Bas abbenhuis heeft ons goed ontvangen, adequaat geholpen en zeker een enorme toegevoegde waarde

Beste, 2de maal dat we met Bas Abbenhuis aan tafel hebben gezeten; destijds voor onze aankoop in amsterdam, nu voor de verkoop en de 2de aankoop in vught. Zeer vriendelijk, adequaat, altijd bereid en bereikbaar, simpele jip & janneke taal (maakt ons leven ook een stuk makkelijker:)) en uiteindelijk een perfect eindresultaat. Ik zou bas zeker aanbevelen Groet Mijke en Merlijn

• Afspraken nakomen

Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen is zeer deskundig en snel.

Voor de 2e keer onze adviseur en bemiddelaar bij het kopen van een huis en tevens bij het regelen en in orde maken van de hypotheek. Zeer tevreden over het contact en de bereikbaarheid van het kantoor. Je krijgt altijd snel en goed antwoord op vragen en het voelde weer als zeer betrouwbaar. We zijn ontzettend blij met Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen!

• Afspraken nakomen

wij zijn enorm en tot grote tevredenheid geholpen

Wij zijn enorm en tot grote tevredenheid geholpen door Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen. We zijn er een aantal keer op visite geweest en alles werd voor ons voorgerekend, uitgerekend, uit bedacht, op papier gezet en met ons doorgenomen tot wij het helemaal snapten. Er is ons een hoop stress bespaart gebleven want wij hadden/hebben alle vertrouwen in Dhr. B. Abbehuis. Wij bevelen hem van harte aan bij vrienden en familie. Onze hartelijke dank voor alle goede verzorging

Erg fijn en goed advies

De derde keer dat we van deze adviseur gebruik hebben gemaakt, daar spreek alle vertrouwen in uit. Niet de goedkoopste maar volgens ons wel de beste.

• Afspraken nakomen

Gastvrije ontvangst en een helder en deskundig advies. Nu weet ik precies welke zaken ik moet overwegen om te kunnen besluiten. Ik kom terug bij de aankoop.
  • Afspraken nakomen

Professionele en uiterst correcte uitleg. Geduldig en nauwgezet. Uitstekende service.
  • Afspraken nakomen

Zeer deskundig en denkt mee met de klant. Stelt de juiste vragen om een goed beeld te krijgen van de financiële situatie nu en in de toekomst. Gaat niet voor een quick win maar investeert in een langdurige situatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

Langs geweest voor het kopen van mijn eerste huis, begeleiding was perfect. Was altijd duidelijk in wat wel en niet kon. Daarnaast extra zijn best gedaan om de hypotheek snel te laten passeren, echt top
  • Afspraken nakomen

Onzekerheid over aflossingsvrije hypotheek over 20 jaar tegen vast percentage. Ons is duidelijk gemaakt dat geen risico bestaat van terstond eenmalig aflossen indien wij bij leven die 20 jaar bereiken. Geen verdere contacten nodig gehad voor nader belang. Zou in dat geval zondermeer contact opnemen met Van Bruggen Amstelveen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nog een 2 voor de koffie dan maar. We hebben 20 minuten zitten wachten terwijl de betreffende adviseur maar bleef bellen en nieuwe telefoontjes pleegde. We waren ruim op tijd en zijn uiteindelijk maar weggegaan. Ik vind dit zo ontzettend onprofessioneel temeer al omdat we niet eens meer even gebeld zijn. Je zou bijna zeggen het gaat te goed en we zijn niet belangrijk.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Wat vervelend dat dit zo is gelopen, mijn excuses! U was een kwartiertje te vroeg voor de afspraak. Mijn secretaresse heeft u alvast een kop koffie gegeven en heeft daarnaast aangegeven dat ik telefonisch een spoedzaak aan het oplossen was. Hierdoor was ik 10 minuten later dan afgesproken voor u beschikbaar. Ik help u graag alsnog en maak daarvoor een nieuwe afspraak indien gewenst.

