We zijn echt top geholpen door Rick!

De aankoop van onze eerste woning kwam gepaard met allemaal beslissingen en alles was natuurlijk nieuw. Adviseur Rick Slooten heeft ons super geholpen door alle vragen te beantwoorden en ons van goede informatie en adviezen te voorzien!

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Proactieve en snelle diensten

Proactieve en snelle diensten

• Afspraken nakomen

Kundig en objectief. Met aandacht voor de klant

X

• Afspraken nakomen

Alles duidelijk uitgelegd heel tevreden en

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en goed gesprek fijn geholpen

Zeer fijne begeleiding

Een huis kopen en afsluiten van een hypotheek is voor mij nieuw en komt een hoop bij kijken. Na een fijn eerste gesprek over wat de mogelijkheden zijn voor mij. Wordt ik nu ook goed begeleid bij de vervolg stappen. Ze staan altijd voor je klaar bij vragen en onduidelijkheden en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden zodat je alles begrijpt.

Vriendelijk en deskundig

Super fijn, snel en kundig geholpen. Er wordt de tijd genomen voor al je vragen en ze hebben zich verdiept in jouw situatie, waarna er constructief wordt meegedacht over de mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Professioneel advies gevraagd en ongevraagd. Vriendelijk en altijd bereikbaar.

Gewoon goed

Gewoon goed

Fijn en verhelderend gesprek

De adviseur kon al onze vragen beantwoorden en was duidelijk over de kosten van vervolgstappen. We zouden echter nog een verslag met de berekening krijgen. Die hebben we nog niet gehad.

• Afspraken nakomen

Top en precies zoals gehoopt.

Fijn, leuk en vooral informatief gesprek

Professioneel en prettig contact

Ik vond het contact met de hypotheekadviseur zeer prettig. Ze heeft mij duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden zijn.

• Afspraken nakomen

Goed aardige behulpzame medewerkers.

• Afspraken nakomen

heel informatief en op maat

Ik heb een vriendelijk , op maat en zeer informatief en deskundig gesprek gehad en zal het kantoor zeker aanraden in mijn sociale omgeving

• Afspraken nakomen

Zeer deskundige medewerker die goed meedenkt met de mogelijkheden

Gesprek gehad met de heer Vlaar. Zeer deskundig advies en hij denkt uitstekend mee. Mede dankzij de octo app zeer gemakkelijk om de juiste financiële gegevens aan te leveren. Alles was al voorbereid op het moment van de afspraak.

Fantastisch!

Uitstekende financiële uitleg over de mogelijkheden omtrent de verkoop en aankoop van een andere woning.

Van Bruggen ontzorgt

Ik had snel een hypotheek nodig en had geen tijd en zin om alle randgebeuren uit te zoeken en te regelen. Met Rick Slooten hadden wij al eerder een gesprek gehad en het gevoel was goed. Na een nieuwe afspraak te hebben gemaakt heeft hij alles uit handen genomen en alles tot in de puntjes geregeld. Een hypotheek maar ook de taxatie en de overdracht bij de notaris. En dat alles binnen twee wkn. Top geregeld !!

Snel en kundig!

Snel een afspraak in kunnen plannen en een prettig gesprek gehad. Duidelijk en realistisch wat er mogelijk is. Goed antwoord op onze vragen en een fijn verslag na afloop.

Eerlijk en transparant

Advies gevraagd ivm aankoop ander huis. Zeer uitgebreide uitleg en men neemt alle tijd voor je.

Supergoed advies.

Ik werd ontzettend vriendelijk geholpen. Kreeg het advies waar ik om vroeg en nog wel meer ook. Ook een luisterend oor voor de beweegredenen, dan voel je je ook beter op je gemak. Ik ben heel blij dat ik hun voor advies gekozen heb.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Het was snel en duidelijk

Het was snel en duidelijk

Serieus, vriendelijk en deskundig

Tom is iemand die naar mijn gevoel van een hobby zijn beroep heeft gemaakt. Hij komt zeer deskundig en bevlogen over.

Ideaal en snel geholpen

Perfect bureau voor al uw financiële zaken

Een fijn gesprek

Een goed en duidelijk gesprek.

Over Van Bruggen Adviesgroep