Door de manier waarop wij vanaf het begin benaderd werden zorgde ervoor dat wij ons meteen op ons gemak voelden. De uitleg was duidelijk en hij nam er de tijd voor. Vragen werden tijdens, maar ook na de eerste kennismaking helder en duidelijk beantwoord. Wij hebben ons daardoor niet druk hoeven te maken over al het papierwerk wat een huis kopen met zich mee brengt. Bedankt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte ervaring!! Desbetreffende adviseur kan beter met pensioen gaan. Meneer laat steken vallen, en heeft gigantische problemen veroorzaakt door zijn werk niet juist uit te voeren. Wilt een welles nietes spelletje spelen. Wij als klant zijn dupe van zijn fout

• Afspraken nakomen

Reactie centrale organisatie Van Bruggen Adviesgroep: Wij betreuren het wanneer een klant onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. Wij hebben in dit geval navraag gedaan bij de adviseur en geconstateerd dat deze naar beste eer en geweten advies heeft gegeven. Helaas bleken er achteraf (financiële) zaken te spelen die de adviseur niet bekend waren en om onbekende reden ook niet met hem gedeeld waren waardoor de hypotheekaanvraag uiteindelijk door de betreffen geldverstrekker niet geaccepteerd werd. Zowel als organisatie als onze adviseur betreuren het dat het zo is gelopen.

We zijn erg tevreden! Fijne ervaringen zowel nu als in het verleden.

Puccinistraat 168

2901 GL Capelle aan den ijssel