Prima service. Na de bestelling direct een orderbevestiging gehad waarin stond dat alles geleverd kon worden. Na de bevestiging is alles binnen 3 werkdagen geleverd. Geen deellevering wat prettig is, alles was op voorraad. Producten zijn net als omschreven. Bij bestelling gekozen voor het eigen merk aan producten. Deze hadden wij al op kantoor liggen en bevallen prima. Deze producten zijn prima. Prijs/kwaliteit verhouding is zoals het zou moeten zijn.

• Kennis/Vakmanschap N.v.t.

Snelle en zeer nette levering!

Altijd een zeer snelle en nette levering. Dennis denkt altijd met je mee mochten er vragen en/of opmerkingen zijn.

• Kennis/Vakmanschap

Romijn office supply help je waar nodig.

Door vakkundige informatie heb ik een gedegen beslissing kunnen nemen voor een etikettenprinter. Je wordt servicegerichte en persoonlijke geïnformeerd en het voelt niet als zomaar een klant. Dank je wel.

• Kennis/Vakmanschap

Goede partij, snel schakelen en kwaliteit geleverd.

Zoals gezegd; Goede partij, snel schakelen en kwaliteit geleverd. Ze hebben onze meubels geleverd voor kantoor.

Service

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Korte lijntjes en ze hebben mij goed geholpen met het doen van een juiste keuze. Wij kopen onze kantoorartikelen al heel wat jaren bij Romijn. Dit jaar ook wat promotieartikelen gekocht. Ik heb netjes samples ontvangen waardoor ik een goede keuze kon doen en goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Kennis/Vakmanschap

fijn bedrijf met groots assortiement

goed contact en snelle leveringen

• Kennis/Vakmanschap

Makkelijk te bestellen on-line en/of per telefoon, gevolgd door een snelle levering.

Romijn is TOP!

Wij hebben regelmatig supplies nodig en Romijn is snel, niet duur en super klantvriendelijk.

Snelle levering, goede service

Producten altijd snel geleverd. Vragen worden snel beantwoord. Indien gewenst kundig advies.

• Kennis/Vakmanschap

Zeer goede en snelle service

Snelle reactie en snelle leveringen. Eventuele problemen worden snel en adequaat opgelost.

TOP!

Snelle service! Hebben alles op voorraad. Laten netjes weten wat wel en niet op voorraad is. Leuke communicatie

Daadkrachtig

Daadkrachtig

Snel en goed

De levering gaat altijd snel en goed. Wanneer info gevraagd snel reactie. Prima

• Kennis/Vakmanschap

Heel goed, snel en zorgvuldig geleverd!

Goede communicatie en snelle levering!

• Kennis/Vakmanschap

Altijd een snelle en correcte levering en fijn contact.

Uitstekende Service!

Ik had problemen met een niet werkende Brother tonercasette (nieuw uit de doos) die ik 3 maanden eerder al had besteld en geleverd gekregen en deze ervaring teruggekoppeld aan Romijn Office Supply. Na een directe reactie van Romijn per email dat men dit heel vervelend vond werd er de volgende dag al een nieuwe Brother tonercasette kosteloos bezorgd!

• Kennis/Vakmanschap

Dennis denkt altijd mee en kijkt wat de beste opties zijn.

---

Gewoon goede service

meer dan tevreden

Romijn belooft wat afgesproken is. Daar kunnen veel Leveranciers nog wat van leren.

• Kennis/Vakmanschap

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

• Kennis/Vakmanschap

Goed meedenken bij iedere bestelling

Erg tevreden met de hulp van Dennis met de bestellingen bij Romijn Office Supply.

Zeer klantgerichte service

Goede service en persoonlijk contact, heel prettig zakendoen op deze manier.

Uitstekend!

Snel geholpen met een fijne persoonlijke benadering. Helemaal top!

• Kennis/Vakmanschap

Klantgericht, klantvriendelijk en goede bereikbaarheid

Dennis heb ik leren kennen via een netwerk in Zoetermeer. Ik heb twee elektrisch verstelbare zit-sta werkplekken met opzetwand, een ladeblok en een zit-sta kruk bij Romijn Office Supply gekocht. Het is allemaal goede kwaliteit en het draagt bij aan een gezonde werkomgeving, en hierdoor betere prestaties. De levering was zeer snel en een hele goede service.

Over Romijn Office Supply

Romijn Office Supply, uw kantoorspecialist en totaalleverancier in kantoorartikelen! Bij ons kunt u terecht voor alles wat u op uw kantoor nodig heeft: van koffie tot bureaustoelen en van nietmachines tot kantoormachines en tonercartridges. Wij zorgen ervoor dat u met gemak kunt bestellen in zo min mogelijk tijd. Wij kunnen zelfs de bestelling voor u klaarzetten in uw account. Romijn Office Supply: ontzorgt uw medewerkers en verzorgt alles voor uw kantoor en magazijn door onze unieke persoonlijke aandacht. We bieden u gemak én voordeel. In de praktijk overtreffen wij hiermee steeds weer de verwachtingen van onze klanten. Voor u verrassend en voor ons vanzelfsprekend.