Gisteren besteld, vandaag in huis.

Heb de bestelling binnen 1 dag binnen gekregen en ben er super tevreden mee. Fijne communicatie en fijn bedrijf om mee samen te werken.

Goeie en snelle service!

Snelle levering. Buiten de schuld van one-stop office schop om, is niet alles wat we besteld hebben gearriveerd. Ik heb erover gebeld en ben hierover zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik ben netjes teruggebeld met een oplossing en de volgende dag alsnog ontvangen! Keurig! Overal kunnen fouten worden gemaakt maar niet overal kunnen ze iets oplossen, hier zeker wel!

• Kennis/Vakmanschap

Keurig advies gegeven en opvolging van de bestelling

• Kennis/Vakmanschap

Modern bedrijf met ouderwetse service

Ik ben al jaren klant bij de familie van Lith. Onlangs is het bedrijf gemderniseerd maar kernwaarden in service zijn gebleven. Voor mij is het belangrijk dat je een leverancier gewoon kan bellen met een vraag. Bij veel bedrijven is een nummer hiervoor niet te vinden. Hier wel. Informatie, bestelling , levering en product, allen 5 sterren

alles naar volle tevredenheid. De service is Top

Voor mij is heel belangrijk dat ik altijd terecht kan voor hulp. Bart is ,( wat betreft de computer) mijn reddende engel als er iets mis is, en ik de oplossing niet weet.

nette goede snelle service

Prima bureau

Order prima uitgevoerd. Vanwege niet meer leverbaar zijn de gewenste kleur bureaublad is een alternatief voorgesteld. Dit is een prima bureau. Wel bijzonder dat niet alle bevestigingspunten in het blad passen bij het onderstel. Je zou verwachten dat je alles met een bout in een metalen gat met schroefdraad zou kunnen bevestigen. Dit deels (ook conform montage handleiding) met schroeven gedaan (na eigenhandig voorboren) Ander minpuntje; de vervoerder was later dan gepland. Had niet vroeger op kantoor hoven zijn. Maar dat kan met huidig verkeer voorkomen.

Uitstekende service!

Deskundig advies, behulpzame verkoper en een snelle nalevering van artikelen die niet in de auto pasten.

TOP

Ik ben zeer tevreden met de geboden service. Het team was professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Ze leverden uitstekend werk en overtroffen mijn verwachtingen. Ik zou hun diensten zeker aanbevelen aan anderen. Topprestatie

Fantastische Zit Sta bureau

Dit hadden we veel eerder moeten doen. Hele dag beetje switchen

Had ik 10 jaar eerder moeten doen

Bij one-stop-office-shop een elektrisch zit sta frame gekocht voor (computer)bureau. Bestelling en levering vlekkeloos en iets eerder dan verwacht. Verpakking, materiaal, assamblage, werking, alles straalt Duitse degelijkheid uit. Dankzij de goede en verstelbare constructie een eigen werkblad geheel naar behoefte en maat kunnen toepassen. Bureau schuift nagenoeg geruisloos op of neer zonder schokken of angst dat mijn 43" monitorer af valt. Met geheugenstanden automatisch schakelen tussen zit en sta. Het enige waar ik en mijn rug spijt van hebben is dat ik dit niet 10 jaar eerder heb gedaan.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en juiste kennis

Klantvriendelijk personeel, hierdoor het juiste product kunnen aankopen.

• Kennis/Vakmanschap

Snelle en vriendelijke service.

Goed geholpen en duidelijke communicatie. Word direct gekeken wat er wel en niet op voorraad is!

• Kennis/Vakmanschap

Altijd bereid om mee te denken!

One stop office shop is altijd behulpzaam in het zoeken van de juiste artikelen/oplossingen. Wat het ook betreft. Prettig persoonlijk contact en snelle service binnen de mogelijkheden van leveren.

• Kennis/Vakmanschap

Mooi bureau, geleverd in de afgesproken week.

Alles top

Correcte levertermijn, vriendelijk personeel en uitstekende kwaliteit.

op alle fronten uitstekend

Het bestelde product bleek niet meer voorradig. Dit werd snel opgemerkt en gemeld. Goed overleg. Er werd echt moeite genomen en naar een oplossing gezocht. En gevonden. Vergelijkbaar iets duurder product, zonder bijbetalen mogen ontvangen. Service en communicatie een 10.

vlotte en correcte service

Eenvoudig platform, snelle en correcte service

• Communicatie N.v.t.

Prachtig buro een topservice

Het zit-stabureau werkt geweldig en dankzij de fijne service werd het bureau in een handomdraai in elkaar gezet.

• Kennis/Vakmanschap

Altijd behulpzaam en snelle levering!

Heel veel kantoorartikelen op voorraad. Mocht het niet meer leverbaar zijn dan ook altijd behulpzaam bij het zoeken naar een alternatief. Snelle levering en vriendelijke en behulpzame bezorger!

• Kennis/Vakmanschap

Goede service en een goed product

Het geleverde product zit-sta bureau voldoet prima aan mijn verwachting. De service en klantvriendelijkheid zijn goed. Ook de aftersales is uitstekend.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Ik ben al jarenlang een tevreden klant.

Zie samenvatting hier boven.

Goed en snel

Ik heb nu al meerdere dingen besteld en geleverd gekregen. Dit gaat gewoon goed. Ook als het niet voorradig is krijg je snel antwoord en ook een termijn wanneer het wel geleverd kan worden.

• Kennis/Vakmanschap

Keurig - nette uitsleg in de winkel & product zoals besteld

Goede uitleg in de winkel (zelfs zonder afspraak langsgeweest). Alle tijd werd genomen. Bestelproces makkelijk, enige puntje is de levertijd - maar dat was duidelijk gecommuniceerd.

De Amert 132

5462 GH Veghel

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.