Meer dan goed geholpen !

Zeer betrokken bij de situatie. Geen vraag blijft onbeantwoord. Erg prettig contact. Zijn uiterst tevreden.

goed en duidelijk advies

We zijn goed voorgelicht en hebben een duidelijk advies gekregen, en tevens een goede ondersteuning bij verdere stappen

• Afspraken nakomen

Goed en heel prettig geholpen

Positief en deskundig. Geen nee accepteren van verzekeringsmaatschappij maar met goed gevolg klacht indienen. Top

Professioneel

Geven goed advies en regelen het voor je

• Afspraken nakomen

De hypotheekadviseur Desiree is erg duidelijk, snel en vriendelijk. Ze heeft ons goed voorgelicht over de verschillende hypotheekvormen en staat altijd klaar bij vragen of onduidelijkheden. De verzekering is een andere tak, helaas zijn hier een paar keer wat dingen mis gegaan waardoor we zelf erachteraan moesten. Uiteindelijk naar tevredenheid geregeld.

Voortreffelijk

vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het was een duidelijk advies, ik moet het een en ander bij een notaris regelen.

• Afspraken nakomen

Had enkele vragen en kon op korte termijn terecht en ben correct geholpen.

Ben zeer goed en door een deskundige geholpen. Heeft ons een goed advies gegeven voor wat mogelijkheden in de toekomst.

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel goed geholpen met advies en de financiering van ons nieuwe huis. Heldere uitleg en goede en zeer vriendelijke communicatie. Uitstekende begeleiding! We zijn erg blij met Desiree en Janette

• Afspraken nakomen

Duidelijke en heldere advisering in een ontspannen, respectvolle, setting.

De eerste kennismaking met mevr. De Bonth gaf een goede indruk. De advisering vond in alle rust plaats, waarbij de tijd werd genomen voor het doorspreken van de wensen, vragen en mogelijkheden, resulterend in een duidelijk verhaal als opstap naar de aankoop van een woning. Compliment!

• Afspraken nakomen

Ik ben perfect geholpen bij mijn financiële zoektocht

Er is steeds goed duidelijk gemaakt wat er moest gebeuren. De aanvraag voor de hypotheek en de verzorging van de aan te leveren stukken was zeer goed. Goede uitleg als ik iets niet begreep. Van het begin tot het eind heb ik me in zekere handen gevoeld.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, Adequaat, voorzien van juiste informatie, eerlijk en openheid.

• Afspraken nakomen

Wij zijn perfect geholpen.

Wij hadden voorheen niet niet verwacht dat we zo goed geholpen zouden zijn Onze compliment aan Desiréé

Ontzorging ten top!

Met vertrouwen heb ik een hypotheekaanvraag neergelegd bij Desirée en samen met haar collega Jeanet heeft zij mij totaal ontzorgd. Goede adviezen, vergelijkingsmateriaal, uitleg in taal die ik begrijp en uiteindelijk tot resultaat een mooie hypotheek waardoor ik weer een mooi eigen plekje kan creëren in mijn nieuwe woning. Hartelijk dank daarvoor en fijn dat ik altijd bij jullie terecht kan en dat jullie snel reageren, terugkoppelen, voorkoppelen en het geduld hebben om uitleg te geven.

• Afspraken nakomen

Er zelf bovenop zitten om foutjes te voorkomen

Erg vriendelijk ontvangen. De eerste indruk was goed. We hadden ook een goede referentie gekregen dus vandaar onze keuze voor dit kantoor. Helaas gingen er bij de offerte een paar dingen mis. In de berekening zaten verwisselingen. We hebben zelf dingen moeten aandragen die gunstiger voor ons uitkwamen en dat verwacht je niet voor een gerenormeerd kantoor. De adviseur heeft dit ook toegegeven. Uiteindelijk is de hypotheek wel tot stand gekomen, maar helaas hebben we niet echt een goed gevoel over de gang van zaken.

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met Van Bruggen Dordrecht

Hypotheekadvies via v. Bruggen Dordrecht. Zeer tevreden hierover en zou ze altijd bij andere aanbevelen

• Afspraken nakomen

Professioneel, veel kennis en oog voor het persoonlijke

Desiree en Jeanette zijn toppers. Zeer deskundig geholpen. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je erg op je gemak en vertrouwen is dan ook groot. Dit team raden wij iedereen aan!

• Afspraken nakomen

zeer goed deskundig en erg vriendelijk geholpen

goed advies en erg behulpzaam, houden er een goed gevoel aan over.

Goeie service

Met elke vraag kan je terecht. Je word gelijk en overal mee geholpen. 2de keer bij dit zelfde kantoor en zou t zo weer doen

• Afspraken nakomen

Netjes en deskundig ik was aangenaam verrast

Wij zijn door mevr de Bondt op een zeer vakkundige wijze geïnformeerd over onze financiële wensen. Wij waren positief verrast over de mogelijkheden mbt de hypotheek. Hier waren wij zelf nooit achter gekomen. Alle zorgen zijn ons uit handen genomen door een warme fijne menselijke begripvolle medewerker van Van Bruggen Advies

Topservice

Tot nu toe zijn wij alleen maar tevreden over de service, kundigheid en prettige contacten. Desirée is een fijne adviseur en we hebben al veel aan haar gehad, ze legt alles duidelijk uit en is snel met reageren op onze vragen en regelen van allerlei zaken.

• Afspraken nakomen

Goed en vriendelijk geholpen met advies betreffende hypotheek.

• Afspraken nakomen

Blij met dingen die we besproken hebben zodat we weten waar we aantoe zijn. Een fijn gesprek.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer professioneel geholpen door Desiree de Bondt en Janette van den Wijngaard! Wij komen dan ook al jaren bij de van Bruggen adviesgroep in Dordrecht.

Vrieseweg 82

3311 NX Dordrecht