Ik hou van de informele en heldere sfeer

Zoals gezegd vind ik de heldere en duidelijke communicatie erg prettig. Daarnaast is het familiaire gevoel ook heel fijn

• Afspraken nakomen

Deskundigheid staat in een.hoog vaandel

Duidelijke professionele, transparante uitleg. Duidelijk een man met de nodige ervaring in het hypotheekwezen

• Afspraken nakomen

Vriendelijk geholpen, veel kennis aanwezig.

Ik ben op een vriendelijke manier voorzien van bruikbaar advies. Dit heeft mij geholpen in het maken van de juiste keuze.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Luchtig, duidelijk en prettig

Als een fijn gesprek met aandacht voor onze situatie. De adviseur dacht geweldig mee en heeft ons goed op weg geholpen.

• Afspraken nakomen

Professioneel en vooral eerlijk advies. Erg tevreden!

Er werd snel gereageerd op mijn online contactverzoek. Via de telefoon werd een afspraak gemaakt bij het kantoor wat dichts bij mijn woning ligt. Goed ontvangen en vrij direct lag er al een helder beeld van de situatie op tafel. Hierop een snel en eerlijk advies gekregen waar ik mee verder kan. Nogmaals, ik ben erg tevreden.

Deskundig, vriendelijk, correct, zorgvuldig

Een aanrader, deskundig advies, Henk is zeer vriendelijk, werkt correct en zonder fouten. Je wordt continue en duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang. Alle regels met betrekking tot wet bescherming persoonsgegevens worden 100% opgevolgd.

• Afspraken nakomen

Een duidelijke uitleg en eerlijk advies

Gaat voor klanttevredenheid omdat hij het niet wil hebben van snelle winst. Met een normaal eenvoudig kantoor waar je door alle lagen ontvangen voelt.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Uitstekend advies en service

Nvt

Uitstekende expertise!

Henk heeft ons wederom uitstekend geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek.

Duidelijk, behulpzaam en snel

Financiële zaken zijn niet mijn specialiteit, maar Henk heeft me geduldig overal mee geholpen, al mijn vragen beantwoordt, en alles heel duidelijk uitgelegd. Hij dacht goed mee, afspraken werden snel nagekomen, en er was een fijne (informele) sfeer waardoor ik me ook comfortabel voelde bij zulke hoge bedragen. Er komt veel kijken bij het kopen van een huis en mede dankzij het feit dat alle betrokkenen (notaris, makelaar, bouwtechnisch keurder, Henk) echt top waren heb ik een heel goed gevoel bij mijn nieuwe aankoop! Bedankt!

Maatwerk!

Een luisterend oor, vakkennis, goede uitleg, meedenken en een goed passend advies.

• Afspraken nakomen

zeer vriendelijke ontvangst met een verhelderend gesprek

zeer deskundige en duidelijke uitleg

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met Van Bruggen adviesgroep is tot nu toe erg goed

Wij zijn starters en wij zochten een koopwoning en waren nog al newbies op het gebied van een huis kopen. Door een vriend werd ik verwezen naar van Bruggen adviesgroep en toen maar gewoon een afspraak gemaakt. Alles word netjes uitgelegd en zelfs in het weekend kan er gecommuniceerd worden.

Eerlijk en menselijk

Super adviseur! No nonsense, open en eerlijk!

• Afspraken nakomen

Erg prettige ervaring. Advies perfect afgestemd op onze wensen. Omgang was ook erg prettig. Niet te zakelijk maar toch deskundig en erg klantvriendelijk.

Word erg goed geholpen.

• Afspraken nakomen

zeer vakkundig en gespecialiseerd in financieel advies.

• Afspraken nakomen

Ik heb 6 jaar geleden mijn hypotheek afgesloten via Henk van Vaalen en dat ik toen goed bevallen en nu weer. Henk is snel, vakkundig en sympathiek. Helemaal prima dus!

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijke behandeling, door een zeer kundige man

• Afspraken nakomen

Dit was de tweede keer dat wij een goed advies kregen. Wij waren het meteen eens met elkaar. Spontaan, snelle reactie. En weer een goed advies, nu over een overbruggings-hypotheek. Wij raden het iedereen aan.

• Afspraken nakomen

Goede ontvangst, duidelijke uitleg,vriendelijke benadering. We voelden ons meteen op ons gemak.

• Afspraken nakomen

Hebben er de hypotheek afgesloten, 11 jaar geleden, en per 1 januari 2016 overgesloten! Altijd een vriendelijk woord als je vragen hebt of iets te vertellen.En de koffie staat er ook altijd klaar!

• Afspraken nakomen

Altijd goed geholpen door Henk van vaalen!

Over Van Bruggen Adviesgroep