Ik vind het contact en service met Van Bruggen Adviesgroep bijzonder prettig.

Hoewel ik er tegenop zag, om een hypotheek aan te vragen, is het me al met al bijzonder meegevallen. Temeer omdat het contact met de adviseur prettig was. Het enige wat ik te doen had, was zijn adviezen op te volgen en de gevraagde documenten aan te leveren. Ik zal ‘Van Bruggen Adviesgroep’ zeker bij vrienden aanbevelen.

goed en duidelijk advies

er wordt een goed en duidelijk advies gegeven. Er wordt goed mee gedacht met de klant.

• Afspraken nakomen

Menry is een top advidseur!

Als Menry zegt dat hij iets voor je gaat regelen dan houdt hij zich altijd aan zijn woord. Hij neemt extra lang de tijd om dingen uit te leggen en te adviseren. Wij hebben een zeer goede ervaring gehad.

• Afspraken nakomen

Enthousiasme, deskundigheid, positief, vriendelijk maar ook niet te beroerd om "tegengas" te geven

Geweldig. Heb zelden iemand meegemaakt die zo snel en kundig kan handelen. En bovenal met een zeer plezierig contact !!!! Thanks

• Afspraken nakomen

Super geholpen en fijne communicatie.

Bij Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk ben ik zeer goed geholpen en de communicatie was zeer vlot en verliep allemaal soepel. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Ik had door niemand anders mij willen laten adviseren dan door Menry van Van bruggen en adviesgroep.

Ik ben bij Menry terecht gekomen via een collega van mij. Het klikte gelijk, dit vind ik belangrijk. Menry legt alles goed en duidelijk uit. Al vraag je iets 20x is dit geen probleem. Zelf heb ik daar vaak last van omdat ik een chaoot ben. Nogmaals bedankt voor de fijne samen werking en dat alles zo snel en soepel is verlopen.

• Afspraken nakomen

Uitstekende & vriendelijke service, zeker een aanrader!

Wij waren op zoek naar een hypotheekadviseur die ons kon helpen bij onze eerste koophuis. Menry Karamat Ali was onze adviseur en wij zijn zeer tevreden over hem! Hij denkt mee, legt alles heel goed uit en is deskundig (vooral omdat het voor ons allemaal nieuw was), is zeer vriendelijk en we voelden ons meteen op ons gemak bij hem. Menry heeft naar onze wensen geluisterd en heeft ons het advies gegeven wat het beste bij ons past. Hij deed alles in overleg met ons en was heel goed te bereiken, hij is erg flexibel. De aanvraag is soepel verlopen en wij zijn erg tevreden over onze samenwerking met Menry! Het is zeker een aanrader om bij Menry je hypotheek te regelen.

Klantvriendelijk en deskundig.

Dit is mijn eerst keer dat ik een huis koop. Hier komt natuurlijk veel bij kijken. Mijn hypotheek adviseur heeft mij hierbij heel goed geholpen. Hij was makkelijk en snel te bereiken. Ook nam hij de tijd als dat nodig was. Ik ben dus zeer tevreden over de service die mij is verleend.

Goed advies, prettig contact

Menry heeft ons geholpen met een hypotheekadvies. Wij vonden het prettig dat hij goed naar onze wensen luisterde en onze vragen zo goed mogelijk probeerde te beantwoorden. Menry gaf ons hiermee voldoende informatie om zelf een goede keuze te maken. De aanvraag is verder heel soepel verlopen. Prettig was ook dat Menry erg flexibel is en daarmee ook prima buiten kantoortijden te bereiken.

Professioneel , vriendelijk , laagdrempelig

Altijd professioneel en vriendelijk . Leggen altijd alles heel fijn uit en geen vraag is te veel . Alles goed uitgezocht en nu de beste hypotheek !

• Afspraken nakomen

dat wij blij zijn dat wij menry hebben ontmoet

door zijn onuitputtelijke energie hebben wij dan toch eindelijk ons koophuis gekregen en daar zijn wij hem enorm dankbaar voor!

• Afspraken nakomen

Onze adviseur Menry heeft ons ontzettend goed geholpen

Wij zijn erg te spreken over de service die ons geleverd is en zouden Menry aan iedereen aanbevelen. Hij heeft ontzettend veel kennis en ervaring, waardoor hij onze hypotheek er in een zeer korte tijd doorheen heeft gekregen!

Goede begeleiding, uitstekende service

Menry heeft ons goed begeleidt in de hypotheekproces. Ondanks alle obstakels die we tegenkwamen bleef Menry kalm en professioneel en konden we de hypotheek krijgen.

Deskundig en vriendelijk

Onze ervaringen met de heer Karamat Ali van Van Bruggen Adviesgroep zijn zeer positief. Geen 9 tot 5-mentaliteit en altijd behulpzaam tijdens en rondom het proces heen. De stappen werden duidelijk uitgelegd en met zijn hulp hebben wij ons droomhuis weten te financieren. Kortom, geen betere adviseur kunnen wensen!

