Perfecte service!

Na een bijna verloren hypotheek via een ander adviesbureau moesten mijn vrouw en ik op de valreep een andere adviseur zoeken. Op korte accurate wijze heeft de Van Bruggen adviesgroep ons uitstekend snel geholpen met de gecompliceerde aanvraag. Waarbij op gepaste wijze advies aan ons is gegeven. Zonder Van Bruggen was het huis nu verloren geweest, eeuwig dankbaar voor de geweldige inzet. (Die tevens ook in de weekenden heeft plaats moeten vinden om alles tot een succes te laten aflopen). Perfecte service!

Zo wil je het hebben!

Vakkundig en slim geholpen door Carla en Bas wat ons een hoop geld gaat besparen de komende jaren.

• Afspraken nakomen

Uitstekende service en constructieve gespreksvoering

Zeer goed geholpen door onze adviseur van van Bruggen. Als starters waren wij vrij onwetend op het gebied van het kopen van een huis en alles wat daarbij komt kijken. We zijn zeer goed geholpen en zouden van Bruggen zeker aanraden.

• Afspraken nakomen

Super service, snel en persoonlijk

We zijn erg goed geholpen door Bas en Carla. Ze nemen de tijd, reageren snel en hebben een persoonlijke aanpak. Zeer fijne ervaring, bedankt voor jullie hulp! Hartelijke groet Ray & Maaike

Persoonlijk

Barbara heeft ons op een hele betrokken en deskundige manier geadviseerd en begeleid. Hierbij heeft zij bij de hypotheekgever maximaal kansen weten te benutten die onze financiële situatie bood met een op maat vormgegeven hypotheek.

• Afspraken nakomen

Persoonlijke service, overal aan gedacht

Wij zijn heel fijn geholpen door Bas en Carla. Zeer deskundig, nemen uitgebreid de tijd, en komen afspraken na. Deadlines werden wij altijd op tijd en proactief voor gewaarschuwd. Als kers op de taart werden wij een paar dagen voor de overdracht gebeld door Bas om te checken of we nog vragen hadden en alles goed ging. Top

• Afspraken nakomen

Vol vertrouwen hebben we de hypotheek aan Van Bruggen overgelaten en ook dit keer was het uitstekend

Super!

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en zeer bekwame adviseur

Geholpen net oversluiten hypotheek. Denkt altijd met je mee en komt met passende oplossingen.

Uitstekend, kan niet beter

Wij werden heel deskundig en prettig geadviseerd door Barbara. Haar advies was voor ons heel begrijpelijk, zij nam alle tijd om het ons uit te leggen.

• Afspraken nakomen

Ik heb gekregen wat ik wou hebben

Ik heb geen problemen opgelopen

Super advies en hulp

Heb super advies en hulp gehad met de aankoop van een woning. Ze zijn heel vriendelijk en komen alle afspraken na. Kan ze zeker aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Ervaring alleen maar positief!

Advies/informatie was duidelijk . Goed bereikbaar bij vragen. Klantvriendelijk.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Top Service!

Bas heeft ons goed geholpen. Door zijn ervaring en vakkundigheid hebben wij nu een mooie huis. Wij kunnen altijd bij hem terecht. Hij heeft ons goed geadviseerd en zijn service is uitstekend. Ik raad iedereen aan om door hem geadviseerd te worden, vooral in deze tijd. Kortom we zijn super tevreden. Ook door de snelle hulp/ reactie van Carla. Bedankt!

Deskundig en vriendelijk

Dit zou ons eerste koophuis worden en we hadden geen verstand van hypotheken. Bas gaf een eerlijk advies en heeft ons geel erg goed geholpen bij het bieden op ons huis. Als we vragen hadden werd er direct gereageerd door iedereen. Altijd bereidt om te helpen, zelfs in het weekend of avond. Zeer deskundig, vriendelijk en betrouwbaar.

• Afspraken nakomen

Prima dienstverlening, menselijke maat waar tijd wordt genomen voor de klant.

Dit was de 3e keer dat we met Bas te maken hadden en wederom een prima dienstverlening ervaren. Je merkt echter ook wel dat het zo druk is dat er kleine foutjes insluipen. Je moet zelf ook echt wel alert blijven, maar dat vind ik ook wel logisch. Het gaat tenslotte om je eigen situatie/geld. Het is heel fijn zoals Bas met je meedenkt en daar ook echt de tijd voor neemt. Het administratieve proces daarachter is nog wel eens iets waar meer aandacht aan zou mogen worden besteed. Maar overall blijf ik een prima indruk houden van deze financiële dienstverlener !

Super vriendelijk

Wij zijn super vriendelijk ontvangen voor het adviesgesprek. Wij kregen duidelijke informatie en er werd echt de tijd genomen om het ons allemaal uit te leggen. Na het vinden van een huis werden al onze zorgen uit handen genomen en werd de hypotheek van A-Z geregeld.

• Afspraken nakomen

We zijn altijd serieus genomen en dat is fijn.

We zijn prettig en goed geholpen en ze heeft alles voor ons gedaan wat we gevraagd hebben en ze stond altijd voor ons klaar en dat gaf ons een goed gevoel.

Super geholpen, aanrader!

Fijne ervaring, uitgebreid en deskunding advies. Alles tot in details uitgelegd en op vragen heel snel antwoord Aanrader voor iedereen!

Fantastisch!

Bas heeft ons echt enorm goed geholpen. Niet alleen was hij onze financieel adviseur, maar fungeerde hij ook als onze aankoopmakelaar. Mede dankzij deze formule en zijn hulp hebben wij in de Spaarndammerbuurt in deze bizarre huizenmarkt ons droomhuisje weten te bemachtigen. Van Bruggen werkt zeer professioneel. Daarnaast zijn Bas en zijn team uiterst vriendelijk, ze denken echt met je mee en zijn altijd goed bereikbaar. Kan niet anders dan hun aanbevelen! En nogmaals bedanken!

• Afspraken nakomen

Prettige en persoonlijke begeleiding, en ter zake kundig.

Zie boven

• Afspraken nakomen

Open, ontspannen en goed advies

Voor open, ontspannen en goed advies ben je bij Bas en de team aan het juiste adres. Bas luistert naar je wensen en zoekt wat je nodig hebt. De keuzes worden met calculaties onderbouwd. De team helpt je goed met uitleg en controle van documenten. Grote vragen, kleine vragen, maakt niet uit ze staan er open voor om duidelijkheid te verschaffen. Bij spoed zijn ze extra alert. Ondanks financiele zware keuzes die gemaakt moeten worden ervaarde ik het proces ontspannen, omdat je weet dat je in goede handen bent.

Vriendelijke ontvangst

Financieel technisch,onderbouwd advies ,alle tijd nemend. Je legt de wensen op tafel en dan gaan ze aan de gang.

5 sterren zeggen genoeg.

Zie bovenstaand.

Geweldige service

Zowel Bas, als de rest van het personeel zijn uiterst vriendelijk en voorkomend. De informatie was heel duidelijk en advies was precies op maat en wat wij voor ogen hadden. De afhandeling in zijn geheel was correct en zeer prettig.

• Afspraken nakomen

Correct, kundig en vriendelijk!

Uiterst kundige en vriendelijke mensen. Maken een goede beoordeling van je situatie en adviseren op alle vlakken.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.