9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer prettig gesprek met zeer vriendelijke en kundige adviseur. Daar komen we zeker bij terug.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer deskundig.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een prettig en verhelderend gesprek. Maar de meerkosten ten opzichte van mijn eigen bank wegen niet op tegen het rentevoordeel dus blijf ik bij de Rabo. Nog bedankt voor de moeite.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Nico is een zeer ervaren man en staat altijd voor je klaar. Ben erg blij om met Nico te mogen samenwerken.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zocht contact met jullie naar aanleiding van een mailtje van jullie, dat me aanspoorde contact te maken en advies in te winnen. Omdat de hypotheekrente nu historisch laag is en mogelijk weer gaat stijgen, wilde ik weten of en wanneer oversluiten rendabel zou zijn. Ik werd tamelijk korzelig ontvangen en van repliek gediend. Oversluiten had geen zin. Binnen twee minuten stond ik weer buiten. Ik voelde me als een domme leerling die de kostbare tijd van de meester verdoet. Terwijl ik toch op jullie aanraden was langsgekomen. Je verwacht dan toch een gesprekje over kansen en berekeningen, over break-even van boete en voordeel, zo niet op dit moment dan misschien op een later tijdstip, omdat de boete navenant afneemt. Bij een eerder bezoek hadden mijn vrouw en ik hetzelfde gevoel. Bovendien bleek toen dat, nadat we al vele jaren klant zijn, er geen enkel gegeven van ons voorhanden was. Onze vorige persoonlijke adviseur was met pensioen en had kennelijk ons dossier mee naar huis genomen(?). Al met al niet klantvriendelijk. We zoeken een andere adviseur.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend om te horen dat u het gesprek zo heeft ervaren! Dat is uiteraard niet de bedoeling. In mijn beleving hebben we samen snel ontdekt dat oversluiten in uw situatie absoluut geen zin had. Daarna hebben we een kop koffie gedronken en bent u weer naar huis gegaan. Ik help u graag in de toekomst, als het wel verstandig is om over te sluiten.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed advies gekregen. Erg klantvriendelijk
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel prettig contact gehad met Nico die mij volledig ontzorgt heeft en binnen drie weken de volledige hypotheek voor mij rond kreeg. Goed advies, de voor mij beste hypotheek en snelle service! Erg blij met Van Bruggen!
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend op mijn situatie toegesneden voorstel en vervolgens uitstekend uitgewerkt en vervolgd. Goede communicatie zowel persoonlijk als via digitale weg.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk en deskundig geholpen.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Met de beoordeling hierboven vermeld is het duidelijk dat onze ervaring met de heer Nico Hofmans uitstekend was. Zelfs tijdens ons buitenlands verblijf verliepen de contacten efficient. Een goede reden om dit te melden aan familie en vrienden.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het een prettig gesprek maar vond het raar dat de hypotheekberekening in een andere ruimte dan waar ik zat werd gemaakt. Ik vind het altijd prettig om mee te kijken om aan de hand van de berekening vragen te stellen.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Slechts 1 kort gesprek gehad is niet voldoende om goed te kunnen oordelen.
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Contact met uw bedrijf gehad met de toezegging dat de heer Nico Hofmans mij terug zou bellen om een afspraak te maken voor advies mbt hypotheek verlenging, echter dit is niet gebeurd. Graag nodig ik u uit om mij alsnog te benaderen voor een afspraak. Met vriendelijke groet, Carolien van Katwijk Tel. 06-13164826
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid N.v.t.

Reactie van het bedrijf

U heeft helemaal gelijk, mijn excuses! Ik heb u zojuist gesproken en we hebben voor aanstaande vrijdag een afspraak gepland. Ik help u graag verder.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zie boven
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Spreekt voor zich gezien bovenstaande.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het doel werd van tevoren goed omschreven en aan de hand daarvan kwam er een prima voorstel op tafel. Denkt echt met je mee.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerste indruk was prima. Echter.... het kostenplaatje van het volledige pakket bij een tamelijk eenvoudige hypotheek die ik voor ogen had en die ook haalbaar was gezien mijn financiële positie, vond ik een beetje aan de hoge kant. Maar...... ik ben er wel mee bezig.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed prettig meedenkend, goede match met adviseur.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

geen verdere op- en aanmerkingen. Uitstekende uitleg van de materie
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Open persoonlijkheid. Zeer deskundig advies ontvangen waardoor ik gewaarschuwd ben voor mogelijke tegenvallers. Daarnaast richtinggevend advies ontvangen waardoor ik beter weet wat ik moet doen om een financiering te kunnen krijgen.
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Filter op taal