Goed en duidelijk gesprek met een advies waar ik wat aan heb.

• Afspraken nakomen

Prima ervaring. Prettig en gedegen gesprek
  • Afspraken nakomen

we hebben nog niks afgesproken
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Het was na een slechte ervaring met een andere hypotheekverstrekker een verademing om te werken met iemand die punctueel was en inderdaad gemaakte afspraken na kwam.
  • Afspraken nakomen

Wij zijn super snel en vakkundig geholpen door Ivonne van Megen. 2 Ondernemers met een complex verhaal, waar de meeste banken hun vingers niet aan wilde branden. Ivonne van Megen is voor ons door het vuur gegaan en heeft overal aan meegedacht een vakvrouw die verder kijk dan een dossiernummer. Door haar is onze droom nu een feit! DANK!!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven

Filter op Taal