Heel prettig

Mijn ervaring was zeer prettig!! duidelijke informatie ! Ze nemen je goed mee in alles wat ze doen. Ze halen het beste der uit wat der in zit en de communicatie was ook heel goed!! Als ik vragen had kon ik die altijd stellen niks was teveel!!

Uitmuntend

Onze samenwerking duurt al zo'n twintig jaar tot volle tevredenheid, door het creëren van wederzijds vertrouwen door alles duidelijk uit te leggen over alle plussen en minpunten geeft hij je het gevoel er voor je te zijn.

Fijne samenwerking Goede duidelijke uitleg

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en goed geholpen.

We zijn vanaf het begin goed geholpen en bij vragen kregen wij direct of snel antwoord. Altijd vriendelijk met de hulp naar ons

• Afspraken nakomen

Zeer bekwaam, correct en vakkundig geadviseerd.

Menry heeft ons op een zeer vakkundige maar vooral prettige wijze bijgestaan bij een lastige hypotheek aanvraag voor ons nieuwe appartement. Het gehele proces werd op een goede en begrijpelijke wijze uitgelegd. Ook welke documenten nodig waren werd goed verwoord. Als iets niet kan of goed is voor de aanvraag legt Menry dit duidelijk uit. Zeer prettig verlopen.

Top geholpen .

Onze adviseur weet wat wij willen en verstaat zijn vak goed. heeft ons goed geholpen en ons het juiste advies gegeven .

• Afspraken nakomen

Super goed geholpen met een goed advies en passende hypotheek

We zijn zeer goed geholpen door Menry en van Bruggen. Menry heeft veel tijd in ons advies gestoken en is zeer goed bereikbaar voor vragen. Dit heeft dan ook geresulteerd in een goed advies, een grote kostenbesparing en een goed eindproduct waar mijn vrouw en ik heel blij mee zijn.

Fijne en flexibele service

Heel fijn samen gewerkt met Menry voor de aankoop van ons huis. Snelle reactie, duidelijke uitleg en ook heel fijn dat het in de avonduren kon ivm ons werk en hij is ook altijd bereikbaar.

prettige samenweking

het zegt al genoeg als je voor de tweede keer bij dezelfde persoon vertrouwen genoeg heb om je financiën uit handen te geven

• Afspraken nakomen

Fantastisch slagvaardige hulp en kennis van zaken.

Wat je ook vraagt niets is te veel en overal weet menry weer een oplossing voor. Echt wij zijn weer superfijn geholpen. Hij geeft in deze hectische markt de juiste informatie en hulpmiddelen. Fijn om met hem samen te werken. En ook fijn de korte lijnen geen wachttijden en altijd paraat. Echt een kameraad

Geweldige dienstverlening

Menry heeft alles op alles moeten zetten om het allemaal rond te krijgen, zelfs op momenten dat we echt vastliepen wist hij alsnog een manier te vinden. Uiteindelijk is het dan toch gelukt, enorm bedankt voor alle moeite die erin gestoken is!

Vakkundig en plezierig geholpen

Binnen een maand was onze hypotheek overgesloten tot onze volle tevredenheid.

Prima service!

Bij ons moest er snel geschakeld worden, menry heeft dat prima voor ons opgelost , en in een kort tijdbestek prima geholpen!

• Afspraken nakomen

Financieel advies op maat!

Veel gesprekken gehad bij meerdere adviseurs. Bij van Bruggen, wordt er geluisterd naar de vraag achter de vraag. Op maat financiële informatie. Er wordt per persoon gekeken naar de mogelijkheden mbt inkomsten/uitgaven en wensen van de klant. Tevens worden risico's in kaart gebracht voor de komende jaren. Je krijgt veel eigen inzicht omdat de adviseur je meeneemt in de gehele financiële reis. Heel fijn!

• Afspraken nakomen

Professionele en persoonlijke begeleiding,TOP!!

