Prima service!

Advies is uitmuntend. Account manager Alles voor Kantoor neemt alle tijd voor je, informeert helder en zuiver (zowel mondeling als schriftelijk) en is zeer vlot in de omgang. Uitzonderlijk goede dienstverlening!

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap

Wat fijn om te vernemen dat onze dienstverlening in de smaak valt. Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Via de webshop dozen besteld. Correcte e-mails en snelle levering.

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie review. Graag tot ziens!

producten voldoen aan verwachting, levertijd kan sneller

Prima producten, tevreden mee. Levertijd van een week op producten die op voorraad waren is wat lang...dat is mijn inziens een verbeterpunt. Maar verder tevreden, met zorg verzonden en goede kwaliteit.

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor uw review. Uw opmerking over de levertijd zullen wij intern bespreken.

Levert niet volgens belofte.

Duidelijker kan niet. Weststrate levert niet volgens belofte. Ik betaal liever meer aan een leverancier die doet wat hij belooft dan een leverancier die niet zijn belofte nakomt. Ik kreeg kort geleden een telefoontje maar kon deze niet beantwoorden omdat ik in de auto zat. Meteen kreeg ik een mail waarin gevraagd werd of ik mijn review wilde toelichten. Uiteraard heb ik meteen gereageerd toen dat kon. Krijg ik vandaag weer twee mailtjes met in het ene mailtje dat ik geen toelichting wil geven en in het tweede mailtje het verzoek om de review aan te passen. Als Weststrate nu op de totaal 3 eerdere mails had gereageerd dan zou ik mijn review wel aan willen passen. Maar dit bevestigd alleen maar dat Weststrate niet kan communiceren.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Beste Dave, Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je ons beoordeelt met dit lage cijfer, aangezien we van mening zijn dat we je bestelling precies hebben uitgeleverd zoals gecommuniceerd. We hebben je hierover geprobeerd te bellen, maar begrijpen dat je geen toelichting wenst te geven. Mocht je toch nog in gesprek willen over je review, dan vernemen wij dit graag.

Super goed en snel

Goed geholpen snel verstuurd

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor deze perfecte review. Graag tot ziens!

topservice

Westrate levert voor ons restaurant de servetten van Duni met ons eigen logo en we zijn er erg tevreden. Altijd zijn de servetten keurig optijd geleverd, denken graag met ons mee en fijn contact. Wij zijn erg blij met de samenwerking!

• Kennis/Vakmanschap

Wow een 10, dankjewel voor deze prachtige beoordeling!

tervreden. p een juiste MANIER BEZORGD

bestelling OP DE JUISTE MANIER GELEVERD

• Kennis/Vakmanschap

We zijn erg blij om deze mooie review te mogen lezen. Bedankt!

Prima service mooie producten.

Bestelling heel snel geleverd en prima kwaliteit.

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie review, graag tot ziens!

Goede producten en duidelijk aanbod

Alles goed geregeld alleen bij het ophalen een 20 min. moeten wachten voordat iemand iets tegen mij zei. Verder netjes en goed geholpen

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

service van de hoogste plank

Op zoek naar een geschikte doos om een sculptuur te versturen belde ik weststrate om informatie en kreeg Maikel Simonse aan de lijn. Hij heeft fantastisch meegedacht over de mogelijkheden. Ondanks het feit dat deze groothandel eigenlijk in grote hoeveelheden handelt kreeg ik een berichtje dat er bij de receptie een geschikte doos voor mij klaar staat. Zo super!!!

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor de mooie review!

Geweldige service goede kwaliteit van papier,

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit product.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor de review!

bestelling was geaccepteerd, maar bleek niet voorradig

Jammer dat het bestelde en betaalde product niet op voorraad bleek. Zou fijn zijn als dit bij bestelling meteen geblokkeerd was geworden. Wel keurig afgehandeld dmv een mail en geld vlot terug gestort.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor je review én tip. Graag tot ziens in onze webshop!

