Menry is the nr 1 !

It’s our 2nd time working with Menry. He arranged again every thing on time and perfectly. He gives you clear info and keep you updated always. In all details, he helps you and clarify all points. I strongly suggest him, who is looking for a good adviser

• Afspraken nakomen

Ben altijd netjes geholpen.

• Afspraken nakomen

Snelheid, duidelijkheid en een hartelijke ervaring !

Ik kwam plotseling met een lastige casus. Ik werd direct op mijn gemak gesteld en kreeg het vertrouwen dat het goed zou komen. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd en vlot gereageerd op al mijn vragen en op de te zetten stappen. Alle stappen werden secuur uitgevoerd, waardoor mijn hypotheekaanvraag in één keer werd goedgekeurd. Ik ben zeer tevreden en zou jullie zeker aanraden!

Super geholpen

Menry, stond voor de 2e keer voor ons klaar en heeft ons weer super geholpen. Hij neemt alles uit handen en denkt goed mee over de beste en passende oplossing.

• Afspraken nakomen

Erg fijne klantgerichte service!

Wij zijn enorm geholpen door onze hypotheekadviseur Menry. Met elke vraag konden wij bij hem terecht en kon hij ons wanneer nodig geruststellen. Bedankt voor het helpen bij de aankoop van onze eerste koopwoning! Wij hebben een fijne ervaring gehad.

• Afspraken nakomen

Hele goede service! Alles tot in de puntjes geregeld en heel snel ook! Ik had Menry als adviseurd en hij heeft het helemaal top gedaan. Met zijn enthousiasme en inzet is alles heel goed verlopen.

Top service en klantvriendelijkheid

Ik heb met Menry in korte tijd twee keer het traject doorlopen. Beide keren naar volle tevredenheid. Vriendelijk, duidelijk, punctueel en kennis van zaken.

Fijne ervaring

Na lang wachten is het Menry uiteindelijk toch gelukt om een passende hypotheek voor mij te vinden.

Top samenwerking

Mijn ervaring is dat de samenwerking goed was. Alles was super geregeld, zodra er vragen waren dan was er altijd direct contact en een oplossing.

• Afspraken nakomen

Uitstekend & snel geholpen!

Ik ben heel erg goed vanaf begin tot eind geholpen door Menry, ik weet zeker dat ik nog terug kom bij hem als ik nog meer moet regelen!

• Afspraken nakomen

Een echte aanrader, je wordt super deskundig geholpen, maar vooral heel goed begeleid met alle (rompslomp) papieren die er bij komen kijken. Dit was voor mij de 2e hypotheekaanvraag bij van Bruggen, en omdat ik vorige keer zo tevreden was, ben ik weer terug gegaan naar Menry Karamat Ali. Dus ik vind een dikke vette 10 waard!

Uitstekend advies op maat

Ik ben uitermate tevreden. Alles is snel en correct afgehandeld

• Afspraken nakomen

Menry is een vakman, met een kien oog voor het persoonlijke

Als gevolg van de echtscheiding een hoop financien moeten regelen. Menry heeft hierin niet alleen enorm ontzorgt, maar is above and beyond the call of duty gegaan, door ook oog te hebben voor de informatiebehoefte, van BEIDE partijen. Hij heeft heel goed meegedacht, waardoor alles zo soepel als mgelijk liep, ondanks corona.

Goede informatie en duidelijk

Mijn ervaring met vorige tussenpersonen was niet hoe het hoord en met menry { van bruggen } kreeg ik duidelijkheid wat de mogelijkheden waren en kreeg goede uitleg En nu is de hyphotheek naar wens geregeld

Snel en goed geholpen

Wij zijn snel en goed geholpen met het rond krijgen van de hypotheekaanvraag. Zodra er nieuwe documenten waren werden die gelijk doorgestuurd, bij vragen mocht je altijd bellen of even een appje sturen. Dit is echt fijn en wij hebben daarom een goede ervaring gehad.

• Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen door ervaren deskundige. Neemt de tijd legt alles goed uit. Uitstekende service als je vragen hebt en als je het nog een keer uitgelegd wilt hebben.

geweldig!

We zijn super geholpen door Menry! hele vriendelijke man en altijd te bereiken. Staat altijd voor je klaar wanneer je hem nodig hebt. Regelt alles netjes op tijd en we hebben heel snel een huis gevonden!

Compleet,duidelijk,netjes

Goed geholpen,perfecte uitleg , kan niet beter

Professioneel, vakkundig en persoonlijk

Van bruggen adviesgroep zou ik zeker anderen aanraden. De service die geleverd wordt is precies zoals het hoort: netjes, vakkundig, persoonlijk en snel.

Menry is the best !

In 2020, we decided to buy a 2nd house. Because of tax will increase to 8% in 2021, the time was very limited. Although time pressure, Menry arranged everything on time and found us the best offer with best condition. Even we get stressed sometimes, he was the one , who help to calm us. Definitely we will work with him again and suggest everyone, who is looking a good adviser, on time service and best financial conditions. Thank you Menry !

• Afspraken nakomen

Zeer prettige ervaring gehad ondanks (corona tijdperk)

Ik kan mijn ervaringen alleen maar beschrijven als zeer prettig. Ondanks Corona is het toch gelukt een passend pakket voor mij te realiseren waarbij al mijn persoonlijke wensen in zijn verwerkt. Menry(vestiging Ridderkerk) heeft door zijn kennis en geduld zeer goed werk afgeleverd. Het emailverkeer ondanks de pandemie ging zeer vloeiend en alle stukken waren helder ontvangen zodat alles zeer snel kon worden ingevuld en verwerkt, ook de telefoongesprekken waren transparant. Een aanrader wat mij betreft voor een ieder die zijn hypotheekzaken goed op orde wil hebben voor de lange termijn.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, betrokken en doelgericht.

Ons te behalen doel uitgelegd aan Menry, die met ons meedacht en met een voorstel kwam zodat wij dit doel konden behalen. Heel erg plezierig contact gehad op elk mogelijk moment dat het ons ook schikte. Ik beveel Menry bij iedereen aan.

• Afspraken nakomen

Een hele last van mijn schouders

in het begin was ik niet zeker of ik hier aan goed deed. Na toch maar te besluiten om Een aankoopmakelaar in te schakelen vroeg ik mezelf uiteindelijk af waarom Ik dit niet eerder heb gedaan ! Door zowel mijn aankoopmakelaar als mijn hypotheek adviseur is mijn huizenjacht stukker beter en sneller verlopen met resultaat ! Je word goed begeleid en geholpen. Ik zou als u moeite heb met het huizenjacht dit zeker aanraden ! Scheelt een hoop stres en geregeld !

• Afspraken nakomen

Deskundig, betrouwbaar en direct handelend

Bij onze vorige adviseur zijn we een klein jaar bezig geweest om alles rond te krijgen. Nu bij van Bruggen is het in 1 1/2 maand geregeld. Een luisterend oor maar zeker het deskundige handelen geeft een zeer prettig gevoel. Een absolute topper die doorpakt en zaken uit handen neemt. Een aanrader voor iedereen.

Niks anders dan super

We begonnen met een hobbelige start maar zoals bij men eerste keer bij van bruggen Ridderkerk verliep et als een raket waarbij menry elke keer weer die " extra mile" gaat voor je en denkt vooral met je mee als starter wat komt er op je af en hoe begeleid hij iemand hier doorheen zodat je nooit et gevoel van een nummer hebt kan niks anders zeggen een top zaak die open en eerlijk is en er is voor de klant

Prinses Margrietstraat 60 2983EJ Ridderkerk

Over Van Bruggen Adviesgroep