Na ons bezoek en de ontvangen E mail was ons duidelijk wat ons te doen stond. M.a.w. uitstekende ervaring

• Afspraken nakomen

Er wordt tijd genomen om er achter te komen waar je naar op zoek bent. Vervolgens worden een aantal haalbare oplossingen geschetst. De keus is dan aan jezelf om het meest passende te kiezen.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig orienterend gesprek!

• Afspraken nakomen

Ik heb uiteindelijk geen tweede gesprek gekozen. Maar dat Was geheel aan mij. Aan de heer die ons van dienst was, was niks te verweiten. Hij nam de tijd voor ons en gaf ons veel uitleg en stak veel energie in ons.

• Afspraken nakomen

zeer prettig en deskundig.

• Afspraken nakomen

Altijd een goed en netjes advies. En zorgt voor een rustig gevoel, terwijl alles geregeld wordt.

Deskundig, meedenkend, vriendelijk

• Afspraken nakomen

Fijn eerste gesprek, waar onze vragen goed werden beantwoordt. En een goede schatting van wat wij ongeveer zouden kunnen lenen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

geen

• Afspraken nakomen

Ook al is de eerste indruk zeer positief kan ik de deskundigheid nog niet beoordelen 😄,. Gaarne kom ik daar later op terug. Ik heb zeer veel vertrouwen in de afwikkeling.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer prettig gesprek met zeer vriendelijke en kundige adviseur. Daar komen we zeker bij terug.

Zeer deskundig.

• Afspraken nakomen

Een prettig en verhelderend gesprek. Maar de meerkosten ten opzichte van mijn eigen bank wegen niet op tegen het rentevoordeel dus blijf ik bij de Rabo. Nog bedankt voor de moeite.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Nico is een zeer ervaren man en staat altijd voor je klaar. Ben erg blij om met Nico te mogen samenwerken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zocht contact met jullie naar aanleiding van een mailtje van jullie, dat me aanspoorde contact te maken en advies in te winnen. Omdat de hypotheekrente nu historisch laag is en mogelijk weer gaat stijgen, wilde ik weten of en wanneer oversluiten rendabel zou zijn. Ik werd tamelijk korzelig ontvangen en van repliek gediend. Oversluiten had geen zin. Binnen twee minuten stond ik weer buiten. Ik voelde me als een domme leerling die de kostbare tijd van de meester verdoet. Terwijl ik toch op jullie aanraden was langsgekomen. Je verwacht dan toch een gesprekje over kansen en berekeningen, over break-even van boete en voordeel, zo niet op dit moment dan misschien op een later tijdstip, omdat de boete navenant afneemt. Bij een eerder bezoek hadden mijn vrouw en ik hetzelfde gevoel. Bovendien bleek toen dat, nadat we al vele jaren klant zijn, er geen enkel gegeven van ons voorhanden was. Onze vorige persoonlijke adviseur was met pensioen en had kennelijk ons dossier mee naar huis genomen(?). Al met al niet klantvriendelijk. We zoeken een andere adviseur.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen dat u het gesprek zo heeft ervaren! Dat is uiteraard niet de bedoeling. In mijn beleving hebben we samen snel ontdekt dat oversluiten in uw situatie absoluut geen zin had. Daarna hebben we een kop koffie gedronken en bent u weer naar huis gegaan. Ik help u graag in de toekomst, als het wel verstandig is om over te sluiten.

• Afspraken nakomen

Zeer goed advies gekregen. Erg klantvriendelijk

• Afspraken nakomen

Heel prettig contact gehad met Nico die mij volledig ontzorgt heeft en binnen drie weken de volledige hypotheek voor mij rond kreeg. Goed advies, de voor mij beste hypotheek en snelle service! Erg blij met Van Bruggen!

Over Van Bruggen Adviesgroep