Zeer nette afhandeling van mijn bestelling.

Mijn bestelling is zeer netjes en correct afgehandeld ik ben dan ook zeer tevreden over de service van Weststrate.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Martin, fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent na je bestelling. Graag tot ziens!

Snel en accuraat

Keurig gebeld om een alternatief te leveren omdat het niet bestelde niet voorradig was.

• Kennis/Vakmanschap

Bedankt voor de positieve review Christine. Graag tot ziens!

Betrouwbaar en persoonlijk

Gelet op een aankomend vertrek naar het buitenland had ik mijn bestelling zeer snel nodig. Gelet op de slinkende voorraden was Leon zo vriendelijk om mijn benodigde order zeker te stellen en vervolgens tijdig te verzenden. Daarna volgde hij nog op door te bellen om er zeker van te zijn dat ik alles in goede orde had ontvangen. Dit is precies het type klantvriendelijkheid dat ervoor zorgt dat ik direct weer zaken met ze zou doen.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Jeroen, hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot ziens!

Dit was mijn eerste ervaring, maar deze is uitstekend.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Te dure verzendkosten

Het bestelde product werd keurig op tijd verzonden, maar de verzendkosten zijn belachelijk hoog.

klantvriendelijk en goed verzorgd

Ik heb voor mijn kunstproject een pallet honingraat-karton besteld. De bestelling van het product verliep probleemloos en vervolgens werd er snel en goed geleverd. Ik dank jullie voor de levering en ga er iets moois van maken! met vriendelijke groeten, M. Wester

Helemaal goed!

Perfecte afhandeling van de order

• Kennis/Vakmanschap

Top bedrijf, met vakkennis en specialistische ontzorgers

De afgelopen 3 jaar hebben we als Kloosterboer Vlissingen met Weststrate ons kantoorpand aan de Finlandweg volledig geupgrade in 3 fasen naar de huidige standaarden en dit terwijl alle werkzaamheden gewoon doorliepen. Daarbij zijn we door, met name, John Provoost vakkundig begeleid en ondersteund, waarbij het team van Weststrate ons niet alleen heeft voorzien van nieuw meubilair maar tevens hebben zij voor groot deel het projectbeheer op zich genomen. Dit betekende geen omkijken naar maatwerkkasten, nieuwe keuken, nieuwe vloeren en daarnaast advies op kleurstelling. Hierdoor zijn we door Weststrate (en de onderaannemers / leveranciers) ontzorgd en is ons kantoor weer helemaal up to date en kunnen onze medewerkers werken in een (van binnen) modern kantoor. Nogmaals bedankt voor alle service en het meedenken

Top bedrijf!

Na zoeken en zoeken op internet kwamen we bij Weststrate terecht. Snelle reacties op emails en ze geven zeer goede adviezen!

• Kennis/Vakmanschap

Nogmaals bedankt voor deze mooie review!

ondanks onduidelijkheid voor mij op website werd er via de mail snel aanvullende informatie verstrekt. er zaten ook nog mensen achter de website

• Ervaring met: Kantoor artikelen

Wat een leuke review, hartstikke bedankt! We wensen u veel plezier met de bestelde artikelen.

Ik word altijd uitermate vriendelijk en goed geholpen door mevrouw Monique Rijkse. Zij is wat mij betreft zo'n medewerkster die je niet genoeg kunt belonen binnen een organisatie.

• Ervaring met: Verpakkingen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

zo diep teleurgesteld. bestelling incompleet, doos beschadigd en niet aanwezig op kantoor omdat men belangrijker acht om 1 uur eerder te beginnen met een kerstborrel, dan tot normale werktijd zijn klanten helpen!!!!!

• Prijs N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gebruiksvriendelijkheid webshops N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Verpakkingen

Top klantenservice!

• Ervaring met: Kantoor artikelen

Wow een 10 dankjewel voor deze mooie beoordeling, het Weststrate team staat paraat!

Postbus 8077

4330EB Middelburg