Erg prettig geholpen

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk

• Afspraken nakomen

We zijn heel goed geholpen en goed geadviseerd

We zijn uitstekend op de hoogte gebracht van de mogelijkheden, die er waren om onze hypotheek aan te passen, c.q. te verhogen.

Expertise en vriendelijkheid!

Zeer goed geholpen met mijn eerste hypotheek. Voor alle vragen kon ik terecht, en zelfs over randzaken werd goed meegedacht. Zeer prettig bedrijf!

• Afspraken nakomen

Er is veel werk voor ons verricht om een passende hypotheek te vinden..

We hadden namelijk een kleine hypotheek nodig. maar die was niet overal beschikbaar. Wij zijn zeer tevreden.

Fijne professionele steun

Wat een verademing. Professioneel realistisch prettig flexibel respectvol. Het was een spannende tijd, maar met de ondersteuning en begeleiding van Desiree, van van Bruggen Advies Groep, is het gelukt!

• Afspraken nakomen

Zeer kundig en geduldig geholpen door Desirée

Prettig geholpen bij het verhogen van onze hypotheek. Fijn meegedacht over de mogelijkheden en grenzen. En over de beste manier van financieren voor onze situatie. Hele fijne samenwerking.

Goed advies op maat

Zeer prettige adviseurs die weten waar ze over praten. Denken ook wel eens buiten hun kunnen en weten mooie constructies om bepaalde doeleinden te behalen.

• Afspraken nakomen

Geven goed advies en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt

• Afspraken nakomen

Snel, duidelijk en zeer vriendelijk

V bruggen advies groep is altijd zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij vragen heb je direct iemand aan de lijn en of email dezelfde dag vaak nog reactie.

• Afspraken nakomen

Altijd behulpzaam en snelle reactie

Al vaker zaken gedaan Desiree. Ze is altijd bereid om te helpen en mee te denken. Ook in communicatie duidelijk. Ze pakt vragen snel op. Een prettige samenwerking.

Zoals altijd goed

Desiree en Janette staan altijd klaar voor je en hebben altijd een prima service en advies. Ook het sociale praatje is altijd leuk en gemeend. Oftewel zoek niet verder!

• Afspraken nakomen

al mijn vragen werden beantwoord.

• Afspraken nakomen

Een schijnbaar eenvoudige omzetting van de hypotheek naar een nieuw huis, blijkt in praktijk heel lastig. Dit vooral vanwege alle regels, die de hypotheekverstrekker heeft en het feit dat we gaan samenwonen. Van Bruggen (Desirée de Bondt) helpt ons hier prima doorheen.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, snel en zeer kundig

Vanaf het eerste contact had ik al een goed gevoel bij Desirée en dat is zo gebleven. Ze heeft me, samen met haar collega, snel en kundig geholpen. Ik wilde graag ontlast worden en dat is precies wat ze gedaan heeft.

Fantastisch geholpen

Aardige vrouw fantastisch geholpen

• Afspraken nakomen

Als ik en vraag heb of informatie nodig wordt je altijd vriendelijk geholpen en als ze wat kunnen doen en regelen staan ze voor je klaar en goede en slechte tijden wij zijn heel tevreden al vanaf 1998 klant ook als je nieuwe klanten aanbrengt

• Afspraken nakomen

Prettig en eerlijke advies.

Duidelijk advies en snelle afhandeling.

• Afspraken nakomen

Goed advies op een professionele, heldere en verfrissende manier.

Wij zijn heel tevreden over de heldere uitleg, de professionele begeleiding en afhandeling en de prettige persoonlijke omgang met betrekking tot ons gevraagde advies. Desiree geeft ons duidelijkheid in de te nemen stappen.

Persoonlijk, adequaat en deskundig

Desiree is snel en betrokken. Ze neemt de tijd voor ons en voorziet ons terplekke van een goed advies. Desiree is toegankelijk en gaat uitgebreid in op onze vragen, als iets niet duidelijk is. Ze leeft zich goed in.

Nemen de tijd

Ik kwam voor een oriënterend gesprek, en ze namen echt de tijd om alles goed door te nemen en uit te leggen. De vragen die ik had zijn allemaal beantwoord, en het was een fijn gesprek.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Geweldige advisuren

Heel snel en scherp bij het regelen en helpen van alle financiële zaken.

GOED GEHOLPEN

Goed ontvangen deskundigheid gaf waar ik om vroeg en deskundigheid.

Fantastische super professionals!!

Kan hier kort en duidelijk over zijn. Een fantastisch team die verstand van zaken heeft en alles tot in de puntjes verzorgd. Hulde!! Robby Stal

• Afspraken nakomen

Desirée zorgde ervoor dat ik me, vanaf de start van ons contact, op mijn gemak voelde. Ze zocht alles voor me uit, belde en mailde mij wanneer nodig en legde alles in gewone mensentaal aan me uit. Ik voel me echt serieus genomen en ben geholpen op een manier die bij mij past.

• Afspraken nakomen

Super snel en heel vriendelijk

Werden snel geholpen,duidelijke uitleg en erg vriendelijk. Onze zoon en dochter zijn hier ook geweest voor de hypotheek,waren/zijn ook zeer tevreden.

Over Van Bruggen Adviesgroep