Goed en eerlijk advies

Bij Menry krijg je goed en eerlijk advies. Hij zorgt er ook voor dat alles netjes en op tijd voor je geregeld wordt zodat je zelf zonder zorgen zit. Inmiddels heeft Menry twee keer de hypotheek voor onze huizen verzorgd en wij hebben dit als zeer prettig ervaren.

Uitsteknd advies

Wij hebben Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk er zeer positief ervaren, de adviseur die wij hebben gehad, was zeer deskundig en wist op alle vragen antwoord. Tussentijds altijd bereikbaar via telefoon, whatsapp, mail. Alles werd keurig beantwoord. Echt top.

• Afspraken nakomen

Wij zijn ontzettend goed geholpen.

Wij zijn erg dankbaar voor onze hypotheekadviseur Menry Karamat Ali! Hij heeft ons ontzettend goed geholpen bij de aankoop van onze eerste woning. Het was een spannend traject met veel ups en downs maar Menry heeft met ons meegedacht, snel geschakeld, goed gehandeld en ons gerustgesteld. Mochten wij in de toekomst weer een hypotheekadviseur nodig hebben dan kloppen wij zeker weer aan bij Menry.

Goede persoonlijke begeleiding

Duidelijke en snelle communicatie. goed geholpen

Niks aan gehad

Helaas weinig empathie ervaren. Werd niet naar ons geluisterd of meegedacht. Voelde ons onbegrepen en niet geholpen. Afrader voor vrienden en familie

• Afspraken nakomen N.v.t.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ben wel erg verbaasd over uw review temeer omdat ik niet gewend ben een dergelijke review te krijgen. Het gesprek met u heb ik heel anders ervaren.  We hebben meer dan een uur samen gezeten en ik heb meerdere oplossingen voor uw vraag doorgerekend. Helaas leidde geen enkele oplossing tot dat wat uw wilde. Ik snap dat het een teleurstelling is dat u de gewenste hypotheek niet kan krijgen, maar dat ligt buiten mijn macht. We zijn gebonden aan regels vanuit de overheid en de banken. Ik wens u veel succes in uw zoektocht naar een nieuwe, beter betaalbare woning.

Super goed geholpen

Menry heeft mij heel goed geholpen, heel veel expertise en altijd bereikbaar.

• Afspraken nakomen

Menry neemt alle tijd om je te helpen. Altijd te bereiken en ook in de avond uren wat makkelijk kan zijn wanneer je een drukke dag schema heb.

Deskundig

Wij zijn bezig met een nieuwe hypotheek en de adviseur die bij ons over de vloer kwam is een deskundig iemand die goed weet wat hypotheken zijn, zijn advies en uitleg was zeer goed en daardoor begrijpelijk. De vragen die wij hadden werden er goed beantwoord.

Pragmatisch, deskundig en klantvriendelijk

Goede ervaring met de financieel adviseur. Pragmatische aanpak en deskundig advies.

• Afspraken nakomen

Goede service en met vragen kan je elk moment van de dag terecht

Mijn ervaring met de heer Karamat Ali is in een woord gezegd perfect, ik zal hem hierdoor ook iedereen aanraden.

Goed duidelijk en vriendelijk

Goed gesprek gehad

SImpelweg geweldig

Altijd zó fijn geholpen door Menry en zijn teams. Heel erg bedankt voor de hulp met het oversluiten.

Prima contact

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden van begin tot eind!

