De informatie gekregen die was verwacht.

In de beschikbare tijd heel duidelijk uitleg gekregen over de (financiële) mogelijkheden voor het probleem dat we hadden, zonder verdere verplichtingen.

Snel en efficiënt

Advies gesprek was verhelderend met diverse mogelijkheden. Een voorstel wordt nog uitgewerkt na de laatste financiële overzichten.

• Afspraken nakomen

Super aardige en kundige meneer die meedenkt

In een gezellig kantoor hypotheek aanvraag gedaan. Hij is niet zo duur als sommige en denkt goed met je mee. Legt alles helder uit en Neemt de tijd.

Verhelderend en leerzaam!

Samen met mijn vriendin heb ik zo'n twee uur met Rick van der Lubbe gesproken. Als "first time buyers" hadden wij nog erg veel te leren en Rick was zeker de aangewezen persoon om ons het een en ander te leren. Een erg verhelderend en leerzaam gesprek gehad en waar er eerst toch enigszins een angst was voor dit traject, kijken we het nu met veel vertrouwen tegemoet.

• Afspraken nakomen

Meedenkend, begripvol en goed adviserend

Klantvriendelijk en goede dienstverlening

Heel erg klantvriendelijk

Er werd goed geluisterd, goed geadviseerd en niets aangepraat.

Helder advies

Helder advies op eenvoudige wijze gebracht

• Afspraken nakomen

Aardig, geduld, veel kennis en gastvrij :)

Aardig, geduld, veel kennis en gastvrij :)

• Afspraken nakomen

Loop niet op de zaken vooruit

Je hebt een oriëntatie gesprek. Meneer liet mij niet uitpraten en kletste wat graag door mij heen. Ik kon niet uitleggen dat ik geen 38 uur werk, maar 36 uur, waardoor de bedragen hoger uit zijn gekomen en ik nog steeds niet weet wat mogelijk is. Op den duur was ik er wel een beetje klaar mee dat er zo hard door me heen werd gepraat en er niet geluisterd werd.

• Afspraken nakomen

Beste mevrouw, heel vervelend om dit te horen. Mijn welgemeende excuses. Erg bedankt dat u dit aan ons doorgeeft, ik heb het reeds met mijn collega besproken en hij zal hier zeker van leren. We proberen om onze dienstverlening iedere keer een beetje beter te krijgen. Zoals ik ook in mijn mail aan u heb aangegeven zouden wij u graag dmv een tweede gesprek alsnog goed helpen.

Direct en meedenkend

Rick denkt met je mee en is reeel.

• Afspraken nakomen

Voor een goed advies naar van Bruggen

Wij hebben de afspraak met Peter Plaisier in Capelle ad IJssel, als zeer prettig ervaren,hij kon ons alles heel helder verklaren en daarop zijn advies aan ons geven. we zijn ook heel blij dat we naar hem toe zijn gegaan en in de toekomst als er zaken mbt de hypotheek zijn gaan wij zeker weer terug naar Peter.

deskundig advies

zeer prettig m.b.t. tekst en uitleg over hypotheek

• Afspraken nakomen N.v.t.

Een kundige man met een duidelijke uitleg.

In een goed gesprek heeft de adviseur ons duidelijk uitgelegd wat we hadden en wat we konden doen met onze hypotheek.

excellent service

efficient and competent, he was clear and direct from the start

Super goed

Vriendelijke mensen, helpen je meteen. Alles word duidelijk uitgelegd, vragen worden goed en volledig beantwoord.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en uitgebreid advies gesprek

Ter verduidelijking van de financieringsmogelijkheden voor mijn schoonouders die op leeftijd zijn een abvies gesprek aangevraagd. Dit gesprek werd uitgebreid en rustig gevoerd, met voldoende ruimte voor vragen en verduidelijking of herhaling.

GOED

Al jarenlang vertrouwd en tevreden geholpen met Financiele Zaken.

Vriendelijk maar weinig inhoud

De medewerker leefde zich goed in in onze persoonlijke situatie. Echter kwam het erop neer dat we beter over een paar maanden nogmaals konden kijken, vanwege onze situatie die dan iets is veranderd. We hadden het fijn gevonden als er in ieder geval een berekening gedaan zou zijn voor de situatie nu, zodat we een indicatie hebben. Nu wisten we helemaal niet waar we aan moesten denken.

Fijne ervaring

Duidelijk verhaal en vriendelijk

Vincent is een topper!

Vincent heeft is in onze financiën gedoken en heeft ons passend advies gegeven. Hij reageert snel en ziet geen beren op de weg en denkt in oplossingen. Wij raden zijn service zeker aan!

• Afspraken nakomen

Via gemeenschappelijke connectie bij Jan uitgekomen. Erg fijn, wordt actief meegedacht en korte lijntjes. Zeker aanrader!

Klasse dienstverlening!

Hoe fijn is het als je weet dat je zaken, deskundig, zorgvuldig, met zorg, vertrouwen en in goede afstemming met elkaar worden geregeld. Een kraakhelder advies en mijn vragen altijd duidelijk en concreet beantwoord. Dat is mij heel wat waard. Dat is dan ook de reden dat ik al 35 jaar rondom dit soort zaken contact opneem met Jan. Leren kennen vanuit mijn ouders die Jan ook als adviseur hadden en zo is Jan een bekende en betrouwbare adviseur in onze familie. Nu weer ongelooflijk blij met mijn 2de hypotheek. De snelheid v handelen was echt bizar! In slechts enkele weken tijd zat ik ineens al bij de notaris en moet ik nu zelf aan de bak om de verbouwing te realiseren. Jan en Linda onwijs bedankt dat jullie mij hebben ontlast en begeleid met zaken waar jullie deskundig in zijn. Jullie deskundigheid en het vertrouwen, zorgen ervoor dat ik dit soort stappen ook durf te nemen. Ik zou jullie aan iedereen aanraden, daarom even een bericht als blijk van dank en waardering. Een klasse advies en samenwerking!!

• Afspraken nakomen

Altijd goed geadviseerd en geholpen!

Wij hebben sindskort ons koophuis gekocht! Wederom weer bij Jan Mahn geweest aangezien ik daar vijf jaar geleden een hele goede ervaring mee heb gehad bij de aankoop van mijn eerste koopwoning. Ook mijn broer is 3 jaar geleden bij de van Bruggen Adviesgroep geweest voor zijn hypotheek en is toen ook top geholpen! Een nieuwe hypotheek erbij voor het nieuwe huis en al het geregel dat daarbij komt kijken kon ik voor een groot deel uit handen geven aan Jan. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Daarbij is Jan altijd bereikbaar en zo niet dan werden wij snel teruggebeld. Wij hebben antwoord gekregen op alle vragen en zouden in de toekomst zeker weer naar Jan Mahn danwel collega’s toe gaan. Nogmaals bedankt voor al jullie werk, moeite en tijd!

Goed en snel geholpen

Snel geholpen, de hypotheek was binnen enkele weken rond. Adviseur goed bereikbaar, ‘s avonds en in het weekend werd er snel geantwoord. Als erg fijn ervaren!

• Afspraken nakomen

Zeer prettig gesprek een aanrader

Een eerlijk,duidelijk en prettig gesprek gehad onder het genot van een heerlijk kopje koffie waar we ons zeer welkom mee voelden.

Over Van Bruggen Adviesgroep