Professioneel en goed uitgebreid advies

Menry licht alles heel goed toe. Zijn advies is zeer professioneel en hij heeft veel kennis. Met vragen konden wij ook altijd bij hem terecht.

professioneel fijn vertrouwd

Onze ervaring was heel goed. We konden De Heer Karamat Ali al maar nu op een andere manier. We vonden het fijn dat hij heel zakelijk was en heel goed met ons mee dacht. En luisterde naar onze wensen. Hij liet ons de mogelijkheden zien wat er mogelijk was met verschillende hypotheken. Wij vonden de Van Bruggen Adviesgroep heel erg fijn, en mocht het ooit nog nodig zijn, zouden we weer voor hun gaan.

Maximale Inzet

Onze Hypotheekaanvraag was afwijkend van het standaard, waarbij een bijzondere constructie moest worden opgesteld. Dit is gelukt want onze Hypotheek is helemaal rond. Menry, bedankt voor je buitengewone inzet en geduld!

• Afspraken nakomen

FIjne directe en eerlijke communicatie

Het schakelen, het contact en de communicatie zijn goed verlopen. Je weet waar je aan toe bent en waar je staat. En komt beloftes na.

• Afspraken nakomen

Menry is een topper eerste klas. Heeft veel verstand van zaken,en verteld waar het opstaat. Super service van A tot Z. Je wordt op de hoogte gehouden langs het gehele traject.

• Afspraken nakomen

Met Alles goed geholpen en duidelijk uitgelegd

• Afspraken nakomen

Zoals het aantal sterren al aangeeft.. Uitstekend!

Weer een geweldige ervaring met Menry. Hij is zeer professioneel en vriendelijk. Kregen goed advies en tijdens het proces goede begeleiding. Ook al moet hij soms iets meerdere keren uitleggen omdat je het niet snapt is dat nooit teveel voor hem. Zeker een aanrader om voor advies bij hem aan te kloppen.

• Afspraken nakomen

Vol vertrouwen het financiële proces rondom de hypotheek geregeld.

Menry zijn behulpzame en persoonlijke benadering hebben mij veel vertrouwen gegeven in het succesvol afronden van het financiële proces rondom de aankoop van mijn nieuwe woning. Hij heeft alle tijd genomen om mij van een goed en passend advies te voorzien en heeft ook meegedacht met het juist besteden van de overwaarde. Ik ben ontzettend blij met zijn hulp, de gesprekken die we hebben gehad, de oprechte interesse en uiteraard het positieve financiële plaatje voor mijn toekomst.

• Afspraken nakomen

we zijn uitstekend door het spannende proces geholpen!

Menry had aan ons denk ik niet de makkelijkste klant maar hij heeft ons geen moment laten vallen en altijd volgehouden dat we op hem konden vertrouwen. En dat was helemaal waar! Als wij de wanhoop nabij waren, nam hij de tijd om ons er doorheen te loodsen en verzekerde ons telkens dat het goed zou komen. En goed gekomen is het zeker! We zijn dolgelukkig in ons nieuwe huis :) Nogmaals heel erg bedankt voor al je service en goede zorgen, we zullen je zeker aanraden!

• Afspraken nakomen

Geweldig geholpen door menry. Goede begeleiding door het hele proces.

Toppie

Het is voor ons allemaal onverwachts op ons pad gekomen om een huis tekopen waardoor alles ook heel snel geregeld moest worden petje af want ut was ook met een week allemaal geregeld super geholpen door jullie

• Afspraken nakomen

advies op maat en snel zeer prettig hoe de zaken gereld worden aanrader

wij hebben onze hypotheek aanvraag laten regelen door v bruggen advies groep, en dat was een zeer prettige ervaring,. zeer deskundig en klantvriendelijk, en snel geregeld. ik zou v bruggen adviesgroep zeker wel aanraden om hier zaken mee te doen.

Professioneel, meedenkend en klantgericht

Menry kon ik nog uit het verleden. Dit was toen al een positieve ervaring en ik ben zeer blij dat hij wederom op mijn pad is gekomen. Ik heb het contact met hem als super fijn ervaren, hij staat altijd voor je klaar en ik weet dat ik 100% op hem kan vertrouwen. Ik kan geen betere hypotheekadviseur aanraden!!

• Afspraken nakomen

Zoals al jaren, een top service!

Al jaren vaste klant bij menry. Menry ziet je niet als nummertje, maar gewoon als persoon. Hij neemt de tijd voor je, en zorgt dat je alleen het beste pakket krijgt. Het is een top service elke keer weer. Iemand zoals menry zal je niet snel tegen komen.

• Afspraken nakomen

Menry is eerlijk en neemt alle tijd om alles uit te leggen.

Vanaf het moment dat ik contact met Menry heb opgenomen tot het afronden heeft hij alle opties met ons doorgenomen. Hij heeft alle opties op papier gezet en nam alle tijd om alles met ons door te nemen. Nadat wij akkoord gaven hield hij ons constant op de hoogte van de vorderingen van de geldverstrekker. Zelfs de tijdsdruk die erachter zat was geen probleem. Hij heeft ervoor gezorgd dat wij nog voor onze vakantie konden passeren bij de notaris. Kan niet anders zeggen dat Menry een absolute topper is in zijn vak!

