Onze ervaring met Van Bruggen Adviesgroep is zeer goed.

Wij zijn zeer tevreden over de deskundigheid en betrokkenheid van Jan. Door zijn snelle handelen, hebben wij de mogelijkheid gekregen om iets met de overwaarde van ons huis te doen met een gunstige regeling. Bart en Henny.

• Afspraken nakomen

vriendelijke ontvangst en nemen de tijd voor je

nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit. meerdere malen contact gehad, telefonisch en via mail, werd geen problemen van gemaakt.

• Afspraken nakomen

professioneel en goed meedenkend, erg fijn om mee te werken

Vanaf het eerste gesprek werd ons direct duidelijk dat Jan samen met zijn vrouw zeer veel ervaring heeft en helder en duidelijk advies geeft. Ook werden de mogelijkheden en onmogelijkheden direct besproken en werd alle tijd voor ons genomen. Het leuke was dat wij op hele andere gedachten werden gebracht en dat wij er eigenlijk een hele ouderwetse gedachte op na hielden wat tegenwoordig helemaal niet meer verstandig is. We hebben nu dankzij Jan en zijn vrouw onze hypotheek beter geregeld en de rente voor 30 jaar vastgezet, onze lening ermee afgelost EN een flinke buffer geregeld voor als er nood aan de man is. Dit is zeer welkom met opgroeiende kinderen waardoor we in de duurste tijd van ons leven zitten. Ook hebben we ons pensioen bekeken en is tot onze dood toe alles nu goed en zeer betaalbaar geregeld. Dit geeft enorm veel rust de rest van ons leven. Wat ook erg fijn is dat het oversluiten van een hypotheek erg veel werk en geregel met zich meebrengt. Er moeten immers heel wat stukken opgevraagd worden en zaken geregeld worden als aflossen bijvoorbeeld een mobiele telefoon abonnement en aflossen van een leasecontract van een cv ketel. Hierdoor hebben wij als klant te maken met derden die niet altijd even snel hun werk doen wat stress op kan leveren bij de klant. Het is dan erg fijn dat Jan en zijn vrouw geruststellend te werk gaan. Een hypotheek oversluiten is iets wat je samen doet en daar komt heel wat bij kijken voor de klant maar zeker ook voor van Bruggen Adviesgroep. Ze hebben dingen voor elkaar gekregen die wij zelf nooit hadden kunnen regelen en dit alles op een hele prettige manier. Zeer professioneel en klantvriendelijk dus. :-) Jan en Linda ontzettend bedankt voor jullie topwerk. Vriendelijke groeten, Arno en Linda Overman.

• Afspraken nakomen

ik ben zeer tevreden met het kundige en zeer klantvriendelijke advies van Van Bruggen.

Ik stond voor de afweging om al of niet mijn hypotheek voortijdig af te kopen. Bij het maken van die afweging ben ik zeer geholpen door met name Jan Mahn. Klantvriendelijkheid, geduld, een open en onafhankelijke en deskundige uitleg stonden centraal. Wybo Jurgens

• Afspraken nakomen

Deskundig, betrokken, helder, betrouwbaar en zeer ontzorgend.

In verband met een toekomstige pensionering wilde wij graag een lagere woonlast + de mogelijkheid van wat financiële ruimte voor wat verbouwingen aan ons woonhuis. Hier zijn wij door onze adviseur dhr. Jan Mahn fantastisch in geadviseerd en heeft onze wensen door zijn onvermoeide inzet allemaal mogelijk gemaakt. Ook hadden wij de wens ons huis te willen gaan verduurzamen. Ook hier heeft hij zich voor 100% ingezet en in geadviseerd en zijn deze werkzaamheden inmiddels ook mede door zijn adviserende begeleiding allemaal uitgevoerd. Kortom,.. Van Bruggen Adviesgroep Capelle aan den IJssel o.l.v. Jan Mahn, een absolute aanrader !! Fred en Sylvia van Gool.

• Afspraken nakomen

Super service en zeer betrokken

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met Van Bruggen Adviesgroep Capelle a/d Ijssel. Vanaf het moment dat wij binnen stapten, voelde we ons op ons gemak. Bij het vrijblijvende gesprek zijn wij goed ingelicht over wat er voor ons mogelijk is, met betrekking tot het aankopen van ons eerste koop huis. Jan en Linda zijn beide nauw betrokken bij het proces. Alle informatie wordt goed en duidelijk uitgelegd. Daarnaast staan ze altijd voor je klaar. Al bel je 10 keer op een dag, niets is te gek. Wij zouden niemand anders tijdens dit proces aan onze zijde gewild hebben.

• Afspraken nakomen

Jan is een super adviseur!

Als starters vonden mijn partner en ik dit gesprek erg spannend, totdat wij bij Jan binnenkwamen. Wij hebben dit gesprek als prettig, maar zeer leerzaam ervaren. Wij kijken ernaar uit om vaker met Jan in gesprek te kunnen betreft het kopen van onze 1e woning.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Wij zijn heel erg geholpen met een zeer verhelderend gesprek

Eerst telefonisch al heel fijn te woord gestaan bij het maken van onze eerste afspraak met Jan Mahn. Daarna een heel verhelderend gesprek gehad. Prettige duidelijke toon, recht door zee en persoonlijk. Verrijkt met deskundig advies. Hadden graag 20 jaar eerder van zijn bestaan willen weten.

• Afspraken nakomen

Bij Jan Mahn is de klant koning.

