Meneer Menry is een top hypotheekadviseur!

Meneer Menry is een harstikke vriendelijke, betrouwbare, eerlijke en profesionele hypotheekadviseur. Hij stelde mij altijd op mijn gemak en beantwoordde altijd mijn vragen die ik had, al was het laat op de avond. Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Meneer Menry. Hij legt altijd alles goed en duideldijk uit en neemt altijd alle tijd. Bedankt Meneer Menry, tot de volgende keer !!

Professional en toch informeel

Ik heb 2 diensten afgenomen, financieel advies tbv het aanvragen nieuwe hypotheek en een makelaar om mijn oude huis te verkopen. Door de corona crisis was er geen persoonlijk contact wat ik zelf zeer vervelend vind omdat het over een lening gaat die 30 jaar loopt. Ondanks dat ging de adviseur alles uit de weg om het duidelijk te maken. Van foto's tot extra uitleg etc. Door de extreme drukte was het soms lastig om in contact te komen met de adviseur of zijn assistent. Vaak werd ik later gebeld dan was afgesproken. Dat komt in hoofdzaak doordat de adviseur echt de tijd voor je neemt om vragen te beantwoorden, dus niet de horn erop gooit als de tijd erop zit. Het is dus een beetje waar je behoefte aan hebt. Het kon in deze tijd ook zijn dat hij nog in de wacht stond bij de bank. Ik zelf kon het niet altijd waarderen dat er niet op tijd werd gebeld en dit had dan vooral te maken met mijn persoonlijke situatie, daarin tegen vond ik het ook wel erg prettig als hij gewoon de tijd voor me nam... Het kwam wel voor dat er een factuur werd verstuurd die niet klopte of terwijl die al lang betaald was of ze waren vergeten er een bedrag vanaf te trekken omdat deze al was voorgeschoten. Dat was minder prettig maar ook zeer snel opgelost door het even door te geven. Door de drukte heeft de goedkeuring ongeveer 4 maanden geduurd, op het laatste was zijn geduld samen met de mijne op en heeft hij de bank dat goed laten merken dat dit echt niet kon. Dat heeft gewerkt. Zelfde dag was het rond. De makelaar doet zijn werk prima. Zijn netwerk is ook goed. Nog voordat mijn huis te koop stond waren er al geïnteresseerd. Het was niet altijd even duidelijk wat ik vooraf moet betalen en hoeveel en of dat later vertrekkend zou worden. Dus als er dan een rekening kwam was dit soms een verassing. Met 7 dagen hadden we een bad geaccepteerd. Koopovereenkomst werd geregeld en het contact met de makelaar van de kopende partij wordt prima onderhouden.

• Afspraken nakomen

Een fantastische en snelle service!

Door de hulp van Menry is mijn hypotheekaanvraag vlekkeloos verlopen. Een juist stappenplan en alles wordt in detail uitgelegd. Heel fijn om mee samen te werken!

helder en betrokken !

Het was zonder meer een gerustellend snel process waarbij ik zonder ergenis of twijvel zeer grondig begeleid werd .

Menry is een topper

Dit was de 3e keer dat menry onze hypotheek heeft geregeld en dat zegt eigenlijk al genoeg. Duidelijk, eerlijk en verdomd goed in zijn werk.

Goed.

Goed.

1 woord : vakwerk !

wat 2 andere bedrijven niet voor elkaar kregen , heeft deze man het onmogelijke mogelijk gemaakt waar het moeilijk werd ging hij door , waar er een mogelijkheid was was hij daar . Dankbaar dat ik een dak boven mijn hoofd hou en een veilige plek voor mijn dochter . Opzeker een aanrader !

