Goed en snel advies!

Barbara is deskundig en denkt mee. Ik kan op haar vertrouwen!

Helder en duidelijk

Barbara heeft ons heel goed geholpen. We weten goed waar we aan toe zijn en willen haar bedanken voor de heldere en fijne uitleg!

Best advisers ever!

Quick and effective! Highly recommended!

• Afspraken nakomen

Een vriendelijke en deskundige adviseur

Een open en eerlijk gesprek over het al dan niet oversluiten van een hypotheek. De adviseur kwam tot de conclusie dat het geen voordeel opleverde en gaf een goed advies over de voor en nadelen van het gedeeltelijk aflossen.

Erg duidelijk advies

Een goed advies duidelijkheid alom, begripvol en eerljk over wat mogelijk en wat niet! Kortom geeft advies wat pas bij jou, je word gehoord hen begrepen, en er wordt je niks opgedrongen.

• Afspraken nakomen

Professioneel, beleefd, oog voor details

Ik ben zeer tevreden met de service een advies die ik heb gekregen. Mijn adviseur was goed voorbereid en had een antwoord voor al mijn vragen. Ze was professioneel, deskundig en beleefd. Ik ga zeker nog terug!

• Afspraken nakomen

Aangezien wij in Spanje overwinteren is de gehele transactie, met mail verkeer, voorbereid door onze zoon in overleg met Bas van van Bruggen Adviesgroep die elkaar al zo’n 20 jaar kennen het enige wat wij hebben gedaan is het tekenen van de contracten. Het gehele proces is naar alle tevredenheid verlopen. MVG. F.Wagner en H.Wagner-Haremaker

• Afspraken nakomen

Wij zijn professioneel, geduldig en betrokken geholpen door Bas en zijn betrokken secretaresse

Kan niet beter baar mijn mening!

• Afspraken nakomen

Goede begeleiding en vakkundig advies

Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen, heeft ons goed begeleid en vakkundig advies gegeven over onze hypotheek. Door van te voren goed door te spreken met de adviseur wat onze wensen en mogelijkheden waren konden we (zeer) snel handelen op het moment dat wij ons droomhuis zagen. Mede hierdoor hebben wij het huis kunnen kopen! Dank hiervoor

• Afspraken nakomen

Goede adviseurs met ervaring en brede expertise op financieel gebied

Ook goed op de hoogte van de benodigde stukken voor aanvraag van een hypotheek voor woning van ondernemers. Dank voor al jullie advies en prettige samenwerking.

• Afspraken nakomen

Voor de tweede keer gebruik van de diensten, zeer tevreden

In korte tijd voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van Van Bruggen Amstelveen. Dossier was bekend en we konden snel terecht, ook in de corona tijd was Bas en Carla telefonisch te bereiken en alles goed afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen, ik had dit niet zelf gekund.

Ik werd uitgekocht en ging zelf een nieuwe woning kopen. Je zit dan en met complexe hypotheek oplossingen en met timing. Plus nog uitzonderingen waarvoor je in aanmerking komt omdat je uit elkaar gaat. Van Bruggen hielp ook met aankopen en dat maakte het voor mij ook makkelijker. Ik ben keurig geholpen, duidelijk geïnformeerd en ze hebben het maximale en meest gunstige voor mij kunnen regelen. Ook toen het regelwerk complexer werd was van Bruggen al bezig om alles op orde te maken. Ik wist goed waar ik aan toe was en waar ik voor tekende en dat scheelde mij enorm veel stress en zorgen. Ook als ik tussendoor vragen had werd er altijd de tijd genomen om het samen nog een keer door te nemen. Heb nu een hele gunstige hypotheek en een leuke woning. :-)

• Afspraken nakomen

En goed advies bij het oversluiten van de hypotheek

Prima advies van het team van Van Bruggen in Amstelveen.

Dat ik weer gekozen heb voor Van Bruggen zegt alles

Als digibeet heb ik zeer veel hulp gehad van Carla bij het verkrijgen van de benodigde gegevens. Een helder advies en offerte gekegen van Bas. Een snelle realisatie van mijn hypotheek.

• Afspraken nakomen

Bijzonder dankbaar voor het advies en de begeleiding

Bas, Barbara en Carla hebben ons erg goed geholpen met ons eerste koophuis, het oversluiten van de hypotheek en het bouwdepot. Zij hebben ruime ervaring op financieel gebied en dat van de huizenmarkt in combinatie met een mooi breed netwerk aan experts. Hierdoor maken zij deze belangrijke ervaring waardevol maar ook persoonlijk. De communicatie is open en eerlijk, waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Ik hecht veel waarde aan hun inzichten en heb veel vertrouwen in hun advies. Als er een volgende keer komt, dan doen we dat weer bij hen en ik adviseer anderen dat ook te doen.

Perfecte service!

Na een bijna verloren hypotheek via een ander adviesbureau moesten mijn vrouw en ik op de valreep een andere adviseur zoeken. Op korte accurate wijze heeft de Van Bruggen adviesgroep ons uitstekend snel geholpen met de gecompliceerde aanvraag. Waarbij op gepaste wijze advies aan ons is gegeven. Zonder Van Bruggen was het huis nu verloren geweest, eeuwig dankbaar voor de geweldige inzet. (Die tevens ook in de weekenden heeft plaats moeten vinden om alles tot een succes te laten aflopen). Perfecte service!

Zo wil je het hebben!

Vakkundig en slim geholpen door Carla en Bas wat ons een hoop geld gaat besparen de komende jaren.

• Afspraken nakomen

Uitstekende service en constructieve gespreksvoering

Zeer goed geholpen door onze adviseur van van Bruggen. Als starters waren wij vrij onwetend op het gebied van het kopen van een huis en alles wat daarbij komt kijken. We zijn zeer goed geholpen en zouden van Bruggen zeker aanraden.

• Afspraken nakomen

Super service, snel en persoonlijk

We zijn erg goed geholpen door Bas en Carla. Ze nemen de tijd, reageren snel en hebben een persoonlijke aanpak. Zeer fijne ervaring, bedankt voor jullie hulp! Hartelijke groet Ray & Maaike

Persoonlijk

Barbara heeft ons op een hele betrokken en deskundige manier geadviseerd en begeleid. Hierbij heeft zij bij de hypotheekgever maximaal kansen weten te benutten die onze financiële situatie bood met een op maat vormgegeven hypotheek.

• Afspraken nakomen

Persoonlijke service, overal aan gedacht

Wij zijn heel fijn geholpen door Bas en Carla. Zeer deskundig, nemen uitgebreid de tijd, en komen afspraken na. Deadlines werden wij altijd op tijd en proactief voor gewaarschuwd. Als kers op de taart werden wij een paar dagen voor de overdracht gebeld door Bas om te checken of we nog vragen hadden en alles goed ging. Top

• Afspraken nakomen

Vol vertrouwen hebben we de hypotheek aan Van Bruggen overgelaten en ook dit keer was het uitstekend

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en zeer bekwame adviseur

Geholpen net oversluiten hypotheek. Denkt altijd met je mee en komt met passende oplossingen.

Uitstekend, kan niet beter

Wij werden heel deskundig en prettig geadviseerd door Barbara. Haar advies was voor ons heel begrijpelijk, zij nam alle tijd om het ons uit te leggen.

Over Van Bruggen Adviesgroep