![](/logo/99/61/61_99_location_group_logo_thumbnail.png)
Wat vervelend om dit te moeten horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! In mijn belevenis is het verhaal compleet omgedraaid. U schrijft dat ik boos op u ben geworden en dat ik gejaagd overkwam. Ik ben absoluut niet boos op u geworden, sterker nog, u was het zelf die met de vuist op tafel sloeg. Het moest allemaal nu en snel geregeld worden omdat u al een koopovereenkomst had getekend en dat u daarom zeer snel goedkeuring van de financiering nodig had. U stelt verder in uw bericht, dat ik geen uitleg wilde geven. Dat klopt dus pertinent niet; net als het vermelden van drugs. Ik was verkouden die dag. Ik heb u om precies te zijn van 14:25 tot 15:30 allerlei opties voorgelegd. U werd tijdens die uitleg over de opties steeds bozer, waarna u om 15:30 alle papier op tafel en zelfs mijn eigen aantekeningen (!) zomaar meenam. In mijn 25 jarige ervaring als financieel adviseur heb ik dit nog nooit meegemaakt. Verder noemt u een tarief van 5000 euro. Dat is een tarief wat alleen geldt bij het meest complete adviespakket met alle extra opties/werkzaamheden en dat is in uw situatie zeker niet het geval. Dat heb ik u ook duidelijk uitgelegd. Het kan het geval zijn, dat er geen klik is tussen mensen; dat respecteer ik. Ieder gunnen we hun eigen pad in het leven. Ik wens u nog veel succes met uw zoektocht naar een goede hypotheek.
Wat vervelend om te horen dat u mijn dienstverlening zo ervaren heeft! Ik heb juist geprobeerd om u zo snel mogelijk van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Daarbij had ik ook wat gegevens van u nodig en die heb ik bij u opgevraagd, met duidelijke uitleg. Mbt uw lijst met vragen heb ik voorgesteld om deze in een persoonlijk gesprek samen te bespreken. Dat gesprek heeft helaas nooit plaatsgevonden. Ik had u graag geholpen! U mag als dat wil alsnog naar mijn kantoor komen, dat gelukkig na fikse waterschade eerder dit jaar, weer volledig opgeknapt is.
Geachte heer, wat jammer om dit te horen! U bent in februari inderdaad bij mij geweest met meerdere vragen. De eerste vraag over de lijfrenteverzekering hebben we tijdens het kennismakingsgesprek direct opgepakt en de lijfrenterekening is aangevraagd. Sinds mei j.l. is uw lijfrente actief. Verder heb ik u geadviseerd om te kijken naar het risico op overlijden. U heeft op een later moment aangegeven, daar niks mee te willen, wat uiteraard uw goed recht is. Doordat er geen extra werk nodig was, vervalt natuurlijk dat deel van de factuur. Vandaar dat u ook geen factuur hebt ontvangen van € 800. Ik verwacht dat één en ander zo duidelijk is. Uiteraard mag u mij altijd bellen op 076-50.30.237 als er vragen zijn. Met telefonisch overleg komen we er samen wel uit.
Beste meneer Willem, Wij begrijpen uw ervaring. Omdat de mening van onze klanten belangrijk vinden, is onze adviesfactuur eerder niet in rekening gebracht. We vergoeden u óók de kosten van deze taxatie. We vertrouwen erop u, als bestaande klant, met dit gebaar gerustgesteld te hebben. De ervaring is nu kosteloos geworden. De kosten van de taxatie zijn aan u overgemaakt.
Prins Willem Alexanderlaan 711
7311 ST Apeldoorn
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.