Professioneel, vakkundig en persoonlijk

Van bruggen adviesgroep zou ik zeker anderen aanraden. De service die geleverd wordt is precies zoals het hoort: netjes, vakkundig, persoonlijk en snel.

Menry is the best !

In 2020, we decided to buy a 2nd house. Because of tax will increase to 8% in 2021, the time was very limited. Although time pressure, Menry arranged everything on time and found us the best offer with best condition. Even we get stressed sometimes, he was the one , who help to calm us. Definitely we will work with him again and suggest everyone, who is looking a good adviser, on time service and best financial conditions. Thank you Menry !

• Afspraken nakomen

Zeer prettige ervaring gehad ondanks (corona tijdperk)

Ik kan mijn ervaringen alleen maar beschrijven als zeer prettig. Ondanks Corona is het toch gelukt een passend pakket voor mij te realiseren waarbij al mijn persoonlijke wensen in zijn verwerkt. Menry(vestiging Ridderkerk) heeft door zijn kennis en geduld zeer goed werk afgeleverd. Het emailverkeer ondanks de pandemie ging zeer vloeiend en alle stukken waren helder ontvangen zodat alles zeer snel kon worden ingevuld en verwerkt, ook de telefoongesprekken waren transparant. Een aanrader wat mij betreft voor een ieder die zijn hypotheekzaken goed op orde wil hebben voor de lange termijn.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, betrokken en doelgericht.

Ons te behalen doel uitgelegd aan Menry, die met ons meedacht en met een voorstel kwam zodat wij dit doel konden behalen. Heel erg plezierig contact gehad op elk mogelijk moment dat het ons ook schikte. Ik beveel Menry bij iedereen aan.

• Afspraken nakomen

Een hele last van mijn schouders

in het begin was ik niet zeker of ik hier aan goed deed. Na toch maar te besluiten om Een aankoopmakelaar in te schakelen vroeg ik mezelf uiteindelijk af waarom Ik dit niet eerder heb gedaan ! Door zowel mijn aankoopmakelaar als mijn hypotheek adviseur is mijn huizenjacht stukker beter en sneller verlopen met resultaat ! Je word goed begeleid en geholpen. Ik zou als u moeite heb met het huizenjacht dit zeker aanraden ! Scheelt een hoop stres en geregeld !

• Afspraken nakomen

Deskundig, betrouwbaar en direct handelend

Bij onze vorige adviseur zijn we een klein jaar bezig geweest om alles rond te krijgen. Nu bij van Bruggen is het in 1 1/2 maand geregeld. Een luisterend oor maar zeker het deskundige handelen geeft een zeer prettig gevoel. Een absolute topper die doorpakt en zaken uit handen neemt. Een aanrader voor iedereen.

Niks anders dan super

We begonnen met een hobbelige start maar zoals bij men eerste keer bij van bruggen Ridderkerk verliep et als een raket waarbij menry elke keer weer die " extra mile" gaat voor je en denkt vooral met je mee als starter wat komt er op je af en hoe begeleid hij iemand hier doorheen zodat je nooit et gevoel van een nummer hebt kan niks anders zeggen een top zaak die open en eerlijk is en er is voor de klant

• Afspraken nakomen

Ik vind het contact en service met Van Bruggen Adviesgroep bijzonder prettig.

Hoewel ik er tegenop zag, om een hypotheek aan te vragen, is het me al met al bijzonder meegevallen. Temeer omdat het contact met de adviseur prettig was. Het enige wat ik te doen had, was zijn adviezen op te volgen en de gevraagde documenten aan te leveren. Ik zal ‘Van Bruggen Adviesgroep’ zeker bij vrienden aanbevelen.

goed en duidelijk advies

er wordt een goed en duidelijk advies gegeven. Er wordt goed mee gedacht met de klant.

• Afspraken nakomen

Menry is een top advidseur!

Als Menry zegt dat hij iets voor je gaat regelen dan houdt hij zich altijd aan zijn woord. Hij neemt extra lang de tijd om dingen uit te leggen en te adviseren. Wij hebben een zeer goede ervaring gehad.

• Afspraken nakomen

Enthousiasme, deskundigheid, positief, vriendelijk maar ook niet te beroerd om "tegengas" te geven

Geweldig. Heb zelden iemand meegemaakt die zo snel en kundig kan handelen. En bovenal met een zeer plezierig contact !!!! Thanks

• Afspraken nakomen

Super geholpen en fijne communicatie.