Bijzonder prettig geholpen en uitleg gekregen door de heer Abbenhuis. Omdat het een voorlichtingsgesprek was kan ik nog geen uitspraak doen over de uitkomst van de verkoop van mijn huis.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Case als uiterst moeilijk bestempeld. Na vier weken nog geen enkel positief bericht. Derhalve zelf de hypotheek gaan regelen, was in twee weken zonder veel moeite voor elkaar. Derhalve heeft de behandeling vanuit Van Bruggen onnodig veel stress en extra werk opgeleverd.
  • Afspraken nakomen

Vervelend om dit te horen! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil uw reactie wel graag iets nuanceren. In de genoemde vier weken hebben wij meerdere malen contact met u gehad waarbij de door u aangeleverde gegevens bij aanvang niet volledig bleken te zijn. Dit heeft voor vertraging van het proces gezorgd. Nadat de zaken bij de verschillende verstrekkers lagen heeft u mijzelf verzocht om alle aanvragen te annuleren. Als ik alle informatie reeds aan het begin had geweten dan had ik u veel sneller kunnen helpen. Ik wens u veel plezier in uw nieuwe woning.

Dit was mijn eerste aankoop van een huis en Bas van van Bruggen heeft mij uitstekend geholpen! Hij heeft ontzettend veel expertise en geeft hierdoor een duidelijke uitleg op de vele vragen van mijn kant. Onze hypotheek is dankzij Bas zijn hulp razendsnel afgesloten waarvoor onze dank! Ik zal Bas aan iedereen aanraden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima 1e gesprek gehad. Zeer deskundig. Afgesproken dat ik de werkelijke cijfers exact zou doorgeven en dat ik dan 3 alternatieven aangeboden zou krijgen. Heb ik keurig ingestuurd binnen 1 week. Daarna niets meer gehoord. 3 weken later weer een email gestuurd met de mededeling dat ik toch wel op prijs stel om wat te horen. Ook daar niets op gehoord. Vreemd.....
  • Afspraken nakomen

Dank voor uw reactie. Wij hebben telefonisch contact gehad en het bleek dat uw genoemde mail in mijn spam-mailbox zat. Ondertussen zijn wij samen weer in gesprek om de zaken af te handelen. Mijn excuses voor de vertraging.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In februari 2017 heb ik een eerste afspraak gehad met een collega van van Bruggen Amstelveen voor een herziening van onze hypotheek . Geen van de gemaakte afspraken is nagekomen of opgevolgd, meerder emails en telefoontjes ten spijt. In Juli heeft de heer Abbenhuis onze aanvraag overgenomen, heeft zich verontschuldigd voor de voorafgaande periode, maar helaas ook nu na 2 nieuwe afspraken werd er niet opgevolgd. We zijn ook niet gekend in het proces, waardoor er niet geleverd kon worden. Wij hebben moeten besluiten om een andere adviseur in te schakelen.
  • Afspraken nakomen

Geachte heer, er zijn inderdaad door vertrek van mijn collega een aantal zaken misgelopen. Hierdoor is tot voor kort de drukte enorm geweest waardoor er inderdaad vertraging is geweest. Nogmaals excuus hiervoor en ik sta indien gewenst tot uw beschikking.

meteen bij het kennismakingsgesprek ontving ik al zoveel informatie, dat ik precies wist welke mogelijkheden er waren en welke keuzes daarbinnen ik moest gaan maken
  • Afspraken nakomen

Goed en deskundig advies gekregen voor de hypotheek. Kon er snel terecht. Geen lange wachttijden
  • Afspraken nakomen

Duidelijk en objectief advies.

• Afspraken nakomen

Deskundige, heldere uitleg van de situatie en de mogelijkheden, resulterend in een helder advies.
  • Afspraken nakomen

Zeer tevreden tot nu toe. Komt erg open en eerlijk over en heb het gevoel dat ie echt voor mij werkt

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.