Dacht ECHT mee

Vaak moet je je bij dit soort gesprekken schrap zetten tegen verkoopgeweld. Nina Koenekoop dacht echter fijn met me mee. Als ik een 2e hypotheek moet nemen ziet het ernaar uit dat ik bij mijn huidige bank moet blijven. In dat geval wil ik graag gebruik maken van de diensten van mevr Koenekoop.

• Afspraken nakomen

Persoonlijk advies met veel aandacht

Er werd flexibel omgegaan met een last-minute wijziging van een oriëntatie gesprek naar daadwerkelijk adviesgesprek (dat ook nog tot na kantooruren duurde). Anita kon alles duidelijk uitleggen en nam onze persoonlijke voorkeuren mee om de beste hypotheek uit te kiezen. Ze had ook meteen een adres voor de notaris en taxateur (die ze meteen de volgende dag opdracht gaf om aan de slag te gaan), dus dat was erg handig. Na het gesprek was ze altijd snel bereikbaar voor vragen.

• Afspraken nakomen

Een eerlijk en onafhankelijke manier van werken.

Na meerdere gesprekken met hypotheek adviseurs bij Rabobank, ING & de hypotheker, is de keuze op Van Bruggen gevallen. Het viel ons op dat de hypotheek adviseurs bij banken nergens 'echt' antwoord op durfden te geven, dit is bij Van Bruggen niet het geval. Bij Van Bruggen Adviesgroep Alkmaar wordt een eerlijke en helderen manier van werken gehanteerd. Nina heeft ons goed geholpen met het afsluiten van onze hypotheek. Ze denkt graag mee, en biedt de juiste oplossingen. Naast Nina heeft Rick ons goed geholpen met overstappen van verzekering, wat een flinke besparing is per maand. Beiden dank hiervoor.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijke en deskundige informatie.

Een voorlopig en vrijblijvend advies gekregen over eventueel vrijmaken overwaarde t.b.v. kinderen.

Prima en deskundig advies

Alle vragen in het kennismakingsgesprek werden helder en duidelijk beantwoord

Positief

In mijn geval (onderpand en inkomen ruim voldoende zijn maar vanwege naderde AOW leeftijd) zijn banken zeer star en weigeren zelfs een kleine overbruggings-financiering. Jammer voor ons beider inspanning, Anita van Zuilen, je bent top - bedankt :) - :)

• Afspraken nakomen

Zeer transparant, to the point en effectief

En perfect aansluitend bij mijn situatie

Deskundig

Anita was heel deskundig. Ze nam haar tijd om samen met mij de mogelijkheden te bekijken voor mijn hypotheek aanvraag. Ik voelde helemaal geen druk op mij, maar het oriëntatie gesprek verliep vlot en ontspannen. Binnen een (1 ) dag kreeg ik het advies rapport. Goede service!

Fijn gesprek met goed advies

Fijn gesprek met goed advies

• Afspraken nakomen

Zeer goede uitleg en snelle afhandeling van afspraken

• Afspraken nakomen

Heel veel duidelijkheid na ons gesprek

Als nieuwelingen op de huizenmarkt kon Nina ons heel goed vertellen hoe alles in zn werk gaat, hebben we een helder financieel advies gekregen en daarnaast ook antwoord gekregen op alle onze overige vragen. Super!

Vriendelijk en professioneel geholpen

Wij waren super nieuw in het kopen van een huis maar door de hulp zijn wij nu weer een stap verder.

• Afspraken nakomen

Heel fijn gesprek gehad. We hebben een helder beeld

We hadden een goede klik. Ze heeft veel uitgelegd en ons voor de toekomst iets verder geholpen. We willen graag vervolg. Alleen volgend jaar. Dit door onze situatie nu. Die is volgend jaar beter en dan gaan we zeker verder. Bedankt voor de helderheid

• Afspraken nakomen

Professionele begeleiding met persoonlijke aandacht

Ik werd op professionele manier geholpen met een goed persoonlijk contact

Prima service en deskundigheid

Top service!

Top service ik vulde online de aanvraag in en werd gelijk gebeld alles werd gelijk geregeld toppers!

Aan te bevelen

Heel betrokken en meedenken

Gewoon prima

Uitmuntend

Zeer kundig advies, duidelijk en korte lijnen!

• Afspraken nakomen

Helder, duidelijke taal en eerlijk

Zoals het cijfer: Uitstekend

Anita is fantastisch

Anita heeft ons fantastisch geholpen.

Vriendelijke en behulpzaam

Snel en efficiënt, al mijn vragen waren volledig geantwoord. Hartelijk bedankt!

Kennis van zaken, behulpzaam, eerlijk en altijd bereikbaar

Kennis van zaken, behulpzaam, eerlijk en altijd bereikbaar

Fijne informele ervaring.

Prettig ontvangen en duidelijk informatief te woord gestaan.

Duidelijk, professioneel, aardig, reëel

Onlangs een informatief adviesgesprek gehad i.v.m. wens tot inschrijving nieuwbouwproject. Het was een heel duidelijk, open gesprek, de adviseur was erg professioneel, vakkundig, aardig en reëel. Achteraf een goede samenvatting ontvangen van de mogelijkheden.

Over Van Bruggen Adviesgroep