Prettig en duidelijk contact

Voor de tweede keer Menry als adviseur. Erg fijn werken met hem. Transparante en open communicatie en duidelijke uitleg van procedures, mogelijkheden en in ons geval duidelijke en regelmatige communicatie van de vertraging in ons dossier ondanks dat hij hier geen invloed op had. Menry helpt waar hij kan en is de beroerdste niet om meer te doen dan gevraagd wordt. Menry, wederom bedankt voor je hulp en tot de volgende keer?? ;-)

• Afspraken nakomen

Goede kennis van zaken en professioneel advies

Geweldig. Gaat voor beste resultaat voor de klant

• Afspraken nakomen

Zeer professioneel en duidelijk advies

We hebben een ander huis gekocht en hebben goede begeleiding gehad tijdens dit traject. Geeft een hoop rust dat je goede uitleg krijgt wat er gebeuren gaat en wat er verwacht wordt van je. Zeker een aanrader.

• Afspraken nakomen

Goede ervaring en deskundig advies

Wij hebben een goede ervaring met Van Bruggen Advies Groep. Hebben onze wensen aangegeven en daar is zeker iets mee gedaan.

• Afspraken nakomen

Mijn evaring met van bruggen adviesgroep was gewoon weg top! De Advieseur was heel vriendelijk en open en heel eerlijk over alles!Dus ik zou zeker van bruggen adviesgroep aanraden betreft voor het aanvragen van een hypotheek!

Méér dan tevreden!

Ik kom nu ruim 14 jaar bij Menry voor mijn hypotheek gerelateerde zaken. Dat lijkt me al aanbeveling genoeg, maar ter verduidelijking: Menry gaat tot de bodem als het om uitzoeken gaat en dat stopt niet om 17:00 uur. Geregeld kreeg ik nog een mailtje of appje midden in de nacht of in het weekend. In één woord: top!

• Afspraken nakomen

Menry heeft mij heel goed door alles heen geholpen,heel ervaren en vriendelijk,werkt hard om alles in een korte tijd rond te krijgen ,Menry houd je heel goed op de hoogte met wat er speelt. Als je vragen hebt kun je hem altijd bellen,niets is hem te veel,vraagt ook of dat je alles begrepen hebt wat hij verteld heeft,zo niet dan legt hij het nog een keer uit. Komt zijn afspraken na. In 1 woord geweldig!

• Afspraken nakomen

Een aanrader voor iedereen!

Vanaf het eerste advies gesprek al positief gevoel, alle keuzes die we hebben gemaakt zijn onze doordachte keuzes geweest waarbij we 100% achter stonden. Zeer uitgebreide uitleg over van alles gehad te hebben. Soms moest het ons 4x uitgelegd worden omdat het voor ons erg ingewikkeld was, maar geen enkele keer was teveel gevraagd. Zo is ons gevoel ook zeer positief omdat we altijd het gevoel hebben gehad dat alle aandacht op ons gericht was. Daarnaast ook na de afwikkeling kunnen wij nog altijd terecht voor vragen/opmerkingen. Ik raad dan ook zeker iedereen ons financieel adviseur (Menry) aan!

• Afspraken nakomen

Menry komt zijn afspraken na en doet wat hij beloofd.

Menry is klantvriendelijk, deskundig en komt zijn afspraken na.

zeer goede ervaring!

Menry is erg bedreven in zijn vak en doet dit met veel passie. Door zijn doorzettingsvermogen en daadkracht heeft hij goed werk afgeleverd. Menry schroomt niet om tot laat in de avond door te werken om alles op tijd af te krijgen. Al met al een uitstekende adviseur!

• Afspraken nakomen

Het kopen van een nieuw huis en verkopen van ons huis ervaarde wij als een zeer spannende tijd. Vooral omdat we niet precies wisten wat ons te wachten stond en wat er van ons verwacht werd. Hier heeft Menry ons heel goed in geholpen en begeleid. Het persoonlijke contact de juiste vragen en het vertrouwde gevoel hebben ons gebracht waar wij nu staan; ons droomhuis met een realistische financiering. Menry bedankt voor alles, je bent een topper!

• Afspraken nakomen

Altijd bereikbaar, duidelijk in advies en neemt de tijd voor jou als klant!

