Everything is good

Maarten and Henk helped me from buying the house and arranging the financial stuffs

Professioneel advies

Ik werd uitgebreid geïnformeerd over het proces

Stilte na de storm

Mooi gesprek, prima ontvangst. Daarna werd het stil. Nooit een aanbod gehad. Ook geen afwijzing. Nooit meer iets vernomen! Daar heb je dus niets aan.

• Afspraken nakomen

U heeft helemaal gelijk. Ik zie in mijn notities dat ik u heb gebeld met als resultaat geen gehoor. En daarna ben ik domweg vergeten u opnieuw te bellen of te mailen. Mijn welgemeende excuses, dit is niet hoe ik normaal gesproken te werk ga. Ik ga direct nogmaals proberen u te bereiken.

Prima uitleg. Vriendelijk. Gewoon goed

• Afspraken nakomen

duidelijk advies en goede voorbereiding

de heer Pothof heeft een duidelijk advies gegeven, nam de tijd en wees mij op een aantal mogelijkheden.

Uitstekende inzet en advies

Heeft kennis van zaken, uiterst vriendelijk en doortastend. Neemt geen genoegen met halve maatregelen wat betreft het uitzoeken van mogelijkheden voor het verkrijgen van een produkt.

Goed fijn en duidelijk

Is goed

• Afspraken nakomen

Fijn persoonlijk en meedenkend advies

We hebben een erg fijn en deskundig adviesgesprek gehad met Maarten, waar we met al onze vragen terecht konden. Bedankt hiervoor

Zeer klantvriendelijk

Aanvraag voor eerste adviesgesprek werd vrijwel onmiddellijk ingepland. Gesprek ging zeer soepel en vakkundig. Ben nu vol vertrouwen vwb mijn aanstaande pensioenaankoop door de adviseur.

• Afspraken nakomen

Tot nu toe heel tevreden.

Deskundig advies en goede begeleiding

• Afspraken nakomen

Zeer professioneel en vriendelijk personeel

Goede duidelijke uitleg gekregen van wat mijn opties zijn voor een hypotheek.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Kreeg niet waar ik om vroeg

Waar ik voor kwam ging die dag niet moest andere afspraak maken te gek voor woorden van te voren moeten opgeven waar voor ik langs zou komen ben ik er wilde hij die dag niet over praten was ook weg na 7 minuten dit heb ik nog nooit meegemaakt

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Rob, wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik had u graag geholpen! In mijn beleving is e.e.a. wel enigszins anders gegaan. U kwam binnen met een vraag over uw financiële situatie na pensionering. En u was in de veronderstelling dat ik daar voor binnen een uur, zonder aangeleverde documenten, een advies kon geven. Dat is voor een gedegen advies niet mogelijk. Ik heb geprobeerd om er toch met u uit te komen maar u zag dit niet meer zitten en u heeft ons pand verlaten. Jammer want ik denk dat in uw specifieke situatie er erg veel (financiele) voordelen te behalen zijn als u het juist nu op een rij zet. Ik wens u veel pensioen plezier toe.

Fijn gesprek

We hebben een prettig gesprek gehad en we hadden beiden een goed gevoel bij Maarten. We voelden ons erg serieus genomen en Maarten voelde feilloos aan wat we graag willen. We zijn erg benieuwd naar zijn adviezen.

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar, deskundig, ervaren, professioneel met persoonlijke begeleiding!

Onze ervaring met Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven is al jarenlang positief. Henk is een betrouwbare, ervaren, deskundige professional met een persoonlijke benadering in het contact!

• Afspraken nakomen

Moet nog even wachten tot mijn dossier klaar is

Goede gratis advies

I requested an introduction meeting and I received not only answers to my questions but also some extra advice.

Goed vakkundig

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg met concrete berekening wat er financieel mogelijk is.

Heldere uitleg met concrete berekening wat er financieel mogelijk is.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Wordt naar je geluisterd, denken mee, vriendelijk, snel, uitstekend, een aanrader.

Snelle afspraak Duidelijkeheid

• Afspraken nakomen

Verstandig en vakkundig advies gehad.

Bijzonder goed door Het Vaalen geholpen,hoop tzt van zijn adviezen gebruik te maken.

Good advisor

really experienced person. Waiting for next contacts

Meedenkend en proffesioneel

Fijn gesprek, meelevend en prettig contact

• Afspraken nakomen

Ik hou van de informele en heldere sfeer

Zoals gezegd vind ik de heldere en duidelijke communicatie erg prettig. Daarnaast is het familiaire gevoel ook heel fijn

Over Van Bruggen Adviesgroep