Klein bedrijf, goede contacten met klant. mogelijk iets duurder dan internetbedrijven, maar hier krijg je service. Problemen, als ze er zijn, woorden beter dan naar behoren opgelost.

• Prijs

Fijne leverancier, is veel mogelijk, goede communicatie, daarom werk ik al een jaar of 15 met Den Otter.

• Prijs

Fijn kantoor waar je altijd keurig wordt geholpen!

• Prijs

Eerder zakelijk met Den Otter / Ron Den Boef gewerkt. Naar volle tevredenheid. (Kritisch) meedenken met de klant. Probleem helder analyseren en oplossingen aandragen. Gevraagd en ongevraagd input leveren. Top dus. Nu voor privé een printer nodig en wederom heel fijn geholpen, printer zeer snel geleverd en geïnstalleerd...:) Heel fijne ervaring dus weer!

• Prijs

Den Otter Kantoorpartners is voor ons DE kantoorartikelenleverancier/kantoorinrichter. Hebben kennis van zaken, service is top, prima levertijd, hebben altijd een antwoord op onze vragen. Is een artikel niet standaard in het zeer uitgebreide assortiment, dan doen zij er alles aan het toch te leveren voor een prima prijs! Doen echt moeite voor hun klant en dat stellen wij zeer op prijs. Zou Den Otter Kantoorpartners B.V. dan ook zeer aanbevelen!

• Prijs

Goede service en zeer korte lijntjes, dus gemakkelijk benaderbaar (geen eindeloze telefoonmenu's om door te lopen).

• Prijs

Inmiddels werk ik, vanuit mijn werk, bijna 9 jaar met den Otter samen. Snelle service, snelle reactie, eigenlijk gewoon top.

• Prijs

Al jaren doen wij op een prettige manier zaken.

• Prijs

Snelle leveringen en prettig contact!

Postbus 4029 2980GA Ridderkerk