Volhardend en vriendelijk

Snelle reacties op vragen e.d. Goede uitleg. Volhardend in het bereiken van resultaten Vriendelijk in het contact.

als fijn ervaren

Ik kwam met mijn vraag bij Desiree de Bondt en had niet veel vertrouwen erin dat ik de hypotheek op mijn naam zou krijgen omdat de mediator mij dit verteld had, echter luisterde Desiree naar mijn verhaal en is aan de slag gegaan en stelde mij al snel gerust ik heb het samen werken als prettig ervaren zeker als je in een moeilijke periode zit van scheiding en loslaten. Dit is de 2e keer dat wij via van bruggen een hypotheek afsluiten en beiden keren als positief ervaren

• Afspraken nakomen

Een prettig kennismakingsgesprek wat vertrouwen geeft

Desirée luistert en geeft al adviezen die vertrouwen geven voor de toekomst

Super tevreden

Heel erg professioneel, persoonlijk betrokken en betrouwbaar

• Afspraken nakomen

Met een nogal lastige situatie denkt Desiree fantastisch mee. We voelden ons geholpen met de juiste kennis en kunde. Super bedankt Desiree voor jouw expertise!

Zeer prettig geholpen

Wij zijn zeer prettig geholpen, er werd alle tijd voor ons genomen. Goede informatie en advies gekregen.

• Afspraken nakomen

Gewoon top met uitstekende service.

Desiree is een uitstekende hulp die overal uitleg en voorbeelden geeft. Is ook altijd beschikbaar voor alle info voor hypotheek en alle geldzaken die bij een huis horen.

Top service!

Geen vraag is te gek, en het wordt snel beantwoord! :-)

Vriendelijk en behulpzaam.

Snel ,behulpzaam en deskundig.

• Afspraken nakomen

Zorgeloze ervaring bij het kopen van ons eerste huis

Wij zijn bij het kopen van onze eerste woning fantastisch geholpen door Desirée en Janette. Naast dat wij informatie aan moesten leveren hebben wij geen moment omkijken of zorgen gehad tijdens het proces. Hierdoor voelde het soms bijna alsof het té soepel ging. Al met al een erg fijne ervaring die ik iedereen zou aanbevelen. Ook de communicatie verloopt vlot en met iedere vraag de we hadden tijdens het proces zijn we enorm goed geholpen.

Vriendelijk behulpzaam deskundig

Feitelijk en empatisch gesprek

Ik ging weg met een gevoel dat ik goed gehoord was, en met vertrouwen om verder met Van Bruggen een traject in te gaan, wanneer dat gaat spelen. Het was veel informatie om in korte tijd te bespreken en toch voelde niks gehaast of overgeslagen. Dat waardeerde ik enorm.

Vertrouwd

Ik dacht in eerste instantie dat ik het wel alleen kon regelen. Op advies van mijn aankopend makelaar heb ik contact gezocht met Van Bruggen Adviesgroep, Desirée. Vanaf het eerste moment voelde het goed en vertrouwd. Alles eerlijk en duidelijk uitgelegd. Achteraf gezien had ik het nooit alleen gekund. Heel blij en opgelucht dat het allemaal geregeld werd, zonder zorgen. Dank daarvoor.

Uitstekend kundig advies

Sympathieke adviseuse die goed luistert en dan adviezen en mogelijkheden aandraagt.Duidelijke uitleg en interactie. Zullen zeker in de toekomst gebruik maken van de expertise van de Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht.

Erg prettig geholpen

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk

• Afspraken nakomen

We zijn heel goed geholpen en goed geadviseerd

We zijn uitstekend op de hoogte gebracht van de mogelijkheden, die er waren om onze hypotheek aan te passen, c.q. te verhogen.

Expertise en vriendelijkheid!

Zeer goed geholpen met mijn eerste hypotheek. Voor alle vragen kon ik terecht, en zelfs over randzaken werd goed meegedacht. Zeer prettig bedrijf!

• Afspraken nakomen

Er is veel werk voor ons verricht om een passende hypotheek te vinden..

We hadden namelijk een kleine hypotheek nodig. maar die was niet overal beschikbaar. Wij zijn zeer tevreden.

Fijne professionele steun

Wat een verademing. Professioneel realistisch prettig flexibel respectvol. Het was een spannende tijd, maar met de ondersteuning en begeleiding van Desiree, van van Bruggen Advies Groep, is het gelukt!

• Afspraken nakomen

Zeer kundig en geduldig geholpen door Desirée

Prettig geholpen bij het verhogen van onze hypotheek. Fijn meegedacht over de mogelijkheden en grenzen. En over de beste manier van financieren voor onze situatie. Hele fijne samenwerking.

Goed advies op maat

Zeer prettige adviseurs die weten waar ze over praten. Denken ook wel eens buiten hun kunnen en weten mooie constructies om bepaalde doeleinden te behalen.

• Afspraken nakomen

Geven goed advies en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt

• Afspraken nakomen

Snel, duidelijk en zeer vriendelijk

V bruggen advies groep is altijd zeer behulpzaam en vriendelijk. Bij vragen heb je direct iemand aan de lijn en of email dezelfde dag vaak nog reactie.

• Afspraken nakomen

Altijd behulpzaam en snelle reactie

Al vaker zaken gedaan Desiree. Ze is altijd bereid om te helpen en mee te denken. Ook in communicatie duidelijk. Ze pakt vragen snel op. Een prettige samenwerking.

Zoals altijd goed

Desiree en Janette staan altijd klaar voor je en hebben altijd een prima service en advies. Ook het sociale praatje is altijd leuk en gemeend. Oftewel zoek niet verder!

Vrieseweg 82

3311 NX Dordrecht