Voldoet volledig aan de verwachting

Ruime keuze van diverse stoffen en kleuren als bekleding van de zetel.

• Kennis/Vakmanschap

erg goede service en wordt goed meegedacht met de klant

we bestellen vaak kantoorartikelen en ook specifieke producten.

Bezorging was ongekend slecht

Mijn ervaring met One-Stop-Office-Shop is volledig bepaald door de bezorging door GLS. Dit nog nooit meegemaakt, zo slecht. Zo ging het: 1. 25-3-2024 pakket in handen van GLS 2. Geweldig: bezorging gepland op 26-3. Ik zorg dat ik de hele dag thuis ben. 3. Toch een niet-thuis code. Pakket terug naar Parcel Center. 4. En daar blijft het tot 4-4!! Ondanks pogingen van One Stop en mij om het bij een afgiftepunt te laten bezorgen. 5. Na een hoop werk van One-Stop wordt met GLS (weer) afgesproken dat het bezorgd wordt bij een specifiek afgiftepunt (want ik wil geen nieuwe niet-thuis code). 6. 4-4 Het pakket wordt doodleuk toch bij mij thuis afgeleverd. Gelukkig ben ik thuis.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Beste Clemens, Wat jammer dat uw ervaring tegengevallen is, wij begrijpen en delen uw frustratie in deze. Helaas komen we het vaker tegen dat een pakketdienst een niet thuis melding maakt terwijl de geadresseerde gewoon thuis is. Zoals u al aangaf hebben we verschillende keren contact gehad over het doorsturen van uw bestelling naar (verschillende) afgifte punten. Waarom de betreffende pakketdienst uw pakket toch nog aangeboden heeft op uw huisadres is mij onduidelijk. Wij zijn blij dat het (uiteindelijk) goed gekomen is. We hebben deze gang van zaken ook even gedeeld met de betreffende pakketdienst. Hopelijk zijn uw slechte ervaringen met de pakketdienst voor u geen definitie van onze diensten. Met vriendelijke groet, Team One Stop Office Shop

keurig optijd

vakkundig en netjes geplaatst

• Kennis/Vakmanschap

Snelle levering, netjes verpakt, gunstig geprijsd.

Voor herhaling vatbaar.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Excellent service

Excellent service helpful and efficient staff fast delivery happy to recommend

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Pace/Delivery time
  • Knowledge/Craftsmanship

Prima service.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer goed meegedacht, heel fijn geholpen !

Ik heb privé een hoekbureau besteld en ben daar zeer goed mee geholpen. Ik kon eigenlijk alle aanpassingen die ik graag wilde doorgeven, daar werd dan voor de duidelijkheid een 3d-tekening van gemaakt, zodat ik kon beoordelen of het zo naar wens was. Echt top ! Ook de aangegeven levertermijn was helemaal kloppend. Ik werd zelfs verrast doordat het hoekbureau, dat ik besteld had met een aanbouw, in 1 blad werd geleverd. Dus geen naden, echt heel mooi. Vriendelijk bedankt voor de goede service :-)

• Kennis/Vakmanschap

perfecte afhandeling en snelle levering

Bestellen, betalen en snel geleverd krijgen... zo gepiept bij deze website.

• Kennis/Vakmanschap

goede service en mooi product

heb een bureau gekocht en ben daar heel blij mee, makkelijk in elkaar te zetten en stevig en de afwerking van het product is hoog de levering verliep goed en daarom ben ik er blij in zijn geheel.

Gewoon super

Via telefoon besteld en volgende dag keurig in huis

snel en goed advies

One-stop-office-shop heeft me goed geholpen met de aanschaf van mijn printer. Ik had wat speciale wensen en ze hebben wat eerst wat proeven gedaan om geschiktheid te testen.

• Kennis/Vakmanschap

Aankoop traject super verlopen!

