Ik heb gekregen wat ik wou hebben

Ik heb geen problemen opgelopen

Super advies en hulp

Heb super advies en hulp gehad met de aankoop van een woning. Ze zijn heel vriendelijk en komen alle afspraken na. Kan ze zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Ervaring alleen maar positief!

Advies/informatie was duidelijk . Goed bereikbaar bij vragen. Klantvriendelijk.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Top Service!

Bas heeft ons goed geholpen. Door zijn ervaring en vakkundigheid hebben wij nu een mooie huis. Wij kunnen altijd bij hem terecht. Hij heeft ons goed geadviseerd en zijn service is uitstekend. Ik raad iedereen aan om door hem geadviseerd te worden, vooral in deze tijd. Kortom we zijn super tevreden. Ook door de snelle hulp/ reactie van Carla. Bedankt!

Deskundig en vriendelijk

Dit zou ons eerste koophuis worden en we hadden geen verstand van hypotheken. Bas gaf een eerlijk advies en heeft ons geel erg goed geholpen bij het bieden op ons huis. Als we vragen hadden werd er direct gereageerd door iedereen. Altijd bereidt om te helpen, zelfs in het weekend of avond. Zeer deskundig, vriendelijk en betrouwbaar.

• Afspraken nakomen

Prima dienstverlening, menselijke maat waar tijd wordt genomen voor de klant.

Dit was de 3e keer dat we met Bas te maken hadden en wederom een prima dienstverlening ervaren. Je merkt echter ook wel dat het zo druk is dat er kleine foutjes insluipen. Je moet zelf ook echt wel alert blijven, maar dat vind ik ook wel logisch. Het gaat tenslotte om je eigen situatie/geld. Het is heel fijn zoals Bas met je meedenkt en daar ook echt de tijd voor neemt. Het administratieve proces daarachter is nog wel eens iets waar meer aandacht aan zou mogen worden besteed. Maar overall blijf ik een prima indruk houden van deze financiële dienstverlener !

Super vriendelijk

Wij zijn super vriendelijk ontvangen voor het adviesgesprek. Wij kregen duidelijke informatie en er werd echt de tijd genomen om het ons allemaal uit te leggen. Na het vinden van een huis werden al onze zorgen uit handen genomen en werd de hypotheek van A-Z geregeld.

• Afspraken nakomen

We zijn altijd serieus genomen en dat is fijn.

We zijn prettig en goed geholpen en ze heeft alles voor ons gedaan wat we gevraagd hebben en ze stond altijd voor ons klaar en dat gaf ons een goed gevoel.

Super geholpen, aanrader!

Fijne ervaring, uitgebreid en deskunding advies. Alles tot in details uitgelegd en op vragen heel snel antwoord Aanrader voor iedereen!

Fantastisch!

Bas heeft ons echt enorm goed geholpen. Niet alleen was hij onze financieel adviseur, maar fungeerde hij ook als onze aankoopmakelaar. Mede dankzij deze formule en zijn hulp hebben wij in de Spaarndammerbuurt in deze bizarre huizenmarkt ons droomhuisje weten te bemachtigen. Van Bruggen werkt zeer professioneel. Daarnaast zijn Bas en zijn team uiterst vriendelijk, ze denken echt met je mee en zijn altijd goed bereikbaar. Kan niet anders dan hun aanbevelen! En nogmaals bedanken!

• Afspraken nakomen

Prettige en persoonlijke begeleiding, en ter zake kundig.

Zie boven

• Afspraken nakomen

Open, ontspannen en goed advies

Voor open, ontspannen en goed advies ben je bij Bas en de team aan het juiste adres. Bas luistert naar je wensen en zoekt wat je nodig hebt. De keuzes worden met calculaties onderbouwd. De team helpt je goed met uitleg en controle van documenten. Grote vragen, kleine vragen, maakt niet uit ze staan er open voor om duidelijkheid te verschaffen. Bij spoed zijn ze extra alert. Ondanks financiele zware keuzes die gemaakt moeten worden ervaarde ik het proces ontspannen, omdat je weet dat je in goede handen bent.

Vriendelijke ontvangst

Financieel technisch,onderbouwd advies ,alle tijd nemend. Je legt de wensen op tafel en dan gaan ze aan de gang.

5 sterren zeggen genoeg.

Zie bovenstaand.

Geweldige service

Zowel Bas, als de rest van het personeel zijn uiterst vriendelijk en voorkomend. De informatie was heel duidelijk en advies was precies op maat en wat wij voor ogen hadden. De afhandeling in zijn geheel was correct en zeer prettig.

• Afspraken nakomen

Correct, kundig en vriendelijk!

Uiterst kundige en vriendelijke mensen. Maken een goede beoordeling van je situatie en adviseren op alle vlakken.

• Afspraken nakomen

Zeer correct en klantvriendelijk team!

Altijd bereikbaar, zeer professioneel en vriendelijke hulpverlening. Door dit team wonen wij over ca 2 weken in ons droomhuis!

• Afspraken nakomen

Financieel sterk doordacht en verrassend advies

Met het oog op een nieuwe woning had ik een bepaalde visie. Door het advies van Van Bruggen houd ik nu veel geld over en tegelijkertijd zijn er meer financiele kansen gecreeerd, dan mijn oorspronkelijke plan "vasthouden aan annuiteiten hypotheek"

• Afspraken nakomen

Bij Van Bruggen is advisering maatwerk!

We zijn vriendelijk en zeer deskundig van advies voorzien; een goed advies dat rekening houdt met onze situatie nu maar ook met zekerheden én onzekerheden in de toekomst.

Betrokken en deskundige begeleiding

Het team van Van Bruggen Amstelveen staat altijd klaar voor de klant en ontzorgt je van A tot Z. Dit is mijn derde woning met hulp van Bas. De verhoging van de hypotheek was binnen een week geregeld met een uitgebreid advies over wat past en wat niet. En ook daarna kan je terecht met vragen bij het team bv over de gevolgen voor jouw belastingaangifte. Superteam waarbij persoonlijk contact de basis vormt!

• Afspraken nakomen

Snel en zeer goed geregeld

Het aanvragen van de hypotheek verliep zeer goed, Barbara heeft het haarfijn en duidelijk uitgelegd en uiteindelijk geregeld. dank jullie wel

Uitmuntend financieel advies

Fantastisch advies, snel en transparant.

• Afspraken nakomen

Snel, to the point, vriendelijk

Voor lastige hypotheek werden toch alternatieven gevonden en snel afgewikkeld. Prettig contact.

Goede financiële voorstellen

Uitermate correcte vriendelijkheid. Goede communicatie met ons

• Afspraken nakomen

Duidelijk en alles wordt geregeld van A tot Z.

Helder eerste gesprek. Goed inzicht van wat er financieel mogelijk is en ook goede uitleg, waarom er voor de optie gekozen is en waarom niet voor de andere. Alles is perfect uitgezocht.

Amsterdamseweg 576 1181 BZ Amstelveen

Over Van Bruggen Adviesgroep