Al na het eerste geprek hadden wij een vertrouwd en positief gevoel.Tijdens het hele proces konden we alles vragen en was de adviseur goed bereikbaar,bij twijfel of onduidelijkheden,werd snel en rustig de mogelijkheden besproken.Nooit het gevoel gekregen dat iets niet belangrijk was. Alles wat tijdens het eerste gesprek aan verwachtingen is uitgesproken is daadwerkelijk voor ons uitgekomen. We zijn heel erg dankbaar en tevreden over alle hulp die ons geboden is.

Superfijn!

De van Brugge adviesgroep is een hele goede en professionele organisatie met uitstekend oog voor het persoonlijke aspect, wij zijn het gehele traject uitstekend geadviseerd en begeleid. Ik kan iedereen de van Brugge adviesgroep van harte aanbevelen. Bedankt Menry voor de fijne samenwerking!

• Afspraken nakomen

Vertrouwen , standvastig, geven van een eerlijke adviezen.

Menry luistert naar je wensen en behoefte en kijkt hoe deze in een financieel plaatje gepast kunnen worden. Betrouwbaar, flexibel, goed en eerlijk financieel advies en vooruitstrevend het beste mogelijk te maken.

Zeer goed begeleid.

Tijdens het hele traject alles duidelijk en rustig uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Goed samenwerking voor snel nauwkeurig resultaat

Een plezierig samenwerking met advies op maat , bereikbaar voor vragen zeer betrokken bij de situatie.

Naar volle tevredenheid geholpen

Mijn vriend en ik gingen een eerste huis kopen en wisten niet zo goed hoe alles werkte. Wij zijn van begin tot eind heel goed geholpen. Wij zijn over elke stap geïnformeerd door middel van videogesprekken. Alles is heel vlot en soepel verlopen.

• Afspraken nakomen

Goed advies en altijd bereikbaar en duidelijk.

Alles wordt duidelijk uitgelegd en Van Bruggen adviesgroep is altijd wel bereikbaar en reageert snel op vragen. Het advies is goed.

Duidelijk, meedenkend, vriendelijk

Zeer aan te raden voor de mensen die graag wat hulp kunnen gebruiken bij het krijgen van bijvoorbeeld een hypotheek. Vriendelijk en gemakkelijk geholpen door Menry.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen bij verkrijgen woning en afronding financiën

Vorig jaar via een Webinar terecht gekomen bij van Bruggen Adviesgroep. Hierbij in contact gekomen bij Menry (Financieel Adviseur). Menry heeft mij erg fijn geholpen en voorzien van antwoorden op al mijn vragen. Hij heeft mij na de vondst van de woning goed geholpen bij de afwikkeling van mijn hypotheek. Ook heb ik de dienstverlening van een aankoopmakelaar gebruikt vanuit van Bruggen Adviesgroep. Deze aankoopmakelaar heette Ronald. Ronald heeft mij vergezeld met de bezichtigingen en heeft voor mij marktonderzoek gedaan naar de woningen waar ik interesse in had. Achteraf is hij ook meegegaan voor de afwikkeling bij de Notaris.

• Afspraken nakomen

Fijne ervaring dankzij Menry!

Wij hebben onze eerste koopwoning gekocht met grote bijdrage van Menry. Zonder hem was het ons niet gelukt om het vertrouwen te hebben dit proces zo snel aan te gaan. 7 dagen per week stond Menry voor ons klaar en zelfs s avonds konden wij hem bereiken. Menry was duidelijk, snel en nauwkeurig in zijn communicatie. In de toekomst zullen we voor financieel advies ook zeker contact opnemen met hem! Een betere adviseur konden wij ons niet wensen. Mvg, Maarten & Tamara

Zeer helder en duidelijk

Menry heeft ons zeer goed geholpen met het afsluiten van de hypotheek voor de aankoop van ons nieuwe huis. Altijd was hij te bereiken voor vragen en advies! Een zeer ervaren adviseur die ik iedereen zou aanraden.

Over Van Bruggen Adviesgroep