Fijne mensen bij van bruggen en advies groep! Een echte aanrader!

• Afspraken nakomen

Professioneel, deskundig, vriendelijk en behulpzaam.

We zijn zeer deskundig geholpen. We kregen een passend advies dat goed aansloot bij onze wensen. Beter zelfs dan we zelf vooraf bedacht hadden. Naast het feit dat onze adviseur professioneel en kundig over komt is er ook ruimte voor een informeel gesprek en voelden wij ons gelijk op ons gemak. Niets dan complimenten.

van onschatbare waarde.

Ik ben prima geholpen door Van Bruggen adviesgroep. Ik doe al jaren zaken met deze Groep en tot nu toe naar alle tevredenheid.Alle zaken welke ik in de loop der jaren voorgelegd heb zijn allen zeer goed behandeld .Open eerlijk en duidelijk. Hartelijk dank hiervoor. Pim Lucas.

• Afspraken nakomen

zeer netjes, duidelijk en snel

Ben erg tevreden met de bemiddeling

Luisteren, doorvragen, adviseren.

We zijn erg tevreden over de dienstverlening.

Deskundig

Ik ben door Desiree de Bondt deskundig en met veel geduld begeleid door het proces van de aankoop en afwikkeling van mijn nieuwe huis. Afspraken werden nagekomen en op tijd afgewikkeld. Ik had dit nooit zelf voor elkaar gekregen, maar Desiree heeft er verstand van en werd ik geweldig geholpen.

• Afspraken nakomen

Veel ervaring en kennis leidt tot goed advies

Reeds langere tijd klant bij Van Bruggen. Desiree kent mijn situatie en heeft goed overzicht over de aanbiedersmarkt en de voorwaarden die voor mij van toepassing zijn. Ne de keuze voor de gledverstrekker wordt het vervolgtraject met taxatie en notaris volledig begeleidt.

Prima geholpen

Vriendelijk en komen afspraken na. Alleen maar positieve ervaring.

• Afspraken nakomen

Ik ben heel goed geholpen als je het niet begrijp dan ga ze het nog een keer stap voor stap uitleggen. Ze hebben alles van het begin tot het einde geregeld ik heb alles als zeer goed ervaren zal zeker iedereen van Bruggen advies groep aanraden

• Afspraken nakomen

Deskundig, vriendelijk en een goede persoonlijke begeleiding

Desirée de Bondt is een uitstekende financieel adviseur. Ze legt alles goed en begrijpelijk uit en denkt goed mee. Wij zijn zeer tevreden over het advies wat wij hebben gekregen en de uitwerking daarvan.

zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden over het personeel in Dordrecht. werden vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg, via de mail werd er van hun kant snel gehandeld. wat wij wel vervelend vonden was dat we telkens weer stukken aan moesten leveren maar dat lag aan de hypotheek verstrekker, daar zou toch eens een verbetering aangebracht mogen worden. verder niet meer dan lof!!!

uitstekende hypotheek advies

Klantvriendelijk ontvangen. Goed informeerd, goede uitleg naar mogelijkheden, duidelijk advies

Klantvriendelijk

Ik kon snel terecht, kreeg duidelijke uitleg, kreeg heel snel offertes, daarna was het snel geregeld.

• Afspraken nakomen

Goede service, erg klantgericht en voorzien van goed advies!

Wij zijn erg goed geholpen door Desirée. Ze heeft ons van goed advies voorzien en we konden altijd bij haar terecht met onze vragen. Dit kan nog steeds. We zijn blij dat dat we voor haar gekozen hebben en het adviestraject is erg netjes behandeld en afgehandeld door Desirée. Dit hebben we eerder bij een andere partij anders meegemaakt. We raden haar zeker aan!

Geweldig!!

Hartelijk, betrokken en energieke aanpak. Dit met oog voor de zakelijke belangen. Grote inzet om alles geregeld te krijgen. Kortom een service die uniek is! Blij en aangenaam verrast met dit contact.

• Afspraken nakomen

Keurige nette vriendelijke begeleiding van begin tot einde passeren hypotheekakte

Desiree heeft ons (inclusief mijn moeder) uitstekend geholpen. Goed luisteren naar onze wensen, geduldig en vakkundig.

goede service en betrouwbaar

ik vind dat we serieus genomen worden en er wordt ruim tijd besteed aan uitleg van een product.

• Afspraken nakomen

Uitstekend en vriendelijk advies gekregen

Prettig gesprek gehad in een ontspannen sfeer. Antwoord gekregen op de vragen die wij hadden.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prima advies en financieel plan.

Een deskundige kijk of ons financieel beleid.

• Afspraken nakomen

Nemen de tijd voor je en zijn erg vriendelijk!

Heel prettig geholpen.

Top advies

IK wilde bepaalde mogelijkheden onderzoeken wat mij hypotheek betrof. Het uiteindelijke advies was super ook al betekende dat voor van bruggen niet direct we zaken konden doen.

• Afspraken nakomen

Staan altijd voor mij klaar, zoeken de juiste oplossing

Al jarenlang een goede relatie met Van Bruggen Advies. Zoeken altijd een oplossing, en geven goede raad mee op weg. Zijn eerlijk in hun beoordeling.

• Afspraken nakomen

Altijd meedenkend en persoonlijk contact.

Altijd snel reactie, meedenkend, ze weten wie je bent. Heel fijn. Ik heb nu voor de 3e keer gebruik gemaakt van jullie diensten en heb er niet eens aan getwijfeld om bij iemand anders advies aan te vragen.

• Afspraken nakomen

Goed advies, snelle afhandeling en korte lijnen!

Duidelijke uitleg, korte lijnen en genoeg ervaring in huis om het beste advies te kunnen geven! Alles wordt in alle rust uitgelegd en de klant staat centraal.

Meer dan goed geholpen !

Zeer betrokken bij de situatie. Geen vraag blijft onbeantwoord. Erg prettig contact. Zijn uiterst tevreden.

Vrieseweg 82 3311 NX Dordrecht

Over Van Bruggen Adviesgroep