klantgericht, hulpvaardig en vriendelijk

Dennis Romijn zal je altijd direct helpen om producten te vinden die bij jouw bedrijf passen. Hij komt met alternatieven als een product niet in je budget past en denkt aan je als hij bepaalde aanbiedingen heeft.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Sylvia, hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Superbedrijf

Altijd klantvriendelijk, meedenken met de klant. Door de jaren heen meerdere leveranciers gehad maar geen 1 zo goed als Romijn Office supplies

snelle levering

er is hulp indien je een product niet kunt vinden

Fijne en snelle service

Fijne ervaring met het uitzoeken van diverse producten. Altijd snelle reactie.

• Kennis/Vakmanschap

Super snelle goeie service!!!

Mijn ervaring is dat je super goed wordt geholpen, weet je iets niet, kan je het niet vinden, dan doen ze hun uiterste best om het voor jou te vinden. En hele snelle levering.

• Kennis/Vakmanschap

Duidelijke website en goede service

Ik ben erg tevreden met hun klantgerichtheid en service

Prima leverancier

Het is vaak lastig om te bepalen welke hoeveelheid je besteld. Heel vaak gaat het om een set, doos, pakje terwijl niet duidelijk is wat er nu uiteindelijk inzit. Leveringen zijn over het algemeen netjes verzorgt.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Peter & Ramona, Hartelijk dank voor jullie beoordeling en tijd! We begrijpen dat verpakkingseenheden niet altijd duidelijk zijn. Mochten jullie hierover twijfels hebben, neem dan contact op zodat we jullie hierbij kunnen helpen. Daarnaast controleren we elke bestelling voordat deze verwerkt wordt. Indien we denken dat een besteld artikel of aantal stuks niet correct is, zullen we altijd contact met jullie opnemen zodat het gewenste artikel in de gewenste hoeveelheid bezorgd wordt. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn

Fijn bedrijf, levert goed en snel. Als je iets zoekt en iets niet kunt vinden helpen ze je altijd.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Iris, Hartelijk dank voor je beoordeling en tijd! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn

Supersnelle service op maat

Ik ben erg tevreden over de service. Mijn ergonomische stoel was in een mum van tijd geleverd. Fijne en snelle communicatie en prettig samengewerkt.

• Kennis/Vakmanschap

Beste Ineke, Hartelijk dank voor je beoordeling en tijd! Fijn om te lezen dat de ergonomische stoel goed bevalt. Mocht je interesse hebben in andere ergonomische oplossingen voor kantoor, neem dan graag contact op met ons. We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Dennis Romijn

Professioneel Persoonlijk Attent

Toen we voor ons nieuwe bedrijf kantoorartikelen zochten kwamen we op de website van Dennis terecht. Wat me direct opviel is dat het geen reguliere webshop was. Omdat ik benieuwd was naar de structuur van de webshop, en de redenen voor het maken van deze ongebruikelijk opzet heb ik een account aangemaakt. Kort na mijn aanmelding werd ik direct telefonisch benaderd en had ik een prettig gesprek. Mijn eerste bestelling volgde al snel. Het hele bestelproces, de persoonlijke aanpak en de aftersales heeft ervoor gezorgd dat we ons nieuwe kantoor ook hebben ingericht met meubels, kantoorartikelen en een printer van Dennis Romijn. Romijn Office Supply is wat ons betreft een verademing in de online wereld waar we nu in leven. Dennis weet de perfecte combinatie te maken tussen het gemak van het online bestellen, en de persoonlijke aanpak die je hebt bij een aankoop in een reguliere winkel. Wij zijn ontzettend blij met de samenwerking en deze mag van ons zo blijven bestaan. - Vincent Timisela | De Leerweg

• Snelheid/Levertijd*
  • Kennis/Vakmanschap*

Netjes en snel

• Prijs

Goede en snelle levering van goederen en advies op maat!

• Prijs

Persoonlijk contact, snelle levering, goed advies. Een aanrader dus!

• Prijs

Wij hebben super goede ervaringen met Romijn Office Supply. Ze staan altijd voor ons klaar, leveren snel en volgens afspraak en bieden maatwerkoplossingen voor ons bedrijf. De communicatie is altijd soepel en correct.

• Prijs

Prettig geholpen, zeer geduldig, zeer professioneel.

• Prijs

Goede en snelle service. Denkt graag mee met de klanten.

• Prijs

Alles kan wat je ook vraagt. Top service !!

• Prijs

Prima services en goed advies (meedenken) bij vragen.

• Prijs

Zoetermeerse ondernemer die sterk is in persoonlijk contact en goed adviseert over zijn producten. Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis!

• Prijs

Prima bedrijf, goede en snelle service. Prijs is heel goed, aan te bevelen!

• Prijs

Fijn bedrijf met een snelle levering. Als er wat is kan je ze bellen en helpen ze je altijd erg goed!

Woudlaan 27 2719 JJ Zoetermeer

Over Romijn Office Supply

Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.