Ik heb Menry leren kennen toen ik een vrijblijvend oriënterend gesprek bij een aankoopmakelaar had. Mijn eerste gesprek ging over het aankopen en wat er financieel allemaal bij komt kijken en de opbouw van de koopsom en kosten koper. Daarnaast is mijn financiële situatie in kaart gebracht zodat ik doel gericht naar een bepaalde prijs-range van huizen op de markt kon kijken. Vervolgens begon mijn zoek tocht naar een woning en bij iedere potentiele woning welke ik leuk vond en een bod op uit wilde brengen nam ik eerst even contact op met Menry om hier toch over te sparren. Menry was altijd beschikbaar. Uiteindelijk heb ik nu een leuke woning gekocht met Menry als adviseur en los van het regelen van de hypotheek en de weg daarnaar toe heb ik ook algemeen advies en tips mogen mee krijgen. Een aanrader en daarnaast is het ook gewoon een adviseur met wie je kan lachen! Bedankt Men!

top!

Al heel wat jaartjes vaste klant bij van Bruggen adviesgroep. Dit keer wederom enorm fijn geholpen door onze vaste adviseur Menry Karamat Ali. Hij neemt de tijd voor ons en is altijd bereikbaar. Hij legt alles duidelijk uit zodat wij alles goed begrijpen. Hij is klantvriendelijk en niets is teveel. Menry is echt een topper! wij raden Menry van van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk zeker aan!

Deskundig en professioneel geholpen

Er werd goed rekening gehouden met onze wensen, en met onze mogelijkheden. Elk gesprek hebben wij als prettig ervaren. Vooral de persoonlijke benadering voelde bij ons heel erg prettig. Ik zou van Bruggen Adviesgroep zeker aanbevelen. Onze dank aan Menry en Vincent die ons door dit proces heen hebben geholpen.

Heel erg prettig

Zowel Menry als Vincent hebben ons geweldig geholpen. Wij kregen telkens een update wat de huidige stand van zaken was. Dit hebben wij dan ook als prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Vertrouwelijk, vriendelijk, snel & accuraat, klantgericht

• Afspraken nakomen

Professioneel en zeer vakkundig geholpen

Adviseur heeft ons zeer vakkundig geholpen door het hele proces van aanvraag hypotheek. Alles precies op ons afgestemd. Zeeeer tevreden !!! Een echte aanrader voor een ieder die een hypotheek of verzekering of iets dergelijks moet aanvragen of omzetten.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden! Wij zijn altijd goed geholpen en netjes te woord gestaan wanneer dit nodig was. Mochten wij nog eens hulp nodig hebben dan komen wij zeker terug! Hartelijk dank voor alle hulp!

Vriendelijk en meedenkend

Wij hebben ons voor de Tweede keer laten helpen door Menry Karamat Ali. Hij is super vriendelijk en meedenkend als het er omgaat de juiste hypotheek te vinden.

Duidelijkheid

Vanaf het begin is alles goed uitgelegd. zelfs soms een tweede keer als ik het niet begreep. Stap voor stap zijn we steeds verder gegaan in het proces Na aanlevering van alle documenten werd me eigenlijk alles uit handen genomen. Dat gaf mij veel rust in zo'n drukke spannende tijd. En iedere keer als er iets te melden was, zoals bijvoorbeeld het akkoord voor de financiering, werd ik op de hoogte gesteld. Kortom prima begeleiding en alles heel duidelijk.

Een goede samenwerking

Werd goed geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd, als er vragen waren kon je altijd terecht.

Van Bruggen Adviesgroep ontzorgt en is een verademing

Met een nieuwe hypotheek oversluiten moet je heel veel dingen regelen en er komt heel veel op je af. Door van Bruggen Adviesgroep in te schakelen wordt je hierin heel goed geholpen en geadviseerd. Waardoor alles op z'n pootjes terechtkomt.

• Afspraken nakomen

Onze ervaring met Van Bruggen Adviesgroep was zeer positief. Het advies wordt van tevoren helder in kaart gebracht zodat je van tevoren precies weet wat je kunt verwachten. Onze verwachtingen zijn in ieder geval waar gemaakt. Onze adviseur was zeer deskundig. Dit resulteerde in een spoedig en soepel verloop van het proces. Kortom: Prettige partij om mee in zee te gaan.

Over Van Bruggen Adviesgroep