Duidelijke uitleg, gemakkelijk gesprek

Fijn informatief gesprek gehad. Er was een gemakkelijke sfeer en de informatie was erg duidelijk.

• Afspraken nakomen

Oriënterend gesprek gehad over hypotheken. Uitgebreid geïnformeerd en helder e.e.a. uitgelegd.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Professioneel en vriendelijk geholpen.

Een prettig en professioneel gesprek gehad met mevrouw N.Koenekoop, waarin alles duidelijk is uitgelegd, en in korte tijd een uitwerking gekregen van hetgeen wij besproken hadden.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig en accuraat geholpen!

Bij ons pensioenadvies zijn wij zeer goed geadviseerd en geholpen om het gat van het nabestaandenpensioen te verhelpen. Voor ons een grote geruststelling.

• Afspraken nakomen

Blij met het deskundig advies en de vriendelijke wijze waarop ik ben geholpen.

Klantgericht

Fijn gesprek. Niet direct de computer aan. Meedenkende adviseur. Alle aspecten goed doorgenomen. Goed ingezoomd op mijn persoonlijke situatie.

Vriendelijk en persoonlijk

We werden vriendelijk ontvangen en er werd meegedacht met onze situatie. Ook de opvolging van afspraken werd netjes nagekomen en we werden echt geholpen!

Heel prettig gesprek

Prettig persoon die ons te woord staat, duidelijk. Goed te doen met de uploads. We wachten de uitslag af.

Uitstekend geholpen

Prettig gesprek met Nina!

Goed gesprek / uitleg

Duidelijke uitleg Ook tijd voor persoonlijke noot

• Afspraken nakomen

Uitstekende en vlotte dienstverlening.

Wij wilden onze zoon financieel bijspringen bij de aankoop van zijn eerste huis. De financieel adviseur dacht met ons mee en kwam tot een mooie oplossing waardoor we ook de hypotheek hebben overgesloten naar een ander verstrekker tegen een lagere rente. Dit alles kan ook nog vlot geregeld worden. Een win-win situatie.

Verhelderend en duidelijk hypotheekgesprek

Prettig gesprek met veel en duidelijke uitleg over de mogelijkheden voor de aankoop van een huis.

• Afspraken nakomen

We wisten gelijk wat we konden

Na uitgelegd te hebben wat we wilde met het huis ging Rick ermee aan de slag en kon ons zo vertellen hoe we het dan moesten aanpakken. Hij heeft in alle stappen meegedacht waardoor er zoveel meer mogelijk was. Ontzettend bedankt hiervoor we zijn je eeuwig dankbaar je hebt echt het verschil gemaakt gr angela en jeroen

Duidelijk en meedenkend

Als kennismaking gesprek meteen het gevoel krijgen dat ze meedenken, alle mogelijkheden gaan onderzoeken en meteen alle informatie verzamelen om alles mogelijk te maken. Heel fijn. Heel nuchter en meedenkend.

Helder en vriendelijk

Heldere adviezen op de persoonlijke situatie en een vriendelijke benadering en contact.

vertrouwd

Vanaf de eerste afspraak gelijk goede aandacht en vertrouwen gegeven

• Afspraken nakomen

Uitstekend. Zeer tevreden tot nu toe

Anita werkt met ons. Duidelijk. Professioneel. Met alle vragen in detail! Wij zijn zeer tevreden.

bijzonder goed

bijzonder klantvriendelijk, gaan tot het gaatje om alles voor je geregeld te krijgen. ben heel tevreden

• Afspraken nakomen

Medewerker was heel geduldig en dacht met mij mee. Heel prettig om naar te luisteren. Goede kwalitatieve informatie.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en goed advies gekregen

Wij als Jong startend stel hebben perfect advies en inzicht gekregen. In wat mogelijk is voor ons . Alles werd duijdelijk verteld en waar nodig nog een keer uit gelegd

• Afspraken nakomen

Goede uitleg en goed resultaat

Prettige ontvangst, goede uitleg en vergeleken om tot een goed resultaat te komen.

Vlot geholpen, duidelijk advies

Werd snel gebeld voor een afspraak. Ondanks dat ik niet alle benodigde documenten vooraf beschikbaar had, kon terplekke gezochte informatie tijdens het gesprek worden gebruikt om tot een goed advies te komen. Dat heb ik als zeer prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

goede uitleg en prettige onderhandeling

Deskundig en duidelijk

Nina heeft mij van deskundig advies gediend.

Duidelijk verhaal goede oplossing

Duidelijk verhaal over de mogelijkheden en toen een goede oplossing gevonden voor het onderbrengen van het vrijgekomen bedrag.

Limmerhoek 9 1811 BA Alkmaar

Over Van Bruggen Adviesgroep