Uitstekend!

al enige tijd klant bij van Bruggen advies groep! Zeer tevreden, onze adviseur M Karamat-Ali is een topper! Klantvriendelijk, zeer professioneel, komt zijn afspraken na en weet alles heel duidelijk uit te leggen als je het niet snapt! Kortom, een aanrader!

• Afspraken nakomen

Hele goede en persoonlijke begeleiding

Erg goede begeleiding. De persoonlijke situatie wordt compleet doorgelicht en aan de hand daarvan wordt een stappenplan gemaakt om uiteindelijk tot de beste financiering te komen.

• Afspraken nakomen

Vakwerk en alles tot de puntjes geregeld

• Afspraken nakomen

Aardige man die ons goed heeft geholpen

Een aardig man die eigenlijk wel 24/7 klaar stond voor ons. Heeft ons heel goed begeleid bij onze eerste koopwoning. Zeker een aanrader als je opzoek ben naar een financieel adviseur!

• Afspraken nakomen

Betere begeleiding kun je gewoonweg niet krijgen

voor de 2e keer in hele korte tijd een huis gekocht. Opnieuw Menry mijn zaken laten regelen. Deze 10 is vanwege (opnieuw) goede ervaring, maar ook waardering. Menry is betrokken, doet zijn werk gewoon echt goed, houdt alles nauwlettend in de gaten, heeft heel veel kennis en geen 9-17 mentalitei. Wanneer de casus meer tijd vraagt, zoekt hij altijd naar een geschikt moment om ervoor te zitten. Kortom: betrouwbaar, scherp, accuraat, efficiënt, heeft overzicht, eerlijk, oprecht. Weet ook haarfijn wanneer iets direct moet gebeuren of waar je meer tijd voor mag gebruiken. Neem zeker contact met 'm op om kennis te maken.

• Afspraken nakomen

Meneer Menry is een top hypotheekadviseur!

Meneer Menry is een harstikke vriendelijke, betrouwbare, eerlijke en profesionele hypotheekadviseur. Hij stelde mij altijd op mijn gemak en beantwoordde altijd mijn vragen die ik had, al was het laat op de avond. Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Meneer Menry. Hij legt altijd alles goed en duideldijk uit en neemt altijd alle tijd. Bedankt Meneer Menry, tot de volgende keer !!

Professional en toch informeel

Ik heb 2 diensten afgenomen, financieel advies tbv het aanvragen nieuwe hypotheek en een makelaar om mijn oude huis te verkopen. Door de corona crisis was er geen persoonlijk contact wat ik zelf zeer vervelend vind omdat het over een lening gaat die 30 jaar loopt. Ondanks dat ging de adviseur alles uit de weg om het duidelijk te maken. Van foto's tot extra uitleg etc. Door de extreme drukte was het soms lastig om in contact te komen met de adviseur of zijn assistent. Vaak werd ik later gebeld dan was afgesproken. Dat komt in hoofdzaak doordat de adviseur echt de tijd voor je neemt om vragen te beantwoorden, dus niet de horn erop gooit als de tijd erop zit. Het is dus een beetje waar je behoefte aan hebt. Het kon in deze tijd ook zijn dat hij nog in de wacht stond bij de bank. Ik zelf kon het niet altijd waarderen dat er niet op tijd werd gebeld en dit had dan vooral te maken met mijn persoonlijke situatie, daarin tegen vond ik het ook wel erg prettig als hij gewoon de tijd voor me nam... Het kwam wel voor dat er een factuur werd verstuurd die niet klopte of terwijl die al lang betaald was of ze waren vergeten er een bedrag vanaf te trekken omdat deze al was voorgeschoten. Dat was minder prettig maar ook zeer snel opgelost door het even door te geven. Door de drukte heeft de goedkeuring ongeveer 4 maanden geduurd, op het laatste was zijn geduld samen met de mijne op en heeft hij de bank dat goed laten merken dat dit echt niet kon. Dat heeft gewerkt. Zelfde dag was het rond. De makelaar doet zijn werk prima. Zijn netwerk is ook goed. Nog voordat mijn huis te koop stond waren er al geïnteresseerd. Het was niet altijd even duidelijk wat ik vooraf moet betalen en hoeveel en of dat later vertrekkend zou worden. Dus als er dan een rekening kwam was dit soms een verassing. Met 7 dagen hadden we een bad geaccepteerd. Koopovereenkomst werd geregeld en het contact met de makelaar van de kopende partij wordt prima onderhouden.

• Afspraken nakomen

Een fantastische en snelle service!

Door de hulp van Menry is mijn hypotheekaanvraag vlekkeloos verlopen. Een juist stappenplan en alles wordt in detail uitgelegd. Heel fijn om mee samen te werken!

helder en betrokken !

Het was zonder meer een gerustellend snel process waarbij ik zonder ergenis of twijvel zeer grondig begeleid werd .

Menry is een topper

Dit was de 3e keer dat menry onze hypotheek heeft geregeld en dat zegt eigenlijk al genoeg. Duidelijk, eerlijk en verdomd goed in zijn werk.

Prinses Margrietstraat 60

2983EJ Ridderkerk