze man en kiezen voor een betrouwbare adviseur of, nog beter, lekker zelf regelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Beste klant, wat super vervelend om dit nu pas te horen, zeker omdat mijn advies vorig jaar heeft plaatsgevonden. Ik ga u sowieso uitnodigen voor een persoonlijk gesprek om e.e.a. op te lossen. Ik zal daarnaast hier ook puntsgewijs wel reageren. U schrijft dat ik van de aardbodem ben verdwenen, dat is gelukkig niet het geval, ik werk nog steeds dagelijks in mijn kantoor te Etten-Leur. Wat wel klopt is dat ik 1 email van u over het hoofd heb gezien, waarvoor mijn oprechte excuses. Verder heb ik geen contactverzoeken van u gehad, want anders had ik zeker direct contact met u opgenomen! U heeft het over onterechte kosten (90 euro) voor het bewaken van het bouwdepot, maar heb ik wel degelijk werk voor u verricht. Met het boek waar u het over heeft bedoelt u waarschijnlijk mijn adviessamenvatting. Die heb ik u per post toegestuurd, ik begrijp nu uit uw reactie dat dit nooit bij u is aangekomen. Ik zal het rapport opnieuw naar u toesturen. Verder heeft u het over levensverzekeringen welke niet zijn opgezegd, ik zou dit graag met u samen bekijken in het persoonlijke gesprek. Mijn welgemeende excuses als e.e.a. niet is verlopen zoals verwacht!

10

Neemt de tijd voor je, en een duidelijke uitleg

Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg, maar momenteel is het voor ons niet gunstig om onze hypotheek over te sluiten, omdat we dan met een te hoge boete zitten, en de oversluitkosten Vind ik ook vrij duur. Dus wacht liever dat de hypotheek in Dec 2022 herzien moet worden. M

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
8

Prettig

Coen neemt de tijd voor je en bespreekt alle opties. Hij komt zeer kundig over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goede ervaring en prima uitleg.

Deze ervaring was fantastisch. Behulpzaam, altijd kunnen bellen en vragen ( Hoe zit het het ook alweer). Op mijn leeftijd (73 ) is alles vlot en correct verlopen. Bedankt hiervoor. C. Broeders

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Viel iets duurder uit dan gedacht, maar coen heeft een oplossing voor alles!
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk, oprecht, behulpzaam
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Had ruim 2 weken geleden afspraak, hypoth zou geen enkel probleem worden dus ben akkoord gegaan. Niets meegekregen, nog geen visitekaartje, na ruim 2 weken nog niets gehoord. Werd wel meerdere malen gewezen op incasso kosten ad 1660, voor incasso wordt niets gedaan, hetgeen ook wel blijkt te kloppen. Na ruim 2 wkn nog niets gedaan dus ben inmiddels zelf bezig, duurt mij wat te lang. Heb, ivm aflossing door vriend verstrekte hypotheek (heeft liquiditeitsprobleem) nogal haast en kan niet rustig blijven zitten wachten.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Mijn welgemeende excuses! Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken en bleken op elkaar te wachten. Dit is nu opgelost en de aanvraag van uw hypotheek loopt nu zoals het hoort.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundig en bekwaam. Zaken worden snel opgepakt en gemonitord
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanvraag voor hypotheek loopt nog, maar tot zover goed en snel geholpen. Er wordt echt naar de voor ons beste mogelijkheid gekeken. Ook de manier van documenten verzamelen en terug kunnen kijken (Redbooth) werkt erg makkelijk
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goedess, service en goede bekwaamheid
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ging voor een lening van 10.000 euro voor aanschaf duurzame energie. Complete installatie zonnepanelen. Hij ging gelijk verder om andere hypotheek af te sluiten waar ik eigenlijk niet voor ga en ook niet mijn doelstelling. Volgens uw adviseur kon ik dit bedrag niet lenen. Dus ik zoek andere optie!
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

klantvriendelijk en vakkundig
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn tevreden. Het computerprogramma vonden wij in het begin lastig om te communiceren.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn onwetend wat betreft het afsluiten van een hypotheek. De medewerker van Van Bruggen Adviesgroep die bij ons thuis langs kwam, liet ons wat dingen zien hoe wij een zo hoog mogelijke hypotheek konden aflossen. Hij toverde wat met zijn systeem en vinkte steeds dingen aan en uit. Voor ons was het erg onduidelijk wat er precies gebeurde, waardoor wij eigenlijk niet veel verder zijn gekomen.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Begin vorig jaar voor adviesgesprek geweest bij adviseur Van Bruggen voor oversluiten van onze lopende hypotheek bij andere hypotheek adviseur afgesloten. Deze zag gelijk dat het niet goed zat en dat wij bij afloop van de hypotheek een grote naheffing zouden krijgen van de belasting. Op advies van adviseur de zaak aanhangig gemaakt bij Kifid en onlangs zaak gewonnen.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekend geholpen en geadviseerd!
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gesprekken zijn als positief ervaren, traject is echter nog niet afgesloten.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geïnformeerd, zeer tevreden!
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn.

Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Etten-Leur

Filter op taal