onvervangbaar en het beste advies

We hebben de services voor de tweede keer gebruikt, van de zelefde advieseur. Voor het eerst ging het snel en efficiënt. Daarom hebben we deze diensten zonder aarzeling en met enthousiasme gebruikt. De financial advieseur werkt snel, efficiënt en met veel inzet. Hij is ook erg vriendelijk en aardig.

Perfect geholpen

• Afspraken nakomen

Zeer betrokken en hulpvaardig, wilt het aller beste er uit halen wat er in zit. Goed bereikbaar en snel reactie en daarnaast zeer vriendelijk! Wij zijn iniedergeval super tevreden.

Deskundige adviseur

Rob heeft ons erg goed geadviseerd. Het was ook fijn dat alle afspraken bij ons thuis en in de avonduren konden worden gepland.

• Afspraken nakomen

Alles goed en netjes op tijd geregeld

Zij hebben ons vanaf het begin goed bijgestaan en geadviseerd. Ook is alles binnen de noodzakelijke termijn naar tevredenheid gehaald. We hebben tijdens het verloop goed contact met Rob gehad en zijn zeer tevreden over zijn inzet.

• Afspraken nakomen

Goed advies, geduldig en deskundig!

Snelle reactie bij mail en telefoon. Duidelijke uitleg en altijd vriendelijk! Mijn zoon gaat in 2020 met Rob in zee voor zijn 1e hypotheek; dat zegt genoeg!

• Afspraken nakomen

We hadden ons geen betere adviseur kunnen wensen

We hebben een hele positieve ervaring met rob. Hij heeft ons ontzettend goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Rob's advies is meer dan alleen geld verdienen!

Met Van Bruggen Adviesgroep een financieel (hypotheek) gesprek gepland. Namens van Bruggen kwam Rob (van Meeteren) bij mij thuis op bezoek om in overleg vast te stellen hoe ik mijn vaste maand lasten (met name de hypotheek) zou kunnen verlagen. Uit het gesprek kwam naar voren dat besparing zeker mogelijk is, maar het advies was heel duidelijk en oprecht: "niet doen; kost teveel en verdien je niet terug!". Ik ben blij dat ik het kosteloze gesprek met Rob heb kunnen voeren.

• Afspraken nakomen

Een en ander kwam heel spontaan en eerlijk over.

• Afspraken nakomen

Onwijs goed geholpen op een vriendelijke en deskundige manier.

Wij zijn enorm goed en fijn geholpen door de heer v.Meeteren. Zijn uitleg was erg duidelijk en deskundig waardoor wij goed wisten hoe wij ervoor stonden. Dhr. V. Meeteren was bijna altijd bereikbaar en beantwoorde onze vragen erg snel. Nadat wij ons huis gevonden hadden heeft jij alles in een sneltrein tempo geregeld en hadden wij vervolgens de sleutel binnnen 5 weken al. Wij zijn erg te spreken over dhr. V. Meeteren en en bevelen hem zeer zeker aan.

Super!

Zeer goede service!! Zelfs tijdens de vakantie van de hypotheekadviseur was hij per mail te bereiken 👍👌

• Afspraken nakomen

Je wordt als klant respectvol behandeld, er wordt naar je wensen geluisterd en goede klantgerichtheid.

2 sterren: slechter dan verwacht

Maakt veel fouten met verwerken informatie Was niet geintereerd om eenhypotheek af te sluiten

• Afspraken nakomen N.v.t.

Beste meneer, wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik heb naar mijn gevoel een zeer uitgebreid (meer dan anderhalf uur) en informatief eerste gesprek met u gehad, waarin alle mogelijkheden zijn besproken. Ik heb u daarbij ook aangegeven wat mijn dienstverlening kost. U heeft gevraagd of mijn tarief ook naar beneden kon. Dat is uiteraard uw goed recht, echter ik heb u aangegeven dat dit niet mogelijk is. Ik had u graag geholpen.

Prettige samenwerking, kort op de bal en snelle opvolging. Daarnaast kennis van zaken en traject wordt van A-Z uit handen genomen.

• Afspraken nakomen

heel duidelijk, goede tips, al met al gewoon goed.

• Afspraken nakomen

Zeer vakkundig, accuraat, snel en klantvriendelijk

• Afspraken nakomen

Zeer nette ontvangst en ik ben heel netjes te woord gestaan

• Afspraken nakomen

Het was een prima gesprek, adviseur gaf een vertrouwd en vriendelijk gevoel.

• Afspraken nakomen N.v.t.

ik heb goed advies gehad

• Afspraken nakomen

Zeer open envriendelijk en vrijblijvend advies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had graag mijn hypotheek om willen zetten maar helaas er was geen mogelijkheid ondanks dat mijn huis een woz waarde had van €246.000

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.