Prima advies, snel geholpen

Nico geeft vertrouwen en dat is erg prettig. Het gaat om substantieel geld dus daar moet je je goed bij voelen. Ik raad nico aan !

Erg professioneel

Ik heb het gevoel dat er passend advies word gegeven en dat er word gekeken naar de mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Goede begeleiding en juist advies. Ook gedurende het gehele traject.

Fantastisch persoonlijk advies/contact

Nico helpt mij erg goed met het regelen van mijn eerste hypotheek. Ik als beginner op de woningmarkt en complete onbekende in deze wereld voelt zich goed geholpen door Nico. Super blij mee!

• Afspraken nakomen

We voelden ons in goede handen bij Nico.

Nico is duidelijk, behulpzaam, snel en transparant geweest bij het afsluiten van onze hypotheek en overbruggingslening van ons nieuwe huis met alle complicaties van pensionering en een lange tijd tussen aankoop en passeren van het huis.

Danial Azizi

Onze hypotheekadviseur (Nico Hofmans) heeft bewezen deskundigheid getoond gedurende het hele proces. Hij had een diepgaande begrip van de verschillende hypotheekopties en kon ons duidelijk uitleggen welke het beste bij onze situatie paste. Bovendien had hij een uitgebreide kennis van de huidige hypotheekmarkt en kon ons helpen bij het vinden van de beste rentetarieven. De hypotheek adviseur was geduldig en nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden. We voelden ons zeer goed begeleid en geadviseerd tijdens het hele proces. We zouden deze hypotheekadviseur zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar deskundig advies het gebied van hypotheken.

Persoonlijke en deskundige adviseur

Na ervaringen bij andere hypotheekadviseurs, kwamen we in 2011 terecht bij Van Bruggen in Amersfoort. Een wereld van verschil. Adviseur Nico regelt het tot in de puntjes met een heldere uitleg. De persoonlijke benadering, vriendelijkheid en betrouwbaarheid van Nico, zorgt ervoor dat we met een goed gevoel zaken uit handen kunnen geven. Er was voor ons geen twijfel waar we onze nieuwe hypotheek en plannen zouden laten adviseren. Inmiddels is Nico bezig met onze 3e hypotheek en ook hier zijn de gesprekken helder met een persoonlijke benadering, Een dikke pluim voor Nico van Van Bruggen Amersfoort !

• Afspraken nakomen

Prettige uitleg en hij nam de tijd voor ons.

Heel fijn gesprek gehad! Onze gegevens werden vertrouwelijk behandeld, meneer legde geduldig uit wat er allemaal mogelijk was en we mochten last minute komen wat zeer prettig was. Meneer was heel vriendelijk en ik heb er veel van geleerd.

Ik heb weer toekomstperspectief

De heer Hofmans heeft mij erg goed te woord gestaan en weer hoop gegeven dat ook ik nog een kans maak op de huizenmarkt. Dankzij zijn berekeningen weet ik ook precies wat ik kwijt zal zijn per maand en op kan rekenen.

Super service

Alle 5 de sterren zijn voor Nico Hofmans!

Vriendelijk, duidelijk en geduldig

De informatieverstrekking over de mogelijkheden van een aanvullend pensioen met toekomstige lijfrente is naar volle tevredenheid verlopen.

Deskundig, vriendelijk en goed bereikbaar

Deskundig, vriendelijk en goed bereikbaar

Eerste bezoek duidelijk

We werden vriendelijk te woord gestaan, onze vragen werden duidelijk beantwoord

• Afspraken nakomen

Zeer goed advies gekregen !

Na telefonisch contact, een afspraak gemaakt en goed geholpen !

Doortastend

Mijn contact met Nico verloopt goed, hij is erg doortastend en doelgericht. Hij geeft aan wat wel en wat niet kan of mag.

• Afspraken nakomen

Prettige ontvangst. Enthousiast. Wekt vertrouwen.

Deskundige meedenkende mensen

Aanvulling op verzekeringen of een bouwdepot. Ze hebben ons goed geholpen

goede ervaring

Goed uitleg en berekening

• Afspraken nakomen

Prettige ervaring, Professionele adviseur!

Duidelijke uitleg en goed overleg over de diverse mogelijkheden. Nico is vriendelijk en professioneel. Uitstekende ervaring!

• Afspraken nakomen

Deskundig en to the point advies

Goed geholpen met pensioenadvies, een prettige pro actieve houding van de adviseur die zijn afspraken steeds snel na kwam. Ook was het fijn dat ik al binnen een uur werd gebeld toen ik online een afspraak aanvroeg. Wat nog beter kan is transparantie vooraf over de kosten van het advieswerk.

• Afspraken nakomen

Waanzinnig wat een sympathieke deskundige adviseur

Fantastisch inlevevingsvermogen, zeer empathisch en wist gelijk de situatie zeer nauwkeurig in te schatten

Betrouwbaar en vriendelijk

We werden goed ontvangen en hadden vertrouwen in onze adviseur. Super blij mee!

Uitstekende service.

Fijne samenwerking, staat open voor vragen en verder fantastisch geholpen.

• Afspraken nakomen

Inhoudelijk en communicatief top!

Het contact met Nico Hofmans en zijn inhoudelijke kennis zijn zoals gewoonlijk top. We gaan al jaren met veel plezier met onze financiële vragen en/of verzoeken bij hem langs. Top!

Top ervaring

Top ervaring en top advies

Over Van Bruggen Adviesgroep