Excellent!

Very professional and experienced people . I recommend

• Afspraken nakomen

Fijn gesprek gehad met deskundig advies. Tevreden.

Zie boven

• Afspraken nakomen

Fantastisch duidelijk en eerlijk advies

Vrijblijvend informerend gesprek gehad. Duidelijk en goed advies

• Afspraken nakomen

Uitstekende voorlichting, kundig en vriendelijk!

Uitstekende voorlichting, kundig en vriendelijk!

Gewoon top.

Alles werd door genomen tijdens het oriëntatie gesprek. Het gaf voor ons als starters een goed overzicht welke mogelijkheden wij hebben. Dit geeft veel geruststelling.

Uitstekende advisering

Wij overwegen een huis te kopen en vroegen ons af welke fiscale afwegingen hierbij te maken. De adviseur van Van Bruggen Adviesgroep heeft ons hierbij uitstekend en vakkundig geholpen.

Snel adeqaat en duidelijk

Eerder al zeer proffesioneel geholpen. Nu weer goed gevoel bij de intake.

Positieve

Op alle vragen kreeg ik professionele antwoorden

heel goed

heel goede ervaring

• Afspraken nakomen

Prima, informatief gesprek gehad met Thymo.

Zie boven

Fijn informatief gesprek!

Goed! Hopelijk kan ik wanneer nodig een hypotheek aanvragen van desbetreffende hoogte

• Afspraken nakomen N.v.t.

Erg behulpzaam en duidelijk

Prima gesprek

Prima gesprek

klantgericht

Luisteren en heel goed inspelen op de situatie. ondersteuning gericht op de klant. Eigen gewin ondergeschikt aan resultaat voor de klant

Uitstekende ervaring!

Ik ben zeer te spreken over het advies Van Bruggen Adviesgroep. Er werd kundig advies gegeven en goed meegedacht over dergelijke vraagstukken en mogelijke oplossingen werden aangedragen. Erg fijn, dank!

goede service, zeer tevreden

Je wordt goed en snel geholpen. Gaan meteen aan de slag, snel antwoord op je vraag. Tijdens het aanvragen van een hypotheek houden ze je tussendoor via mail op de hoogte of wanneer nodig tussendoor een belletje. Zeer tevreden over Van Bruggen Amstelveen.

• Afspraken nakomen

Eerlijk antwoord op mijn vraag en doorverwezen.

Vriendelijke ontvangst, prettig gesprek en goed advies voor mijn vragen.

• Afspraken nakomen

Giga hoge kosten, te hoge rente en verkeerde product

Ik wilde graag de overwaarde van mijn huis in brokjes kunnen opeten. Helaas moest alles in 1x, dus onnodige kosten. Zowel 1250 voor bemiddeling als voor advies en te hoge rentes. Wij zien dus voorlopig af van het op deze wijze opeten van ons huis.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Wat vervelend om te horen. Ik snap dat u voor een bepaalde oplossing kwam. Helaas was die oplossing bij u persoonlijk niet mogelijk. Daarom heb ik een alternatief aangeboden. Dat was niet wat u wilde en dat is natuurlijk ook uw goed recht. Mbt de hoge rente, ja die is inderdaad flink omhoog gegaan het afgelopen jaar, daar kunnen we weinig aan veranderen. Ik wens u nog veel woonplezier!

Meedenkend

Prettig gesprek gehad.

Positive

Vriendelijke

Vriendelijke service, gedetailleerde informatie

Een gesprek gehad met Barbara, kon online, zeer vriendelijk en kundig

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg en klantvriendelijk.

Ik had een oriëntatie gesprek met Thimo. Thimo verstaat zijn vak en heeft mij zeer goed geïnformeerd over de verschillende diensten en mogelijkheden die van Bruggen kan aanbieden aan ons.

• Afspraken nakomen

De uitleg van Barbara was echt perfect. Vooral het meedenken over mijn situatie was Toppie. Mijn dank is zeer groot.

Prettig en flexibel adviesgesprek

We konden op korte termijn langsgaan en ze waren zeer flexibel qua tijden. Dank vooral aan Barbara, die ons uitstekend geholpen heeft en alle tijd nam om ons alles uit te leggen!

Over Van Bruggen Adviesgroep