Professioneel en adequaat

Desiree is een kundige, professionele vrouw, die met haar no-nonsense mentaliteit, de zaken goed en adequaat regelt. Legt de zaken goed en begrijpelijk uit en dat is prettig, zeker bij zaken waar jezelf geen (of minder) verstand van hebt. Ik ben zeer tevreden Van Bruggen Adviesgroep.

Snelle en correcte service

Onze aanvraag voor een hypotheek is snel en correct afgehandeld en in een keer goedgekeurd door de hypotheekverstrekker. Ook het adviesgesprek verliep vlot, geen dwingende adviezen en ruimte voor vragen. Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken.

Respectvol en deskundig…

Respectvol, deskundig en oprechte aandacht voor mijn situatie en wensen.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is erg goed

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Kreeg een goede en geduldige uitleg.

• Afspraken nakomen

Alles volgens afspraak,en zeer goed geinformeerd .

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Al vele jaren komen wij bij Desirée van Van Bruggen Adviesgroep. Haar betrokkenheid in combinatie met haar deskundigheid maakt dat ik Van Bruggen Adviesgroep aan iedereen kan aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Goede service! En alles wordt goed voor je geregeld.

ik ben uitstekend geholpen

mijn ervaring: respectvolle benadering, begripvol, geduldig, adequaat, goede adviezen

• Afspraken nakomen

Duidelijk financieel advies met persoonlijke aandacht.

Prettige samenwerking om tot een goed passend resultaat te komen. Flexibel en bereid om buiten de standaard oplossingen te denken.

perfect

Alles snel en uitstekend geregeld zou het zeker aanbevelen. Als het weer eens nodig is komen wij zeker weer. Vr.Gr. fam Mookhoek

• Afspraken nakomen

Desirée is een fantastische adviseur die echt ontzorgt!

Desirée is een hele fijne adviseur die van aanpakken houdt. Het is fijn om iemand te hebben waarbij je geen zorgen hoeft te maken of alles wel goed komt. Desirée weet waar ze het over heeft en kan dit op een rustige manier overbrengen. Desirée is je altijd één stap voor en in een spannende tijd is dat heel waardevol en prettig!

Fantastisch !

Desirée de Bondt heeft Ronald Jager en mij oprecht geweldig begeleidt in het proces naar de aankoop van onze woning, in deze totaal overspannen, huizenmarkt. Daarnaast dacht zij mee over te maken afspraken als samenlevingscontracten, testamenten en levensverzekeringen. Dankzij Desirée gaat Ronald met een rustig, verantwoord en veilig gevoel de hypotheek aan van onze nieuwe woning.

• Afspraken nakomen

Uitstekende begeleiding en advies bij mijn hypotheekaanvraag

Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht heeft snel en professioneel een voor mij prima hypotheek verzorgd ondanks het feit dat ik reeds enigszins op leeftijd ben.

Volledige ontzorging

Desirée heeft mij fijn geholpen en een goede invulling gegeven aan mijn wensen. Zeer pro-actieve houding om alles snel geregeld te hebben.

• Afspraken nakomen

Service en kwaliteit is hier te vinden!!

Zeer duidelijke uitleg gecombineerd met goed advies. Simpelweg gewoon TOP. De woorden Klantvriendelijk en Kwaliteit mogen hier zeker met hoofdletters geschreven worden. Ook nu bij ons derde huis weer geweldig geholpen. Desirée en Janette zijn toppers

Betrokken en deskundig

Wij hebben de begeleiding van onze hypotheekadviseur van Van Bruggen Adviesgroep als zeer prettig ervaren. Korte lijntjes, regelmatig contact, heldere adviezen. De adviseur was erg betrokken zonder haar professionaliteit te verliezen. Ze luisterde en sloot goed aan bij onze wensen en waarden. Erg tevreden.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden! Veel aandacht voor de klant

Ze denken goed mee en helpen daar waar nodig Snelle reactie en actie bij vragen

• Afspraken nakomen

Professioneel, snel zeer vakkundig en uitermate vriendelijk

Al diverse malen goed advies gekregen over diverse onderwerpen. Kent onze situatie en zoekt voor ons altijd de beste oplossing.

• Afspraken nakomen

Geweldig en vriendelijk geholpen!

Zoals ik gewend ben was het weer fijn om van jullie diensten gebruik te maken. Dit was voor de derde maal weer een fijne ervaring! Hartelijk dank!

Vriendelijk verstand van zaken

Naar aanleiding van een vrijblijvende afspraak van jullie via mijn zwager die al jaren bij van Bruggen zit hebben wij besloten om onze huidige hypotheek bij jullie onder te brengen

Vriendelijk verstand van zaken

• Afspraken nakomen

Vriendelijke, betrouwbare en vakkundige dienstverlening

Opnieuw zeer goede ervaringen gehad met Van Bruggen. Dienstverlening is betrokken en actief, meedenken en voortuitdenken bij keuzes die gemaakt worden. Zeker aan te raden!

• Afspraken nakomen

Dat we altijd goed geholpen worden en dat als heel goed uitgelegd woord en dat ze echt de tijd voor je nemen en dat we er na zo veel jaren nog altijd met plezier komen

• Afspraken nakomen

Fijne mensen bij van bruggen en advies groep! Een echte aanrader!

• Afspraken nakomen

Professioneel, deskundig, vriendelijk en behulpzaam.

We zijn zeer deskundig geholpen. We kregen een passend advies dat goed aansloot bij onze wensen. Beter zelfs dan we zelf vooraf bedacht hadden. Naast het feit dat onze adviseur professioneel en kundig over komt is er ook ruimte voor een informeel gesprek en voelden wij ons gelijk op ons gemak. Niets dan complimenten.

Over Van Bruggen Adviesgroep