3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De beste man kwam op tijd en was vriendelijk. Totaal op de hoogte van de prijzen in de wijk. Minpuntje: Jullie reageren op een aanvraag voor een hypotheek voor STARTENDE ONDERNEMERS EN/OF ZZP'ERS. Het werd een kort gesprek. Blijkt niet mogelijk te zijn. Jammer dat jullie dan een adviseur op deze manier zijn tijd laten verdoen.
  • Afspraken nakomen

Ik ben zeer tevreden en kan anderen Van Bruggen Adviesgroep van harte aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Zeer informatie wij zijn weer wat op de hoogte Zest waten wijwel af. Groeten George
  • Afspraken nakomen

Goede ervaring, vriendelijk en deskundig alles perfect opgelost

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

hij ging na 2 minuten weer weg omdat hij mij herkende van 5 jaar geleden. Omdat hij toen mijn pensioen papieren mee had genomen om te copieeren, en niet had terug gebracht. en ik hem daar op aan gesproken heb. nou toen zei hij , dat het geen zin had om verder te gaan, en ging hij er vandoor.

Was goed
  • Afspraken nakomen

Goed geluisterd naar wensen, scherpe aanbieding, snel gereageerd nadat koop doorging. Hypotheekverstrekker heeft wel een boekwerk aan ondersteunende documenten nodig, en niet alles werd in één keer opgevraagd. Nu maar afwachten of de gekozen hypotheekverstrekker ook tijdig voor de passeer datum bij de notaris reageert. Ik kan er op vertrouwen volgens van Bruggen Adviesgroep Cuijk
  • Afspraken nakomen

Erg tevreden over het advies en de manier van adviseren. Persoonlijk, benadering en duidelijk. We konden het erg snel reageren op onze vragen waarderen. Bereid om ook niet hypotheek gerelateerde vragen te bespreken. Bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het lijkt mij beter om bij het intake gesprek de kosten voor het advies niet meteen vast te stellen op € 2500 Als een concurrent in Cuijk zijn advies voor € 1500 bepaald en zijn werkzaamheden tot mijn tevredenheid heeft verricht dan is het verschil toch wel opmerkelijk groot. Ik schat in dat de adviseur in Cuijk ongeveer 5 uur voor mij bezig is geweest en dan is zijn honorarium toch zeker de moeite waard. Dus duidelijker zijn in de uren die voor de bemiddeling noodzakelijk zijn. Met vriendelijke groeten, Frits Willemsen

2 sterren: slechter dan verwacht

Hee goed gevoel aan over gehouden. Dus verder gegaan met andere adviseur.

2 sterren: slechter dan verwacht

ze belde mij snel op voor infomatie ze zeiden aan de telefoon dat ze mij nog terug zouden bellen dit is nooit gebreurd dus tevreden ben ik niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er staat nog een terugbelactie vanuit het kantoor open voor zaterdag 11juli. Tot op heden niets meer vernomen.

• Afspraken nakomen

Ik ben erg blij met de medewerking van Van Bruggen Adviesgroep Cuijk,hypoteekadviseur reageert duidelijk op onze vragen,hij is altijd bereikbaar en hij snapte onze wensen,hij zoek altijd naar de best passende oplossing.
  • Afspraken nakomen

Was voor eerste informatieve bespreking, dit was voor voldoende met de vragen die we hadden. Tevreden met het gesprek.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prettig gesprek helaas geen oplossing voor het probleem gevonden!
  • Afspraken nakomen

betrof een vraag t.b.v. derden, en hoewel de vrager een andere oplossing koos, is de tevredenheid voor uw kantoor er zonder meer.

N.v.t. Vr. Gr. B Platenkamp

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voor een vrijblijvend hypotheekadvies was het een goed informatief gesprek geweest.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We hebben in oktober contact opgenomen en zijn terug gebeld vanuit Cuijk. Daar vertelde een dame aan de telefoon na al onze gegevens doorgegeven te hebben dat men vanuit oss binnen 2 dagen contact zouden opnemen, maar tot op heden is dit niet gebeurt. Waardoor wij dus naar een ander gegaan zijn. Jammer gemiste kans!
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Na een heel prettig eerste gesprek, had Rob mijn vertrouwen. Iemand die met je meedenkt en met een voor jou passende oplossing komt. Heeft beslist geen 9 tot 5 mentaliteit en staat klaar voor zijn klanten. Zal hem zeker bij familie en vrienden aanbevelen. Het is een zeer prettige ervaring om Rob als adviseur te hebben.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Cuijk

Filter op Taal