Ik werd heel goed en vriendelijk en positief begeleid

Menry stelde me steeds op een fijne positieve manier op mijn gemak. Ik voelde me erg welkom en gezien. Zijn enthousiaste manier van welkom heten en bij vertrek deed me goed. Hij nam me veel werk uit handen en gaf goede tips en raad waar ik op kon letten zodat ik me kon concentreren op de verhuizing.

• Afspraken nakomen

Een klantvriendelijke en snelle service.

Met het oog op mijn situatie is er klantvriendelijk en snel het een en ander maar tevredenheid afgehandeld.

Zeer deskundig

Goede en deskundige mederwerker, neemt echt de tijd voor jou.

Prima adviseur!

Ik heb Menry als zeer prettig ervaren. Hij komt zeer professioneel over en staat altijd klaar voor vragen of om hulp te bieden. Zeker een aanrader!

Positief en eerlijk advies

Ik heb goede ervaringen gehad met de diensten die Menry voor me heeft gedaan. Prettige gesprekken en samenwerking gehad. Verbeterpunt: professionaliteit van formulieren e.d.

In een woord: Geweldig

Mijn man en ik vonden het een spannende proces, Menry kon dit goed onder controle krijgen.. laagdrempelig contact, dit deed ons super goed in onzekere tijden..

Snelle afhandeling

Goeie service, duidelijk uitleg.

Uitzonderlijk geholpen

Wij hebben al jaren een hele goede samenwerking met menry,hij staat voor je klaar als je hem nodig hebt,in één woord een top vent,bij hem is het duidelijk wat je wel en niet kunt financieren,wind er geen doekjes omheen,neemt de tijd voor je en laat je ook geen dergelijke risico’s nemen.Hij is zeker een aanrader!!!!! Bij de volgende verhuizing klopen we weer bij hem aan !!!!💪

• Afspraken nakomen

Wij hebben vanaf dag èèn de gesprekken zeer prettig ervaren, en er is een goed beeld geschapen van onze situatie en wat de mogelijkheden waren. Het advies wat hieruit voortvloeide was voor onze situatie maatwerk geleverd. Wij bevelen dus Van Bruggen Adviesgroep een ieder aan.

Klantgericht en deskundig

Menry in een zeer klantgerichte adviseur die je goed adviseert en begeleidt. Hij luistert goed naar je wensen en samen met jou gaat hij op zoek naar dat financiële product, dat het beste daarbij aansluit. Dat alles doet hij altijd met een vriendelijk woord en een vrolijke lach en hij is altijd bereikbaar voor advies en vragen.

Super service!!!!

Ik ben ongelooflijk goed geholpen op elk moment van de dag wanneer ik maar twijfels had of vragen had werd ik altijd goed te woord gestaan.

Top!!

Na een moeilijke start om een andere hypotheek te vinden, heeft Menry alles uit de kast gehaald om het voor elkaar te krijgen.

Zeer deskundig en betrokken

Onze hypotheekadviseur, Menry Karamat, is zeer deskundig en betrouwbaar. Als starters was het voor ons nog erg spannend in het begin, maar de dienstverlening van Van Bruggen Adviesgroep heeft ons zeer snel gerustgesteld.

• Afspraken nakomen

Een sterk financieel adviseur in woord en daad!

Vanaf het eerste moment een klik! Wij waren het vertrouwen na een slechte ervaring behoorlijk kwijt. Na ons eerste gesprek waren wij er direct over eens (mijn partner en ik) dat het goed voelde en wij met Menry in zee wilde gaan. Een besluit waar we nu achteraf erg blij mee zijn! Menry maakte zijn woorden meer dan waar en legde ons alles duidelijk uit! Nam alle tijd en gaf ons de gelegenheid 24/7 contact op te nemen als we daar behoefte aan hadden, wij hebben hier een aantal keer gebruik van gemaakt voor onder andere vragen en een stukje geruststelling Menry stond ons altijd even vriendelijk te woord. Kortom wil je een leuke, spontane, meedenkende, deskundig adviseur dan ben je bij Menry aan het juiste adres!

• Afspraken nakomen

De juiste hypotheekadviseur die iedereen nodig heeft!

Menry die heeft onze wensen en belangen aangehoord en alles keurig netjes in kaart gebracht. Wij hebben de juiste advies op maat aangeboden gekregen waar wij hartstikke blij mee zijn. We willen hem hiervoor heel erg bedanken!

• Afspraken nakomen

Een leerzaam, duidelijk en snel traject.

We zijn erg fijn geholpen. Er werd ruim de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen. Op je vragen, kreeg je snel antwoord. Binnen een aantal weken was alles geregeld. Bedankt voor de goede service!

• Afspraken nakomen

Duidelijk en prettige ervaring!

Zeer goed geholpen door Menry, het is prettig samenwerken met hem. Duidelijke uitleg over alles en hij is altijd bereikbaar voor vragen. Hypotheek aanvraag neemt toch soms stress met zich mee, hij doet er alles aan om dit weg te nemen bij je. Absoluut een aanrader.

• Afspraken nakomen

Zeer prettige samenwerking, onze mogelijkheden werden helder en duidelijk uitgelegd.

positieve en heldere benadering

Hele fijne samenwerking vanuit mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Volledig ontzorgd. We hebben ons nergens druk over te hoeven maken.

Personeel met verstand van zaken en goede begeleiding tijdens de looptijd van het hypotheek traject. Menry heeft van begin tot eind het gevoel gegeven dat hij de aanvraag volledige onder controle had. Uiteindelijk was dat ook zo.

• Afspraken nakomen

Menry is een zeer gedreven adviseur, gaat net dat stapje verder waar andere stoppen. Hier word je nog ouderwets als persoon behandeld, en niet als nummer of inkomsten object.

• Afspraken nakomen

Ik werd prettig geholpen en mijn financieel adviseur was goed te bereiken.

Het tempo lag hoog, waardoor de zaken vlot geregeld waren.

netjes goed duidelijk meegaand

de ervaring was zeer prettig zeker de intake gesprek ik had wensen en we hebben geprobeert alles voor me kaar te krijgen geen vraag was teveel of stom ik ben niet zo goed met al dat papierwerk, maar ben goed begeleid mijn dank hiervoor

Enorm klantgericht

Een hypotheek krijgen kan een hoop stress met zich meebrengen. M.karamatali van Van Bruggen adviesgroep doet er alles aan om dit bij de klant weg te nemen. Elk moment van de dag is het mogelijk om zowel telefonisch of mail contact te hebben. Ik zou een ieder deze samenwerking aanraden. Na het kennismakingsgesprek zal u er ook zo over denken.

• Afspraken nakomen

Advies op maat, persoonlijke benadering en duidelijke afspraken

Dankzij het directe persoonlijke contact konden we snel tot een gerichte oplossing komen. De informatie werd in duidelijke en begrijpelijke taal uitgelegd.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.