Opzoek naar en specifiek artikel heel goed geholpen bij het vinden van het passende product. Bijzonder vriendelijke communicatie, snelle reacties en snelle leerling. In een woord; Super.

Altijd prima in orde

Niets op aan te merken, bedankt!

• Kennis/Vakmanschap

Fijne samenwerking en leveren een complete kantoorinrichting

Wij waren op zoek naar een nieuwe kantoorinrichting. Via One Stop Office shop gaan kijken naar meubels, echter kwamen wij erachter dat dit bedrijf veel meer kan als meubels leveren. Van 3D ontwerp tot de complete verbouwing en uiteindelijk meubels leveren hebben wij door hun laten doen. Prettige samenwerking en gaan ook voor kwaliteit. Alles moet in de puntjes verzorgt zijn. Kortom je bent in goede handen en wij zijn heel blij met het eindresultaat! Link Intelligence

Uitstekend!

Gewoon uitstekend, vanaf het advies in de winkel tot aan het bezorgen van mijn directie bureau en het installeren ervan. Zeer tevreden over de service, communicatie en kwaliteit!

Mooie meubels

We hadden hier al onze kantoormeubels gekocht, maar nu nog een verlengstuk besteld. Verzendkosten waren wat hoog, maar afhalen in het filiaal was gratis. En ze hebben het voor me in de auto geladen, alles stond klaar.

• Kennis/Vakmanschap

Snel, vriendelijk en goed geholpen

Vanaf oriëntatie tot aan aflevering en installatie prima ervaring gehad met One-stop-office-shop. Deskundig en vriendelijk geholpen met een zeer goede (af)leveringstijd.

Ontzettend blij mee

Materiaal voelt heel sterk en ben heel blij dat het een egale kleur is. Ook ben ik heel blij met het formaat en de algehele look. Enige wat ik nu al een beetje merk is dat het vrij vingervlek gevoelig is maar dat is te overzien!

Vlotte levering zoals afgesproken

Duidelijke site waar produkt (bureau euroseats) voor een zeer goede prijs te koop stond. Produkt is zeer vlot, zoals afgesproken geleverd en was heel goed verpakt. Duidelijke handleiding voor in elkaar zetten, hetgeen bijzonder makkelijk was. Mooi, stevig en praktisch bureau, erg blij mee.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer prettige firma, heldere en duidelijke communicatie.

Klantvriendelijkheid en kwaliteit staat op nummer één.

prima service

Mijn cartridges waren niet op voorraad, maar werden 2 dagen later netjes thuis bezorgd. top. personeel is altijd vriendelijk en zeer behulpzaam

• Kennis/Vakmanschap

altijd perfect niet alleen qua kennis en service maar ook vriendelijkheid

zie boven

• Kennis/Vakmanschap

Goed advies, goede en snelle service dat is one-stop-office-shop.nl

Wij bestellen al jaren diverse kantoorartikelen en kantoor apparaten bij One Stop Office. Zeer goed advies en daarnaast goede en snelle service. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met dit bedrijf.

• Kennis/Vakmanschap

Vriendelijke personeel snel geholpen.

Fijn personeel altijd tijd om even te helpen. Vervolgens alles volgens afspraak geleverd.

Over one-stop-office-shop.nl

One Stop Office Shop is de shop voor kantoor, kantine & facilitaire producten. Vanuit ons landelijk distributiecentrum leveren wij aan heel Benelux. Online bieden we zo’n 25.000 producten aan en lokaal beschikken we over 1400 m2 aan showroom, winkel en magazijn. Vanuit onze vestiging in Veghel geven wij u advies op maat en bieden wij oplossingen om efficiënter en gezonder te kunnen werken. We leiden u graag rond door de wereld van het nieuwe werken. Onze facilitaire diensten bestaan uit kantoorinrichting, document solutions en het leveren van kantoor, kantine en sanitaire producten. Vanuit dit one-stop-shop concept adviseren wij het groot-, midden- en kleinbedrijf.