Very good service

The product was delivered in short time, it had good discount and it looks as I expected. Thanks for the product.

duidelijk verhaal

duidelijk verhaal

• Kennis/Vakmanschap

Prima levering binnen 7 dagen, werd telefonisch klantvriendelijk te woord gestaan

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Prima service, snelle product levering

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen. Makkelijke website en ook mogelijk om zonder account te bestellen. Werkt allemaal heel plezierig. Bestellingen was keurig verpakt en snel geleverd.

• Kennis/Vakmanschap

Altijd correcte snelle aflevering met een glimlach :)

Altijd correcte snelle aflevering met een glimlach :) Klantvriendelijke medewerkers aan de telefoon. Uitermate tevreden ook al zijn wij bijna buren...........

• Kennis/Vakmanschap

Lang gezocht en nergens te vinden... maar One-Stop-Office-Shop.nl vond voor ons een passende doos voor in de papierversnipperaar! Hebben ze echt moeite voor gedaan. Fijn contact

Klantgericht; oplossingsgericht; goede prijs/kwaliteitsverhouding

Op advies van onze interieurstylist van Rondom Stijl zijn we naar Veghel afgereisd zo'n 90 km afstand. Er is voldoende parkeerplaats voor de deur. De showroom/winkel is overzichtelijk. Onze wensen werden keurig uitgevoerd ook voor de niet standaard maten. We zijn uitgekomen op een aankoop die geheel bij ons past en naar onze zin is. Het zelf vervoeren en monteren van de meubelen is een sterk punt bij One Stop Office; de lijntjes zijn kort. Blij dat jullie ons eerste en enige bedrijf zijn waar we naar toe zijn gegaan. Dit scheelde veel tijd en stres. Bedankt voor de goede service!!

goed product vlot geleverd

De bestelling plaatsen ging vlot, handige website jammer dat het product niet op voorraad was klantendienst heeft ons snel verwittigd en een alternatief aangeboden de levering gebeurde op het aangekondigde tijdstip

• Kennis/Vakmanschap

product in orde, levering hink-stap-sprong

(Sta-)Hoogte verstelbaar onderstel voor bureau gekocht. Zeer degelijke verpakking, product redelijk eenvoudig zelf te monteren. Levering was verkeerd gegaan, binnen een week opgelost.

• Kennis/Vakmanschap

Besteld en snel en correct bezorgd.

Een kleine bestelling van kopieerpapier werd uiterst correct uitgevoerd door one-stop-office-shop. Snel bevestigd en snel communicatie over levering.

Prima site. Snelle levering ook. Kortom niets mis mee

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Het bestellen en de communicatie ging vlot! De montage op locatie was vlug en goed geregeld. Men denkt goed mee en komt zijn afspraken na.

Mooie bureaus, prima service

Heel blij met onze nieuwe bureaus. Deze zijn 70cm diep, wat perfect in de ruimte past.

prima !!

prima geholpen!

• Kennis/Vakmanschap

Prachtig bureau, goede vriendelijke service

Contact via mail was prettig bij het bestellen van net iets andere opties dan op de website bij het bureau genoemd werden. 4 weken later thuisbezorgd zoals aangegeven. Het bureau hebben we zelf in elkaar gezet en dat is zonder problemen gelukt.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Geen klachten, prima website, prima bedrijf!

De site is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Niets op aan te merken.

Prettig en goed geholpen

Ik ben zeer behulpzaam en snel geholpen met het juiste advies. We hebben een duo sta op bureau gekocht en zijn deze nu aan het uitproberen.

• Kennis/Vakmanschap

Kwaliteit, goede service en goed advies

We zijn in de showroom in Veghel wezen kijken. Daarna heeft Roel een bezoek gebracht aan ons nieuwe kantoor, en hebben we goed advies gekregen. En zodoende tot een mooi resultaat gekomen. Blij met de geleverde spullen! Top!

Persoonlijk, communicatief en informatief

Razendsnel werd mijn vraag beantwoord. Het artikel had ik 24 uur later al in huis!

Supersnelle levering

Supersnelle levering

• Kennis/Vakmanschap

Goede kwaliteit producten & hele vriendelijke service

Fijn dat er een showroom is waar je de producten kunt bekijken. Het personeel is heel klantvriendelijk en de producten zijn van goede kwaliteit.

• Kennis/Vakmanschap

Topbedrijf met oog voor de klant!

Professioneel bedrijf met een ruim assortiment. Ze denken mee met de klant en service staat bij hen voorop. Fijne medewerkers die je prettig te woord staan en kennis van zaken hebben.

• Kennis/Vakmanschap

Gisteren besteld, vandaag in huis.

Heb de bestelling binnen 1 dag binnen gekregen en ben er super tevreden mee. Fijne communicatie en fijn bedrijf om mee samen te werken.

Goeie en snelle service!

Snelle levering. Buiten de schuld van one-stop office schop om, is niet alles wat we besteld hebben gearriveerd. Ik heb erover gebeld en ben hierover zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik ben netjes teruggebeld met een oplossing en de volgende dag alsnog ontvangen! Keurig! Overal kunnen fouten worden gemaakt maar niet overal kunnen ze iets oplossen, hier zeker wel!

• Kennis/Vakmanschap

Keurig advies gegeven en opvolging van de bestelling

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.