Top ervaring

Top ervaring en top advies

• Afspraken nakomen

Wij kunnen de Van Bruggen Adviesgroep en met name de heer Hofmans aan iedereen aanbevelen. Er wordt snel geschakeld en op alle vlakken wordt er volledig meegedacht met de klant en de wensen. Of het nu communicatie via telefoon, op kantoor of digitaal is, altijd vriendelijk en er wordt alle tijd genomen. We zitten nog midden in het proces maar tot dusver zeer tevreden.

Deskundigheid van Nico doorslaggevend

Goed en deskundig advies voor ons als starters. Daarbij prettig contact waarbij de uitleg helder en begrijpelijk is. Ik zou Nico zeker aanraden.

Prima eerste gesprek

Er werd goed geluisterd en we kregen duidelijke uitleg over de vragen die we hadden.

Advies met ervaring

Bekwaam advies Meedenkend De adviseur beschikte over veel ervaring

Niet zo best

Misschien is mijn gevoel niet juist Maar op mij kwam het niet zo best over. Het leek erop dat wij geen hoge hypotheek konden krijgen. En na de berekening stond in de mail ‘hopelijk kunnen jullie hier wat mee’... ehm dat is niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Nee, niet zo best.

• Afspraken nakomen

Beste klant, wat vervelend om te horen dat uw gevoel over mijn advies niet goed was. Ik heb juist mijn uiterste best gedaan om op basis van uw flexibele inkomen een zo hoog mogelijk hypotheekbedrag te regelen. Daarbij ben ik gebonden aan de regels die de banken vaststellen. Ik help u graag verder.

Nico is echt een topper

Heel fijn gesprek en mailcontact gehad. Alles is super gelopen alleen uiteindelijk de keuze gemaakt om naar een andere hypotheek adviseur te gaan ivm korting omdat mijn familie daar ook al zit. Maar anders waren we zeker voor Nico gegaan!

Erg goed!

Goede ervaring alle vragen werden beantwoord.

Duidelijk en informatief

Leuk persoonlijk gesprek waarin alles duidelijk werd uitgelegd. Ook aan de hand van mijn persoonlijke situatie.

Zeer prettig

Al twee keer heb ik een adviesgesprek gehad waarbij alles duidelijk wordt uitgelegd. De eerste keer over een hypotheek en de tweede keer over pensioen. Ik ben goed geholpen en als ik ooit weer advies nodig heb ga ik zeker weer naar Van Bruggen Adviesgroep Amersfoort!

Deskundig en betrouwbaar

Nico is in staat om in jip en janneke taal uitleg te geven over elke stap die genomen werd. Fijn. Voor het eerst in mijn leven het gevoel dat ik snap hoe het werkt. Een echte aanrader.

Vriendelijk

Klantvriendelijk geholpen

Heel fijn!

• Afspraken nakomen

Meerdere keren geweest altijd tevreden.

Wij hebben meerdere keren gebruik gemaakt van het advies van de van Bruggen groep. Resultaat is altijd tot volle tevredenheid geweest.

• Afspraken nakomen

Geweldig, to the point, ontspannen, vakkundig.

We kwamen voor een advies gesprek aangaande het oversluiten van onze hypotheek. Nico Hofmans heeft ons heel fijn met vakkundig advies geholpen en aan het denken gezet. We weten nu beter waar we op moeten letten bij het maken van keuzes en waarom. Daarnaast heeft hij ons voorzien van een advies waar we ook wat mee kunnen! Erg fijn!

• Afspraken nakomen

Prima advies zonder druk om snel zaken te willen regelen

Ervaren deskundige adviseur die alle tijd nam om te inventariseren wat onze wensen waren en daarop maatwerk advies te geven welke stappen we konden nemen c.q. keuzes die gemaakt moesten worden.

• Afspraken nakomen

Gedegen advies maar vooral erg prettige en soepele communicatie

We hebben de hulp van Nico ingeschakeld bij de aankoop van ons eerste huis. De communicatie hebben we als zeer prettig ervaren. Nico reageert snel en tijdens de afspraken nam hij ons mee in het advies en nam daarbij alle tijd om onze vragen te beantwoorden. We zijn erg blij met het advies en het resultaat, hij heeft voor ons veel uit handen genomen!

Prima advies. Vriendelijk personeel

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek met ene vriendelijke man, die helder zijn verhaal deed en duidelijk de vervolgstappen uiteen zette. PS: Mijn mailadres is: [email protected]

• Afspraken nakomen

Nico Hofmans van Van Bruggen Adviesgroep in Amersfoort heeft ons ontzettend prettig geholpen. Hij stond ons altijd netjes te woord en hij kan in begrijpelijke taal uitleggen hoe ons financiële plaatje eruit komt te zien. Ik zou Van Bruggen, en met name Nico Hofmans, iedereen aanbevelen

• Afspraken nakomen

Ons eerste gesprek met een hypotheekadviseur. Erg positief, vriendelijk geholpen!

• Afspraken nakomen

zeer prettig en gevraagd advies

Bergstraat 28

3811 NJ Amersfoort