2 sterren: slechter dan verwacht

Doet zeer weinig moeite om klanten in huis te halen. Doel van hem leek wel ons weer zo snel mogelijk buiten te zetten. Bij de "gewone" bank dezelfde week wel fatsoenlijk geholpen.

• Afspraken nakomen

Jammer dat u het gesprek zo ervaren heeft, dat is niet de bedoeling geweest. Ik geef altijd eerlijk advies, ook als een hypotheek niet haalbaar is. Dit leidt wel eens tot teleurstelling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dit was even een snel adviesgesprek. Er is geen uitwerking verstrekt, enkel een kladje. Anders werden er kosten in rekening gebracht. Advieskosten zijn we erg prijzig moet ik stellen.

• Afspraken nakomen

Bovenstaande beoordeling geeft aan dat mijn vrouw en ik super tevreden zijn.

• Afspraken nakomen

Het had eigenlijk ook best een 10 kunnen zijn (4x), maar ik geef niet zo gauw een 10. Misschien kan het altijd nog iets beter. Maar voor ons was het uitmuntend. We zijn erg enthousiast over de ontvangst, het advies, de hulp. Compliment voor Nico Hofmans!

• Afspraken nakomen

duidelijk en snel advies, zonder misten en maren

• Afspraken nakomen

Nico Hofmans heeft ons altijd goed geholpen . En nu nog het is een fijne man om mee te praten , ik ben tevreden. Groeten

• Afspraken nakomen

prima geholpen, zonder poespas. Vriendelijk en vakkundig

• Afspraken nakomen

We zijn erg tevreden over Nico Hofmans uit Amersfoort. Hij is erg betrokken en was erg snel in het handelen. Hij heeft alles steeds duidelijk aan ons uitgelegd en dat vonden we erg prettig. Het is dat er geen 9,5 bij staat anders hadden we dat overal aan gegeven.

• Afspraken nakomen

Zeer goed behandeld. Mogelijk wat stroef het aanleveren van loongegevens via officiële werkgeversverklaring. Oorspronkelijk bij indienst komen wordt in de bouw een vast prestatie loon afgesproken en al 20 jaar uitbetaald, terwijl dit door de bank niet als vast inkomen aangemerkt wordt. Hier ben ik en ook mijn werkgever het niet mee eens.

• Afspraken nakomen

Prima. Duidelijk. Meneer had er echt veel verstand van, dacht ik. De uitkomst was voor ons alleen niet gunstig genoeg om het advies ook te gaan doen. Groet, Tineke

• Afspraken nakomen

Ik kon op korte termijn een afspraak maken. Ondanks dat ik k alleen advies wilde was ik verbaasd dat ik zoveel informatie en inzicht over mijn persoonlijke situatie kreeg. Het gesprek wazeer verhelderend. Ik heb gebruik gemaakt van het advies.

• Afspraken nakomen

Goed advies gehad van jullie adviseur Nico Hofmans. Het was een prettige samenwerking en uiteindelijk is het ook gelukt om de financiering te krijgen.

• Afspraken nakomen

Was een goed gesprek! Veel inzicht gekregen in mijn mogelijkheden.

• Afspraken nakomen N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik belde met de vraag of, nadat ik kort mijn situatie had geschetst, een hypotheekgesprek zinvol zou zijn. Duidelijk werd aangegeven dat dat geen zin had omdat ik geen hypotheek zou kunnen krijgen. Welnu, via een goede adviseur passeert mijn hypotheekakte (oversluiting en verhoging) op 27/8.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Ik probeer met mijn jarenlange ervaring juist om alle mogelijkheden te benutten voor het krijgen van een hypotheek voor mijn klanten en dat lukt vaak ook. Ik wens u veel geluk met uw nieuwe hypotheek.

Vooralsnog een zeer prettig contact en deskundig advies gehad van de heer N. Hofmans

• Afspraken nakomen

Ik ben heel blij met Nico Hofmans. Hij geeft eerlijk advies waar ik wat mee kan. Ik ben en blijf een trouwe klant. Saskia van Berkel

• Afspraken nakomen

pretiige gesprek, deskundig advies, het eindresultaat was lucratief

• Afspraken nakomen

Uitstekende ervaring met dhr. Hofmans. Altijd beschikbaar, deskundig en klantvriendelijk. Zelfs tijdens zijn vakantie mij tijdig op de hoogte gehouden van het verloop van de hypotheekaanvraag. Ik kan niet anders dan dhr. Hofmans van harte aanraden als adviseur.

• Afspraken nakomen

Erg toegankelijk, hulpvaardig en legt de dingen in normaal nederlands uit ipv in vaktaal

zeer fijn geholpen

• Afspraken nakomen

Deskundigheid , snelheid , en nakomen van afspraken zijn erg goed geregeld. Door ervaring ook snel duidelijkheid over hypotheek bedrag.

• Afspraken nakomen

Het kennismakingsgesprek was zeer nuttig,duidelijk, advies goed. Ondanks een korte tijdsbestek kregen wij volop aandacht. Met vriendelijke groet, Fam.Hiraki-Lie

Bergstraat 28

3811 NJ Amersfoort