Financieel advies op maat!

Veel gesprekken gehad bij meerdere adviseurs. Bij van Bruggen, wordt er geluisterd naar de vraag achter de vraag. Op maat financiële informatie. Er wordt per persoon gekeken naar de mogelijkheden mbt inkomsten/uitgaven en wensen van de klant. Tevens worden risico's in kaart gebracht voor de komende jaren. Je krijgt veel eigen inzicht omdat de adviseur je meeneemt in de gehele financiële reis. Heel fijn!

• Afspraken nakomen

Professionele en persoonlijke begeleiding,TOP!!

Al na het eerste geprek hadden wij een vertrouwd en positief gevoel.Tijdens het hele proces konden we alles vragen en was de adviseur goed bereikbaar,bij twijfel of onduidelijkheden,werd snel en rustig de mogelijkheden besproken.Nooit het gevoel gekregen dat iets niet belangrijk was. Alles wat tijdens het eerste gesprek aan verwachtingen is uitgesproken is daadwerkelijk voor ons uitgekomen. We zijn heel erg dankbaar en tevreden over alle hulp die ons geboden is.

Superfijn!

De van Brugge adviesgroep is een hele goede en professionele organisatie met uitstekend oog voor het persoonlijke aspect, wij zijn het gehele traject uitstekend geadviseerd en begeleid. Ik kan iedereen de van Brugge adviesgroep van harte aanbevelen. Bedankt Menry voor de fijne samenwerking!

• Afspraken nakomen

Vertrouwen , standvastig, geven van een eerlijke adviezen.

Menry luistert naar je wensen en behoefte en kijkt hoe deze in een financieel plaatje gepast kunnen worden. Betrouwbaar, flexibel, goed en eerlijk financieel advies en vooruitstrevend het beste mogelijk te maken.

Zeer goed begeleid.

Tijdens het hele traject alles duidelijk en rustig uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Goed samenwerking voor snel nauwkeurig resultaat

Een plezierig samenwerking met advies op maat , bereikbaar voor vragen zeer betrokken bij de situatie.

Naar volle tevredenheid geholpen

Mijn vriend en ik gingen een eerste huis kopen en wisten niet zo goed hoe alles werkte. Wij zijn van begin tot eind heel goed geholpen. Wij zijn over elke stap geïnformeerd door middel van videogesprekken. Alles is heel vlot en soepel verlopen.

• Afspraken nakomen

Goed advies en altijd bereikbaar en duidelijk.

Alles wordt duidelijk uitgelegd en Van Bruggen adviesgroep is altijd wel bereikbaar en reageert snel op vragen. Het advies is goed.

Duidelijk, meedenkend, vriendelijk

Zeer aan te raden voor de mensen die graag wat hulp kunnen gebruiken bij het krijgen van bijvoorbeeld een hypotheek. Vriendelijk en gemakkelijk geholpen door Menry.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen bij verkrijgen woning en afronding financiën

Vorig jaar via een Webinar terecht gekomen bij van Bruggen Adviesgroep. Hierbij in contact gekomen bij Menry (Financieel Adviseur). Menry heeft mij erg fijn geholpen en voorzien van antwoorden op al mijn vragen. Hij heeft mij na de vondst van de woning goed geholpen bij de afwikkeling van mijn hypotheek. Ook heb ik de dienstverlening van een aankoopmakelaar gebruikt vanuit van Bruggen Adviesgroep. Deze aankoopmakelaar heette Ronald. Ronald heeft mij vergezeld met de bezichtigingen en heeft voor mij marktonderzoek gedaan naar de woningen waar ik interesse in had. Achteraf is hij ook meegegaan voor de afwikkeling bij de Notaris.

• Afspraken nakomen

Fijne ervaring dankzij Menry!

Wij hebben onze eerste koopwoning gekocht met grote bijdrage van Menry. Zonder hem was het ons niet gelukt om het vertrouwen te hebben dit proces zo snel aan te gaan. 7 dagen per week stond Menry voor ons klaar en zelfs s avonds konden wij hem bereiken. Menry was duidelijk, snel en nauwkeurig in zijn communicatie. In de toekomst zullen we voor financieel advies ook zeker contact opnemen met hem! Een betere adviseur konden wij ons niet wensen. Mvg, Maarten & Tamara

Zeer helder en duidelijk

Menry heeft ons zeer goed geholpen met het afsluiten van de hypotheek voor de aankoop van ons nieuwe huis. Altijd was hij te bereiken voor vragen en advies! Een zeer ervaren adviseur die ik iedereen zou aanraden.

