Duidelijk en snel!!

Wij kregen via de makelaarde tip om van Bruggen adviesgroep in te schakelen. Zo gezegd zo gedaan..De volgende dag stond dhr van Meeteren al vroeg bij ons op de stoep. En binnen anderhalve week was alles geregeld! We zijn erg te spreken.

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer tevreden over onze adviseur Dhr. V Meeteren. Wij wouden in verband met een verbouwing van onze woning de hypotheek aanpassen. Omdat wij al bekend waren bij De vanbruggenadvies groep contact opgenomen met hun adviseur in onze woonplaats. Er is vanaf het 1e moment een fijn contact geweest en deze man heeft alles voor ons super snel geregeld en kwam zelfs voor een simpel formulier naar ons toe. Het is altijd fijn om te zien dat er indien nodig net die extra stap word gezet. In het verleden wel anders meegemaakt.

• Afspraken nakomen

Rob van Meeteren is super voor mij geweest en nog.

Mijn ervaring met Rob, hij is enorm meelevend en levert kwaliteit is oprecht en recht door zee, staat altijd klaar en zeer gastvrij. ( ook zijn vrouw) Heb met hem nu twee hypotheken afgesloten, waarvan de tweede geen gemakkelijke was, zeker in deze rare tijd. Fijn om zo iemand te kennen. Rob bedankt en tot ziens. Willem

top ervaring

een aantal maanden geleden zijn hebben wij rob benaderd omdat wij voor een koop woning wouden gaan kijken. in een half jaar tijd hebben wij ongeveer 15 woningen gezien. wij konden ten alle tijden rob bellen en hielp ons ook op de beste manier. hij is bij bijna alle bezichtigingen geweest en kreeg altijd al snel reactie wat voor bod we het beste uit konden brengen. wij zijn zeer tevreden over de service en hulp van rob. geweldig dat we eindelijk een woning hebben gevonden samen met de goede hulp van rob

Snelle en professionele adviseur

Wij hadden een vraag en deze werd snel en adequaat opgepakt en naar volle tevredenheid afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met Rob is persoonlijke aandacht en snel schakelen!

Tijdens het traject heeft Rob goed geholpen om alles in kaart te brengen, hij schakelt snel en geeft ook eerlijk zijn mening. Hij is altijd goed voorbereid op de gesprekken en goed te bereiken.

Prettige samenwerking

Goed geadviseerd door onze adviseur Rob van Meeteren Van Bruggen Adviesgroep Cuijk. Rob is een zeer vriendelijke en deskundige adviseur waar we een prettig gevoel bij hadden. Reageert snel op mailverkeer en houd zich aan zijn afspraken. De verwachte aanvraagtijd voor onze hypotheek was 5 tot 6 weken. Met Rob hebben we het in 3 weken geregeld!

• Afspraken nakomen

De adviseur heeft zijn uiterste best gedaan om ons op tijd een hypotheek te kunnen verstrekken.

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar, snel, behulpzaam en meedenkend

Onze financieel adviseur uit Cuijk was zeer betrouwbaar, meedenkend, reageerde snel en had op korte termijn tijd voor je, persoonlijk, vriendelijk, behulpzaam en duidelijk in de uitleg bij al het papierwerk.

• Afspraken nakomen

Geen enkel punt is een zorg

Gewoon top

• Afspraken nakomen

Goede en betrouwbare advidering.

Het contact met de heer Rob van Meeteren verliep in een prettige ongedwongen sfeer. Wij hebben via hem een goede hypotheek kunnen afsluiten met een aantrekkelijke rente. Voor vragen kon ik altijd bij hem terecht. Zeker een reden om ook via hem onze verzekeringen afsluiten.

• Afspraken nakomen

Rob heeft ons op een professionele wijze, met een persoonlijke touch goed weten te adviseren.

Rob neemt de tijd om alle vragen die je hebt te beantwoord. Begrijp je het na een keer uitleggen niet dan bewaart Rob de rust om het nogmaals uit te leggen totdat je het begrijpt. Daarbij heeft Rob goed gekeken naar onze wensen en mogelijkheden.

betrouwbaar en correct

Rob heeft voor ons voor de 2e keer de hypotheek geregeld en de samenwerking is prettig verlopen. Alles is weer keurig geregeld.

• Afspraken nakomen

Goede, duidelijke en eerlijke communicatie

Wij hebben stressloos onze hypotheek over kunnen sluiten. Alles was duidelijk, goed georganiseerd en goed uitgeplozen. Rob werkt erg nauwkeurig en zoekt alles tot de bodem uit. Zo stond niemand voor verassingen en werd onze nieuwe hypotheek in 1 keer goedgekeurd. Ook met alle verzekeringen kunnen we bij Rob terecht. Ook hierin kan hij ons goed adviseren en wordt alles super geregeld.

• Afspraken nakomen

Zoekt alles goed uit, uitleg geweldig goed en rustig, begeleiding enorm goed en gaat voor de klant, iemand waar je op kunt bouwen, geen gladde praatjes, komt met de reële mogelijkheden. Zonder meer een aanrader.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Rob was te allen tijde bereid om ons van informatie te voorzien en te helpen; klasse!

Een goede begeleiding van A tot Z

Overal wordt een oplossing voor gezocht en er wordt goed meegedacht. Hierdoor zijn wij klaar voor een mooie toekomst.

• Afspraken nakomen

onvervangbaar en het beste advies

We hebben de services voor de tweede keer gebruikt, van de zelefde advieseur. Voor het eerst ging het snel en efficiënt. Daarom hebben we deze diensten zonder aarzeling en met enthousiasme gebruikt. De financial advieseur werkt snel, efficiënt en met veel inzet. Hij is ook erg vriendelijk en aardig.

Perfect geholpen

• Afspraken nakomen

Zeer betrokken en hulpvaardig, wilt het aller beste er uit halen wat er in zit. Goed bereikbaar en snel reactie en daarnaast zeer vriendelijk! Wij zijn iniedergeval super tevreden.

Deskundige adviseur

Rob heeft ons erg goed geadviseerd. Het was ook fijn dat alle afspraken bij ons thuis en in de avonduren konden worden gepland.

• Afspraken nakomen

Alles goed en netjes op tijd geregeld

Zij hebben ons vanaf het begin goed bijgestaan en geadviseerd. Ook is alles binnen de noodzakelijke termijn naar tevredenheid gehaald. We hebben tijdens het verloop goed contact met Rob gehad en zijn zeer tevreden over zijn inzet.

• Afspraken nakomen

Goed advies, geduldig en deskundig!

Snelle reactie bij mail en telefoon. Duidelijke uitleg en altijd vriendelijk! Mijn zoon gaat in 2020 met Rob in zee voor zijn 1e hypotheek; dat zegt genoeg!

• Afspraken nakomen

We hadden ons geen betere adviseur kunnen wensen

We hebben een hele positieve ervaring met rob. Hij heeft ons ontzettend goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Rob's advies is meer dan alleen geld verdienen!

Met Van Bruggen Adviesgroep een financieel (hypotheek) gesprek gepland. Namens van Bruggen kwam Rob (van Meeteren) bij mij thuis op bezoek om in overleg vast te stellen hoe ik mijn vaste maand lasten (met name de hypotheek) zou kunnen verlagen. Uit het gesprek kwam naar voren dat besparing zeker mogelijk is, maar het advies was heel duidelijk en oprecht: "niet doen; kost teveel en verdien je niet terug!". Ik ben blij dat ik het kosteloze gesprek met Rob heb kunnen voeren.

Over Van Bruggen Adviesgroep