Goed en vriendelijk geholpen met advies betreffende hypotheek.

• Afspraken nakomen

Blij met dingen die we besproken hebben zodat we weten waar we aantoe zijn. Een fijn gesprek.

• Afspraken nakomen

Wij zijn zeer professioneel geholpen door Desiree de Bondt en Janette van den Wijngaard! Wij komen dan ook al jaren bij de van Bruggen adviesgroep in Dordrecht.

• Afspraken nakomen

Simpel ; doen waar ze voor staan , en doen dat met 100% inzet . Reeds meerdere keren ervaren , top

• Afspraken nakomen

Supervriendelijke ontvangst en een snel en deskundig advies gekregen.

• Afspraken nakomen

Prima hulp en uitleg betreffende hypotheek

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bevreemdend dat betrokken notaris ? die gesprek en contact heeft gehad met ons niet degene is die genoemd wordt in de akte van erfrecht. Ergo : standaard procedurele afwikkeling ! Zal wel deze tijd zijn ?

• Afspraken nakomen

Zeer prettig,in 2007 in kontakt gekomen met van bruggen en in 2018 weer terug gekeerd.

• Afspraken nakomen

Een eerste prettig gesprek gehad met deskundig advies. Kijk uit naar een volgend gesprek.

Goed !

Zeer prettig gesprek met mevr. D. de Bond

• Afspraken nakomen

Wij zijn super tevreden met het contact dat wij al meerdere jaren hebben met Desiree de Bondt.

• Afspraken nakomen

Fijn dat je van tijd tot tijd wordt uitgenodigd om je situatie rond je hypotheek te evalueren. Nieuwe oontwikkelingen of mogelijkheden kunnen worden voorgelegd aan de cliënten. Dat is klanten binding.

• Afspraken nakomen

Alles perfect gelopen volgens gedane afspraken. Probleemoplossend en flexibel. Denken mee en geven het gevoel écht voor jou te werken

• Afspraken nakomen

Mevrouw de Bondt heeft een geweldige persoonlijkheid en is zeer kundig in haar vakgebied.

• Afspraken nakomen

Je wordt er volwaardig en zeer vriendelijk te woord gestaan, en men is zeer deskundig.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en deskundige benadering, prettig. Schrok wel wat van de kosten, dat weerhoudt me nog om de stap te maken. Ik hoor lagere kosten bij kennissen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Adviseur met goede kennis van zaken, echter werd niet echt goed geluisterd naar wat wij wensten en de eerste berekening was naar onze mening niet helemaal wat wij wilden. Wij hebben dit terugkoppeld maar helaas wachten wij na 2 weken nog steeds op een nieuwe berekening.

• Afspraken nakomen

Fijn gesprek gehad met de advieseuse, is direct aan de slag gegaan en liet de volgende dag al van zich horen over hoe en wat, super service.

• Afspraken nakomen

Professionele en deskundige adviesgesprekken gehad met Desirée de Bondt. Ook t.a.v. onze vraag het advies mede te baseren op de situatie dat ik op enig moment kom te overlijden en het financieel voor mijn echtgenote goed betaalbaar blijft voor de door ons te sluiten hypotheek uit het dan geldende Nabestaandenpensioen dat zij dan verkrijgt van mijn pensioenfonds, het ABP. Desirée wees ook duidelijk op de financiële grenzen om naast een goede woonsituatie die onze laatste woonbestemming moet zijn ook een goede balans moet zijn tot het door ons gewenste leefcomfort. Kortom, zodra wij helderheid hebben over de verkoop van onze huidige woning, de aankoop van ons nieuwe appartement en de te kiezen hypotheek dan zullen wij zeker contact met Desirée opnemen om het een en ander voor ons definitief te willen regelen. Onze korte ervaring met haar is mede gestoeld op de eerdere ervaringen van onze twee zoons en schoondochters met Desirée.

• Afspraken nakomen

Heel erg goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Ik kan( en zal) iedereen de Van Bruggen Adviesgroep aanraden.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht

Filter op Taal