1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij waren gewend aan een fijne samenwerking en service bij de voormalige adviseur in Capelle. Het hele traject met de nieuwe adviseur is een grote teleurstelling. We gaan ook nog officieel een klacht indienen.

• Afspraken nakomen

Beste klant, ik vind het echt vervelend voor u dat u het traject zo hebt ervaren. Een hypotheek regelen is iets wat adviseur en klant samen doen. De adviseur brengt zijn kennis en ervaring in, de klant zorgt voor de juiste documenten met hulp van de adviseur. Bewust of onbewust, daarover kan ik me niet uitspreken, zijn er in uw geval meerdere malen documenten aangeleverd die niet strookten met de werkelijkheid. Daardoor is uw hypotheek aanvraag een aantal keer vertraagd en zelfs bijna definitief afgekeurd. Ik heb met veel inzet het toch alsnog voor elkaar gekregen om uw hypotheek rond te krijgen. Vorige week is er een akkoord gekomen van de bank en daar ben ik best trots op. Ik wens u veel geluk met uw nieuwe hypotheek.

Zeer gastvrij en vrindelijk,duidelijk en profesioneel

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg, snel en volledig.

• Deskundigheid N.v.t.

Deskundig en vlot advies. De daarbij behorende kosten zijn redelijk hoog!

• Afspraken nakomen

Je vragen en uitleg wordt direct behandelt top

• Afspraken nakomen

Jan Mahn is een vriendelijke, klantgerichte bemiddelaar die de meest ingewikkelde materie in Jip & Janneketaal kan uitleggen. Op basis van onze wensen heeft hij een pasklaar, op maat gesneden advies uitgebracht.

• Afspraken nakomen

Het waren prettige en deskundige gesprekken. Advies: naar volle tevredenheid.

zakelijk en toch klantvriendelijk

• Afspraken nakomen

Prettig, open sfeer, eerlijk, vertrouwen en duidelijk. Bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rustig en correct en deskundig .

• Afspraken nakomen

Eerste twee orienteerende prima verlopen. Veel informatie en grote deskundigeid !

• Afspraken nakomen N.v.t.

• Afspraken nakomen

Ervaring is goed, Jan is een goede plaatsvervanger van Hans.

• Afspraken nakomen

Bij van Bruggen Adviesgroep Cappelle ad Ijssel wordt je snel en klantvriendelijk geholpen. Hun advies is zuiver en in belang van de cliënt.

• Afspraken nakomen

Over het algemeen heb ik een hele positieve ervaring met Van Bruggen Adviesgroep en met name met Hans Oostrum. In het verleden had Hans mij namelijk al geholpen met het regelen van de hypotheek van mijn eerste appartement. Vanwege de goede ervaring heb ik besloten om wederom van Hans zijn diensten gebruik te maken voor de aankoop een nieuwe woning.

• Afspraken nakomen

Ik kom al vele jaren bij meneer Oostrum en iedere keer weet hij mij aangenaam te verassen. Zeer deskundig en klantgericht en doet er alles aan om het beste resultaat voor zijn klant te bereiken. Daarnaast is meneer Oostrum een mensgericht persoon en toont hij altijd persoonlijke interesse wat het contact zeer plezierig maakt. Het is dat mijn vrouw en ik naar het midden van het land reizen, anders zou ik mijzelf graag nog jaren laten adviseren door meneer Oostrum!

• Afspraken nakomen

Super geregeld en uitgelegd door Hans, van Van Bruggen adviesgroep! Dikke pluim!

• Afspraken nakomen

Wij hebben goed, duidelijk en realistisch advies gekregen, zijn goed geholpen bij alle processen die bij het kopen van woning komen kijken. Wanneer wij vragen hadden of hebben konden of kunnen wij altijd terecht of even bellen.

• Afspraken nakomen

Zeer betrokken. Deskundig. Betrouwbaar! Zeer blij mee!

• Afspraken nakomen

Hans Oostrum is heel vakkundig en weet je goed gerust te stellen met al je vragen.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en heeft ons veel werk uit handen genomen ook zaken waar wij niet het idee hadden welke mogelijkheden er voor ons waren, werden duidelijk. Alle tijd werd voor ons genomen.

Puccinistraat 168 2901 GL Capelle aan den ijssel

Over Van Bruggen Adviesgroep