Beste meneer, wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik heb naar mijn gevoel een zeer uitgebreid (meer dan anderhalf uur) en informatief eerste gesprek met u gehad, waarin alle mogelijkheden zijn besproken. Ik heb u daarbij ook aangegeven wat mijn dienstverlening kost. U heeft gevraagd of mijn tarief ook naar beneden kon. Dat is uiteraard uw goed recht, echter ik heb u aangegeven dat dit niet mogelijk is. Ik had u graag geholpen.
Wat vervelend om te horen! Door omstandigheden is uw afspraak inderdaad niet doorgegaan, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik heb u meerdere malen telefonisch geprobeerd te bereiken om uitleg te geven en een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas heb ik u ondanks veelvuldig bellen, niet kunnen bereiken. Ik spreek u graag alsnog.
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.