Goede service, erg klantgericht en voorzien van goed advies!

Wij zijn erg goed geholpen door Desirée. Ze heeft ons van goed advies voorzien en we konden altijd bij haar terecht met onze vragen. Dit kan nog steeds. We zijn blij dat dat we voor haar gekozen hebben en het adviestraject is erg netjes behandeld en afgehandeld door Desirée. Dit hebben we eerder bij een andere partij anders meegemaakt. We raden haar zeker aan!

Geweldig!!

Hartelijk, betrokken en energieke aanpak. Dit met oog voor de zakelijke belangen. Grote inzet om alles geregeld te krijgen. Kortom een service die uniek is! Blij en aangenaam verrast met dit contact.

• Afspraken nakomen

Keurige nette vriendelijke begeleiding van begin tot einde passeren hypotheekakte

Desiree heeft ons (inclusief mijn moeder) uitstekend geholpen. Goed luisteren naar onze wensen, geduldig en vakkundig.

goede service en betrouwbaar

ik vind dat we serieus genomen worden en er wordt ruim tijd besteed aan uitleg van een product.

• Afspraken nakomen

Uitstekend en vriendelijk advies gekregen

Prettig gesprek gehad in een ontspannen sfeer. Antwoord gekregen op de vragen die wij hadden.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Prima advies en financieel plan.

Een deskundige kijk of ons financieel beleid.

• Afspraken nakomen

Nemen de tijd voor je en zijn erg vriendelijk!

Heel prettig geholpen.

Top advies

IK wilde bepaalde mogelijkheden onderzoeken wat mij hypotheek betrof. Het uiteindelijke advies was super ook al betekende dat voor van bruggen niet direct we zaken konden doen.

• Afspraken nakomen

Staan altijd voor mij klaar, zoeken de juiste oplossing

Al jarenlang een goede relatie met Van Bruggen Advies. Zoeken altijd een oplossing, en geven goede raad mee op weg. Zijn eerlijk in hun beoordeling.

• Afspraken nakomen

Altijd meedenkend en persoonlijk contact.

Altijd snel reactie, meedenkend, ze weten wie je bent. Heel fijn. Ik heb nu voor de 3e keer gebruik gemaakt van jullie diensten en heb er niet eens aan getwijfeld om bij iemand anders advies aan te vragen.

• Afspraken nakomen

Goed advies, snelle afhandeling en korte lijnen!

Duidelijke uitleg, korte lijnen en genoeg ervaring in huis om het beste advies te kunnen geven! Alles wordt in alle rust uitgelegd en de klant staat centraal.

Meer dan goed geholpen !

Zeer betrokken bij de situatie. Geen vraag blijft onbeantwoord. Erg prettig contact. Zijn uiterst tevreden.

goed en duidelijk advies

We zijn goed voorgelicht en hebben een duidelijk advies gekregen, en tevens een goede ondersteuning bij verdere stappen

• Afspraken nakomen

Goed en heel prettig geholpen

Positief en deskundig. Geen nee accepteren van verzekeringsmaatschappij maar met goed gevolg klacht indienen. Top

Professioneel

Geven goed advies en regelen het voor je

• Afspraken nakomen

De hypotheekadviseur Desiree is erg duidelijk, snel en vriendelijk. Ze heeft ons goed voorgelicht over de verschillende hypotheekvormen en staat altijd klaar bij vragen of onduidelijkheden. De verzekering is een andere tak, helaas zijn hier een paar keer wat dingen mis gegaan waardoor we zelf erachteraan moesten. Uiteindelijk naar tevredenheid geregeld.

Voortreffelijk

vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het was een duidelijk advies, ik moet het een en ander bij een notaris regelen.

• Afspraken nakomen

Had enkele vragen en kon op korte termijn terecht en ben correct geholpen.

Ben zeer goed en door een deskundige geholpen. Heeft ons een goed advies gegeven voor wat mogelijkheden in de toekomst.

• Afspraken nakomen

Wij zijn heel goed geholpen met advies en de financiering van ons nieuwe huis. Heldere uitleg en goede en zeer vriendelijke communicatie. Uitstekende begeleiding! We zijn erg blij met Desiree en Janette

• Afspraken nakomen

Duidelijke en heldere advisering in een ontspannen, respectvolle, setting.

De eerste kennismaking met mevr. De Bonth gaf een goede indruk. De advisering vond in alle rust plaats, waarbij de tijd werd genomen voor het doorspreken van de wensen, vragen en mogelijkheden, resulterend in een duidelijk verhaal als opstap naar de aankoop van een woning. Compliment!

• Afspraken nakomen

Ik ben perfect geholpen bij mijn financiële zoektocht

Er is steeds goed duidelijk gemaakt wat er moest gebeuren. De aanvraag voor de hypotheek en de verzorging van de aan te leveren stukken was zeer goed. Goede uitleg als ik iets niet begreep. Van het begin tot het eind heb ik me in zekere handen gevoeld.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, Adequaat, voorzien van juiste informatie, eerlijk en openheid.

• Afspraken nakomen

Wij zijn perfect geholpen.

Wij hadden voorheen niet niet verwacht dat we zo goed geholpen zouden zijn Onze compliment aan Desiréé

Ontzorging ten top!

Met vertrouwen heb ik een hypotheekaanvraag neergelegd bij Desirée en samen met haar collega Jeanet heeft zij mij totaal ontzorgd. Goede adviezen, vergelijkingsmateriaal, uitleg in taal die ik begrijp en uiteindelijk tot resultaat een mooie hypotheek waardoor ik weer een mooi eigen plekje kan creëren in mijn nieuwe woning. Hartelijk dank daarvoor en fijn dat ik altijd bij jullie terecht kan en dat jullie snel reageren, terugkoppelen, voorkoppelen en het geduld hebben om uitleg te geven.

• Afspraken nakomen

Er zelf bovenop zitten om foutjes te voorkomen

Erg vriendelijk ontvangen. De eerste indruk was goed. We hadden ook een goede referentie gekregen dus vandaar onze keuze voor dit kantoor. Helaas gingen er bij de offerte een paar dingen mis. In de berekening zaten verwisselingen. We hebben zelf dingen moeten aandragen die gunstiger voor ons uitkwamen en dat verwacht je niet voor een gerenormeerd kantoor. De adviseur heeft dit ook toegegeven. Uiteindelijk is de hypotheek wel tot stand gekomen, maar helaas hebben we niet echt een goed gevoel over de gang van zaken.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.