Jan is een super adviseur!

Als starters vonden mijn partner en ik dit gesprek erg spannend, totdat wij bij Jan binnenkwamen. Wij hebben dit gesprek als prettig, maar zeer leerzaam ervaren. Wij kijken ernaar uit om vaker met Jan in gesprek te kunnen betreft het kopen van onze 1e woning.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Wij zijn heel erg geholpen met een zeer verhelderend gesprek

Eerst telefonisch al heel fijn te woord gestaan bij het maken van onze eerste afspraak met Jan Mahn. Daarna een heel verhelderend gesprek gehad. Prettige duidelijke toon, recht door zee en persoonlijk. Verrijkt met deskundig advies. Hadden graag 20 jaar eerder van zijn bestaan willen weten.

• Afspraken nakomen

Bij Jan Mahn is de klant koning.

Jan Mahn is al jaren onze financieel adviseur en dat is niet voor niets. Jan neemt bij elke afspraak alle tijd voor ons, zorgt dan voor een ontspannen sfeer, luistert goed naar onze wensen en komt dan met een uitstekend advies op maat. Hij is erg open, spreekt duidelijke taal en staat altijd voor ons klaar. Gedurende de procedure van bijvoorbeeld de aanvraag van een nieuwe hypotheek worden we altijd netjes op de hoogte gehouden over de status en hij reageert hij adequaat op mails met vragen van ons. Mocht hij niet bereikbaar zijn, dan draagt hij zorg voor een deskundige vervanger. Ook reageert hij altijd erg snel op Whats-appjes als we met dringende vragen zitten, zelfs als hij op vakantie is. Wij zien Jan dan ook als een zeer betrouwbare financieel adviseur en daarnaast is hij ook eens erg aardig en bezit een flinke dosis humor, waardoor wij ons altijd op ons gemak voelen bij hem.

• Afspraken nakomen

Prima en meer dan volledig advies.

Goed en deskundig advies. Vriendelijke service. Nog hartelijk dank. Ik vertrouw op een succesvolle afronding. Met vriendelijke groet. Werner. K.

Geweldige service.

Vind het super dat je heel goed geholpen word. Duidelijkheid staat voorop.

• Afspraken nakomen

Ons eerste gesprek met Jan Mahn was heel prettig en zeer nuttig!

Jan Mahn heeft naar ons geluisterd en meegedacht. Hij heeft royaal uit zijn kennis en ervaring geput om ons van advies te voorzien. We zijn er blij mee. Joost Kotting en Han Tilman

• Afspraken nakomen

Vriendelijke ontvangst, geduld om iets uit te leggen en als het moet dat nog eens te doen. Vanwege tijdnood hier geweest voor de ondertekening. Alles per computer gestuurd, makkelijk om het zelf op te slaan. Tot nu toe zijn wij tevreden

• Afspraken nakomen

Onze adviseur was Jan Mahn. Een hele fijne adviseur die ons netjes alles kon vertellen en uitleggen. Heeft naar al onze wensen geluisterd waardoor we nu de hypotheek hebben die wij wilden. Was altijd bereid om al onze vragen ook te beantwoorden.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over onze adviseur omdat hij ons de diverse mogelijkheden in de financiële wereld heel duidelijk en rustig heeft uitgelegd. We krijgen advies waar we iets aan hebben en op kunnen bouwen!!

• Afspraken nakomen

Wat mij betreft een dubbel compliment voor Van Bruggen Advies hier in Capelle! Het hypotheekadvies was helder en reëel, en het afsluiten van de hypotheek verliep op rolletjes. Plus, op het moment dat ik extra vragen had op het gebied van makelaardij of de Belastingdienst, werd ik gelijk in contact gebracht met andere deskundigen die mij goed verder hebben geholpen. Alle financiële vraagstukken prachtig opgelost!

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk, deskundig behandeld. Een echte aanrader!

• Afspraken nakomen

kan er overal wel een cijfer geven,,,kan jullie alleen mededelen dat Jan Mahn een super fijn persoon is,die alles heel duidelijk uitleg..we waren er ontzettend blij mee....verdiend een dikke pluim ...vriendelijke groet ..Bob en Gerrie van Spengen

• Afspraken nakomen

Werden goed ontvangen en al onze vragen werden beantwoord. Zijn tevreden naar huis gegaan.

• Afspraken nakomen

Het afsluiten van de nieuwe hypotheek heeft door omstandigheden nogal wat voeten in de aarde gehad. Door middel van deskundigheid, heldere communicatie en veel geduld is het proces uiteindelijk zeer soepel verlopen en afgerond.

• Afspraken nakomen

Het afgelopen half jaar vanwege een relatiebreuk veel contact gehad met Van Bruggen Adviesgroep Capelle aan den IJssel. In 1e instantie om ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid voor mij aan te vragen, later omdat de oude woning toch verkocht ging worden en daarna voor de aankoop van mijn eigen woning. Gedurende het hele proces ben ik snel en vakkundig geholpen, met advies op mijn persoonlijke situatie afgestemd. Bij de aanvraag van mijn nieuwe hypotheek kwam de bank toch in eens met aanvullende documenten die ze wilden hebben. Dit is steeds snel naar mij gecommuniceerd en zodra ik een document aangeleverd had werd het direct door gestuurd naar de bank. Zelfs op vrije dagen werd toch de mail even gecheckt voor belangrijke lopende zaken. Jan & Arwin, bedankt voor alles!

open en eerlijk gesprek.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij waren gewend aan een fijne samenwerking en service bij de voormalige adviseur in Capelle. Het hele traject met de nieuwe adviseur is een grote teleurstelling. We gaan ook nog officieel een klacht indienen.

• Afspraken nakomen

Beste klant, ik vind het echt vervelend voor u dat u het traject zo hebt ervaren. Een hypotheek regelen is iets wat adviseur en klant samen doen. De adviseur brengt zijn kennis en ervaring in, de klant zorgt voor de juiste documenten met hulp van de adviseur. Bewust of onbewust, daarover kan ik me niet uitspreken, zijn er in uw geval meerdere malen documenten aangeleverd die niet strookten met de werkelijkheid. Daardoor is uw hypotheek aanvraag een aantal keer vertraagd en zelfs bijna definitief afgekeurd. Ik heb met veel inzet het toch alsnog voor elkaar gekregen om uw hypotheek rond te krijgen. Vorige week is er een akkoord gekomen van de bank en daar ben ik best trots op. Ik wens u veel geluk met uw nieuwe hypotheek.

Zeer gastvrij en vrindelijk,duidelijk en profesioneel

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg, snel en volledig.

• Deskundigheid N.v.t.

Deskundig en vlot advies. De daarbij behorende kosten zijn redelijk hoog!

• Afspraken nakomen

Je vragen en uitleg wordt direct behandelt top

• Afspraken nakomen

Jan Mahn is een vriendelijke, klantgerichte bemiddelaar die de meest ingewikkelde materie in Jip & Janneketaal kan uitleggen. Op basis van onze wensen heeft hij een pasklaar, op maat gesneden advies uitgebracht.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.