Correct, kundig en vriendelijk!

Uiterst kundige en vriendelijke mensen. Maken een goede beoordeling van je situatie en adviseren op alle vlakken.

• Afspraken nakomen

Zeer correct en klantvriendelijk team!

Altijd bereikbaar, zeer professioneel en vriendelijke hulpverlening. Door dit team wonen wij over ca 2 weken in ons droomhuis!

• Afspraken nakomen

Financieel sterk doordacht en verrassend advies

Met het oog op een nieuwe woning had ik een bepaalde visie. Door het advies van Van Bruggen houd ik nu veel geld over en tegelijkertijd zijn er meer financiele kansen gecreeerd, dan mijn oorspronkelijke plan "vasthouden aan annuiteiten hypotheek"

• Afspraken nakomen

Bij Van Bruggen is advisering maatwerk!

We zijn vriendelijk en zeer deskundig van advies voorzien; een goed advies dat rekening houdt met onze situatie nu maar ook met zekerheden én onzekerheden in de toekomst.

Betrokken en deskundige begeleiding

Het team van Van Bruggen Amstelveen staat altijd klaar voor de klant en ontzorgt je van A tot Z. Dit is mijn derde woning met hulp van Bas. De verhoging van de hypotheek was binnen een week geregeld met een uitgebreid advies over wat past en wat niet. En ook daarna kan je terecht met vragen bij het team bv over de gevolgen voor jouw belastingaangifte. Superteam waarbij persoonlijk contact de basis vormt!

• Afspraken nakomen

Snel en zeer goed geregeld

Het aanvragen van de hypotheek verliep zeer goed, Barbara heeft het haarfijn en duidelijk uitgelegd en uiteindelijk geregeld. dank jullie wel

Uitmuntend financieel advies

Fantastisch advies, snel en transparant.

• Afspraken nakomen

Snel, to the point, vriendelijk

Voor lastige hypotheek werden toch alternatieven gevonden en snel afgewikkeld. Prettig contact.

Goede financiële voorstellen

Uitermate correcte vriendelijkheid. Goede communicatie met ons

• Afspraken nakomen

Duidelijk en alles wordt geregeld van A tot Z.

Helder eerste gesprek. Goed inzicht van wat er financieel mogelijk is en ook goede uitleg, waarom er voor de optie gekozen is en waarom niet voor de andere. Alles is perfect uitgezocht.

• Afspraken nakomen

Heel vakkundig en betrouwbaar!

Vriendelijk en helder advies, een correcte snelle afhandeling.

Deskundig

Zeer positieve ervaring met Van Bruggen in Amsterdam. De heer Abbenhuis is zeer deskundig en weet het goed uit te leggen.

• Afspraken nakomen

Bas Abbenhuis nam uitgebreid de tijd voor ons en had een goed onderbouwd verhaal. Hij wist onze vraag van verschillende kanten te bekijken en kon e.e.a. duidelijk toelichten. Hij kon goed met ons meedenken. Uiteindelijk was zijn advies (tot onze verrassing) om nog even te wachten met een opdracht, waarbij hij liet zien eerlijk te zijn en ons belang voorop te zetten.

• Afspraken nakomen

Volledige visie op de hypotheek mogelijkheden

Bas heeft heel veel ervaring en dat kan je merken. Alles wordt heel goed uitgelegd zodat je een beslissing kunt nemen over welke optie het best bij je past. Vanwege COVID-19 duurde het allemaal wat langer maar dat lag niet aan Van Bruggen en zeker niet aan Bas!

Duidelijk en transparant advies

Het advies was duidelijk. Verstand van zaken. Uitgebreid en veel situaties die zouden kunnen voorkomen werden in kaart gebracht. Makkelijk bereikbaar via 06 en e-mail. Extra advies, na onvoorziene zaken, werd zonder extra kosten gegeven. We hebben een goed gevoel over onze afgesloten hypotheek.

Heel tevreden

Na het eerste bezoek al gelijk een prettig gevoel en vertrouwen mbt. ons verzoek over een nieuwe persoonlijke financiering.

• Afspraken nakomen

Professionele houding en persoonlijke aandacht

Uitdieping verwachtingen Heldere uitleg Goede afspraken

• Afspraken nakomen

Bas abbenhuis heeft ons goed ontvangen, adequaat geholpen en zeker een enorme toegevoegde waarde

Beste, 2de maal dat we met Bas Abbenhuis aan tafel hebben gezeten; destijds voor onze aankoop in amsterdam, nu voor de verkoop en de 2de aankoop in vught. Zeer vriendelijk, adequaat, altijd bereid en bereikbaar, simpele jip & janneke taal (maakt ons leven ook een stuk makkelijker:)) en uiteindelijk een perfect eindresultaat. Ik zou bas zeker aanbevelen Groet Mijke en Merlijn

• Afspraken nakomen

Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen is zeer deskundig en snel.

Voor de 2e keer onze adviseur en bemiddelaar bij het kopen van een huis en tevens bij het regelen en in orde maken van de hypotheek. Zeer tevreden over het contact en de bereikbaarheid van het kantoor. Je krijgt altijd snel en goed antwoord op vragen en het voelde weer als zeer betrouwbaar. We zijn ontzettend blij met Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen!

• Afspraken nakomen

wij zijn enorm en tot grote tevredenheid geholpen

Wij zijn enorm en tot grote tevredenheid geholpen door Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen. We zijn er een aantal keer op visite geweest en alles werd voor ons voorgerekend, uitgerekend, uit bedacht, op papier gezet en met ons doorgenomen tot wij het helemaal snapten. Er is ons een hoop stress bespaart gebleven want wij hadden/hebben alle vertrouwen in Dhr. B. Abbehuis. Wij bevelen hem van harte aan bij vrienden en familie. Onze hartelijke dank voor alle goede verzorging

Erg fijn en goed advies

De derde keer dat we van deze adviseur gebruik hebben gemaakt, daar spreek alle vertrouwen in uit. Niet de goedkoopste maar volgens ons wel de beste.

• Afspraken nakomen

Gastvrije ontvangst en een helder en deskundig advies. Nu weet ik precies welke zaken ik moet overwegen om te kunnen besluiten. Ik kom terug bij de aankoop.

• Afspraken nakomen

Professionele en uiterst correcte uitleg. Geduldig en nauwgezet. Uitstekende service.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.