Geweldig geholpen,en achteaf nog wat advies en tios gekregen.

• Afspraken nakomen

Goede duidelijke uitleg vlotte afhandeling top

• Afspraken nakomen

Goed , maar afspraken niet nagenomen

De heer had een goede uitleg, vooral hetzelfde als een hypotheekgesprek maar niet over de daadwerkelijke kosten koper, en zou mij alles wat hij had uitgelegd op papier naar mij toezenden want ik mocht het niet kopiëren van hem, hij heeft wel mijn paspoort enz gekopieerd,dus ik zit een beetje met een dubbel gevoel, mocht hij kwaad kunnen heeft ie alles van mij

• Afspraken nakomen

eerste gesprek gehad, positieve indruk

Het was een eerste gesprek, professionele aanpak. Afwachten hoe efficient opvolging zal zijn

Duidelijk

Zeer compleet

Snel en goed geholpen

Ik kon op zeer korte termijn terecht voor een oriënterend gesprek. Ron nam uitgebreid de tijd voor me. Bovendien gaf hij goed opvolging aan het eerste gesprek.

Deskundig, duidelijk, vriendelijk

Fijne ervaring(en), duidelijke taal en neemt tijd om zaken uit te leggen. Neemt alles uit handen en ontzorgt bij de toch al hectische, spannende periode van het afsluiten van een hypotheek/kopen van een huis. Al meerdere keren als erg prettig ervaren!

Geweldig informatief

Het was gezellig en informatief. Precies de informatie die we nodig hadden, terwijl we bij een andere adviseursgroep niet verder kwamen vanwege gebrek aan duidelijkheid, was er hier veel duidelijkheid en daardoor wisten we wat we moesten doen om verder te kunnen komen. Zodra de intentieverklaring er is nemen we meteen contact op om verder te laten uitzoeken en jullie hulp bij onze reis te kunnen hebben.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, toegankelijk en erg verhelderend

Via het web seminar van Libero Aankoop kwamen wij uit Van Brugge adviesgroep. Wij wilde weten of we in onze huidige situatie een huis zouden kunnen kopen en Ron heeft ons alles erg duidelijk uitgelegd en ons laten zien dat er veel meer mogelijk is dan dat wij aanvankelijk dachten. Ook veel waardevolle tips ontvangen m.b.t. het aankoopproces. Ik kan iedereen aanbevelen om hier op gesprek te gaan.

• Afspraken nakomen

Was allemaal heel duidelijk en uitgebreid.

• Afspraken nakomen

Ik kreeg goed advies en ben met goed gevoel weggegaan

Ik had een oriënterend gesprek met Ron Groen

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en netjes contact gehad.

• Deskundigheid N.v.t.

Ik ga nog een vervolg afspraak maken, vond het een prettig en duidelijk advies gesprek.

• Afspraken nakomen

ik heb een goed gesprek gehad en ik hoop in de toekomst nog een keer een goed gesprek te krijgen

• Afspraken nakomen

Goed en vriendelijk geholpen. Duidelijk en helder.

• Afspraken nakomen

Ken R.Groen al van de eerste keer dat hij voor ons de Hypotheek afsloot, nu dus 18 jaar geleden, had hem nu nodig voor een advies wat hij ook deskundig toegelicht heeft.

zeer prettig

• Afspraken nakomen

Goede uitleg gekregen, en Ron is to the point. Liep even mis in de communicatie over de afspraak, maar alles is verder meer dan prima verlopen.

• Afspraken nakomen

We zijn heel goed en fijn geholpen door Ron Groen. Die heeft alles goed op een rijtje gezet wat de mogelijkheden voor ons waren en waar we uit konden kiezen. Nadat wij onze keuze hadden gemaakt heeft hij alles in orde gemaakt en goed mail contact onderhouden en ons van alles op de hoogte gehouden. Dit was onze 2e keer dat wij advies van jullie hebben gehad (al eerder in 2001) en zijn heel positief. Alleen jammer dat jullie kantoor voor ons niet dichterbij is.

• Afspraken nakomen

Ik ben goed geadviseerd en vriendelijk te woord gestaan.

• Afspraken nakomen

Ik ben door Ron Groen uitermate deskundig en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en deskundig

Over Van Bruggen Adviesgroep