Jan Mahn is al jaren onze financieel adviseur en dat is niet voor niets. Jan neemt bij elke afspraak alle tijd voor ons, zorgt dan voor een ontspannen sfeer, luistert goed naar onze wensen en komt dan met een uitstekend advies op maat. Hij is erg open, spreekt duidelijke taal en staat altijd voor ons klaar. Gedurende de procedure van bijvoorbeeld de aanvraag van een nieuwe hypotheek worden we altijd netjes op de hoogte gehouden over de status en hij reageert hij adequaat op mails met vragen van ons. Mocht hij niet bereikbaar zijn, dan draagt hij zorg voor een deskundige vervanger. Ook reageert hij altijd erg snel op Whats-appjes als we met dringende vragen zitten, zelfs als hij op vakantie is. Wij zien Jan dan ook als een zeer betrouwbare financieel adviseur en daarnaast is hij ook eens erg aardig en bezit een flinke dosis humor, waardoor wij ons altijd op ons gemak voelen bij hem.

• Afspraken nakomen

Prima en meer dan volledig advies.

Goed en deskundig advies. Vriendelijke service. Nog hartelijk dank. Ik vertrouw op een succesvolle afronding. Met vriendelijke groet. Werner. K.

Geweldige service.

Vind het super dat je heel goed geholpen word. Duidelijkheid staat voorop.

• Afspraken nakomen

Ons eerste gesprek met Jan Mahn was heel prettig en zeer nuttig!

Jan Mahn heeft naar ons geluisterd en meegedacht. Hij heeft royaal uit zijn kennis en ervaring geput om ons van advies te voorzien. We zijn er blij mee. Joost Kotting en Han Tilman

• Afspraken nakomen

Vriendelijke ontvangst, geduld om iets uit te leggen en als het moet dat nog eens te doen. Vanwege tijdnood hier geweest voor de ondertekening. Alles per computer gestuurd, makkelijk om het zelf op te slaan. Tot nu toe zijn wij tevreden

• Afspraken nakomen

Onze adviseur was Jan Mahn. Een hele fijne adviseur die ons netjes alles kon vertellen en uitleggen. Heeft naar al onze wensen geluisterd waardoor we nu de hypotheek hebben die wij wilden. Was altijd bereid om al onze vragen ook te beantwoorden.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over onze adviseur omdat hij ons de diverse mogelijkheden in de financiële wereld heel duidelijk en rustig heeft uitgelegd. We krijgen advies waar we iets aan hebben en op kunnen bouwen!!

• Afspraken nakomen

Wat mij betreft een dubbel compliment voor Van Bruggen Advies hier in Capelle! Het hypotheekadvies was helder en reëel, en het afsluiten van de hypotheek verliep op rolletjes. Plus, op het moment dat ik extra vragen had op het gebied van makelaardij of de Belastingdienst, werd ik gelijk in contact gebracht met andere deskundigen die mij goed verder hebben geholpen. Alle financiële vraagstukken prachtig opgelost!

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk, deskundig behandeld. Een echte aanrader!

• Afspraken nakomen

kan er overal wel een cijfer geven,,,kan jullie alleen mededelen dat Jan Mahn een super fijn persoon is,die alles heel duidelijk uitleg..we waren er ontzettend blij mee....verdiend een dikke pluim ...vriendelijke groet ..Bob en Gerrie van Spengen

• Afspraken nakomen

Werden goed ontvangen en al onze vragen werden beantwoord. Zijn tevreden naar huis gegaan.

• Afspraken nakomen

Het afsluiten van de nieuwe hypotheek heeft door omstandigheden nogal wat voeten in de aarde gehad. Door middel van deskundigheid, heldere communicatie en veel geduld is het proces uiteindelijk zeer soepel verlopen en afgerond.

• Afspraken nakomen

Het afgelopen half jaar vanwege een relatiebreuk veel contact gehad met Van Bruggen Adviesgroep Capelle aan den IJssel. In 1e instantie om ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid voor mij aan te vragen, later omdat de oude woning toch verkocht ging worden en daarna voor de aankoop van mijn eigen woning. Gedurende het hele proces ben ik snel en vakkundig geholpen, met advies op mijn persoonlijke situatie afgestemd. Bij de aanvraag van mijn nieuwe hypotheek kwam de bank toch in eens met aanvullende documenten die ze wilden hebben. Dit is steeds snel naar mij gecommuniceerd en zodra ik een document aangeleverd had werd het direct door gestuurd naar de bank. Zelfs op vrije dagen werd toch de mail even gecheckt voor belangrijke lopende zaken. Jan & Arwin, bedankt voor alles!

open en eerlijk gesprek.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij waren gewend aan een fijne samenwerking en service bij de voormalige adviseur in Capelle. Het hele traject met de nieuwe adviseur is een grote teleurstelling. We gaan ook nog officieel een klacht indienen.

• Afspraken nakomen

Beste klant, ik vind het echt vervelend voor u dat u het traject zo hebt ervaren. Een hypotheek regelen is iets wat adviseur en klant samen doen. De adviseur brengt zijn kennis en ervaring in, de klant zorgt voor de juiste documenten met hulp van de adviseur. Bewust of onbewust, daarover kan ik me niet uitspreken, zijn er in uw geval meerdere malen documenten aangeleverd die niet strookten met de werkelijkheid. Daardoor is uw hypotheek aanvraag een aantal keer vertraagd en zelfs bijna definitief afgekeurd. Ik heb met veel inzet het toch alsnog voor elkaar gekregen om uw hypotheek rond te krijgen. Vorige week is er een akkoord gekomen van de bank en daar ben ik best trots op. Ik wens u veel geluk met uw nieuwe hypotheek.

Zeer gastvrij en vrindelijk,duidelijk en profesioneel

Over Van Bruggen Adviesgroep