Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijke adviseur die goed meedenkt en ons uitstekend heeft geholpen om ons droomhuis te kunnen kopen.

Heel goed !

Alles goed in overleg en geregeld zoals we al eerder van van Bruggen Dordrecht gewend waren.

• Afspraken nakomen

Goede en prettige advies en samenwerking.

Een hele fijne organisatie, waar je in alle rust goed geadviseerd wordt. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en ook diverse offertes opnieuw laten opmaken en doorgesproken, zonder dat het ook maar 1x teveel was... steeds weer die rustig en luisterd oor. Alles ook goed en duidelijk uitgelegd en afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Goed en vriendelijk advies!

Al jaren een goede service en vriendelijke communicatie. Altijd duidelijk en snel.

Prima advies

Heldere en duidelijke uitleg. Hier sluit je samen met je adviseur een hypotheek af die bij jouw situatie past

Toppers!

Al jaren, naar tevredenheid, 'klant' bij Van Bruggen Dordrecht. Recent hebben wij een nieuw appartement gekocht. Gezien eerdere positieve ervaringen was het voor ons niet de vraag wie maar wanneer we bij Desirée langs konden komen voor een advies op het financiële vlak. We konden redelijk snel terecht en alles is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld. Onze ervaringen behoudens een deskundig advies zijn o.a. vriendelijkheid, persoonlijke begeleiding, ze neemt de tijd voor je, is meedenkend, meerdere opties worden tegen het licht gehouden, goede- en duidelijke uitleg en je kan er altijd voor vragen op financieel gebied terecht. Desirée en niet te vergeten Janette (wederom) bedankt!

• Afspraken nakomen

Gastvrije ontvangsten, met belangstelling voor de persoonlijke situatie, deskundig adviserend.

Altijd is er ruimte voor deskundig advies van Mevr de Bondt. Ze laat niets te wensen over in haar behandeling van onze financiële situatie. Door haar persoonlijke aanpak hebben wij steeds het "gevoel" dat we een soort van "familie" zijn. Toch blijft het ook gewoon zaken doen en zet zij de puntjes op de i, waar dat nodig is. Haar deskundigheid heeft veel waarde voor ons.

Meer dan uitstekend

Wij zijn zeer te spreken over de kennis, accuraatheid, klantvriendelijkheid en snelheid waarmee alles geregeld is.

• Afspraken nakomen

Goede hulp en duidelijk advies

Ja goed advies vooral. Goeie raad Heel veel begrip en geduld

Geweldig geholpen.

Zeer goede ervaring,van het begin tot het eind zeer goed en deskundig geholpen.

• Afspraken nakomen

Deskundige geholpen door vriendelijk personeel

Ze krijgen het altijd voor elkaar als je voor een hypotheek gaat en ook wordt je geholpen als je het niet snap

• Afspraken nakomen

hele fijne service en niks is te veel!

Al meer dan 10 jaar zijn wij klant bij Desiree. We kunnen altijd bellen voor advies en worden altijd vriendelijk te woord gestaan en er wordt altijd goed en helder advies gegeven.

Deskundig, snel en duidelijk

Desiree is erg kundig. Je wordt snel geholpen en het wordt zo goed mogelijk uitgelegd. Wij zijn zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Professionele begeleiding van begin tot eind

Professionele begeleiding gehad van begin tot eind. Prettige gesprekken met realistisch advies waardoor we nu op een droomplek wonen waarvan we dachten dat we het nooit konden kopen.

Super goed geholpen

Ze staan goed voor je klaar, leveren een goede service wat te merken is aan de klantgerichtheid. Prijs-kwaliteitverhouding is ook goed voor de levering die ze doen. Dit hebben wij ervaren als heel prettig, want vaak als wij een mail stuurde hadden we dezelfde dag nog een mail terug met informatie waar je meteen wat aan hebt!

Klantvriendelijk en snel in hun reactie

Klantvriendelijk en snel in hun reactie

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg en eerlijk advies

Onze ervaring is al meerdere keren uitstekend geweest. Desirée kan je heel goed in jip en janneke taal uitleggen hoe je hypotheek in elkaar zit. Ze kijkt goed naar je persoonlijke situatie en geeft een heel goed advies wat bij je past. Het welkom, de uitleg en de afronding van het traject zijn allemaal zeer goed verlopen.

Proffesioneel

Wij zijn goed geholpen op een duidelijke manier.

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke proffesionele mensen

• Afspraken nakomen

Ben goed geholpen. Alle stukken in 1 keer ingeleverd zodat de aanvraag in 1 keer goed gekeurd werd. Slechte ervaring met de vorige gehad. Dus zeer positief.

• Afspraken nakomen

Desirée heeft ons op een zeer prettige en professionele wijze ondersteund rond aankoop woning!

Wij zijn zeer tevreden over de wijze hoe Desirée ons van informatie voorzien heeft rond financieringsmogelijkheden m.b.t. de aankoop van een andere woning. Zowel in de voorbereidingsfase als tijdens het bieden konden we altijd bij haar terecht met onze vragen, en kregen we zeer snel een duidelijk antwoord, ondersteund met berekeningen. De informatie gaf ons een goed kader voor wat wel en niet kon. Klasse. Bedankt Desirée!

• Afspraken nakomen

Deskundig geholpen door vriendelijke adviseur

We zijn in eerste instantie via een aanbieding van Libero Aankoopmakelaars terecht gekomen bij Van Bruggen Adviesgroep voor een financiële check, en hierbij zijn we dusdanig prettig geholpen dat we toen e.e.a. concreet werd besloten om hen ook in te schakelen voor het hypotheektraject. Er werd te allen tijde rekening gehouden met onze specifieke situatie en wensen, en overlegd wanneer iets niet mogelijk bleek of toch afweek. We hebben het contact altijd als prettig ervaren, en hoewel het voor ons wat ingewikkelde materie was, heeft de adviseur haar uiterste best gedaan het toch voor ons inzichtelijk te maken. Uiteindelijk zijn we geheel tevreden met de producten die zij ons heeft aanbevolen en voor ons heeft geregeld.

• Afspraken nakomen

Zeer behulpzaam en duidelijk!

Wij zijn enorm blij met de begeleiding van Desirée en Janette tijdens het onderzoeken van onze hypotheek mogelijkheden en alles wat er bij een nieuwe hypotheek komt kijken. De uitleg was steeds erg duidelijk en we kregen altijd snel reactie bij vragen.

• Afspraken nakomen

Betrouwbaarheid, meedenken en eerlijk advies

Desiree denkt mee en neemt zorg uit handen. Samen met Janette zorgen ze voor snelle afhandeling en prettig contact tussendoor.

Helemaal top!

Al vaker hier advies gehad. Luisteren goed wat je wil, denken mee en zoeken het beste voor je uit.

Over Van Bruggen Adviesgroep