Goed en Betrouwbaar

Geef top advies en denkt goed mee

Ontzorgd met een glimlach

Bij een overlijdensgeval, wil je liever niet teveel bezig zijn met financiële zorgen qua hypotheken en hetgeen dit met zich meebrengt. Onze familie is al langer bekend met Menry en door zijn fijne en oprechte samenwerking altijd, hebben wij hem ditmaal ook zsm aangeschoten. In ons geval heeft Menry ons echt weten te ontzorgen, hij heeft dit gedaan door de situatie goed aan te voelen en te beoordelen, de fijne en soepele samenwerking tezamen met zijn brede glimlach hebben gezorgd voor 1 punt minder om ons zorgen over te maken. Niet te formeel waar we van houden maar ten alle tijden professioneel! Dank voor het goede advies en zorgen Menry!

Professioneel, kundig en oprecht

Super advies en oprechten professionele begeleiding, de adviseurs staan voor je klaar en luisteren naar en denken mee met de klant, zeker in deze roerige tijden is dat enorm welkom.

• Afspraken nakomen

Professioneel en goed uitgebreid advies

Menry licht alles heel goed toe. Zijn advies is zeer professioneel en hij heeft veel kennis. Met vragen konden wij ook altijd bij hem terecht.

professioneel fijn vertrouwd

Onze ervaring was heel goed. We konden De Heer Karamat Ali al maar nu op een andere manier. We vonden het fijn dat hij heel zakelijk was en heel goed met ons mee dacht. En luisterde naar onze wensen. Hij liet ons de mogelijkheden zien wat er mogelijk was met verschillende hypotheken. Wij vonden de Van Bruggen Adviesgroep heel erg fijn, en mocht het ooit nog nodig zijn, zouden we weer voor hun gaan.

Maximale Inzet

Onze Hypotheekaanvraag was afwijkend van het standaard, waarbij een bijzondere constructie moest worden opgesteld. Dit is gelukt want onze Hypotheek is helemaal rond. Menry, bedankt voor je buitengewone inzet en geduld!

• Afspraken nakomen

FIjne directe en eerlijke communicatie

Het schakelen, het contact en de communicatie zijn goed verlopen. Je weet waar je aan toe bent en waar je staat. En komt beloftes na.

Top service

Menry is een topper eerste klas. Heeft veel verstand van zaken,en verteld waar het opstaat. Super service van A tot Z. Je wordt op de hoogte gehouden langs het gehele traject.

• Afspraken nakomen

Met Alles goed geholpen en duidelijk uitgelegd

• Afspraken nakomen

Zoals het aantal sterren al aangeeft.. Uitstekend!

Weer een geweldige ervaring met Menry. Hij is zeer professioneel en vriendelijk. Kregen goed advies en tijdens het proces goede begeleiding. Ook al moet hij soms iets meerdere keren uitleggen omdat je het niet snapt is dat nooit teveel voor hem. Zeker een aanrader om voor advies bij hem aan te kloppen.

• Afspraken nakomen

Vol vertrouwen het financiële proces rondom de hypotheek geregeld.

Menry zijn behulpzame en persoonlijke benadering hebben mij veel vertrouwen gegeven in het succesvol afronden van het financiële proces rondom de aankoop van mijn nieuwe woning. Hij heeft alle tijd genomen om mij van een goed en passend advies te voorzien en heeft ook meegedacht met het juist besteden van de overwaarde. Ik ben ontzettend blij met zijn hulp, de gesprekken die we hebben gehad, de oprechte interesse en uiteraard het positieve financiële plaatje voor mijn toekomst.

• Afspraken nakomen

we zijn uitstekend door het spannende proces geholpen!

Menry had aan ons denk ik niet de makkelijkste klant maar hij heeft ons geen moment laten vallen en altijd volgehouden dat we op hem konden vertrouwen. En dat was helemaal waar! Als wij de wanhoop nabij waren, nam hij de tijd om ons er doorheen te loodsen en verzekerde ons telkens dat het goed zou komen. En goed gekomen is het zeker! We zijn dolgelukkig in ons nieuwe huis :) Nogmaals heel erg bedankt voor al je service en goede zorgen, we zullen je zeker aanraden!

• Afspraken nakomen

Geweldig geholpen door menry. Goede begeleiding door het hele proces.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.