Prettig

Fijne eerste ontmoeting, we werden goed geïnformeerd over de te nemen stappen Mijn man en ik voelden ons zeer op ons gemak bij tom

• Afspraken nakomen

Uitzonderlijke service en deskundig advies

Ik ben echt onder de indruk van Van Bruggen Adviesgroep Alkmaar! Ze hebben een geweldige klantenservice. Vanaf het moment dat ik mijn Teams-videogesprek met hen begon, voelde ik me welkom en op mijn gemak. Ze namen de tijd om mijn financiële situatie te begrijpen en gaven me advies dat perfect bij mijn behoeften paste. Ondanks dat ik op het laatste moment contact met hen opnam, omdat ik de volgende dag al een bod moest doen, maakten ze tijd vrij in hun drukke schema om met mij te praten. Ze zorgden ervoor dat al mijn vragen beantwoord waren voordat ik mijn bod moest indienen. De adviseurs zijn echt experts in hun vakgebied en je kunt zien dat ze houden van wat ze doen. Ze legden ingewikkelde financiële zaken op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit, waardoor ik me comfortabel en zelfverzekerd voelde met hun advies. Wat me echt opviel, was hun eerlijkheid. Ze waren volledig open over hun diensten en kosten, en ik had nooit het gevoel dat ze me iets probeerden te verkopen dat ik niet nodig had. Ik voelde echt dat ze mijn beste belangen voor ogen hadden. Ik kan Van Bruggen Adviesgroep Alkmaar echt niet genoeg aanbevelen. Dit team zal je niet teleurstellen. Ze gaan echt boven en buiten verwachtingen!

• Afspraken nakomen

Ik heb het vertrouwen en ook zo ervaren dat mijn financiële zaken goed worden behandeld.

Ik heb het vertrouwen en ook zo ervaren dat mijn finaciele zaken goed worden behandeld.

• Afspraken nakomen

Goede inzichten op hoe hypotheken worden berekend en waar ik verder mee kan

Een hele goede ervaring.

Een prettig en helder gesprek met Nina gehad en een deskundig advies.

Wat een toppers

Lekker modern kantoor met handig portaal om alles aan te leveren!

• Afspraken nakomen

Heel kundig, luisterend , klantgericht en bovenal vriendelijk.

xxx

• Afspraken nakomen

Professioneel advies waar je echt mee verder kunt!

Professioneel en persoonlijk advies waar je echt mee verder kunt. Een goede ervaring en ik blijf zeker terugkomen.

• Afspraken nakomen

ik heb vertrouwen in van bruggen

Uitstekend geholpen!

Heel erg duidelijke uitleg gehad en een fijn gesprek. Heel erg bedankt!

• Afspraken nakomen N.v.t.

We zijn echt top geholpen door Rick!

De aankoop van onze eerste woning kwam gepaard met allemaal beslissingen en alles was natuurlijk nieuw. Adviseur Rick Slooten heeft ons super geholpen door alle vragen te beantwoorden en ons van goede informatie en adviezen te voorzien!

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Proactieve en snelle diensten

Proactieve en snelle diensten

• Afspraken nakomen

Kundig en objectief. Met aandacht voor de klant

X

• Afspraken nakomen

Alles duidelijk uitgelegd heel tevreden en

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en goed gesprek fijn geholpen

Zeer fijne begeleiding

Een huis kopen en afsluiten van een hypotheek is voor mij nieuw en komt een hoop bij kijken. Na een fijn eerste gesprek over wat de mogelijkheden zijn voor mij. Wordt ik nu ook goed begeleid bij de vervolg stappen. Ze staan altijd voor je klaar bij vragen en onduidelijkheden en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden zodat je alles begrijpt.

Vriendelijk en deskundig

Super fijn, snel en kundig geholpen. Er wordt de tijd genomen voor al je vragen en ze hebben zich verdiept in jouw situatie, waarna er constructief wordt meegedacht over de mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Professioneel advies gevraagd en ongevraagd. Vriendelijk en altijd bereikbaar.

Gewoon goed

Gewoon goed

Fijn en verhelderend gesprek

De adviseur kon al onze vragen beantwoorden en was duidelijk over de kosten van vervolgstappen. We zouden echter nog een verslag met de berekening krijgen. Die hebben we nog niet gehad.

• Afspraken nakomen

Top en precies zoals gehoopt.

Fijn, leuk en vooral informatief gesprek

Professioneel en prettig contact

Ik vond het contact met de hypotheekadviseur zeer prettig. Ze heeft mij duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden zijn.

• Afspraken nakomen

Goed aardige behulpzame medewerkers.

• Afspraken nakomen

heel informatief en op maat

Ik heb een vriendelijk , op maat en zeer informatief en deskundig gesprek gehad en zal het kantoor zeker aanraden in mijn sociale omgeving

Limmerhoek 9

1811 BA Alkmaar