• Afspraken nakomen

Duidelijk en altijd antwoorden op onze vragen

Wij zijn voor het kopen van ons huis en het regelen van onze hypotheek geholpen door Menry. Menry geeft duidelijke uitleg en maakt tijd vrij voor eventuele bijkomende vragen. Geeft meerdere opties voor hypotheken en het aantal rentevrije jaren en uitleg hierbij. Fijne samenwerking gehad!

Super geholpen door Menry en Ronald

Fijn geholpen, alles tot in de puntjes en snel!

• Afspraken nakomen

Deskundige, fijne en duidelijke begeleiding!

Ikzelf noem mij niet de makkelijkste klant! Wat ben ik geweldig geholpen door Menry als financieel adviseur en Ronald als aan- en verkoop makelaar. Heel makkelijk te bereiken per telefoon, mail of Whatsapp. Stellen je gerust waar nodig! Ondanks dat alle gesprekken via teams waren met Menry was het hele proces duidelijk. Het waren allemaal stuk voor stuk fijne gesprekken en vergeet vooral niet meer mijn pen en papier erbij te pakken! Door schrijven leert men heb ik van Menry geleerd! Een deskundige en prettige financieel adviseur. Ik kan niet anders zeggen! Ronald stond direct klaar toen ik aangaf: "ik wil een aankoopmakelaar". Daar was die dan en in één keer, een huis, terwijl ik daarvoor het al een jaar probeerde zonder makelaar! Wat een deskundige en fijne makelaar. Beide toppers met hun hart op de juiste plek! Ik ben jullie zeer DANKBAAR!

Spontaniteit en slagvaardigheid

Vanaf het moment aan de telefoon was de verbinding spontaan en leuk. Op een open manier kreeg ik al snel door dat ook al waren we aan het lachen dat er serieus naar je geluisterd werd en dat mijn ideeën haalbaar was en dat er sowieso naar gekeken werd. Voelde mijn op mijn gemak er daardoor ook heel welkom

• Afspraken nakomen

super adviseur! ik ben erg vriendelijk geholpen

Ik ben altijd met veel enthousiasme geholpen door Menry! Hij heeft me goed geholpen met het uitleggen van mijn opties en was erg duidelijk wat hij allemaal nodig had om mij verder te kunnen helpen bij het kopen van een huis. Ik heb een hele goede ervaring met de financieel adviseur, zeker een aanrader! Heel klantvriendelijk

Duidelijk advies!

Brengt eenst goed in kaart wat de wensen zijn van de klant en maakt daar een goed passend advies voor! Helemaal tevreden! Bedankt Menry voor je goede service!

Prettig, persoonlijk en professioneel

Na een succesvolle eerste kennismaking in 2017, hoefden we met de aan- en verkoop van een huis in het vooruitzicht niet lang na te denken over bij wie we moesten aankloppen voor financieel advies. En opnieuw heeft Menry Karamat Ali ons niet teleurgesteld. Vanaf het moment dat we na jaren weer contact opnamen was er direct weer die klik, voelde het vertrouwd en liet Menry uit alles blijken dat hij ons graag weer wilde helpen. Een van de prettigste dingen die wij ervaren in de samenwerking met Menry is dat je blind op hem kunt vertrouwen. Hij komt afspraken en beloftes (op tijd) na. Op die manier weet je als klant gedurende het hele proces waar je aan toe bent en dat jouw zaak in goede handen is. Hij neemt je mee van begin tot eind, adviseert en leg uit waar nodig en neemt tussendoor tijd om vragen of onduidelijkheden weg te nemen. Verder waarderen wij Menry zeer vanwege zijn kennis, eerlijkheid en professionaliteit, terwijl er op gepaste momenten ook ruimte is voor een persoonlijk praatje of een geintje. Dit alles maakt dat wij alweer voor de tweede keer geheel tevreden terugkijken op onze samenwerking en dat wij Menry van harte aanbevelen als financieel adviseur.

Menry is the nr 1 !

It’s our 2nd time working with Menry. He arranged again every thing on time and perfectly. He gives you clear info and keep you updated always. In all details, he helps you and clarify all points. I strongly suggest him, who is looking for a good adviser

• Afspraken nakomen

Ben altijd netjes geholpen.

• Afspraken nakomen

Snelheid, duidelijkheid en een hartelijke ervaring !

Ik kwam plotseling met een lastige casus. Ik werd direct op mijn gemak gesteld en kreeg het vertrouwen dat het goed zou komen. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd en vlot gereageerd op al mijn vragen en op de te zetten stappen. Alle stappen werden secuur uitgevoerd, waardoor mijn hypotheekaanvraag in één keer werd goedgekeurd. Ik ben zeer tevreden en zou jullie zeker aanraden!

Over Van Bruggen Adviesgroep