Een en ander kwam heel spontaan en eerlijk over.

• Afspraken nakomen

Onwijs goed geholpen op een vriendelijke en deskundige manier.

Wij zijn enorm goed en fijn geholpen door de heer v.Meeteren. Zijn uitleg was erg duidelijk en deskundig waardoor wij goed wisten hoe wij ervoor stonden. Dhr. V. Meeteren was bijna altijd bereikbaar en beantwoorde onze vragen erg snel. Nadat wij ons huis gevonden hadden heeft jij alles in een sneltrein tempo geregeld en hadden wij vervolgens de sleutel binnnen 5 weken al. Wij zijn erg te spreken over dhr. V. Meeteren en en bevelen hem zeer zeker aan.

• Afspraken nakomen

Zeer goede service!! Zelfs tijdens de vakantie van de hypotheekadviseur was hij per mail te bereiken 👍👌

• Afspraken nakomen

Je wordt als klant respectvol behandeld, er wordt naar je wensen geluisterd en goede klantgerichtheid.

2 sterren: slechter dan verwacht

Maakt veel fouten met verwerken informatie Was niet geintereerd om eenhypotheek af te sluiten

• Afspraken nakomen N.v.t.

Beste meneer, wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik heb naar mijn gevoel een zeer uitgebreid (meer dan anderhalf uur) en informatief eerste gesprek met u gehad, waarin alle mogelijkheden zijn besproken. Ik heb u daarbij ook aangegeven wat mijn dienstverlening kost. U heeft gevraagd of mijn tarief ook naar beneden kon. Dat is uiteraard uw goed recht, echter ik heb u aangegeven dat dit niet mogelijk is. Ik had u graag geholpen.

Prettige samenwerking, kort op de bal en snelle opvolging. Daarnaast kennis van zaken en traject wordt van A-Z uit handen genomen.

• Afspraken nakomen

heel duidelijk, goede tips, al met al gewoon goed.

• Afspraken nakomen

Zeer vakkundig, accuraat, snel en klantvriendelijk

• Afspraken nakomen

Zeer nette ontvangst en ik ben heel netjes te woord gestaan

• Afspraken nakomen

Het was een prima gesprek, adviseur gaf een vertrouwd en vriendelijk gevoel.

• Afspraken nakomen N.v.t.

ik heb goed advies gehad

• Afspraken nakomen

Zeer open envriendelijk en vrijblijvend advies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had graag mijn hypotheek om willen zetten maar helaas er was geen mogelijkheid ondanks dat mijn huis een woz waarde had van €246.000

• Afspraken nakomen

Goede service , in de toekomst overweeg ik zeker om gebruik te maken van jullie kennis en expertise.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prettige samenwerking en doet er alles aan om alles goed voor elkaar te krijgen ivm lastige bedrijven.

• Afspraken nakomen

Zeer positief ,Rob van meeteren staat direct klaar ,is duidelijk in zijn uitleg ,voor vragen na zes uur kun je ook terecht ,prettig persoon.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

mijn ervaring is zeer slecht !! we hadden een afspraak geplengd alles bij elkaar gezocht. en dan maar afwachten op jullie komst. tot nu nog niks ! niemand gezien geen telefoontje . mailtje ernaar gestuurd dat ze niet meer hoeven te komen. ze komen bij mijn al niet meer betrouwbaar over !! m v. schaijk

• Deskundigheid N.v.t.

Wat vervelend om te horen! Door omstandigheden is uw afspraak inderdaad niet doorgegaan, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik heb u meerdere malen telefonisch geprobeerd te bereiken om uitleg te geven en een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas heb ik u ondanks veelvuldig bellen, niet kunnen bereiken. Ik spreek u graag alsnog.

we zijn nog niet helemaal klaar, maar tot nu toe is alles goed geregeld

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en deskundig en een vlotte berekening kortom aangename ervaring. Met vriendelijke groet, N. Degen.

Over Van Bruggen Adviesgroep