Professionele begeleiding van begin tot eind

Professionele begeleiding gehad van begin tot eind. Prettige gesprekken met realistisch advies waardoor we nu op een droomplek wonen waarvan we dachten dat we het nooit konden kopen.

Super goed geholpen

Ze staan goed voor je klaar, leveren een goede service wat te merken is aan de klantgerichtheid. Prijs-kwaliteitverhouding is ook goed voor de levering die ze doen. Dit hebben wij ervaren als heel prettig, want vaak als wij een mail stuurde hadden we dezelfde dag nog een mail terug met informatie waar je meteen wat aan hebt!

Klantvriendelijk en snel in hun reactie

Klantvriendelijk en snel in hun reactie

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg en eerlijk advies

Onze ervaring is al meerdere keren uitstekend geweest. Desirée kan je heel goed in jip en janneke taal uitleggen hoe je hypotheek in elkaar zit. Ze kijkt goed naar je persoonlijke situatie en geeft een heel goed advies wat bij je past. Het welkom, de uitleg en de afronding van het traject zijn allemaal zeer goed verlopen.

Proffesioneel

Wij zijn goed geholpen op een duidelijke manier.

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke proffesionele mensen

• Afspraken nakomen

Ben goed geholpen. Alle stukken in 1 keer ingeleverd zodat de aanvraag in 1 keer goed gekeurd werd. Slechte ervaring met de vorige gehad. Dus zeer positief.

• Afspraken nakomen

Desirée heeft ons op een zeer prettige en professionele wijze ondersteund rond aankoop woning!

Wij zijn zeer tevreden over de wijze hoe Desirée ons van informatie voorzien heeft rond financieringsmogelijkheden m.b.t. de aankoop van een andere woning. Zowel in de voorbereidingsfase als tijdens het bieden konden we altijd bij haar terecht met onze vragen, en kregen we zeer snel een duidelijk antwoord, ondersteund met berekeningen. De informatie gaf ons een goed kader voor wat wel en niet kon. Klasse. Bedankt Desirée!

• Afspraken nakomen

Deskundig geholpen door vriendelijke adviseur

We zijn in eerste instantie via een aanbieding van Libero Aankoopmakelaars terecht gekomen bij Van Bruggen Adviesgroep voor een financiële check, en hierbij zijn we dusdanig prettig geholpen dat we toen e.e.a. concreet werd besloten om hen ook in te schakelen voor het hypotheektraject. Er werd te allen tijde rekening gehouden met onze specifieke situatie en wensen, en overlegd wanneer iets niet mogelijk bleek of toch afweek. We hebben het contact altijd als prettig ervaren, en hoewel het voor ons wat ingewikkelde materie was, heeft de adviseur haar uiterste best gedaan het toch voor ons inzichtelijk te maken. Uiteindelijk zijn we geheel tevreden met de producten die zij ons heeft aanbevolen en voor ons heeft geregeld.

• Afspraken nakomen

Zeer behulpzaam en duidelijk!

Wij zijn enorm blij met de begeleiding van Desirée en Janette tijdens het onderzoeken van onze hypotheek mogelijkheden en alles wat er bij een nieuwe hypotheek komt kijken. De uitleg was steeds erg duidelijk en we kregen altijd snel reactie bij vragen.

• Afspraken nakomen

Betrouwbaarheid, meedenken en eerlijk advies

Desiree denkt mee en neemt zorg uit handen. Samen met Janette zorgen ze voor snelle afhandeling en prettig contact tussendoor.

Helemaal top!

Al vaker hier advies gehad. Luisteren goed wat je wil, denken mee en zoeken het beste voor je uit.

Professioneel en adequaat

Desiree is een kundige, professionele vrouw, die met haar no-nonsense mentaliteit, de zaken goed en adequaat regelt. Legt de zaken goed en begrijpelijk uit en dat is prettig, zeker bij zaken waar jezelf geen (of minder) verstand van hebt. Ik ben zeer tevreden Van Bruggen Adviesgroep.

Snelle en correcte service

Onze aanvraag voor een hypotheek is snel en correct afgehandeld en in een keer goedgekeurd door de hypotheekverstrekker. Ook het adviesgesprek verliep vlot, geen dwingende adviezen en ruimte voor vragen. Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken.

Respectvol en deskundig…

Respectvol, deskundig en oprechte aandacht voor mijn situatie en wensen.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring is erg goed

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Kreeg een goede en geduldige uitleg.

• Afspraken nakomen

Alles volgens afspraak,en zeer goed geinformeerd .

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Al vele jaren komen wij bij Desirée van Van Bruggen Adviesgroep. Haar betrokkenheid in combinatie met haar deskundigheid maakt dat ik Van Bruggen Adviesgroep aan iedereen kan aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Goede service! En alles wordt goed voor je geregeld.

ik ben uitstekend geholpen

mijn ervaring: respectvolle benadering, begripvol, geduldig, adequaat, goede adviezen

• Afspraken nakomen

Duidelijk financieel advies met persoonlijke aandacht.

Prettige samenwerking om tot een goed passend resultaat te komen. Flexibel en bereid om buiten de standaard oplossingen te denken.

perfect

Alles snel en uitstekend geregeld zou het zeker aanbevelen. Als het weer eens nodig is komen wij zeker weer. Vr.Gr. fam Mookhoek

• Afspraken nakomen

Desirée is een fantastische adviseur die echt ontzorgt!

Desirée is een hele fijne adviseur die van aanpakken houdt. Het is fijn om iemand te hebben waarbij je geen zorgen hoeft te maken of alles wel goed komt. Desirée weet waar ze het over heeft en kan dit op een rustige manier overbrengen. Desirée is je altijd één stap voor en in een spannende tijd is dat heel waardevol en prettig!

Fantastisch !

Desirée de Bondt heeft Ronald Jager en mij oprecht geweldig begeleidt in het proces naar de aankoop van onze woning, in deze totaal overspannen, huizenmarkt. Daarnaast dacht zij mee over te maken afspraken als samenlevingscontracten, testamenten en levensverzekeringen. Dankzij Desirée gaat Ronald met een rustig, verantwoord en veilig gevoel de hypotheek aan van onze nieuwe woning.

• Afspraken nakomen

Uitstekende begeleiding en advies bij mijn hypotheekaanvraag

Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht heeft snel en professioneel een voor mij prima hypotheek verzorgd ondanks het feit dat ik reeds enigszins op leeftijd ben.

Bedrijfsgegevens

Vrieseweg 82

3311 NX Dordrecht

[email protected]

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.