Bij Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk ben ik zeer goed geholpen en de communicatie was zeer vlot en verliep allemaal soepel. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Ik had door niemand anders mij willen laten adviseren dan door Menry van Van bruggen en adviesgroep.

Ik ben bij Menry terecht gekomen via een collega van mij. Het klikte gelijk, dit vind ik belangrijk. Menry legt alles goed en duidelijk uit. Al vraag je iets 20x is dit geen probleem. Zelf heb ik daar vaak last van omdat ik een chaoot ben. Nogmaals bedankt voor de fijne samen werking en dat alles zo snel en soepel is verlopen.

• Afspraken nakomen

Uitstekende & vriendelijke service, zeker een aanrader!

Wij waren op zoek naar een hypotheekadviseur die ons kon helpen bij onze eerste koophuis. Menry Karamat Ali was onze adviseur en wij zijn zeer tevreden over hem! Hij denkt mee, legt alles heel goed uit en is deskundig (vooral omdat het voor ons allemaal nieuw was), is zeer vriendelijk en we voelden ons meteen op ons gemak bij hem. Menry heeft naar onze wensen geluisterd en heeft ons het advies gegeven wat het beste bij ons past. Hij deed alles in overleg met ons en was heel goed te bereiken, hij is erg flexibel. De aanvraag is soepel verlopen en wij zijn erg tevreden over onze samenwerking met Menry! Het is zeker een aanrader om bij Menry je hypotheek te regelen.

Klantvriendelijk en deskundig.

Dit is mijn eerst keer dat ik een huis koop. Hier komt natuurlijk veel bij kijken. Mijn hypotheek adviseur heeft mij hierbij heel goed geholpen. Hij was makkelijk en snel te bereiken. Ook nam hij de tijd als dat nodig was. Ik ben dus zeer tevreden over de service die mij is verleend.

Goed advies, prettig contact

Menry heeft ons geholpen met een hypotheekadvies. Wij vonden het prettig dat hij goed naar onze wensen luisterde en onze vragen zo goed mogelijk probeerde te beantwoorden. Menry gaf ons hiermee voldoende informatie om zelf een goede keuze te maken. De aanvraag is verder heel soepel verlopen. Prettig was ook dat Menry erg flexibel is en daarmee ook prima buiten kantoortijden te bereiken.

Professioneel , vriendelijk , laagdrempelig

Altijd professioneel en vriendelijk . Leggen altijd alles heel fijn uit en geen vraag is te veel . Alles goed uitgezocht en nu de beste hypotheek !

• Afspraken nakomen

dat wij blij zijn dat wij menry hebben ontmoet

door zijn onuitputtelijke energie hebben wij dan toch eindelijk ons koophuis gekregen en daar zijn wij hem enorm dankbaar voor!

• Afspraken nakomen

Onze adviseur Menry heeft ons ontzettend goed geholpen

Wij zijn erg te spreken over de service die ons geleverd is en zouden Menry aan iedereen aanbevelen. Hij heeft ontzettend veel kennis en ervaring, waardoor hij onze hypotheek er in een zeer korte tijd doorheen heeft gekregen!

Goede begeleiding, uitstekende service

Menry heeft ons goed begeleidt in de hypotheekproces. Ondanks alle obstakels die we tegenkwamen bleef Menry kalm en professioneel en konden we de hypotheek krijgen.

Deskundig en vriendelijk

Onze ervaringen met de heer Karamat Ali van Van Bruggen Adviesgroep zijn zeer positief. Geen 9 tot 5-mentaliteit en altijd behulpzaam tijdens en rondom het proces heen. De stappen werden duidelijk uitgelegd en met zijn hulp hebben wij ons droomhuis weten te financieren. Kortom, geen betere adviseur kunnen wensen!

Uitstekend!

al enige tijd klant bij van Bruggen advies groep! Zeer tevreden, onze adviseur M Karamat-Ali is een topper! Klantvriendelijk, zeer professioneel, komt zijn afspraken na en weet alles heel duidelijk uit te leggen als je het niet snapt! Kortom, een aanrader!

• Afspraken nakomen

Hele goede en persoonlijke begeleiding

Erg goede begeleiding. De persoonlijke situatie wordt compleet doorgelicht en aan de hand daarvan wordt een stappenplan gemaakt om uiteindelijk tot de beste financiering te komen.

• Afspraken nakomen

Vakwerk en alles tot de puntjes geregeld

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.