Wij zijn zeer goed ontvangen Hebben duidelijk advies gekregen wat de mogelijkheden zijn. Bij telefonisch contact met vragen zijn we goed en snel geholpen.

• Afspraken nakomen

Prettig contact en eerlijk advies.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben gebeld door van Bruggen en kreeg te horen dat ik een gratis advies zou krijgen van een vestiging in de buurt. Ik zou daarover teruggebeld worden maar nooit meer iets gehoord. Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen waarin stond dat er contact met mij zou worden opgenomen. Ik hoop dat dit nu alsnog gaat gebeuren.

• Deskundigheid N.v.t.

Wat vervelend voor u, mijn excuses! Ik ga u vandaag direct nogmaals bellen, blijkbaar is er wat mis gegaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De beste man kwam op tijd en was vriendelijk. Totaal op de hoogte van de prijzen in de wijk. Minpuntje: Jullie reageren op een aanvraag voor een hypotheek voor STARTENDE ONDERNEMERS EN/OF ZZP'ERS. Het werd een kort gesprek. Blijkt niet mogelijk te zijn. Jammer dat jullie dan een adviseur op deze manier zijn tijd laten verdoen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat inderdaad bleek dat er bij u (nog) geen mogelijkheden waren. Ik heb u echter graag geholpen en wellicht kan ik u in de toekomst wel aan een hypotheek helpen.

Ik ben zeer tevreden en kan anderen Van Bruggen Adviesgroep van harte aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Zeer informatie wij zijn weer wat op de hoogte Zest waten wijwel af. Groeten George

• Afspraken nakomen

Goede ervaring, vriendelijk en deskundig alles perfect opgelost

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

hij ging na 2 minuten weer weg omdat hij mij herkende van 5 jaar geleden. Omdat hij toen mijn pensioen papieren mee had genomen om te copieeren, en niet had terug gebracht. en ik hem daar op aan gesproken heb. nou toen zei hij , dat het geen zin had om verder te gaan, en ging hij er vandoor.

• Afspraken nakomen

Jammer om dit te horen, ik denk dat er hier sprake is van een misverstand! Ik neem nooit papieren van klanten mee, als dat nodig is maak ik altijd kopieën. Ik ben inderdaad bij u aan de deur geweest, echter u gaf mij ter plekke aan dat u de afspraak had afgebeld en dat het daarom niet uit kwam. Ik ben dan ook onverichterzake weer naar huis vertrokken.

Was goed

• Afspraken nakomen

Goed geluisterd naar wensen, scherpe aanbieding, snel gereageerd nadat koop doorging. Hypotheekverstrekker heeft wel een boekwerk aan ondersteunende documenten nodig, en niet alles werd in één keer opgevraagd. Nu maar afwachten of de gekozen hypotheekverstrekker ook tijdig voor de passeer datum bij de notaris reageert. Ik kan er op vertrouwen volgens van Bruggen Adviesgroep Cuijk

• Afspraken nakomen

Erg tevreden over het advies en de manier van adviseren. Persoonlijk, benadering en duidelijk. We konden het erg snel reageren op onze vragen waarderen. Bereid om ook niet hypotheek gerelateerde vragen te bespreken. Bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het lijkt mij beter om bij het intake gesprek de kosten voor het advies niet meteen vast te stellen op € 2500 Als een concurrent in Cuijk zijn advies voor € 1500 bepaald en zijn werkzaamheden tot mijn tevredenheid heeft verricht dan is het verschil toch wel opmerkelijk groot. Ik schat in dat de adviseur in Cuijk ongeveer 5 uur voor mij bezig is geweest en dan is zijn honorarium toch zeker de moeite waard. Dus duidelijker zijn in de uren die voor de bemiddeling noodzakelijk zijn. Met vriendelijke groeten, Frits Willemsen

2 sterren: slechter dan verwacht

Hee goed gevoel aan over gehouden. Dus verder gegaan met andere adviseur.

2 sterren: slechter dan verwacht

ze belde mij snel op voor infomatie ze zeiden aan de telefoon dat ze mij nog terug zouden bellen dit is nooit gebreurd dus tevreden ben ik niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er staat nog een terugbelactie vanuit het kantoor open voor zaterdag 11juli. Tot op heden niets meer vernomen.

• Afspraken nakomen

Ik ben erg blij met de medewerking van Van Bruggen Adviesgroep Cuijk,hypoteekadviseur reageert duidelijk op onze vragen,hij is altijd bereikbaar en hij snapte onze wensen,hij zoek altijd naar de best passende oplossing.

• Afspraken nakomen

Was voor eerste informatieve bespreking, dit was voor voldoende met de vragen die we hadden. Tevreden met het gesprek.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prettig gesprek helaas geen oplossing voor het probleem gevonden!

• Afspraken nakomen

betrof een vraag t.b.v. derden, en hoewel de vrager een andere oplossing koos, is de tevredenheid voor uw kantoor er zonder meer.

N.v.t. Vr. Gr. B Platenkamp

Over Van Bruggen Adviesgroep