Menry komt zijn afspraken na en doet wat hij beloofd.

Menry is klantvriendelijk, deskundig en komt zijn afspraken na.

zeer goede ervaring!

Menry is erg bedreven in zijn vak en doet dit met veel passie. Door zijn doorzettingsvermogen en daadkracht heeft hij goed werk afgeleverd. Menry schroomt niet om tot laat in de avond door te werken om alles op tijd af te krijgen. Al met al een uitstekende adviseur!

• Afspraken nakomen

Het kopen van een nieuw huis en verkopen van ons huis ervaarde wij als een zeer spannende tijd. Vooral omdat we niet precies wisten wat ons te wachten stond en wat er van ons verwacht werd. Hier heeft Menry ons heel goed in geholpen en begeleid. Het persoonlijke contact de juiste vragen en het vertrouwde gevoel hebben ons gebracht waar wij nu staan; ons droomhuis met een realistische financiering. Menry bedankt voor alles, je bent een topper!

• Afspraken nakomen

Altijd bereikbaar, duidelijk in advies en neemt de tijd voor jou als klant!

Onze financieel adviseur kennen wij inmiddels enkele jaren. Onze zoektocht naar het huis van onze dromen, kende enkele tegenslagen. Zo zagen we een huis aan ons neus voorbij gaan omdat de verkopende partij zich op het allerlaatste moment terugtrok. En ook zijn we enkele keren overboden. Desondanks kregen we iedere keer weer alle tijd en aandacht van onze adviseur. Hij stelde ons gerust, als mijn partner en ik vragen over de loop van zaken hadden en heeft de beste hypotheek voor ons gevonden. Wij zouden ons geen betere adviseur kunnen wensen!

• Afspraken nakomen

Professioneel en vriendelijk in advies

Zeer vriendelijk en persoonlijk geadviseerd

• Afspraken nakomen

Ik weet geen betere en ik zal het aan iedereen aanbevelen.

Als je belt dan neemt Menry gelijk je vraag in behandeling en probeert het zo snel voor je op te lossen, En meest ben ik nog te spreken over hoe vakkundig hij een hypotheek kan omzetten, 1 met de snelheid dat alles gebeurt is, voordat je het weet zit je al bij de notaris voor een nieuwe hypotheek en 2 hij legt goed uit hoe de opbouw van je hypotheek is en wat later de voordelen zijn.

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg tevreden over het advies en de Kennis van onze adviseur

Onze ervaring is dat wij altijd menselijk zijn behandeld. En geen nummer ......... zoals je vaak hoort. De persoonlijke aandacht en duidelijke informatie heeft ons veel geholpen.

• Afspraken nakomen

Alle ruimte voor mijn persoonlijke situatie en vragen.

Een aankoop van een woning doe je niet elke dag en is voor mij pittige materie. Het was dan ook heel fijn om een deskundige naast me te hebben staan die zich kon verplaatsen in en mee kon denken met mijn belangen.

• Afspraken nakomen

Ik had mij geen betere financieel adviseur kunnen wensen!

Ik heb Menry vorig jaar december leren kennen toen ik aan het bekijken was of een koopwoning voor mij mogelijk zou zijn. Ik werd heel hartelijk ontvangen op kantoor en heb de nodige uitleg en berekeningen gekregen. Menry was super klantvriendelijk, legde alles net zo lang uit totdat ik alles goed begreep en ik ging daarna met een goed gevoel weer naar huis; maar toen moest ik nog een geschikte woning vinden! Nu, bijna een jaar later heb ik MIJN woning gevonden en klopte ik weer aan bij Menry. Wederom zo super vriendelijk geholpen en hij heeft mij tijdens het hele proces van de aankoop voorzien van raad en de nodige tips en steun. Wat er ook was, ik had altijd ruggespraak met Menry en hij gaf mij vooral eerlijk advies. Ik ken weinig mensen die zo betrokken zijn bij hun klanten, Menry stond werkelijk altijd klaar, elk mailtje of zelfs Whatsapp werd binnen no-time beantwoord. In een hele korte tijd is nu alles geregeld en heb ik een mooie hypotheek en ook nog ruimte voor verbouwing. Een maand geleden ging ik voor het eerst de woning bezichtigen en nu is zelfs alles al rond mbt de hypotheek! Ik ga met een gerust hart de feestdagen en het nieuwe jaar tegemoet in mijn nieuwe huisje en heb er een super aardige, betrokken, eerlijke financieel adviseur bij. Menry, nogmaals super bedankt voor alles, ik raad je bij iedereen aan en als het aan mij ligt krijg je de eerstvolgende keer wéér die Award, want die heb je meer dan verdiend. Groetjes Chantal.

