Meedenkend, actief betrokken en zeer vriendelijk.

Menry heeft ons op zeer fijne bijgestaan in het proces. Hij is actief betrokken en altijd beschikbaar voor vragen. Hij denkt hierbij altijd mee en gaat samen met de klant op zoek naar de beste uitkomst. Ik zou Menry eenieder aanraden.

• Afspraken nakomen

Mijn hypotheekadviseur is gewoonweg fantastisch!

Beste meneer Menry Karamat Ali, Ik wilde even de tijd nemen om mijn oprechte dankbaarheid uit te drukken voor al je hulp, begeleiding en expertise tijdens het proces van het kopen van mijn huis. Jouw toewijding en professionaliteit hebben mijn ervaring tot een waar genoegen gemaakt. Vanaf het allereerste gesprek tot aan het tekenen van de laatste documenten, heb je me met geduld en zorgzaamheid door elke stap geleid. Jouw kennis van de markt en jouw vermogen om complexe zaken op een duidelijke en begrijpelijke manier uit te leggen, hebben me enorm geholpen en mijn zorgen weggenomen. Ik ben echt dankbaar voor jouw steun en kan niet genoeg benadrukken hoezeer ik jouw professionele en vriendelijke aanpak waardeer. Bedankt voor alles wat je hebt gedaan om mijn droom van een eigen huis te verwezenlijken. Ik zal je zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar deskundig advies en begeleiding bij het kopen van een huis. Met vriendelijke groet, Thakoer Rogiër

• Afspraken nakomen

Wij zijn weer fantastisch geholpen door Menry!

Nadat we in 2015 ons huis al met de nodige hulp van Menry hadden aangekocht zijn we nu 9 jaar later weer rond de tafel gegaan en hebben al onze financiën een fantastische update gegeven en wederom met zeer goede begeleiding van A tot Z door Menry. Ook in de toekomst maken we graag weer gebruik van jouw diensten ;-)

Betrokken , kundig en vriendelijk

Menry heeft ons naar alle tevredenheid ondersteund van a tot z . Met een persoonlijke en informele manier van adviseren voelen wij ons echt geholpen. Ook met extra vragen en adviezen over de koop en bezichtiging van de woning konden wij bij Menry terecht.

Fijn geholpen

Met alles goed geholpen en afspraken altijd nagekomen

Geweldig geholpen door adviseur

Geweldig geholpen door adviseur. We voelden ons enorm gesteund.

• Afspraken nakomen

Uitstekende ervaring met van bruggen Adviesgroep

Al Tietallen jaren is van bruggen adviesgroep ons adres om onze hypotheek zaken te regelen. Een echte aanrader om uw zaken bij hen onder te brengen. Wederom super goed geholpen met de bemiddeling om onze hypotheek te verhogen.

Uitstekende begeleiding

De adviseur was zeer deskundig, behulpzaam en vriendelijk.

Wij zouden van Bruggen Adviesgroep iedereen adviseren

Wat een Topper hebben jullie in jullie team zitten Menry Karamat Ali zou ik aan iedereen aanbevelen want die stelt je tot rust en neemt zo veel mogelijk uit je handen om de Hypotheek zo makkelijk mogelijk te laten verlopen.

Beter kan het niet

Goes contact, als je een vraag heb hoef je alleen maar even te bellen en het word gelijk opgepakt. Gewoon helemaal top!!!

Zorgeloos

Perfect.

Ontzorgend, meedenkend en proactief: heel erg fijn!

• Afspraken nakomen

Snelle, meedenkende en betrokken service

Ik heb de service als zeer prettig ervaren. Menry dacht heel erg mee. Alles is snel geregeld.

• Afspraken nakomen

Prima in alles, helemaal top

Zeer positieve ervaring!

Onze ervaring met Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk en Menry is uitstekend! De communicatie is zeer goed verlopen. Alle vragen die wij hadden werden direct beantwoord, in voor ons begrijpelijke taal. Daarnaast is er goed met ons meegedacht wat past bij onze situatie en wensen. Wij houden een enorm fijn gevoel over aan deze samenwerking. Wij zouden Menry, als financieel adviseur, aan iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Ik raad Menry iedereen aan!

Menry heeft mij gedurende het gehele aankoopproces van mijn eerste woning goed geadviseerd en begeleid. Hij neemt de tijd om alles duidelijk en begrijpelijk uit te leggen. Daarnaast is hij goed bereikbaar en staat altijd paraat om vragen te beantwoorden. Ondanks een aantal onzekere situaties gedurende het proces waarbij Menry en ik afhankelijk waren van de verkopende partij, heeft Menry er alles aan gedaan met als resultaat dat de financiering tegen alle verwachtingen in toch nog tijdig rond is. Kortom raad ik Menry iedereen aan!

Persoonlijk en duidelijk

Geholpen door Menry. Zeer vriendelijke en persoonlijke man. Reageerd altijd snel en duidelijk. Legt alles goed en duidelijk uit. Geeft altijd passend advies.

Top ervaring!

Menry is een goede adviseur! Hij neemt alle tijd om tot een juist advies te komen en is zeer flexibel.

• Afspraken nakomen

Advies op maat met een goed gehoor voor wensen en een hele vriendelijke glimlach

Wij zijn prima geholpen met onze wens voor een tweede hypotheek. Menry heeft ons heel goed begeleid, was altijd bereikbaar voor vragen, altijd vrolijk en vriendelijk en zeer kundig en professioneel. Wij zijn enorm tevreden en kunnen Van Bruggen Adviesgroep en Menry van harte aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Super tevreden en goede communicatie!

Fijne ervaring en super vlotte samenwerking om alles rond te krijgen.

Experts in ontzorgen

Wat het fijne is aan van Bruggen Adviesgroep is dat je compleet wordt ontzorgt, alles wordt duidelijk gemaakt in begrijpelijke taal en de bereikbaarheid is top. Erg tevreden!

• Afspraken nakomen

Een goede adviseur die je stap voor stap meeneemt in het proces.

Hele goede ervaring met Menry. Ben via via in contact gekomen en heb er zeker geen spijt van. Hij neemt de tijd voor je legt je stap voor stap uit wat er gaat gebeuren (ook als je het na de eerste twee keren nog steeds niet begrijpt). Hele fijne samenwerking en zal hem ook zeker aanraden bij kennissen en vrienden!

Betrouwbaar en secuur

Onze ervaringen met Menry Karamat Ali zijn altijd ontzettend positief. Menry geeft een vertrouwd gevoel en weet waar hij het over heeft. Dit is als starters op de woningmarkt, maar ook als inmiddels ervaren kopers een fijne manier van werken. Menry luistert goed naar de wensen van zijn klanten en is realistisch over de mogelijkheden. Wij hebben nooit getwijfeld aan zijn werkzaamheden en hebben inmiddels al driemaal een hypotheek afgesloten met de hulp en begeleiding van Menry. Wij raden Menry aan iedereen aan die zijn of haar droomwoning op het oog heeft.

Duidelijk en goed!

Mijn contact persoon bij Van Burggen is Menry. Menry heeft perfect geholpen en probeert alles in Jip en Janneke taal te vertellen. Dit is precies waar ik naar opzoek was omdat ik totaal niet bekend ben met hypotheken.

• Afspraken nakomen

Ze denken met je mee en verplaatsen zich in de situatie van de klant.

Menry heeft mij super geadviseerd in het o.a. oversluiten van mijn hypotheek rente en allerlei zaken die voor mij onbekend waren. Hij denkt met je mee! Bedankt!

Over Van Bruggen Adviesgroep