Onze financieel adviseur kennen wij inmiddels enkele jaren. Onze zoektocht naar het huis van onze dromen, kende enkele tegenslagen. Zo zagen we een huis aan ons neus voorbij gaan omdat de verkopende partij zich op het allerlaatste moment terugtrok. En ook zijn we enkele keren overboden. Desondanks kregen we iedere keer weer alle tijd en aandacht van onze adviseur. Hij stelde ons gerust, als mijn partner en ik vragen over de loop van zaken hadden en heeft de beste hypotheek voor ons gevonden. Wij zouden ons geen betere adviseur kunnen wensen!

• Afspraken nakomen

Professioneel en vriendelijk in advies

Zeer vriendelijk en persoonlijk geadviseerd

• Afspraken nakomen

Ik weet geen betere en ik zal het aan iedereen aanbevelen.

Als je belt dan neemt Menry gelijk je vraag in behandeling en probeert het zo snel voor je op te lossen, En meest ben ik nog te spreken over hoe vakkundig hij een hypotheek kan omzetten, 1 met de snelheid dat alles gebeurt is, voordat je het weet zit je al bij de notaris voor een nieuwe hypotheek en 2 hij legt goed uit hoe de opbouw van je hypotheek is en wat later de voordelen zijn.

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg tevreden over het advies en de Kennis van onze adviseur

Onze ervaring is dat wij altijd menselijk zijn behandeld. En geen nummer ......... zoals je vaak hoort. De persoonlijke aandacht en duidelijke informatie heeft ons veel geholpen.

• Afspraken nakomen

Alle ruimte voor mijn persoonlijke situatie en vragen.

Een aankoop van een woning doe je niet elke dag en is voor mij pittige materie. Het was dan ook heel fijn om een deskundige naast me te hebben staan die zich kon verplaatsen in en mee kon denken met mijn belangen.

• Afspraken nakomen

Ik had mij geen betere financieel adviseur kunnen wensen!

Ik heb Menry vorig jaar december leren kennen toen ik aan het bekijken was of een koopwoning voor mij mogelijk zou zijn. Ik werd heel hartelijk ontvangen op kantoor en heb de nodige uitleg en berekeningen gekregen. Menry was super klantvriendelijk, legde alles net zo lang uit totdat ik alles goed begreep en ik ging daarna met een goed gevoel weer naar huis; maar toen moest ik nog een geschikte woning vinden! Nu, bijna een jaar later heb ik MIJN woning gevonden en klopte ik weer aan bij Menry. Wederom zo super vriendelijk geholpen en hij heeft mij tijdens het hele proces van de aankoop voorzien van raad en de nodige tips en steun. Wat er ook was, ik had altijd ruggespraak met Menry en hij gaf mij vooral eerlijk advies. Ik ken weinig mensen die zo betrokken zijn bij hun klanten, Menry stond werkelijk altijd klaar, elk mailtje of zelfs Whatsapp werd binnen no-time beantwoord. In een hele korte tijd is nu alles geregeld en heb ik een mooie hypotheek en ook nog ruimte voor verbouwing. Een maand geleden ging ik voor het eerst de woning bezichtigen en nu is zelfs alles al rond mbt de hypotheek! Ik ga met een gerust hart de feestdagen en het nieuwe jaar tegemoet in mijn nieuwe huisje en heb er een super aardige, betrokken, eerlijke financieel adviseur bij. Menry, nogmaals super bedankt voor alles, ik raad je bij iedereen aan en als het aan mij ligt krijg je de eerstvolgende keer wéér die Award, want die heb je meer dan verdiend. Groetjes Chantal.

• Afspraken nakomen

Ik werd heel goed en vriendelijk en positief begeleid

Menry stelde me steeds op een fijne positieve manier op mijn gemak. Ik voelde me erg welkom en gezien. Zijn enthousiaste manier van welkom heten en bij vertrek deed me goed. Hij nam me veel werk uit handen en gaf goede tips en raad waar ik op kon letten zodat ik me kon concentreren op de verhuizing.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.