• Afspraken nakomen

Ik werd heel goed en vriendelijk en positief begeleid

Menry stelde me steeds op een fijne positieve manier op mijn gemak. Ik voelde me erg welkom en gezien. Zijn enthousiaste manier van welkom heten en bij vertrek deed me goed. Hij nam me veel werk uit handen en gaf goede tips en raad waar ik op kon letten zodat ik me kon concentreren op de verhuizing.

• Afspraken nakomen

Een klantvriendelijke en snelle service.

Met het oog op mijn situatie is er klantvriendelijk en snel het een en ander maar tevredenheid afgehandeld.

Zeer deskundig

Goede en deskundige mederwerker, neemt echt de tijd voor jou.

Prima adviseur!

Ik heb Menry als zeer prettig ervaren. Hij komt zeer professioneel over en staat altijd klaar voor vragen of om hulp te bieden. Zeker een aanrader!

Positief en eerlijk advies

Ik heb goede ervaringen gehad met de diensten die Menry voor me heeft gedaan. Prettige gesprekken en samenwerking gehad. Verbeterpunt: professionaliteit van formulieren e.d.

In een woord: Geweldig

Mijn man en ik vonden het een spannende proces, Menry kon dit goed onder controle krijgen.. laagdrempelig contact, dit deed ons super goed in onzekere tijden..

Snelle afhandeling

Goeie service, duidelijk uitleg.

Uitzonderlijk geholpen

Wij hebben al jaren een hele goede samenwerking met menry,hij staat voor je klaar als je hem nodig hebt,in één woord een top vent,bij hem is het duidelijk wat je wel en niet kunt financieren,wind er geen doekjes omheen,neemt de tijd voor je en laat je ook geen dergelijke risico’s nemen.Hij is zeker een aanrader!!!!! Bij de volgende verhuizing klopen we weer bij hem aan !!!!💪

• Afspraken nakomen

Wij hebben vanaf dag èèn de gesprekken zeer prettig ervaren, en er is een goed beeld geschapen van onze situatie en wat de mogelijkheden waren. Het advies wat hieruit voortvloeide was voor onze situatie maatwerk geleverd. Wij bevelen dus Van Bruggen Adviesgroep een ieder aan.

Klantgericht en deskundig

Menry in een zeer klantgerichte adviseur die je goed adviseert en begeleidt. Hij luistert goed naar je wensen en samen met jou gaat hij op zoek naar dat financiële product, dat het beste daarbij aansluit. Dat alles doet hij altijd met een vriendelijk woord en een vrolijke lach en hij is altijd bereikbaar voor advies en vragen.

Super service!!!!

Ik ben ongelooflijk goed geholpen op elk moment van de dag wanneer ik maar twijfels had of vragen had werd ik altijd goed te woord gestaan.

Top!!

Na een moeilijke start om een andere hypotheek te vinden, heeft Menry alles uit de kast gehaald om het voor elkaar te krijgen.

Zeer deskundig en betrokken

Onze hypotheekadviseur, Menry Karamat, is zeer deskundig en betrouwbaar. Als starters was het voor ons nog erg spannend in het begin, maar de dienstverlening van Van Bruggen Adviesgroep heeft ons zeer snel gerustgesteld.

• Afspraken nakomen

Een sterk financieel adviseur in woord en daad!

Vanaf het eerste moment een klik! Wij waren het vertrouwen na een slechte ervaring behoorlijk kwijt. Na ons eerste gesprek waren wij er direct over eens (mijn partner en ik) dat het goed voelde en wij met Menry in zee wilde gaan. Een besluit waar we nu achteraf erg blij mee zijn! Menry maakte zijn woorden meer dan waar en legde ons alles duidelijk uit! Nam alle tijd en gaf ons de gelegenheid 24/7 contact op te nemen als we daar behoefte aan hadden, wij hebben hier een aantal keer gebruik van gemaakt voor onder andere vragen en een stukje geruststelling Menry stond ons altijd even vriendelijk te woord. Kortom wil je een leuke, spontane, meedenkende, deskundig adviseur dan ben je bij Menry aan het juiste adres!

• Afspraken nakomen

De juiste hypotheekadviseur die iedereen nodig heeft!

Menry die heeft onze wensen en belangen aangehoord en alles keurig netjes in kaart gebracht. Wij hebben de juiste advies op maat aangeboden gekregen waar wij hartstikke blij mee zijn. We willen hem hiervoor heel erg bedanken!

• Afspraken nakomen

Een leerzaam, duidelijk en snel traject.

We zijn erg fijn geholpen. Er werd ruim de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen. Op je vragen, kreeg je snel antwoord. Binnen een aantal weken was alles geregeld. Bedankt voor de goede service!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.