Duidelijk verhaal goede oplossing

Duidelijk verhaal over de mogelijkheden en toen een goede oplossing gevonden voor het onderbrengen van het vrijgekomen bedrag.

• Afspraken nakomen

De dienstverlening is fantastisch. Ze denken mee en hebben geknokt om mijn financiering van mijn woning rond te krijgen was grote klasse.

Helder verhaal en goed geregeld

Vriendelijk ontvangst, helder verhaal en uitleg. En uiteindelijk goed geregeld door Rick.

duidelijkheid

Deskundig advies

Nina, financieel adviseur, vestiging Alkmaar, was goed op de hoogte wat er binnen de financiële wereld speelt en gaf deskundig advies omtrent mogelijkheden verhoging hypotheek.

Deskundig advies

Super goed geholpen

Ons gesprek verliep via teams, en dat was zeer fijn wegens ons werk schema. Doordat wij van te voren onze gegevens hadden geüpload kon onze adviseur snel een plan schetsen. Het gesprek verliep duidelijk, begrijpelijk en je had het gevoel dat je met een bekende aan het praten was. Als wij in de toekomst een adviseur nodig hebben zullen wij zeker bij Van Bruggen aankloppen.

goed geholpen

alles er aan gedaan voor een passende oplossing maar niet gelukt

Prima persoonlijke benadering

Afspraak was snel geregeld (buiten kantooruren) en het gesprek verliep in een gemoedelijke atmosfeer waar de uitgebreide uitleg als zeer prettig werd ervaren. Tom Vlaar is een prachtig mens om zo'n gesprek mee te hebben.

• Afspraken nakomen

Klantgericht en erg vriendelijk geholpen

Alle contact met Van Bruggen was bijzonder plezierig, van het eerste telefonische contact, tot het gesprek. Enthousiast en ter zake kundig. Een aanrader!

• Afspraken nakomen

Snel antwoord en zeer vriendelijk geholpen

Mijn vriendin en ik zijn hier zeer deskundig, snel en bovenal vriendelijk geholpen.

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig advies bij het afsluiten van onze hypotheek

Op de site van Van Bruggen Adviesgroep staat o.a. vermeld: U bent verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Tijdens onze gesprekken met Axel Meijer hebben wij dit kunnen ervaren. Wij zijn zeer tevreden.

Op een warme en begripvolle manier geholpen door Van Bruggen Alkmaar

Wij werden op een snelle manier geholpen waarbij goed geluisterd werd naar onze wensen en er uiteindelijk meer mogelijk was dan gedacht. Erg fijn!

• Afspraken nakomen

een zeer fijn gesprek gehad

ik heb een zeer fijn en ontspannen gesprek gehad met goed resultaat van de uitkomst voor een hypotheek en er komt dan ook een vervolg gesprek binnenkort om een definitieve hypotheek af te sluiten

Prima!

Vorig jaar een nieuwe woning gekocht, was geen makkelijke hypotheek. Rick kreeg het voor elkaar: duidelijk en korte lijntjes!

Snel, vakkundig en professioneel

Heel prettig, bereidheid je echt te helpen. Deskundig advies.

• Afspraken nakomen

Fijne medewerkers die er alles aan doen om voor ons alles te regelen

Snel handelen. Duidelijke communicatie. Korte lijntjes. Top!

Super !

Heel fijn geholpen. Alles was goed en duidelijk uitgelegd. En we zijn een stapje verder in ons proces. Erg vriendelijk en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

VOOR EEN EERSTE KENNIEMAKING WAS HET PRIMA EN VOLDOENDE INFORMATIE GEKREGEN.

HARTELIJK DANK, WIJ WAREN ONDER DE INDRUK VAN HET GESPREK IN ZEER POSITIEVE ZIN.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Zijn heel goed en vriendelijk geholpen

Onze ervaring is gewoon Top.We zijn zo goed geholpen. En alles is heel snel gegaan.We zijn ook goed voor gelicht.Dus Rick Slooten heeft ons goed geholpen.

Limmerhoek 9

1811 BA Alkmaar