Fijne zaak!

• Prijs

ik kom al jaren als tevreden klant. Je wordt er altijd vriendelijk verwelkomt en geholpen. Daarnaast staan ze voor je klaar als je vragen hebt, en leggen ze dit dan ook goed en duidelijk uit

• Prijs

Ik kom hier al zolang als ik me kan herinneren. De prijs is soms iets duurder dan in sommige andere winkels, maar in de meeste winkels zijn er niet zo veel goede spullen bij elkaar. Ik koop bij Prins omdat ik dan zeker weet dat ik niet per ongeluk rommel koop, want dat is daar simpelweg niet te vinden. De mensen zijn altijd erg aardig en behulpzaam. Ik kan ze de stomste vragen stellen, en ze zijn altijd geduldig...

• Prijs

Kom hier al jaren over de vloer. Hebben veel spullen op voorraad in de zeer grote winkel in de binnenstad. Het mooie vind ik dat ze groot verpakkingen open breken en zelf in kleinere hoeveelheden verpakken. Je kan een envelop nog gewoon per stuk kopen.

Over Quantore

Bij elke Quantore winkel kun je terecht voor deskundig advies over alle artikelen die in kantooromgevingen gebruikt worden. We helpen je graag bij het vinden van de oplossing die bij jóu past, of het nu gaat om kopieerpapier of een nieuwe bureaustoel. Lastig om een keuze te maken? In een Quantore winkel ben je altijd welkom voor een persoonlijk gesprek en advies op maat. In de toekomst kun je bij jouw Quantore winkel ook terecht voor bijzondere services, zoals een graveerservice, stempelservice en print- en bindservice.